Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

код ДК 021:2015: 44310000-6 Вироби з дроту (Спіральний бар’єр безпеки 1100/7-2,8 (101 вит))
Очікувана вартість
10 160 000,00 UAH
UA-2025-03-21-006722-a d8e0fbd1cec74a858176077e9767b563
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Артем Терехов

+380502792125 terehovartem79@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 21 березня 2025
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: УПРАВЛІННЯ КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА
Код ЄДРПОУ: 30098218
Вебсайт: http://konstrada.gov.ua/
Місцезнаходження: 85114, Україна , Донецька обл., м. Костянтинівка, вул. Олекси Тихого, буд. 260
Контактна особа: Артем Терехов
+380502792125
terehovartem79@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2000 штука
Спіральний бар’єр безпеки 1100/7-2,8 (101 вит)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Донецька область, місто Костянтинівка
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44310000-6 — Вироби з дроту

Тендерна документація

21 березня 2025 12:52
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
21 березня 2025 12:50
Обґрунтування підстави.pdf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПРОПЕРИМЕТЕР+"
#43814367
Переможець 10 160 000,00
UAH з ПДВ
21 березня 2025 12:52

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
01 квітня 2025 12:08
Протокол виправлення технічної помилки.pdf зміни до договору
01 квітня 2025 12:05
Договір про закупівлю №22.pdf укладений
21 березня 2025 12:52

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 квітня 2025
Дата публікації змін до договору:
01 квітня 2025
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Протокол прийняття рішення уповноваженою особою про виправлення технічної (механічної, формальної) помилки, допущеної в електронних полях та по тексту документу «Обґрунтування підстави» від 21.03.2025 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель.
Номер договору про закупівлю: 22
Договір:
Номер додаткової угоди: протокол виправлення технічної помилки
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML