Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту в будівлях: навчальному корпусі, блоку поточних аудиторій з бібліотеками, контрольно-пропускному пункті, тирі за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Очікувана вартість
375 000,00 UAH
UA-2025-03-21-010059-a ● 6edfbc8df9bb4c27a8e094c3508afbe4
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державний заклад професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції» |
Код ЄДРПОУ: | 41521767 |
Місцезнаходження: | 03151, Україна , Київська обл., Київ, вул. Святослава Хороброго, 9 |
Контактна особа: |
Лавриненко Андрій Валерійович +380443632680 NPTZPD@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 15:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 04 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 квітня 2025 15:04 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:51 |
Початок аукціону: | 08 квітня 2025 12:51 |
Очікувана вартість: | 375 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 875,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту в будівлях: навчальному корпусі, блоку поточних аудиторій з бібліотеками, контрольно-пропускному пункті, тирі за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03151, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
22 липня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 квітня 2025 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 квітня 2025 16:53 |
ТД ПКД Академія 2025_Нова_редакція.docx | |
01 квітня 2025 16:53 |
Перелік змін ТД пожежка 01.04.2025.docx | |
31 березня 2025 17:22 |
Проект договору ТД ремонт водопостачання.docx | |
31 березня 2025 17:22 |
Перелік змін ТД водопровода 31.03.2025.docx | |
31 березня 2025 13:54 |
Перелік змін ТД розроблення протипожежна сигналізація ПКД 28.03.2025.docx | |
26 березня 2025 15:13 |
Перелік змін ТД розроблення протипожежна сигналізація ПКД 03.2025.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Сертифікат ДСТУ ISO
Дата подання: 25 березня 2025 08:52
Дата відповіді: 26 березня 2025 15:05
Звертаємо увагу на необхідність внесення змін до тендерної документації у частині вимог до сертифікації системи управління якістю.
Зокрема, у тендерній документації міститься вимога щодо надання копії чинного Сертифіката відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 з визначеним напрямком «проектування системи пожежної сигналізації, системи пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей».
Вважаємо, що зазначена вимога є надмірною та дискримінаційною, оскільки:
Відповідно до Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності», сертифікація за стандартом ISO 9001:2015 має загальний характер і не обмежується певним видом робіт.
Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний забезпечити відкритість та недискримінаційний підхід до всіх учасників.
Просимо внести зміни до тендерної документації та виключити фразу «проектування системи пожежної сигналізації, системи пожежогасіння, оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей» із переліку напрямів сертифікації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Після розгляду вашого звернення, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та залишити вимогу щодо надання сертифіката відповідності системи управління якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, але без конкретного звуження напрямку сертифікації.
Оновлену редакцію тендерної документації буде оприлюднено у встановленому порядку.
Після розгляду вашого звернення, замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації та залишити вимогу щодо надання сертифіката відповідності системи управління якістю за стандартами ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018, але без конкретного звуження напрямку сертифікації.
Оновлену редакцію тендерної документації буде оприлюднено у встановленому порядку.
Кількість приміщень, які потрібно обладнати системами пожежогасіння
Дата подання: 25 березня 2025 10:41
Дата відповіді: 26 березня 2025 15:06
Добрий день. В додатку №3 до тендерної документації згідно п. 4 Ви вказуєте перелік основних даних та вимог до яких входить: «Розробка робочого проєкту та кошторису системи пожежної сигналізації і системи оповіщення про пожежу та управління евакуацією людей, системи пожежогасіння для серверних та приміщень з комунікаційним обладнанням, у будівлях Державного закладу професійної (професійно-технічної) освіти зі специфічними умовами навчання «Академія патрульної поліції», виведення сигналу сповіщення про виникнення пожежі від приймально-контрольного приладу автоматичної пожежної сигналізації на пульт централізованого нагляду». Ми маємо питання стосовно кількості приміщень, які потрібно обладнати системами пожежогасіння. Дані потрібні для складання кошторису.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
Кількість приміщень, які потрібно обладнати засобами пожежної сигналізації - 486 шт.
Кількість приміщень, які потрібно обладнати засобами пожежної сигналізації - 486 шт.
Кількість приміщень, які потрібно обладнати системами пожежогасіння
Дата подання: 26 березня 2025 15:29
Дата відповіді: 26 березня 2025 15:57
Ми вдячні Вам за відповідь, але запитання було стосовно системи газового пожежогасіння. Яка кількість серверних та комутаційних, які потрібно обладнати системою газового пожежогасіння.
Відповідь: Cистемою газового пожежогасіння потрібно обладнати 2 (два) приміщення.
Експертний звіт чи експертна оцінка
Дата подання: 27 березня 2025 15:56
Дата відповіді: 28 березня 2025 16:57
В додатку №3 ТД Ви вказуєте:
1. «Від імені Замовника подати проектно-кошторисну документацію в експертну організацію на проведення експертизи у частині кошторисна документація, відповідно до Постанови КМУ від 11.05.2011 № 560 та умов договору.»
2. «Проведення експертної оцінки кошторисної частини робочого проєкту.»
3. «За результатами наданих послуг Виконавець передає Замовникові робочий проект системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу у 4 (чотирьох) примірниках (з позитивним експертним звітом на розроблену проектно-кошторисну документацію) на паперовому носії (підписану та завірену мокрою печаткою) та один комплект на матеріальному носії в електронній формі у форматі PDF, DWG.»
Надайте, будь ласка, роз’яснення, яка саме частина проектно-кошторисної документації повинна пройти експертизу? Та за результатами експертизи проектно-кошторисної документації повинен бути отриманий позитивний експертний звіт чи експертна оцінка?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику,
У випадку встановлення класу наслідків СС3 Виконавець, від імені Замовника, проходить комплексну експертизу (кошторисної та проєктної частин) з подальшим отриманням позитивного експертного звіту. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації.
У випадку встановлення класу наслідків СС3 Виконавець, від імені Замовника, проходить комплексну експертизу (кошторисної та проєктної частин) з подальшим отриманням позитивного експертного звіту. Відповідні зміни внесено до Тендерної документації.
Експертний звіт чи експертна оцінка
Дата подання: 28 березня 2025 23:19
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:46
Вітаемо. Ваша відповідь на проведення експерного звіту якщо СС3 не коректна з огляду законих підстав. ДСТУ 8907:2019 НАЦЮНАЛЬНИЙ СТАНДАРТ УКРАЇНИ НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО це тей документ, який береться до уваги експертними організаціями при проведенні експертизи. П.4.2 Мета проведення експертизи проектної документації на будівництво — визначення якості проектних рішень через виявлення відхилень від вимог законодавства України у сфері будівництва, будівельних норм і правил та нормативних документів за такими напрямами:
— міцність, надійність та довговічність;
— експлуатаційна безпека, дотримання вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, інженерне забезпечення;
— кошторисна частина проектної документації;
— санітарне та епідеміологічне благополуччя населення;
— екологія;
— охорона праці;
— енергозбереження;
— пожежна безпека;
— техногенна безпека;
— ядерна та радіаційна безпека.
тобто всіх розділів - ВСІХ!!!
П.4.3 Результат проведення експертизи проектної документації на будівництво — експертний звіт, оформлений згідно з додатками А, Б, В, Г, Д.
якщо передивиться всі додатки то ви побичите що:
ДОДАТОК «A» - За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено згідно з вихідними даними на проектування з дотриманням вимог (щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва, його експлуатаційної безпеки, у тому числі вимог з питань створення умов для безперешкодного доступу осіб з інвалідністю та інших мало мобільних груп населення, та інженерного забезпечення; кошторисної частини проектної документації; санітарного й епідеміологічного благополуччя населення; охорони праці; екології; пожежної безпеки; техногенної безпеки; ядерної та радіаційної безпеки; енергозбереження) - експертиза ВСІХ вказаних розділів!!!! п 9.1.1 це також підтверджує!!!
ДОДАТОК «Б» - За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва - пожежний розділ відстутній.
ДОДАТОК «В» - щодо розгляду кошторисної частини проектної документації - але дивимся п 4.8, де написано що експертний звіт кошторису тільки СС1, а якщо СС2 або СС3 то експертна оцінка кошторису.
ДОДАТОК «Г» - За результатами розгляду проектної документації на будівництво встановлено, що зазначену документацію розроблено з дотриманням вимог щодо міцності, надійності та довговічності об'єкта будівництва та кошторисної частини проектної документації - знов пожежного розділу нема, і також кошторис не окремо а з іншими розділами!!!
ДОДАТОК «Д» - взагалі про помилки.
Як бачимо в ДОДАТКАХ відсутній тільки розділ пожежної безпеки - а ДОДАТКИ є обовязковими, не в вільній формі!!!
А якщо ЗАМОВНИК бажає провести експертизу окремого розділу то це прописано в п 4.9.
П.4.9 За бажанням замовника або проектувальника для підтвердження правильності прийнятих
проектних рішень може бути проведено експертизу проектної документації на будівництво об'єктів,
що за класом наслідків (відповідальності) належать до об'єктів з:
— незначними наслідками (СС1) у цілому, за окремими напрямами, зазначеними в 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво;
— серєдніми наслідками (СС2) та значними наслідками (ССЗ) за окремими напрямами, зазна-ченими в 4.2, та окремими розділами проектної документації на будівництво.
У разі такого звернення замовник експертизи та експертна організація повинні укласти договір, умовами якого передбачити, що результатом його виконання має бути експертна оцінка щодо роз-гляду проектної документації на будівництво (або її окремих розділів) на відповідність чи невідповідність нормативним вимогам за окремими напрямами, зазначеними в 4.2. Експертну оцінку скла-дають у довільній формі.
З цього всього ми маемо при окремому розділі - а це пожежний напрямок, проводиться ЕКСПЕРТНА ОЦІНКА, а на кошторис проводиться експертний звіт при СС1, при СС2, СС3 оцінка.
Будь ласка зробіть відповідні зміни в ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, опрацювавши ваше звернення Замовник вирішив внести певні зміни до тендерної документації.
ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ
Дата подання: 29 березня 2025 22:54
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:19
Доброго дня. Додаток 3 до тендерної документації, п.16 - Рівень середньомісячної заробітної плати в розмірі 18 570,02 грн. Рівень середньомісячної заробітної плати приймається по тому регіону, в котрому проводяться роботи, якщо це Київ, то він повинени бути прийнятий у відповідності до рішення Київської міської ради №5/10472 від 30.01.2025р - 26 514,56 грн з коефіцієнтом інфляції на дату розрахунку кошториса.
Будь ласка внесіть зміни ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, рішення Київської міської ради №5/10472 від 30.01.2025 "Про розмір кошторисної заробітної плати, що враховується при визначенні вартості будівництва об'єктів, які споруджуються із залученням коштів бюджету міста Києва, коштів комунальних підприємств, установ та організацій" поширюється на ті об'єкти, будівництво яких фінансується з бюджету міста Києва, а в даному випадку, джерелом фінансування є державний бюджет України.
Отже підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Отже підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
проведення експертизи
Дата подання: 29 березня 2025 23:31
Дата відповіді: 31 березня 2025 16:47
Додаток 5 до Т. Д, п 4.1. По факту виконаних Робіт після погодження з Замовником та проходженням державної експертизи....
Експертну організацію для проведення експертизи проектної документації на будівництво визначають к з числа тих, що відповідають Критеріям, інформацію про що оприлюднено на офіційному сайті органу, що формує перелік експертних організацій, виходячи з наданих їм повноважень.
п 3.4 Експертна організація (НАСТАНОВА ЩОДО ОРГАНІЗАЦІЇ ПРОВЕДЕННЯ ЕКСПЕРТИЗИ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО ДСТУ 8907-2019)
Організація, що має статус юридичної особи та відповідає критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, який забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування (далі — Критерії). Відомості про такі організації внесено зазначеним центральним органом виконавчої влади або на підставі делегованих повноважень саморегулівною організацією у сфері архітектурної діяльності за відповідним напрямом підприємницької діяльності (у разі її утворення) до переліку експертних організацій. Перелік експертних організацій - https://mindev.gov.ua/diialnist/napriamy/budivnytstvo/perelik-ekspertnykh-orhanizatsii.
З вище зазначеного експертна організація не обовязково повинна бути державною. тому просимо видалити слово ДЕРЖАВНА з договору для недискримінації учасників (Стаття 5 закону про закупівлю).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, опрацювавши ваше звернення Замовник вирішив внести певні зміни до тендерної документації.
Щодо сертифікату ІСО
Дата подання: 31 березня 2025 18:29
Дата відповіді: 01 квітня 2025 12:18
Добрий вечір. Сертифікат відповідності системи управління якістю вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) повинен бути виданий на учасника чи для підтвердження кваліфікаційного критерію дозволяється залучення потужностей субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог ст 16. Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Щодо експерта
Дата подання: 31 березня 2025 18:42
Дата відповіді: 01 квітня 2025 14:05
Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником». Уточніть, будь ласка, що Ви маєте на увазі під «сертифікованим експертом»? Адже предметом даної закупівлі є розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, у п. 2 Додатку 1 до тендерної документації речення: "Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником" містить загальну вимогу до проєктно-кошторисної документації, яка після розроблення повинна пройти експертизу.
Разом із цим, звертаємо Вашу увагу, що окрім "Розроблення проєктно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту" від Учасників вимагається пройти експертизу розробленої проєктно-кошторисної документації (п. 15 Додатку 3 до Тендерної документації).
Разом із цим, звертаємо Вашу увагу, що окрім "Розроблення проєктно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту" від Учасників вимагається пройти експертизу розробленої проєктно-кошторисної документації (п. 15 Додатку 3 до Тендерної документації).
Щодо АВК-5
Дата подання: 31 березня 2025 18:52
Дата відповіді: 01 квітня 2025 14:57
3. Вимогами Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен мати наявну ліцензію на програмний комплекс АВК-5 останньої версії або сумісного з АВК -5 ліцензованого програмного комплексу АБО іншого аналогічного програмного комплексу та надати її у складі тендерної пропозиції, виданої на ім’я учасника». Дана вимога є дискримінаційною, та такою, що обмежує коло потенційних учасників. Адже програмний комплекс АВК-5 або сумісний з АВК-5 ліцензійний комплекс відноситься до наявності матеріально-технічної бази та технологій. Згідно з аб. 2 п. 3 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» затверджено: «Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців». Тому для підтвердження наявності ліцензії на програмний комплекс АВК-5 останньої версії або сумісний з АВК -5 ліцензований програмний комплекс АБО інший аналогічний програмний комплекс, Учасник може надати: Ліцензію АВК-5 видану на ім՚я учасника або договір оренди робочого місця або залучити потужності субпідрядника/співвиконавця. Просимо внести зміни до тендерної документації в цій частині.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, вимога щодо наявності у Учасників програмного комплексу АВК-5 останньої версії або сумісного з АВК -5 ліцензованого програмного комплексу АБО іншого аналогічного програмного комплексу не може вважатись дискримінаційною та такою, яка обмежує коло потенційних Учасників, оскільки вжитий у тексті сполучник "АБО" передбачає використання будь-якого іншого, аналогічного за призначенням програмного комплексу. Також звертаємо Вашу увагу, що відповідно до вимог ст 16. Закону України "Про публічні закупівлі" Учасник може для підтвердження своєї відповідності залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців. У такому випадку (при залученні субпідрядників/співвиконавців) Учасник повинен зазначити такий намір, а відповідно до наміру й іншу необхідну інформацію згідно чинного законодавства у своїй тендерній пропозиції та додатках до неї. Отже підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Завдання на проектування
Дата подання: 31 березня 2025 21:34
Дата відповіді: 01 квітня 2025 15:16
В Додатку №3 ТД вказано: "Розроблений проект повинен повністю відповідати технічному завданню на проектування".
Та в Додатку №5 Ви вказуєте: "1.1. Замовник доручає, а Підрядник приймає на себе зобов’язання щодо виконання робіт за кодом ДК 021:2015 - 71320000-7 – «Послуги з інженерного проектування» - Роботи з розроблення проектно-кошторисної документації на встановлення системи протипожежного захисту в будівлях: навчальному корпусі, блоку поточних аудиторій з бібліотеками, контрольно-пропускному пункті, тирі за адресою: м. Київ, вул. Святослава Хороброго, 9, стадія проектування «Робочий проект (РП)» згідно Додатку №3 (Завдання на проектування) (надалі – «Роботи»). Замовник зобов’язується прийняти результат таких Робіт та здійснити їх оплату в порядку, строки та на умовах визначених цим Договором.
Надайте, будь ласка, завдання на проектування згідно вимог ДБН А.2.2-3:2014.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, згідно вимог ДБН А.2.2-3:2014 "СКЛАД ТА ЗМІСТ ПРОЕКТНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ НА БУДІВНИЦТВО" із Зміною № 1 та Зміною № 2 . Завдання на проектування (або коригування проекту) затверджується замовником та погоджується проектувальником. Також склад завдання на проектування може змінюватися відповідно до особливостей об'єкта будівництва.
Отже, простими словами Завдання на проектування складають Замовник разом з Проектувальником!, на етапі після укладення, або в момент укладення договору.
Викладених в тендерній документації Якісних та кількісних характеристик, опису та основних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) цілком достатньо на даному етапі процедури закупівлі.
Отже, простими словами Завдання на проектування складають Замовник разом з Проектувальником!, на етапі після укладення, або в момент укладення договору.
Викладених в тендерній документації Якісних та кількісних характеристик, опису та основних вимог до предмету закупівлі (Додаток 3 до Тендерної документації) цілком достатньо на даному етапі процедури закупівлі.
Додаток №1, п.2, щодо сертифікованого експерта
Дата подання: 01 квітня 2025 14:12
Дата відповіді: 01 квітня 2025 15:59
Вимогами п. 2 Додатку 1 до тендерної документації встановлено: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим експертом, та проектувальником».
ДСТУ 8907:2019 п 5.1 Експертизу проектної документації на будівництво не може проводити юридична або фізична особа, яка брала участь у її розробленні. Тобто сертифікований експерт не може бути працівником, субпідрядником, таке інше виконавця. Цей сертифікований експерт буде в експертній організації, з котрою переможець підпише договір - але це буде після підписання договору та виконання проектних робіт.
Внесіть будь ласка необхідне коригування: «Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації. Відповідність проекту системи пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу та управління евакуюванням людей на об’єкті вимогам діючого законодавства у сфері пожежної безпеки повинна бути підтверджена сертифікованим проектувальником»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником будуть внесені відповідні зміни до Тендерної документації.
зарплата
Дата подання: 01 квітня 2025 14:31
Дата відповіді: 01 квітня 2025 15:56
Доброго дня. Додаток 3 до тендерної документації, п.16 - Рівень середньомісячної заробітної плати в розмірі 18 570,02 грн. Рівень середньомісячної заробітної плати приймається по тому регіону, в котрому проводяться роботи, якщо це Київ, то він повинени бути прийнятий у відповідності до рішення Київської міської ради №5/10472 від 30.01.2025р - 26 514,56 грн з коефіцієнтом інфляції на дату розрахунку кошториса. Будь ласка внесіть зміни ТД.
Ви як замовник звісно маєте можливість вказати і меншу суму ніж 18 570,02 грн, але тоді виконавець робіт буде змусений робити максимально не якісно. Давайте будемо в здоровому глузді, на таку зарплату монтажник може стояти цілу зміну на драбині з руками доверху? Ви спробуйте. Прийміть суму 26 514,56 грн (яка доречі теж дуже замала), бо експерт з кошторису наврядчи буде згоден на меншу суму.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Замовник - бюджетна організація, яка у своїй діяльності керується виключно законними підставами, які у даному випадку, нажаль, відсутні. Рівень середньомісячної заробітної плати відповідає мінімально допустимому значенню, яке може бути враховане при складанні інвесторської кошторисної документації у 2025 році.
Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік(Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»).
Це значення розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік(Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»).
зарплата
Дата подання: 01 квітня 2025 17:34
Дата відповіді: 02 квітня 2025 13:57
відповідь ЗАМОВНИКА - Значення зарплати розраховано на підставі даних, оприлюднених на офіційному веб-сайті Державної служби статистики щодо середньомісячної заробітної плати у будівництві за 2024 рік, та індексу споживчих цін на 2025 рік (Постанова Кабінету Міністрів України від 28 червня 2024 р. № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки»). АЛЕ!!! Згдіно цієї постанови: -
Середньомісячна заробітна плата працівників, брутто (2025 рік): номінальна, гривень 24 389 грн. Внесіть зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику! Відповідно до вимог Порядку розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281 розмір кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації (на стадії розроблення проектної документації), визначається замовником (інвестором) у складі вихідних даних на проектування для звичайних умов будівництва за розрядом складності робіт 3,8, але не нижче ніж середньомісячна заробітна плата у будівництві (у розрахунку на одного штатного працівника) за попередній звітний рік, що оприлюднюється центральним органом виконавчої влади в галузі статистики, збільшена на прогнозний індекс споживчих цін на поточний рік (у середньому до попереднього року), який є складовою основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України, що схвалюються Кабінетом Міністрів України.
Ураховуючи розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві в 2024 році, оприлюднений на офіційному сайті Державної служби статистики України (16928,00) та прогнозний індекс споживчих цін на 2025 рік, згідно Постанови КМУ від 28.06.2024 № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки» (109,7%), а також відсутність при виконанні робіт специфічних умов, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо) Замовник не вбачає законних підстав для збільшення розміру середньомісячної заробітної плати. Отже підстави для внесення змін до Тендерної документації - відсутні.
Ураховуючи розмір середньомісячної заробітної плати у будівництві в 2024 році, оприлюднений на офіційному сайті Державної служби статистики України (16928,00) та прогнозний індекс споживчих цін на 2025 рік, згідно Постанови КМУ від 28.06.2024 № 780 «Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки» (109,7%), а також відсутність при виконанні робіт специфічних умов, відмінних від звичайних умов здійснення будівництва (надурочний час, святкові та вихідні дні, вечірній та нічний час тощо) Замовник не вбачає законних підстав для збільшення розміру середньомісячної заробітної плати. Отже підстави для внесення змін до Тендерної документації - відсутні.
зарплата
Дата подання: 02 квітня 2025 14:37
Дата відповіді: 03 квітня 2025 23:38
шановний замовнику. Виходячи з ваших відповідей якщо термін виконання монтажних робіт буде з 2026 року, тоді до середньомісячної заробітної плати в розмірі 18 570,02 грн (на 2025 рік) ми додамо 9,9% = 20408,45 грн. (у відповідності до ПОСТАНОВИ КМУ "Про схвалення основних прогнозних макропоказників економічного і соціального розвитку України на 2025-2027 роки", де вказано Індекс споживчих цін: у середньому до попереднього року - 109,9 відсотків).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, розрахунок розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при складанні інвесторської кошторисної документації регламентується Порядком розрахунку розміру кошторисної заробітної плати, який враховується при визначенні вартості будівництва об’єктів, затвердженого Наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 20.10.2016 № 281. Замовник не має повноважень тлумачити вказаний нормативний акт.
Щодо ліцензійного комплексу
Дата подання: 03 квітня 2025 11:51
Дата відповіді: 03 квітня 2025 23:35
Добрий день. Виходячи із Вашої відповіді, ми правильно зрозуміли, що для наявності ліцензійного програмного комплексу, Учасник може залучити потужності субпідрядника/співвиконавця?
Відповідь: Шановний учаснику, відповідно до вимог абзацу другого п. 3 ст. 16. Закону України "Про публічні закупівлі" якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 08 квітня 2025 13:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" |
94 999,00
UAH з ПДВ
|
94 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "АЯКС" |
150 000,00
UAH з ПДВ
|
129 999,40
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СУЧАСНА ПРОЕКТНА ГРУПА" |
172 000,00
UAH з ПДВ
|
129 999,50
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП "ПУЛЬТОВА ОХОРОНА ШЕРИФ" |
275 000,04
UAH з ПДВ
|
129 999,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ВИТЯЗЬ-КБ" |
198 000,00
UAH з ПДВ
|
168 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЖДУМА ГРУП" |
207 957,00
UAH з ПДВ
|
207 957,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДІ ЕНД ДІ ГАРАНТ" #37250307 |
Переможець |
94 999,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 15:52
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 10 квітня 2025 00:00
|