Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Волинської області М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м.Люблін) км 501+500 – км 505+283 (Послуги з прибирання території)
Очікувана вартість
1 948 728,00 UAH
UA-2025-03-21-009512-a ● 7b9121f9544c45daae3d88e4b6c2bdb1
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СЛУЖБА ВІДНОВЛЕННЯ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 25908960 |
Місцезнаходження: | 43020, Україна , Волинська обл., Луцьк, ВУЛИЦЯ РІВНЕНСЬКА, будинок 52Б |
Контактна особа: |
Пилипчук Руслан 380507833341 info.vl@restoration.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 12:48 |
Початок аукціону: | 04 квітня 2025 12:48 |
Очікувана вартість: | 1 948 728,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 19 487,28 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:63710000-9: Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з експлуатаційного утримання автомобільної дороги загального користування державного значення Волинської області М-07 Київ-Ковель-Ягодин (на м.Люблін) км 501+500 – км 505+283 (Послуги з прибирання території)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 березня 2026
ДК 021:2015: 63710000-9 — Послуги з обслуговування наземних видів транспорту
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 14:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 14:44 |
ТД _на прибирання.doc | |
21 березня 2025 14:44 |
Проект договору_приб.doc | |
21 березня 2025 14:44 |
Додаток 1.1. BOQ.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Наявність дискримінаційних вимог до учасників
Дата подання: 31 березня 2025 17:56
Дата відповіді: 03 квітня 2025 14:38
В Тендерній документації Замовником встановлені вимоги, які підпадають під ознаки ч.4 ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі".
1. В Додатку 1, Розділ 2 наявна вимога виконання аналогічного договору (ів) сума якого (яких), або сумарно має складати не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі. Вимога є дискримінаційною по відношенню до мікропідприємств, малих підприємств, які визнані такими, відповідно до Закону № 996.
2. Вимога Замовника про долучення до аналогічного договору КБ-2в - є також дискримінаційною, оскільки при виконанні договору "Послуги прибирання території",(котрий зазначений як аналогічний), КБ -2в не передбачає проміжного результату виконання, а лише кінцевий підсумок, який відображається у КБ -3. Просимо внести зміни в Тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: 1. Твердження Учасника, про те що Замовник застосував дискримінаційну вимогу чим безпідставно звузив кількість потенційних учасників процедури закупівлі не відповідає дійсності та є необґрунтованим, оскільки Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено право Замовника вимагати від Учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, зокрема, щодо відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Водночас, Закон не позбавляє Замовника права вимагати підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Вимога Замовника щодо виконання аналогічного договору (ів) сума якого (яких), або сумарно має складати не менше 30% очікуваної вартості предмета закупівлі встановлена відповідно до «Рекомендації щодо деяких питань здійснення закупівель послуг з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування державного значення», затверджених окремим дорученням Агентства відновлення та розвитку інфраструктури України №13-од від 16.02.2024 року. Встановлюючи вимогу щодо підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, Замовник жодним чином не звужує коло потенційних учасників процедури закупівлі, а лише має на меті впевнитись у фактичній спроможності Учасника надати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в відомостях обсягів робіт (BOQ).
2. З набранням чинності з 01.01.2014 року національних стандартів України з ціноутворення у будівництві проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, здійснюється із застосуванням примірних форм первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма КБ-3), Ці документи були стандартними у будівельній сфері та необхідними для бухгалтерського та податкового обліку. Тому для відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Замовник і вимагає саме такі документи. Не маючи належного досвіду надання послуг(виконання робіт) Учасник не зможе забезпечити надання послуг (виконання робіт) у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
2. З набранням чинності з 01.01.2014 року національних стандартів України з ціноутворення у будівництві проведення взаєморозрахунків за обсяги виконаних робіт по об’єктах будівництва, що споруджуються за рахунок державних коштів, здійснюється із застосуванням примірних форм первинних облікових документів «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (примірна форма КБ-2в) і «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (примірна форма КБ-3), Ці документи були стандартними у будівельній сфері та необхідними для бухгалтерського та податкового обліку. Тому для відповідності такому кваліфікаційному критерію як наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору Замовник і вимагає саме такі документи. Не маючи належного досвіду надання послуг(виконання робіт) Учасник не зможе забезпечити надання послуг (виконання робіт) у відповідності до вимог, встановлених державними стандартами, нормами і правилами.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 13:11
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" |
1 746 679,06
UAH з ПДВ
|
1 499 999,78
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ТЕХКОМУНСЕРВІС |
1 943 673,30
UAH з ПДВ
|
1 500 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ ГОСПОДАРСТВО "РІВНЕ" #30659614 |
Переможець |
1 499 999,78
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 16:39
|