Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 02000205 |
Місцезнаходження: | 33010, Україна , Рівненська обл., м. Рівне, вул. Олександра Олеся, буд. 12 б |
Контактна особа: |
Роман Стельмах +380362633075 kpropc2@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 14:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15880000-0: Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі накладної протягом 30 календарних днів з моменту поставки. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 14:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 14:32 |
ТД.docx | |
21 березня 2025 14:32 |
ТД.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-14-000015 ● a285dc841df64894aaed17055addca3f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 квітня 2025 17:55 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.04.2025 № 19-з
Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління Західного
офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 14.04.2025 № 19-з.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2025-03-21-009140-a 21.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-14 17:57:14
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-21-009140-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
2. Згідно пункту 47 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», затверджені постановою КМУ від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, крім випадків, коли доступ до такої інформації є обмеженим на момент оприлюднення оголошення про проведення відкритих торгів.
Також, дана вимога передбачена в Додатку 8 до Тендерної документації Замовника.
Повідомлення про намір укласти договір розміщене в електронній системі закупівель 02.04.2025.
Учасник-переможець ФОП Мирончук Олена Миколаївна не надала у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених відповідно підпунктами 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тобто в термін що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.
Відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли, переможець процедури закупівлі, зокрема, не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей.
Враховуючи вищевикладене, просимо надати інформацію, чому Вами не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Мирончук Олену Миколаївну відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити документальне підтвердження.
Відповідно до вимог статті 3511 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-17 10:48:13
Пояснення по суті моніторингу закупівлі
П О Я С Н Е Н Н Я
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету ««ДК 021:2015: 15880000-0 Спеціальні продукти харчування, збагачені поживними речовинами» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-21-009140-a ),повідомляємо Вам наступну інформацію, що: Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710 встановлено, що Головні розпорядники бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів повинні забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Згідно пункту 47 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України розпорядник бюджетних коштів - бюджетна установа в особі її керівника, уповноважена на отримання бюджетних асигнувань, взяття бюджетних зобов'язань, довгострокових зобов'язань за енергосервісом, середньострокових зобов'язань у сфері охорони здоров'я та здійснення витрат бюджету. Відповідно до пункту 38 частини першої статті 2 Бюджетного кодексу України одержувач бюджетних коштів - суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету. Оскільки Комунальне підприємство «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради не є бюджетною установою, то кошти з бюджету отримує лише як одержувач бюджетних коштів у мережі головного розпорядника у рамках виконання відповідної програми, затвердженої відповідною місцевою радою. Таким чином, Комунальне підприємство "Рівненський обласний протипухлинний центр" Рівненської обласної ради не є розпорядником бюджетних коштів, а лише отримує Кошти Національної служби зоров’я України (далі – НСЗУ), згідно пакету медичних гарантій , а отже, не відноситься до установ, які зобов’язані оприлюднювати інформацію на власному веб-сайті відповідно до Постановою Кабінету Міністрів України “Про ефективне використання державних коштів” від 11 жовтня 2016 р. № 710.
В частині обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості повідомляємо, що нам було надано від двох різних суб’єктів господарювання комерційну пропозицію (сканкопія додається), в якій зазначено вартість товарів, а саме Спеціальних продуктів харчування, збагачені поживними речовинами на підставі яких було визначено очікувану варті предмета закупівлі та його характеристики:
1) ФОП Середа Юрій Олександрович
Загальна вартість пропозиції, грн. без ПДВ – 950 688,00грн.;
2) ФОП Мирончук Олена Миколайвна
Загальна вартість пропозиції, грн. без ПДВ – 915 066,00грн.,
(сканкопія комерційних пропозицій додається)
На підставі наданих комерційних пропозицій було визначено очікувану вартість товару з якою і було оголошено закупівлю та передбачено можливе врахування ПДВ. Також в комерційних пропозиціях було підтверджено технічні (якісні) характеристики товару.
Всю інформацію щодо проведення даної закупівлі було опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro, тобто інформація є публічною, доступ до якої є вільним.
Тому в частині обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості забезпечено виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
В частині не відхилення тендерної пропозицію учасника-переможця ФОП Мирончук Олену Миколаївну відповідно до підпункту 3 пункту 44 Особливостей повідомляємо, що Договір № 150-25 від 08 квітня 2025 року припинено (розірвано) на підставі ДУ № 1 від 16 квітня 2025 року в період проведення моніторинку закупівлі , а також жодних дій по вищевказаному договору не проводилось в тому числі поставки товару та взаєморозрахунків.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Мирончук Олена Миколаївна |
915 066,00
UAH з ПДВ
|
915 066,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Мирончук Олена Миколаївна #2994418341 |
Переможець |
915 066,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 квітня 2025 10:12
|
ДУ РОЗІРВАННЯ.PDF | укладений |
17 квітня 2025 10:10
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 14:11
|
ДОГОВІР.PDF | укладений |
08 квітня 2025 14:10
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 08 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
0
|
Причини розірвання договору: | Додатковою угодою №1 від 16.04.2025 р. передбачено, що КП «Рівненський обласний протипухлинний центр» Рівненської обласної ради та ФОП Мирончук О.М. дійшли згоди розірвати Договір №150-25 від 08.04.2025 р. |