Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій
Очікувана вартість
589 500,00 UAH
UA-2025-03-21-010501-a ● b13792e216ed4e97996e9f32f541d735
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління ДПС у Луганській області |
Код ЄДРПОУ: | 44082150 |
Місцезнаходження: | 93401, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, вулиця Енергетиків, будинок 72 |
Контактна особа: |
Юров Денис Юрійович +380633797017 duaudit@meta.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 589 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 947,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (документ, що підтверджує надання учасником забезпечення тендерної пропозиції). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна гарантія (банківська гарантія) подають у вигляді оригіналу електронної гарантії, яку надають одночасно з поданням тендерної пропозиції з накладанням КЕП гаранта на суму: 17 000,00 гривень (сімнадцять тисяч грн. 00 коп.). Гарантія обов’язково повинна свідчити про обов’язок установи, що надала гарантію, виплатити замовникові суму забезпечення тендерної пропозиції при виникненні обставин, вказаних у пункті 3 розділу 3 цієї тендерної документації. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учасникові гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції становить не менше строку, протягом якого тендерна пропозиція є дійсною (пункт 4 розділу 3 цієї тендерної документації). Реквізити для оформлення забезпечення тендерної пропозиції: Державна податкова служба України Адреса: 04053, м.Київ, Львівська пл.,8 Код ЄДРПОУ 43005393 Головне управління ДПС у Луганській області Юр.адреса: 93400, Луганська область, м.Сєвєродонецьк, вул. Енергетиків, буд.72 р/р UA918201720343160001000110987 в Держказначейській службі України, м. Київ, код ЄДРПОУ ВП 44082150 На електронній гарантії повинен бути зазначений програмний комплекс, за допомогою якого накладено КЕП. Усі витрати, пов’язані з оформленням та поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Замовник повертає забезпечення тендерної пропозиції протягом п’яти банківських днів з дня настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції у разі: - закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; - укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; - відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; - закінчення тендеру закупівлі в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається замовником у разі: - відкликання тендерної пропозиції/пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; - непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; - ненадання переможцем процедури закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, у п. 44 та п. 47 особливостей; - ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції (у разі, якщо вони не повертаються учаснику), підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 17000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90910000-9: Послуги з прибирання
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з прибирання приміщень адміністративних будівель та прибудинкових територій
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02094, Україна, м. Київ, м. Київ, бульвар Верховної Ради, 24 Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 90911200-8 — Послуги з прибирання будівель
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 березня 2025 15:23 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 15:09 |
ТД_прибирання_квітень_грудень 2025_зі змінами.doc | |
26 березня 2025 15:09 |
Зміни до ТД_прибирання_26032025_1.doc |
26 березня 2025 15:23 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2025 15:09 |
ТД_прибирання_квітень_грудень 2025_зі змінами.doc
|
|||
26 березня 2025 15:09 |
Зміни до ТД_прибирання_26032025_1.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
вимога
Дата подання: 24 березня 2025 12:53
Дата відповіді: 25 березня 2025 14:05
Вимога:
Згідно з умовами ТД просите надати:
Копію «Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» за ідентифікаторами форм J0500110 (для юридичних осіб) та F0500110 (для фізичних осіб) за лютий 2025 року з відміткою відповідного органу державної податкової служби України або копію відповідної квитанції (квитанція № 2), що надана органом податкової служби України, якщо звітність була подана в електронному вигляді.
У додатку 4 ДФ до цього розрахунку сума значень рядків 04 «Працювало за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101)» та 05 «Працювало за цивільно-правовими договорами (ознака 102)» не може бути меншою за 6.
Звернення щодо роз'яснення:
Просимо надати роз'яснення щодо обов'язку відображати у податковій звітності працівників, прийнятих на роботу за цивільно-правовими договорами (ЦПД). Враховуючи, що згідно з чинним законодавством працевлаштування за ЦПД регулюється Цивільним кодексом України (ЦКУ), а не Кодексом законів про працю України (КЗпПУ), чи є обов'язок відображати таких осіб у податковому розрахунку, зокрема, за ознакою 102? Якщо такий обов'язок існує, просимо роз'яснити, чим саме це регулюється.
Крім того, якщо станом на дату подання пропозиції працівники вже перебувають у штаті, але в лютому їх ще не було, подання податкового розрахунку за лютий не може підтвердити їхню наявність у складі працівників. Тому вимога надавати лише зазначену звітність як єдиний підтвердний документ є дискримінаційною.
З метою забезпечення рівних умов участі у процедурі закупівлі просимо розширити перелік підтвердних документів та надати можливість учасникам подавати альтернативні докази, зокрема: накази про прийняття на роботу, цивільно-правові договори (ЦПД), повідомлення про прийняття працівників або інші документи, які підтверджують наявність необхідної кількості працівників.
Дякуємо за відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п.4. «У додатку 4ДФ до Розрахунку» розділу IV «Порядок заповнення додатків до Розрахунку, що містять інформацію щодо сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску» «Порядку заповнення та подання податковими агентами Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків — фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску», який затверджено Наказом Міністерства фінансів України 13.01.2015 № 4, у рядку 5 навпроти напису «Працювало за цивільно-правовими договорами» проставляється кількість працівників, які працюють за цивільно-правовими договорами у звітному періоді, за якими здійснюється нараховування доходу за ознакою 102. Жодних обмежень щодо зазначення у даному звіті працівників, які оформлені згідно з Цивільним кодексом України не передбачено.
Щодо підтвердження наявності в учасника працюючих, у випадку якщо з ними були оформлені трудові/цивільно-правові відносини після закінчення звітної дати (з 01.03.2025) в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
Щодо підтвердження наявності в учасника працюючих, у випадку якщо з ними були оформлені трудові/цивільно-правові відносини після закінчення звітної дати (з 01.03.2025) в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни.
вимога
Дата подання: 24 березня 2025 13:00
Дата відповіді: 25 березня 2025 14:26
Вимога щодо усунення дискримінаційної умови
Шановний Замовнику!
Згідно з умовами тендерної документації, керівник учасника повинен пройти перевірку знань з охорони праці за НПАОП 0.00-1.15-07 та надати відповідне чинне посвідчення і протокол/витяг з протоколу про перевірку знань.
Проте дана вимога є дискримінаційною та незаконною, оскільки законодавство України не містить обов’язку проходження такого навчання саме керівником підприємства. Відповідальним за охорону праці може бути інша уповноважена особа, зокрема інженер з охорони праці, головний інженер, уповноважена особа з питань охорони праці або інший працівник, призначений відповідальним наказом по підприємству.
Згідно з вимогами законодавства, зокрема Порядку проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці (НПАОП 0.00-4.12-05), обов’язок проходження такого навчання покладається на осіб, які безпосередньо організовують або здійснюють роботи підвищеної небезпеки, а не виключно на керівника підприємства.
У зв’язку з вищезазначеним, вимагаємо:
Видалити дану вимогу з тендерної документації, як таку, що суперечить законодавству та є дискримінаційною.
Замінити її на вимогу щодо наявності відповідного навчання у відповідальної особи, визначеної наказом підприємства.
Або, як альтернатива, вимагати проходження навчання у безпосереднього виконавця робіт (верхолаза), якщо йдеться про роботи підвищеної небезпеки.
Залишення цієї вимоги в поточній редакції без внесення змін може бути розцінене як дискримінаційний бар’єр, що обмежує конкуренцію серед учасників.
Просимо привести умови тендерної документації у відповідність до чинного законодавства.
Дякуємо за розгляд нашої вимоги.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни , які будуть враховувати можливість проходження відповідного навчання особами, які безпосередньо організовують або здійснюють роботи підвищеної небезпеки будуть внесені до тендерної документації.
вимога
Дата подання: 24 березня 2025 13:07
Дата відповіді: 25 березня 2025 14:43
Вимога щодо усунення неправомірної умови
Шановний Замовнику!
Згідно з умовами тендерної документації, учасник повинен надати декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта, який видав посвідчення про перевірку знань з охорони праці за НПАОП 0.00-1.15-07.
Проте ця вимога не відповідає чинному законодавству та є неправомірною, оскільки:
Декларацію відповідності матеріально-технічної бази подають виключно суб’єкти, які виконують роботи підвищеної небезпеки або експлуатують обладнання підвищеної небезпеки (згідно з Постановою КМУ № 1107 від 26.10.2011).
Навчальні заклади, що проводять перевірку знань з охорони праці, не виконують такі роботи, а лише здійснюють навчання та сертифікацію персоналу. Отже, вони не зобов’язані мати таку декларацію.
Учасник не може відповідати за наявність або відсутність декларації у сторонньої організації, що надавала йому навчальні послуги.
Вимагаємо виключити з тендерної документації незаконну вимогу щодо надання декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта, який проводив навчання.
Залишення цієї вимоги без змін обмежує конкуренцію серед учасників та може бути підставою для оскарження до АМКУ як порушення принципів недискримінації та законності, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Наказом Державного комітету України з нагляду за охороною праці 26.01.2005 № 15 затверджене Типове положення про порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці та Переліку робіт з підвищеною небезпекою (далі - Типове положення).
П.1.5 Типового положення передбачено, що суб'єкт господарювання, який має намір проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання, надає територіальному органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці (далі - Держпраці), декларацію відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Отже, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки є підтвердженням права суб’єкта проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання.
П.1.5 Типового положення передбачено, що суб'єкт господарювання, який має намір проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання, надає територіальному органу центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну політику у сферах промислової безпеки, охорони праці (далі - Держпраці), декларацію відповідності його матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки.
Отже, декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки є підтвердженням права суб’єкта проводити навчання з питань охорони праці працівників інших суб'єктів господарювання.
вимога
Дата подання: 24 березня 2025 13:20
Дата відповіді: 25 березня 2025 14:47
Вимога щодо усунення неправомірної умови
Шановний Замовнику!
Згідно з умовами тендерної документації, учасник повинен надати посвідчення та протокол/витяг з протоколу про перевірку знань з охорони праці за НПАОП 0.00-1.71-13 саме на керівника учасника.
Дана вимога є дискримінаційною та суперечить чинному законодавству, оскільки:
Законодавство не встановлює обов’язковості проходження перевірки знань з охорони праці саме керівником підприємства.
Відповідно до НПАОП 0.00-4.12-05 ("Порядок проведення навчання і перевірки знань з питань охорони праці"), навчання повинні проходити особи, які відповідають за охорону праці на підприємстві. Це може бути інженер з охорони праці, головний інженер, відповідальна особа або виконавець робіт.
Вимога проходження навчання виключно керівником безпідставно обмежує коло учасників, оскільки в різних організаціях відповідальність за охорону праці може покладатися на інших осіб.
Вимога
Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та замінити вимогу щодо проходження перевірки знань керівником на вимогу щодо проходження навчання відповідальною особою або виконавцем робіт.
У разі невнесення змін ця вимога може бути оскаржена до АМКУ як порушення принципів прозорості та недискримінації учасників, що передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Просимо усунути зазначене порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Зміни , які будуть враховувати можливість проходження відповідного навчання особами, які безпосередньо організовують або здійснюють роботи підвищеної небезпеки будуть внесені до тендерної документації.
вимога
Дата подання: 24 березня 2025 13:50
Дата відповіді: 25 березня 2025 17:11
Вимога щодо усунення дискримінаційних умов
Шановний Замовнику!
Згідно з умовами тендерної документації, учасник повинен надати довідку з інформацією про наявність досвіду виконання щонайменше двох аналогічних договорів, а також копії цих договорів та підтверджуючі документи. При цьому встановлено вимогу щодо вартості кожного з аналогічних договорів – не менше очікуваної вартості цієї закупівлі.
Зазначені умови є дискримінаційними та порушують принципи рівноправності учасників, передбачені ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», з таких підстав:
1️⃣ Обмеження кількості договорів – порушення права учасників
🔹 Вимога щодо наявності саме двох аналогічних договорів необґрунтовано обмежує коло потенційних учасників, які мають достатній досвід, але підтверджений іншою кількістю договорів (наприклад, одним договором з великою сумою або декількома меншої вартості).
🔹 Закон не містить обов’язкової вимоги щодо мінімальної кількості аналогічних договорів.
2️⃣ Обмеження щодо вартості договорів – штучне звуження конкуренції
🔹 Встановлення вимоги, що вартість кожного аналогічного договору має бути не менше очікуваної вартості закупівлі, є необґрунтованим.
🔹 Це виключає з конкуренції учасників, які мають достатній досвід, але виконували аналогічні послуги за нижчою вартістю або за умовами, що не передбачали єдиний договір на таку суму.
🔹 Досвід має підтверджувати здатність учасника виконати роботи якісно, а не суто відповідати встановленому порогу вартості.
Вимога
📌 Вимагаємо внести зміни до тендерної документації та:
✔️ Надати можливість учасникам підтверджувати досвід виконання аналогічних договорів без обмеження їх мінімальної кількості.
✔️ Виключити вимогу щодо обов’язкової вартості кожного аналогічного договору на рівні очікуваної вартості цієї закупівлі.
❗ У разі невнесення змін дана вимога може бути оскаржена до АМКУ як дискримінаційна та така, що обмежує конкуренцію.
Просимо усунути зазначене порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 3 частини 2 статті 16 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (зі змінами) (далі - Закон), одним із кваліфікаційних критеріїв, яких замовник установлює у тендерній документації є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). На думку замовника, не може бути визнаним аналогічним договором лише за співпадінням коду національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник». Вочевидь, не може вважатися аналогічним договором , договір, в якому організовано прибирання, на приклад, однієї кімнати площею 20 кв.м. з орієнтовною вартістю послуг 2000,00 грн. на місяць… Нагадаємо, площі прибирання у даній закупівлі: адміністративних приміщень – 1 479,1 кв.м.; прибудинкових територій – 7 813,1 кв.м. Саме тому було прийнято рішення щодо показника вартості кожного з аналогічних договорів не менше очікуваної вартості закупівлі. Крім того, вищезазначена норма законодавства передбачає множину стосовно підтвердженого досвіду виконання «аналогічного (аналогічних)», «договору (договорів)». З чого можна зробити висновок, що законодавець припускав вимогу щодо декількох аналогічних договорів.
До того, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що вищезазначені вимоги, так само, які і всі інші вимоги тендерної документації, замовник включив до тендерної документації виключно з метою отримання своєчасних, якісних послуг у повному обсязі.
До того, відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Додатково повідомляємо, що вищезазначені вимоги, так само, які і всі інші вимоги тендерної документації, замовник включив до тендерної документації виключно з метою отримання своєчасних, якісних послуг у повному обсязі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ |
549 495,00
UAH з ПДВ
|
549 495,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ДУБІНА СЕРГІЙ ВІКТОРОВИЧ #2875809872 |
Переможець |
549 495,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 16:46
|