Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44830000-7 «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники» (Фарба водоемульсійна, грунт, цемент)
Очікувана вартість
58 877,50 UAH
UA-2025-03-21-007036-a ● a692790ff3974e6097713cc2fc1ab06e
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МОРСЬКИЙ ТОРГОВЕЛЬНИЙ ПОРТ "ЧОРНОМОРСЬК" |
Код ЄДРПОУ: | 01125672 |
Вебсайт: | https://seaport.com.ua/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Михайліна Ірина Василівна 0487388177 I.MYKHAILINA@IMTP.UA |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 13:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 58 877,50 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 588,78 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44830000-7: Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Місце поставки товару – 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ» (на умовах DDP, Інкотермс-2010) Обсяг закупівлі – 3 найменування (120 шт)
1.Найменування замовника: Державне підприємство «Морський торговельний порт «Чорноморськ».
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Провідний економіст ВМТП Карюхіна Ірина Олегівна, тел. 0633222625, e-mail: i.kariukhina@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фарба водоемульсійна, грунт, цемент
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», за кодом ДК 021:2015 - 44830000-7
8. Кількість товарів, робіт послуг: 3 найменування (120 шт.)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 58 877,50 (п’ятдесят вісім тисяч вісімсот сімдесят сім грн 50 коп) грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.03.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
2.Код згідно з ЄДРПОУ замовника, категорія замовника: 01125672, юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі».
3.Місцезнаходження замовника: Одеська область, м. Чорноморськ, вулиця Праці, будинок 6, 68001.
4.Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв'язок з учасниками:
З питань проведення процедури закупівлі
- Михайліна Ірина Василівна - начальник СМТЗ, тел. (073) 735-88-94 додатковий (81-77), e-mail: I.Mykhailina@imtp.ua
З питань, які стосуються технічної специфікації
- Провідний економіст ВМТП Карюхіна Ірина Олегівна, тел. 0633222625, e-mail: i.kariukhina@imtp.ua
5. Вид предмета закупівлі: товар.
6. Конкретна назва предмета закупівлі: Фарба водоемульсійна, грунт, цемент
7. Коди та назви відповідних класифікаторів предмета закупівлі і частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): «Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники», за кодом ДК 021:2015 - 44830000-7
8. Кількість товарів, робіт послуг: 3 найменування (120 шт.)
9. Місце поставки товарів, обсяг і місце виконання робіт чи надання послуг: 68001, Одеська обл., м. Чорноморськ, вул.Транспортна 4, центральний склад №1 ДП « МТП «Чорноморськ»
10. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: до 31.12.2025 року, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дня отримання Заявки Покупця на поставку Товару, поставляє Покупцю Товар відповідно до заявки
11 Умови оплати (порядок здійснення розрахунків): Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної.
12. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість предмета закупівлі: 58 877,50 (п’ятдесят вісім тисяч вісімсот сімдесят сім грн 50 коп) грн без ПДВ.
13. Розмір бюджетного призначення за кошторисом або очікувана вартість частин предмета закупівлі (лотів) (за наявності): предмет закупівлі на частини (лоти) не поділяється.
14. Джерело фінансування закупівлі: кошти підприємства.
15. Розмір мінімального кроку пониження ціни під час електронного аукціону у межах від 0,5 відсотка до 3 відсотків очікуваної вартості закупівлі або в грошових одиницях: - 1%
16. Математична формула для розрахунку приведеної ціни: (у разі її застосування): (заповнюється електронною системою закупівель автоматично) не застосовується.
17 Інші критерії оцінки, що застосовуватимуться під час оцінки тендерних пропозицій, та їх питома вага (за наявності): не застосовуватимуться.
18. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30.03.2025 о 00-00 год.
19. Розмір забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
20. Вид забезпечення тендерних пропозицій та умови його надання (якщо замовник вимагає його надати): не вимагається.
21. Дата та час розкриття тендерних пропозицій – заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
22. Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до частини першої статті 10 Закону: заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
23. Дата та час проведення електронного аукціону - заповнюється електронною системою закупівель автоматично.
24. Строк, на який укладається рамкова угода – заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
25. Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду - заповнюється замовником у разі здійснення закупівель за рамковими угодами.
26. Мова (мови), якою(якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Тендерні пропозиції Учасників повинні бути складені українською мовою. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загальноприйнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків, коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно, адреси мережі Інтернет, адреси електронної пошти, торговельної марки (знака для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни). Тендерна пропозиція та всі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї, складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
30 штука
Грунт глибокопроникний, фасування -10 л (каністра)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
30 штука
Фарба водоемульсійна акрилова внутрішня біла глибокий мат (10л)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
60 штука
Цемент М-500 25 кг (мішок)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 44830000-7 — Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату за фактично поставлений товар шляхом прямого банківського переказу грошових коштів на поточний рахунок Постачальника у безготівковій формі протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня підписання видаткової накладної, ТТН, належним чином оформленої податкової накладної. | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 13:05 |
ТД краска.docx | |
21 березня 2025 13:05 |
Додаток 1 краска.docx | |
21 березня 2025 13:05 |
Додаток 2 краска.docx | |
21 березня 2025 13:05 |
Додаток 3 краска.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
поділ закупівлі на лоти
Дата подання: 21 березня 2025 13:36
Дата відповіді: 24 березня 2025 14:10
Відповідно до Тендерної документації предметом закупівлі є товар «ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники»
Оголошення містить перелік товару, який за даним кодом Замовник визначає для закупівлі. Проте, наведені товари за четвертим знаком ДК 021:2015 є різними.
Деталізуємо:
1. Позиція 1 Грунт глибокопроникний, фасування -10 л (каністра) – належить до коду ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники.
2. Позиція 2 Фарба водоемульсійна акрилова внутрішня біла глибокий мат (10л) належить до коду ДК 021:2015 – 44810000-1 — Фарби.
3. Позиція 3 Цемент М-500 25 кг (мішок) належить до коду ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні матеріали
Таким чином, за 4м знаком 4481 Замовник включив у закупівлю 3 окремих предмети закупівлі за кодами ДК. Наведене є порушенням порядку визначення предмету закупівлі.
Зокрема, відповідно до п3. Порядку визначення предмету закупівлі, затв. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 15 квітня 2020 року № 708 Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Згідно п.15. Особливостей Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Одночасно звертаємо увагу Замовника на можливі наслідки такого порушення.
Так, відповідно до п.21. Особливостей Договір про закупівлю є нікчемним у разі: 5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником.
Окрім цього, виробники товару НЕ ЗМОЖУТЬ прийняти участь у закупівлі, оскільки спеціалізуються на виготовленні окремих товарів, як то лакофарбові матеріали тощо
А отже, прийняти участь у даній закупівлі зможуть ТІЛЬКИ ПОСЕРЕДНИКИ, що значно обмежує конкуренцію і є дискримінацією по відношенню до виробників.
Виходячи з наведеного, пропонуємо Замовникові поділити закупівлю НА ЛОТИ:
Лот 1: Позиція 1 Грунт глибокопроникний, фасування -10 л (каністра) – належить до коду ДК 021:2015: 44830000-7 - Мастики, шпаклівки, замазки та розчинники
Лот 2. Позиція 2 Фарба водоемульсійна акрилова внутрішня біла глибокий мат (10л) належить до коду ДК 021:2015 – 44810000-1 — Фарби.
Лот 3 Позиція 3 Цемент М-500 25 кг (мішок) належить до коду ДК 021:2015: 44110000-4 Конструкційні
Або виділити в три різні окремі закупівлі за відповідними кодами ДК.
та не допустити ряду негативних наслідків. Це також дозволить уникнути дискримінації безпосередніх виробників товару, розширить конкуренцію та дасть змогу зекономити бюджетні кошти.
Звертаємо Вашу увагу, щ попередні процедури закупівлі
UA-2025-02-18-009600-a та UA-2025-01-21-017237-a НЕ ВІДБУЛИСЬ саме через вище перелічені причини. Учасники просто не в змозі запропонувати товар з різних сфер в 1 закупівлі. Такі учасники, що мали б змогу поставити і фарбу з грунтом, і цемент відсутні.
Просимо внести відповідні зміни.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: По-перше, звертаємо увагу, що Замовник є державним унітарним підприємством і діє як комерційне підприємство та здійснює закупівлі за рахунок власних коштів, отриманих від господарської діяльності, а не за рахунок коштів бюджету.
По-друге, з приводу Вашого запитання з проханням розділити предмет закупівлі на лоти повідомляємо, що Уповноваженою особою Замовника було детально досліджено Ваші доводи, оприлюднені в електронній системі закупівель, з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне. Замовником було оголошено процедуру закупівлі згідно з якою Замовник планує придбати групу товарів для фінішного оздоблення приміщень з одночасним їх використанням для внутрішніх робіт.
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.. Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками. оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.
По-третє, якщо Ви так пильно слідкуєте за оголошеними Замовником закупівлями, Ви повинні були помітити, що закупівлі UA-2025-02-18-009600-a та UA-2025-01-21-017237-a не відбулись не з тих причин, на які Ви посилаєтесь у зверненні, а тому, що запропонований учасниками товар не відповідав технічним вимогам Замовника. Також, звертаємо увагу, що в першій закупівлі приймали участь два учасники, в другій – три. Тож обмеження конкуренції і дискримінація учасників з нашого боку відсутні.
Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
По-друге, з приводу Вашого запитання з проханням розділити предмет закупівлі на лоти повідомляємо, що Уповноваженою особою Замовника було детально досліджено Ваші доводи, оприлюднені в електронній системі закупівель, з яких випливає висновок про те, що не вбачається обставин, які унеможливлюють/перешкоджають взяти участь учасникам у процедурі закупівлі через встановлені Замовником у тендерній документації (далі – ТД) вимоги щодо закупівлі товарів, які належать до однієї групи визначеної за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника, що відповідає чинному законодавству, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Порядку визначення предмету закупівлі (далі – Порядок), а також не вбачається жодних обставин, які б призвели до порушення прав чи законних інтересів з огляду на наступне. Замовником було оголошено процедуру закупівлі згідно з якою Замовник планує придбати групу товарів для фінішного оздоблення приміщень з одночасним їх використанням для внутрішніх робіт.
Закупівля здійснюється щодо предмету закупівлі в цілому. Подання тендерних пропозицій на частину обсягу закупівлі не передбачено ТД. Першочергово варто звернути увагу, що жодним нормативно-правовим актом не передбачено переліку випадків, коли замовник зобов'язаний визначати окремі частини предмета закупівлі (лоти) в процедурі закупівлі та критерії такого поділу. Згідно з п.22 ч.1 ст.1 Закону предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку. Порядок встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі відповідно до Закону. Відповідно до п. 3 Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з п.п. 21 і 34 ч.1 ст.1 Закону. Згідно з п.5 Порядку Замовник може визначити окремі частини предмета закупівлі (лоти) за обсягом, номенклатурою, місцем поставки товарів, виконання робіт або надання послуг.
З наведених норм прямо визначено право, а не обов'язок замовника ділити предмет закупівлі на частини (лоти), а альтернатива вибору визначення чи не визначення частин предмета закупівлі залишається за замовником. Відповідно Замовником дотримано вимоги встановлені законодавством в частині визначення предмету закупівлі, а вимога щодо здійснення такого поділу порушує права та законні інтереси замовника, які прямо передбачені Законом.
Визначення у закупівлі товарів без поділу на лоти є цілком раціональним та слідує принципу Закону, визначеному п.2 ч.1 ст.5, - принципу максимальної економії, ефективності та пропорційності.. Крім того, замовник торгів визначає предмет закупівлі самостійно, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на уповноважену особу щодо вибору предмета закупівлі чи його обґрунтування. В нашому випадку, поділ предмета закупівлі не передбачений. Всі потенційні учасники торгів, після оприлюднення відповідного оголошення, можуть надати свою пропозицію, яка буде прийнята і розглянута замовником відповідно до діючого законодавства, а якщо в них немає можливості надати свою пропозицію на торги згідно оприлюдненого оголошення та ТД, то це не означає що замовник зобов’язаний змінити вид предмета закупівлі на їх запит чи запит будь-якого іншого суб’єкта. Дискримінацією, в даному випадку, буде саме те, що при поділу закупівлі на лоти (як пропонується Вами) значну частину постачальників, які мають змогу та націлені на поставку предмету закупівлі в цілому, буде позбавлено ключового принципу закупівель – добросовісної конкуренції серед учасників, адже такий спосіб оформлення закупівлі вигідний саме для Вас, як потенційного учасника. У зв'язку з наведеним, внесення змін до ТД під Ваші потреби буде вважатися дискримінацією, оскільки надасть Вам додаткову перевагу, що зменшить рівне здійснення прав іншими учасниками. оскільки Замовником цілком та повністю дотримано принципів публічних закупівель та законодавства.
По-третє, якщо Ви так пильно слідкуєте за оголошеними Замовником закупівлями, Ви повинні були помітити, що закупівлі UA-2025-02-18-009600-a та UA-2025-01-21-017237-a не відбулись не з тих причин, на які Ви посилаєтесь у зверненні, а тому, що запропонований учасниками товар не відповідав технічним вимогам Замовника. Також, звертаємо увагу, що в першій закупівлі приймали участь два учасники, в другій – три. Тож обмеження конкуренції і дискримінація учасників з нашого боку відсутні.
Враховуючи викладене, вимушені відмовити Вам у задоволенні вимоги.
щодо фасування Фарби
Дата подання: 21 березня 2025 13:44
Дата відповіді: 24 березня 2025 14:18
Шановний Замовнику! Шановний Замовнику! Фарба акрилова водоемульсійна фасується у відра 10 л проте там не 10 л фарби, там 14 кг. (у десятилітровому відрі вага 14 кг) У всіх супровідних документах і в тому числі, етикетці вказується саме вага у кілограмах - 14 кг (у десятилітровому відрі). Просимо відкоригувати тендерну документацію та вказати правильну інформацію щодо фасування тобто: фасування:14 кг.
Просимо внести відповідні зміни.
Завчасно вдячні!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дані сучасних ГОСТів надають відомості, виключно в затверджених раніше вимірах. Їх встановлено згідно з міжнародними нормами, наприклад, кг/м3.
Зазвичай густина фарби знаходиться в межах 1,2 - 1,6 кг в одному літрі. Виробники майже завжди вказують це на банці. Якщо знайти цю інформацію (щільність) на тарі та помножити на літри, вийде вага фарби. Відомості про масу, об’єм розчину дають можливість більш уважно і ретельно виконати підрахунок витрати складу для облицювання, яке слід застосувати на одному квадратному метрі поверхні. Тому, якщо в специфікації учасником одночасно буде зазначено вагу у кілограмах та об’єм у літрах, помилки не буде.
Зазвичай густина фарби знаходиться в межах 1,2 - 1,6 кг в одному літрі. Виробники майже завжди вказують це на банці. Якщо знайти цю інформацію (щільність) на тарі та помножити на літри, вийде вага фарби. Відомості про масу, об’єм розчину дають можливість більш уважно і ретельно виконати підрахунок витрати складу для облицювання, яке слід застосувати на одному квадратному метрі поверхні. Тому, якщо в специфікації учасником одночасно буде зазначено вагу у кілограмах та об’єм у літрах, помилки не буде.
щодо ТУ грунтовки
Дата подання: 21 березня 2025 13:57
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:31
Шановний Замовнику! Вказані Вами ТУ У В.2.7.-24.3.-21685172 -006:2009 належить ТОВ з ІІ «Хенкель Баутехнік (Україна)». Тобто, всі інші товари -еквіваленти інших виробників завідомо не можуть відповідати ТУ певного виробника -дана вимога є дискримінаційною. Оскільки, ТУ кожного виробника є його власністю і продукція за ними виготовляється тільки тим виробникому тієї торгової марки, кому вони належать. У різних виробників свої власні ТУ і вони не є загальноприйнятими державними стандартами, окрім цього, являються інтелектуальною власністю виробника і конфіденційною інформацією. Отже, дана вимога є дискримінацією, оскільки, відповідність ТУ У В.2.7.-24.3.-21685172 -006:2009 завчасно виключає можливість запропонувати еквіваленти інших виробників. Просимо виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації та внести зміни. видаливши з вимог: ТУ У В.2.7.-24.3.-21685172 -006:2009. Оскільки, відкриті торги передбачають обов'язкову можливість надання Учасникам пропонувати еквіваленти. Сподіваємось на зважене рішення замовника!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: У відповідь на Ваше питання повідомляємо наступне:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Тобто Замовником проведено моніторинг цін та якісних, технічних характеристик товарів, та відповідно підібрано Товар, який відповідає вимогам Замовника. Тобто посилання на ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009 є якісною вимогою Товару необхідного Замовнику. Крім того ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009 наявне в каталозі «ТУ УКРАЇНИ» on-line бази даних «Технічні умови України» (режим доступу https://csm.kiev.ua/tu/index.php?search=%D0%A2%D0%A3+%D0%A3+%D0%92.2.7-24.3-21685172-006&st=0), тобто ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
Більш того замовником раніше здійснювались закупівлі Товару з посиланням на інші ТУ (тм Декоратор та інші), однак при використанні виявилось відмінність від заявлених технічних характеристик (велика витрата Товару від заявлених виробником, та інше). Враховуючи вищенаведене Замовник змушений посилатись на перевірене ТУ.
Обґрунтування технічних та якісних характеристик вимог закупівлі здійснено шляхом аналізу ринку закупівель та у відповідності до вимог ДСТУ, ТУ України. Тобто Замовником проведено моніторинг цін та якісних, технічних характеристик товарів, та відповідно підібрано Товар, який відповідає вимогам Замовника. Тобто посилання на ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009 є якісною вимогою Товару необхідного Замовнику. Крім того ТУ У В.2.7-24.3-21685172-006:2009 наявне в каталозі «ТУ УКРАЇНИ» on-line бази даних «Технічні умови України» (режим доступу https://csm.kiev.ua/tu/index.php?search=%D0%A2%D0%A3+%D0%A3+%D0%92.2.7-24.3-21685172-006&st=0), тобто ДП «УКРМЕТРТЕСТСТАНДАРТ»
Більш того замовником раніше здійснювались закупівлі Товару з посиланням на інші ТУ (тм Декоратор та інші), однак при використанні виявилось відмінність від заявлених технічних характеристик (велика витрата Товару від заявлених виробником, та інше). Враховуючи вищенаведене Замовник змушений посилатись на перевірене ТУ.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" |
57 840,00
UAH
|
57 840,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "БАСКО" #20971740 |
Відхилено |
57 840,00
UAH
|
07 квітня 2025 11:45
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій