Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

За кодом CPV за ДК 021:2015 24450000-3 Агрохімічна продукція (Засіб для дезінфекції рук, АХД 2000 експрес (НК 24:2023:41550); Засіб для дезінфекції Неосептін Перевін (серветки) універсальні (НК 24:2023:58077); Засіб дезінфікуючий Біонол (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий Бланідас Актив (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий для дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації виробів медичного призначення Трицид (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий Дезактін (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий ОНклін Оксі(НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий Госпісепт (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий Хлорантоін (сипучий) (НК 24:2023:47631); Засіб дезінфікуючий Бланідас 300 таблетки (НК 24:2023:47631).
Очікувана вартість
565 460,00 UAH
UA-2025-03-21-010631-a 41c85438770b41b7b9fe2bd56c8931b2
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Васильєва Інна Анатоліївна

380669896563 vasylieva_inna@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛЬНА МІСЬКА ЛІКАРНЯ" КРОПИВНИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Код ЄДРПОУ: 05493846
Місцезнаходження: 25004, Україна , Кіровоградська обл., Кропивницький, вул. Салганні піски, буд.14
Контактна особа: Васильєва Інна Анатоліївна
380669896563
vasylieva_inna@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 21 березня 2025 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 28 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 31 березня 2025 08:00
Очікувана вартість: 565 460,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 827,30 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:24450000-3: Агрохімічна продукція


Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.

Мова тендерної пропозиції – українська. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі: зазначено в додатку №2 тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207 каністра
Засіб для дезінфекції рук, АХД 2000 експрес (НК 24:2023:41550)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
10 паковання
Засіб для дезінфекції Неосептін Перевін (серветки) універсальні (НК 24:2023:58077)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
48 паковання
Засіб дезінфікуючий Біонол (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
15 флакон
Засіб дезінфікуючий Бланідас Актив (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
10 каністра
Засіб дезінфікуючий для дезінфекції, достерилізаційного очищення та стерилізації виробів медичного призначення Трицид (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
70 банка
Засіб дезінфікуючий Дезактін (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
56 каністра
Засіб дезінфікуючий ОНклін Оксі(НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
2 коробка
Засіб дезінфікуючий Госпісепт (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
150 паковання
Засіб дезінфікуючий Хлорантоін (сипучий) (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби
350 паковання
Засіб дезінфікуючий Бланідас 300 таблетки (НК 24:2023:47631)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 25004, Україна, Кіровоградська область, Кропивницький, вул. Святослава Хороброго,3-А, (вул. Ушакова, 3А) ; вул. Архітектора Паученка 45/35; вул. Кропивницького, 22, вул. Шевченка, 36
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 24455000-8 — Дезинфекційні засоби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником на підставі рахунків та накладних за фактично отриманий товар протягом 30 - ти календарних днів. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 21 березня 2025 15:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

21 березня 2025 15:22
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 15:21
Оголошення дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Додаток 1 дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Додаток 5 дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Додаток 2 дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Тендерна документація дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Додаток 4 дез.засоби.docx
21 березня 2025 15:21
Додаток 3 проект договору дез.засоби.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Вимога
Дата подання: 23 березня 2025 15:55
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:07
Шановний Замовнику, ми маємо намір прийняти участь у оголошеній Вами закупівлі. Але, при детальному вивченні технічних вимог до предмета закупівлі, прийшли до висновку, що вони є дискримінаційними та такими, що звужують конкурентне коло учасників, отже можуть призвести і до порушення принципів максимальної економії та ефективності, недискримінації учасників. Так, згідно з додатком 2 Документації Медико-технічні вимоги до товару, в пункті 4 є вимога наступного змісту: ,,З метою запобігання закупівлі фальсифікатів та отримання гарантій на своєчасне постачання товару у кількості, якості та строками придатності, учасник надає оригінал гарантійного листа від виробника (представництва, філії виробника, якщо їх відповідно повноваження поширюються на територію України, чи іншого уповноваженого на це виробником) з документальним підтвердженням такого, яким підтверджується можливість поставки товару, який є предметом закупівлі цього оголошення, у кількості, зі строками придатності та в терміни, визначені цією документацією та пропозицією учасника. Гарантійний лист повинен включати дату та номер оголошення, оприлюдненого на веб-порталі Уповноваженого органу, а також назву предмету закупівлі згідно оголошення та назву Замовника.,, Виробник, або його представник може не надати гарантійні листи такого змісту, або надати гарантії для участі саме в цій закупівлі лише одному учаснику, стосовно цього оголошення, так подібна вимога суттєво звужує коло учасників. Водночас , в спільному Листі Міністерства економічного розвитку і торгівлі України та Міністерством охорони здоров’я України вих.№3301-04/55905-03/01.7/33810 від 19.12.2018 р, на виконання рекомендацій АМК України «Про здійснення заходів, спрямованих на розвиток конкуренції, запобігання порушення законодавства, про заходи економічної конкуренції від 30.03.2018 р. №4-рк., в п.8 зазначено, що Замовникам не рекомендуеться висувати вимоги щодо надання постачальникам гарантійного листа від виробника, оскільки це «…в окремих випадках може спричинити дискримінацію потенційних учасників закупівлі». А також вивченими рішенями АМК щодо надання гарантійних листів від Виробника, визнано що практика використання гарантійного листа від Виробника є дискрімінаційною.Якщо розглядати вимоги надання гарантійного листа по суті і розуміти таку вимогу як запоруку якості товару, який оптимально відповідає потребам Замовника і в той час є економічно вигідним та надійним для Замовника, то ці вимоги знайшли своє відображення: в пункті 4 Додатку №2 до оголошення (оригінал гарантійного листа від виробника). Просимо внести відповідні зміни до Оголошення про проведення закупівлі: виключити дану вимогу, яка є дискрімінаційною, або замінити її на лист від Учасника про підтвердження надання товару з зазначеними відповідними «технічними (якісними) вимогами до товару» Звісно, якщо вам дійсно необхідний Товар від зазначеного Виробника, а не Товар від відповідного Учасника!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення щодо зміни тендерної документації, повідомляємо, що Тендерна документація формується Замовником на підставі принципів публічних закупівель (ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі») та з метою забезпечення безперебійної та своєчасної поставки товару учасником торгів. Тендерна документація, як і сама процедура закупівлі, складена та проводиться у чіткому дотримані основоположних принципів, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників; максимальної економії та ефективності; відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівлі; недискримінації учасників; об’єктивної та неупередженої оцінки тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Перелік складових, які повинна містити тендерна документація, визначено частиною другою статті 22 Закону. При цьому частиною третьою статті 22 Закону встановлено, зокрема, що документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку Замовник вважає за необхідне до неї включити. Хочемо звернути Вашу увагу на те, що вимога надання гарантійного листа не є дискримінаційною до учасників, оскільки технічне завдання (Додаток 2 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» тендерної документації) не містить вимог до такого листа, направлених на надання переваг конкретному учаснику. Тобто виробники та представники виробників не мають жодних обмежень щодо видачі таких листів будь-якому потенційному учаснику процедури закупівлі, який виявив бажання представляти їхню продукцію на процедурі закупівлі. Отже, у потенційного учасника немає жодних обмежень в отриманні листа від виробника або його представника. Вами не наведено фактів, які доводили б відмову виробників надати Вам гарантійні листи. Якщо учасник процедури закупівлі не може отримати даний лист, то це, на нашу думку, може свідчити про те, що виробник або представник виробника мають підстави не видавати такий лист учаснику з об’єктивних причин. Технічне завдання містить вимогу надати лист виробника щодо терміну придатності, яка є гарантією фізичної доступності та гарантії постачання цього товару Учаснику, а Учасник в свою чергу Замовнику зі строками придатності, що достатні для використання товару в повному обсязі до закінчення його терміну придатності. Складене Замовником технічне завдання до тендерної документації в частині надання у складі тендерної пропозиції гарантійного листа виробника є загальноприйнятою при проведенні процедур закупівель такого роду товарів. Замовника турбує своєчасність поставок необхідних засобів та їх якість, що безпосередньо відображатиметься на ефективності дотримання санітарно-епідеміологічного режиму в лікарні. Зазначена вимога жодним чином не порушує законодавство України у сфері публічних закупівель, та не створює перешкод для участі в процедурі закупівель жодному з потенційних учасників, який насправді має можливість гарантовано поставити товари, що є предметом процедури закупівлі, згідно з вимогами тендерної документації. Крім цього надання гарантійного листа забезпечує мінімальну націнку на товар, а як наслідок нижчих цінових пропозицій, адже учасник що співпрацює безпосередньо з виробником, як правило, має можливість запропонувати нижчі ціни (принцип максимальної економії). Враховуючи наведене, за всіх інших рівних умов, будь-який потенційний учасник процедури закупівлі, що виявив бажання представляти певну продукцію, має можливість отримати гарантійний лист виробника на рівних засадах з іншими учасниками ринку. Отже, тендерна документація відповідає вимогам чинного законодавства.».
Вимога
Дата подання: 25 березня 2025 09:51
Дата відповіді: 28 березня 2025 08:28
Шановний замовнику, маємо намір прийняти участь в оголошеній Вами закупівлі. В додатку 2 (Медико-технічні вимоги до товару), пункті 1, вказано: ,,Товар, запропонований Учасником, повинен бути дозволений для введення в обіг та/або експлуатацію (застосування), у передбаченому законодавством порядку та бути сертифікований у відповідності з нормами чинного законодавства. На підтвердження Учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозицій документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником: декларацією про відповідність або інформацію із Державного реєстру дезінфекційних засобів - далі Реєстр (копію сторінки з Реєстру із інформацією щодо реєстрації запропонованого до закупівлі дезінфекційного засобу, або копію Витягу з Реєстру, або копію наказу МОЗ України про внесення дезінфекційного засобу в Реєстр) або паспорт або сертифікат або інший технічний документ, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування). Ми прийшли до висновку, що цей пункт, який є обов’язковим до виконання учасником, потребує роз’яснення. Згідно Наказу МОЗ «Про державну реєстрацію дезінфекційних засобів» від 02.12.2024 № 1994, нагадаємо, що державній реєстрації підлягають деззасоби, на діючі речовини яких встановлені медико-санітарні нормативи та які, зокрема, призначені для дезінфекційних заходів в осередках інфекційних хвороб, закладах охорони здоров’я, закладах дошкільної освіти; дезінфекції рук медичних працівників; профілактичної дезінфекції житлових, виробничих, навчальних, санітарно-побутових та інших приміщень, будівель і споруд, транспортних засобів, об’єктів громадського харчування та торгівлі, територій населених пунктів, у місцях масового відпочинку та рекреаційних зонах; дезінфекції повітря в приміщеннях, води (крім питної), промислових та побутових стоків. Застосовувати незареєстровані засоби забороняється. З-поміж обов’язкової інформації про деззасоби, які вносять до Державного реєстру дезінфекційних засобів є : торговельна назва, торговельна марка чи інше позначення засобу; вміст діючих речовин; інформація про виробника; коротка характеристика; об’єкти, умови та обмеження у застосуванні; строк дії реєстрації. Ні який Паспорт або сертифікат або інший технічний документ, що підтверджують можливість введення в обіг та/або експлуатацію (застосування)., не є документами дозвільного характеру для придбання та використання, а є документом підтверджуючим відповідність медико-технічним вимогам до предмету закупівлі. Одже, єдиним документом, який дозволяє придбання та використання дезінфекційного засобу є Витяг з Реєстру, або наказ МОЗ України про внесення дезінфекційного засобу в Реєстр. Враховуючи вищевикладене, просимо внести зміни і коректно прописати вимоги до документального підтвердження можливості використання предмету закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, зазначений Вами Наказ МОЗ від 2 грудня 2024 № 1994 «Про державну реєстрацію дезінфекційних засобів» не стосується процедури закупівлі, так я ви його трактуєте, а вказує на проведення реєстрації конкретного виду дезінфекційних засобів.
Відповідно до ЗУ «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» від 15.01.2015 № 124-VIII, який направлений на захист життя та здоров’я людей, тварин і рослин, охорона довкілля та природних ресурсів, забезпечення енергоефективності, захист майна, забезпечення національної безпеки та запобігання підприємницькій практиці, що вводить споживача (користувача) в оману та регулює відносини, що виникають у зв’язку з розробленням та прийняттям технічних регламентів і передбачених ними процедур оцінки відповідності, їх застосуванням стосовно продукції, яка вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію розробляються технічні регламенти. Технічні регламенти затверджуються законами, актами Кабінету Міністрів України відповідних державних органів та міністерств. Продукція, що вводиться в обіг, надається на ринку або вводиться в експлуатацію, а згідно з деякими технічними регламентами - також продукція, що виготовляється та/або вводиться в експлуатацію виробником для використання у власних цілях, повинна відповідати вимогам усіх чинних технічних регламентів, які застосовуються до такої продукції. ПКМУ «Про затвердження Технічного регламенту щодо медичних виробів» від 2 жовтня 2013 р. № 753 введений у дію регламент поширюється на медичні вироби та допоміжні засоби до них (далі - медичні вироби). Для цілей цього Технічного регламенту допоміжні засоби розглядаються як медичні вироби. Введення в обіг та/або в експлуатацію медичних виробів дозволяється тільки в разі, коли вони повністю відповідають вимогам цього Технічного регламенту, за умови належного постачання, встановлення, технічного обслуговування та застосування їх за призначенням. Усі медичні вироби, призначені спеціально для дезінфекції медичних виробів, відносяться до класу IIа. Медичні вироби, що призначені спеціально для дезінфекції інвазивних медичних виробів, відносяться до класу IIб.
Враховуючи вищевикладене, законодавство щодо виготовлення та використання дезінфекційних засобів досить об’ємне, та передбачає широкий перелік дозвільних документів, які підтверджують якість та безпечність продукції, а тому їх перелік може бути використаний на підтвердження належності предмету закупівлі.
Вимога
Дата подання: 26 березня 2025 12:09
Дата відповіді: 28 березня 2025 13:58
Шановний Замовнику, під час вивчення тендерної документації, було встановлено наступне: Засіб дезінфікуючий Хлорантоін, за даними Державного реєстру дезінфекційних засобів МОЗ, зареєстрований 30.03.2020 року і термін дії реєстрації до 30.03.2025 року. Таким чином на момент розкриття тендерних пропозиції, засіб втратить статус дозволеного до використання до моменту нової реєстрації. На даний час використовувати не зареєстровані в Державному реєстрі дезінфекційні засоби, Відповідно до п. 4 Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 15 серпня 2023 р. № 863, застосування та реалізація незареєстрованих дезінфекційних засобів забороняється. Просимо виключити з переліку, або замінити на аналогічний предмет закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику.
В разі, якщо засіб підлягає державній реєстрації та/або підтвердженню відповідності технічному регламенту щодо медичних виробів, учасник повинен надати документи, передбачені в Додатку 2 до тендерної документації.
Відповідно до п. 19 Положення про державну реєстрацію дезінфекційних засобів, затвердженого Постановою КМУ від 15 серпня 2023 р. № 863, передбачено, що перереєстрація засобу у випадку закінчення строку дії державної реєстрації засобу, в разі, коли не встановлено науково підтверджених фактів, що засіб щодо безпечності для здоров’я людини не відповідає вимогам санітарного законодавства, здійснюється МОЗ на підставі заяви про перереєстрацію засобу та результатів оцінки (звіти і протоколи) якості (ефективності) засобу, яка подається письмово або в електронній формі не пізніше ніж за 30 календарних днів до закінчення строку дії реєстрації засобу. МОЗ протягом 30 робочих днів після отримання заяви про перереєстрацію засобу та результатів оцінки (звіти і протоколи) якості (ефективності) засобу приймає рішення про перереєстрацію засобу або про відмову в ній. У разі неподання у зазначений строк заяви про перереєстрацію засобу державна реєстрація засобу припиняється після закінчення строку державної реєстрації.
Відповідно до п. 4.9. Додатку 1 до тендерної документації, у разі, якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі у разі подання тендерної пропозиції учасником-нерезидентом / переможцем-нерезидентом відповідно до норм законодавства країни реєстрації) не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або не накладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.
Дякуємо за звернення, Сподіваємось на подальшу співпрацю.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 08:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ФОП "КУЛИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ" 565 460,00
UAH з ПДВ
565 460,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

03 квітня 2025 09:58
Електронний підпис
03 квітня 2025 09:55
Sign.p7s.p7s
03 квітня 2025 09:55
Довідка.zip.p7s
03 квітня 2025 09:55
ВИТЯГ.pdf.p7s
03 квітня 2025 09:55
Sign.p7s
03 квітня 2025 09:55
Довідка.zip
03 квітня 2025 09:55
ВИТЯГ.pdf
28 березня 2025 14:49
Електронний підпис
28 березня 2025 14:49
Електронний підпис
28 березня 2025 14:47
Додаток 5 дез.засоби.pdf.p7s
28 березня 2025 14:47
Додаток 5 дез.засоби.pdf
28 березня 2025 14:47
Додаток 2 дез.засоби_ МТВ.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП "КУЛИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Вчинення корупційних правопорушень

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП "КУЛИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#1865914519
Переможець 565 460,00
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 10:31

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 10:31

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП "КУЛИК ВІКТОР МИКОЛАЙОВИЧ"
#1865914519
565 460,00
UAH з ПДВ
Документи