Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ № 4" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 01280527 |
Місцезнаходження: | 49102, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Ближня, буд. 31 |
Контактна особа: |
Світлана Компанієць +380639681130 tender4gmbkl@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 15:17 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 17:00 |
Очікувана вартість: | 287 300,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 436,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50510000-3: Послуги з ремонту і технічного обслуговування насосів, клапанів, кранів і металевих контейнерів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 5 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 21 березня 2025 15:17 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
21 березня 2025 15:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 15:18 |
Додаток 8. Перелік документів, інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
21 березня 2025 15:18 |
Тендерна документація_2025.docx | |
21 березня 2025 15:18 |
Додаток 7. Перелік документів, інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
21 березня 2025 15:18 |
Додаток 4. Проєкт Договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ" |
285 480,00
UAH з ПДВ
|
285 480,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Підтверджую
ДовідкаМТБ_28032025103221.PDF.p7sНаявність працівників відповідної кваліфікації
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Підтверджую
Аналогічний договір_28032025102931.PDF.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРІО ІНТЕР ТРЕЙДІНГ" #37545224 |
Відхилено |
285 480,00
UAH з ПДВ
|
08 квітня 2025 15:46
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 15:12
|
Вимога про усунення невідповідностей
Шановний Учасник. Пунктом 1 Додатку 1 до Тендерної документації та пунктом 13 Додатку 7 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо надання учасником «1.1. Довідка учасника в довільній формі, яка повинна свідчити про те, що учасник має обладнання та матеріально-технічну базу та технології, щоб забезпечити надання послуги, що є предметом закупівлі із зазначенням виду обладнання, його технічного стану, а також із зазначенням: власне чи орендоване відповідне обладнання, наявність офісу та/або складських/виробничих приміщень Учасника, з вказанням адреси або контактного телефону офісу та / або складських / виробничих приміщень учасника. 1.2. Учасник надає копію договору купівлі-продажу або договору оренди на офісне та/або складське/виробниче приміщення. 1.3. Обов’язкова наявність в учасника у власності або на правах оренди інструментів та устаткування для надання послуги. На підтвердження надати документи щодо користування (оренди) інструментів та устаткування, що вказані у відповідній довідці.» На підтвердження відповідності даній вимозі у наданій вами довідці («ДовідкаМТБ_28032025103221.PDF») відсутня інформація щодо наявності офісу та/або складських/виробничих приміщень. Крім того, не надано документів, що підтверджують користування (оренди) інструментів та устаткування, вказаних у відповідній довідці. Вимагаємо надати інформацію згідно даної вимоги в повному обсязі. Пунктом 2 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 14 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, а саме: «Обов’язкова наявність: - не менше 1-го інженера з кріогенного обладнання, який повинен бути працевлаштованим в учасника за основним місцем роботи. На кожного інженера, вказаного в довідці, учасник надає в складі пропозиції оригінал діючого посвідчення та оригінал витягу з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з загального курсу охорони праці, пожежної безпеки, а також оригінал діючого посвідчення та оригінал витягу з діючого протоколу про проходження навчання та/або із перевірки знань з питань охорони праці або технології робіт з НПАОП 0.00-1.81-18 Правила охорони праці під час експлуатації обладнання, що працює під тиском; НПАОП 0.00-1.65-88 Правила безпеки при виробництві й споживанні продуктів розподілу повітря (ПБПРВ-88); НПАОП 0.00-1.15-07 Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті; НПАОП 0.00-1.71-13 Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями; НПАОП 0.00-1.80-18 Правила охорони праці під час експлуатації вантажопідіймальних кранів, підіймальних пристроїв і відповідного обладнання; НАПБ А.01.001-2014 Правила пожежної безпеки в Україні;» На підтвердження відповідності даній вимозі надані Вами файли («Посвідчення Глоба.pdf», «Онищук (1).pdf», «Протоколи навчання.pdf») не містять всі необхідні документи для підтвердження кваліфікації інженерів, зазначених у довідці. Вимагаємо надати оригінали діючих посвідчень, протоколів навчання та перевірки знань для кожного інженера в повному обсязі. Пунктом 3 Додатку 1 до тендерної документації та пунктом 15 Додатку 7 до тендерної документації Замовником встановлено наступну вимогу щодо надання учасником «Довідки, згідно зі зразком, що наведений у Додатку 6 тендерної документації, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Аналогічним вважається договір, в якому предметом договору є надання послуг аналогічних предмету закупівлі або надання послуг аналогічного по коду за Єдиним закупівельним словником предмета закупівлі На підтвердження надати скановану з оригіналу копію договору, зазначеного у довідці в повному обсязі (копію договору з усіма додатками і додатковими угодами до нього (за наявності)) та/або копії/ю документів/у на підтвердження виконання договору щодо аналогічних послуг. Учасник може приховати інформацію, яка визначається як конфіденційна, але у будь-якому випадку, надана скан-копія договору повинна містити відкриту інформацію щодо предмету договору, найменування сторін, дати укладання і строку дії договору. Інформація та документи можуть надаватися про частково виконаний договір, дія якого не закінчена.» На підтвердження відповідності даній вимозі вами не надано скан-копії аналогічного договору та копії документів, що підтверджують виконання аналогічних послуг. Вимагаємо надати копії договору та додаткових документів для підтвердження виконання аналогічних послуг у відповідності до вимог Тендерної документації. Згідно з пунктом 1 розділу 3 тендерної документації ваша тендерна пропозиція повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП), чого не було виконано. Вимагаємо підписання тендерної пропозиції учасника кваліфікованим електронним підписом (КЕП).