Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Столярні та теслярні роботи
Очікувана вартість
977 307,16 UAH
UA-2025-03-21-012008-a ● 271721402f1646309564061f35f8b227
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Житомирcький зональний відділ Військової служби правопорядку |
Код ЄДРПОУ: | 09573178 |
Місцезнаходження: | 10008, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Велика Бердичівська, буд. 17 |
Контактна особа: |
Олексій Омельянович +380412472449 alekprro@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 16:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 квітня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 977 307,16 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 773,07 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
73 штука
Заміна вікон та дверей у приміщенні установи (поставка вікон та дверей, монтажні та демонтажні роботи) згідно Тендерної документації.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Житомирська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 червня 2025
ДК 021:2015: 45420000-7 — Столярні та теслярні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Згідно умов укладеного Договору | Пiсляоплата | 90 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 квітня 2025 12:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 квітня 2025 12:19 |
Додатки зі змінами до переліку.docx | |
03 квітня 2025 12:19 |
Перелік змін до ТД вікна.docx | |
03 квітня 2025 12:19 |
Проєкт Договору.docx | |
21 березня 2025 16:37 |
Тендарна документація вікна Житомир.docx | |
21 березня 2025 16:37 |
Додатки.docx |
03 квітня 2025 12:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
03 квітня 2025 12:19 |
Додатки зі змінами до переліку.docx
|
||||||
03 квітня 2025 12:19 |
Перелік змін до ТД вікна.docx
|
||||||
03 квітня 2025 12:19 |
Проєкт Договору.docx
|
||||||
21 березня 2025 16:37 |
Тендарна документація вікна Житомир.docx
|
||||||
21 березня 2025 16:37 |
Додатки.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сертифікація
Дата подання: 26 березня 2025 10:22
Дата відповіді: 26 березня 2025 12:48
ви не заморились вишукувати ту кількість сертифікатів і протоколів, які вимагаєте в документації? 5 років граємо в прозоро, вперше бачу таку кількість. це просто жах. Вимагаємо прибрати зайві сертифікати, адже при такій кількості учасників буде точно не багато.
Відповідь: Основним нормативно правовим документом для проведення закупівель є Закон України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (далі - Закон).
Так, у відповідності до вимог статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); а також інші відомості.
Згідно вимог статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи вимоги чинного законодавства, інфоомація зазначена у Тендерній документації відповідає нормам чинного законодавства.
Так, у відповідності до вимог статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби); а також інші відомості.
Згідно вимог статті 23 Закону Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. Якщо учасник не має відповідних маркувань, протоколів випробувань чи сертифікатів і не має можливості отримати їх до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій із причин, від нього не залежних, він може подати технічний паспорт на підтвердження відповідності тим же об’єктивним критеріям. Замовник зобов’язаний розглянути технічний паспорт і визначити, чи справді він підтверджує відповідність установленим вимогам, із обґрунтуванням свого рішення. Якщо замовник посилається в тендерній документації на конкретні маркування, протокол випробувань чи сертифікат, він зобов’язаний прийняти маркування, протоколи випробувань чи сертифікати, що підтверджують відповідність еквівалентним вимогам та видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством.
Враховуючи вимоги чинного законодавства, інфоомація зазначена у Тендерній документації відповідає нормам чинного законодавства.
Невідповідність
Дата подання: 02 квітня 2025 13:19
Дата відповіді: 03 квітня 2025 12:24
Добрий день, шановний Замовнику! В дефектному акті Додаток 4 до тендерної документації вказано 267,44 м.кв металопластикових віконних конструкцій, 12,1 м.кв. металопластикових дверних конструкцій та 9,5 м.кв дверей металевих, що не відповідає кількості м.кв конструкцій, що вказані в Додатку 1 Розділ ІІ "Інформація та документи про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а також відповідна технічна специфікація". Згідно технічної специфікації (Додаток 1) тендерної документації к-сть металопластикових віконних конструкцій становить 287,77м.кв, металопластикових дверних конструкцій - 13,11 м.кв, дверей металевих - 10,56 м.кв. Які розміри є вірними? Приведіть у відповідність тендерну документацію!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Керуючись вимогами статей 10, 11 та 24 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), внесено зміни до тендерної документації та викладено в новій редакції з урахуванням внесених змін, а також затверджено перелік змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу; забезпечено оприлюднення документації в новій редакції з урахуванням внесених змін через авторизований електронний майданчик в електронній системі закупівель, а так само переліку змін, що вносяться до документації, у вигляді окремого документу у порядку, що передбачено статтями 10 та 24 Закону.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 квітня 2025 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" |
970 000,00
UAH
|
970 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" #34216352 |
Рішення скасоване |
970 000,00
UAH
|
18 квітня 2025 11:08
|
ТОВ "ФАБРИКА ВІКОН "ОКЕАН" #34216352 |
Відхилено |
970 000,00
UAH
|
18 квітня 2025 11:31
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій