Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з розміщення в хмарному середовищі, а саме надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця (Послуги здійснюється для розміщення в приватному обчислювальному середовищі обчислювальних ресурсів Системи електронного документообігу Замовника, що побудована на базі комп’ютерної програми «АСКОД») згідно коду за ДК 021:2015: 72310000-1 «Послуги з обробки даних»
Очікувана вартість
252 000,00 UAH
UA-2025-03-21-004828-a ● 5010f0565c9649799b613c9fc3f2d90c
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ЦЕНТРАЛЬНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.КИЇВ) |
Код ЄДРПОУ: | 43315602 |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, пров. Музейний, буд. 2-Д |
Контактна особа: |
Віталій Данчук +380442798148 lawyer.law@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 11:38 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 27 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 252 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 260,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:72310000-1: Послуги з обробки даних
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з розміщення в хмарному середовищі, а саме надання в розпорядження Замовнику частини ресурсів інфраструктури, що розміщується на майданчику Виконавця (Послуги здійснюється для розміщення в приватному обчислювальному середовищі обчислювальних ресурсів Системи електронного документообігу Замовника, що побудована на базі комп’ютерної програми «АСКОД»)
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 72310000-1 — Послуги з обробки даних
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Період надання послуг
Дата подання: 21 березня 2025 16:32
Дата відповіді: 24 березня 2025 13:25
Шановний замовнику!
В п. 9.1. Додатку №4 зазначено "Послуги надаються протягом 12 місяців з моменту підключення послуги." в п. 5. Оголошенні зазначено "Строк ... надання послуг: до 31 грудня 2025 року."
Прохання виправити некоректну інформацію.
Відповідь: Шановний учаснику!
Пунктом 9.1. Додатку № 4 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" передбачено "Послуги надаються протягом 12 місяців з моменту підключення послуги.". Дана технічна вимога встановлена задля гарантій замовнику, що учасник має змогу надати послуги замовнику протягом 12 місяців, адже після закінчення строку надання послуг передбаченого пунктом 5 Оголошення та пунктом 4.4. Розділу 1 Тендерної документації, а саме "до 31 грудня 2025 року", замовник відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" планує продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Таким чином, учасники повинні мати змогу надавати послуги протягом 12 місяців з моменту підключення послуги.
Дякуємо за звернення.
Пунктом 9.1. Додатку № 4 до Тендерної документації "ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ" передбачено "Послуги надаються протягом 12 місяців з моменту підключення послуги.". Дана технічна вимога встановлена задля гарантій замовнику, що учасник має змогу надати послуги замовнику протягом 12 місяців, адже після закінчення строку надання послуг передбаченого пунктом 5 Оголошення та пунктом 4.4. Розділу 1 Тендерної документації, а саме "до 31 грудня 2025 року", замовник відповідно до частини 6 статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" планує продовжити дію договору на строк достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році. Таким чином, учасники повинні мати змогу надавати послуги протягом 12 місяців з моменту підключення послуги.
Дякуємо за звернення.
В проєкті договору відсутній додаток з описом якості послуг
Дата подання: 24 березня 2025 14:00
Дата відповіді: 25 березня 2025 12:28
Шановний Замовнику, вітаємо. Додаток 4 до тендерної документації не входить до складу договору.
В розділі 2 проєкту договору зазначено, що якість послуг "визначається з урахуванням вимог чинного законодавства, виходячи із специфіки Послуг" без уточнення в якому документі зафіксована та "специфіка послуг".
Чи правильно ми розуміємо, що відповідність Переможця вимогам Додатку 4 важлива для Замовника лише на стадії проведення закупівлі і після підписання договору не буде мати значення, так як в договорі відсутнє посилання на конкретну інформацію "ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ"?
Для прикладу: В Додатку 4 зазначено, що "інфраструктура ПОС має бути побудована на програмному забезпеченні Гіпервізора VMware vSphere 8.0.2". Чинне законодавство не містить такої вимоги. Виходить, що Виконавець не зобов'язаний дотримуватись цієї вимоги під час виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! До тендерної документації внесені зміни відповідно до чинного законодавства України. Дякуємо за інтерес до нашої публічної закупівлі.
Строк поставки товару
Дата подання: 24 березня 2025 14:04
Дата відповіді: 25 березня 2025 12:28
Шановний Замовнику,
В п.4.3 тендерної документації зазначено: Кількість послуг: 1 послуга.
В п.4.4 тендерної документації зазначено: Строк поставки товару: до 31 грудня 2025 року
Прохання виправити невідповідність.
Відповідь: Шановний Учасник! До тендерної документації внесені зміни відповідно до чинного законодавства України. Дякуємо за інтерес до нашої публічної закупівлі.
Послуги надаються -> учасник має змогу надати послуги
Дата подання: 24 березня 2025 14:20
Дата відповіді: 25 березня 2025 12:28
Шановний Замовнику,
чи вбачаєте Ви різницю між імперативною нормою вимоги "Послуги надаються протягом 12 місяців з моменту підключення послуги" та диспозитивною нормою, яку Ви озвучили у відповіді на питання про те, що "Дана технічна вимога встановлена задля гарантій замовнику, що учасник має змогу надати послуги замовнику протягом 12 місяців"?
Відповідь: Шановний Учасник! До тендерної документації внесені зміни відповідно до чинного законодавства України. Дякуємо за інтерес до нашої публічної закупівлі.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 30 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "Анте Медіам" |
251 640,00
UAH з ПДВ
|
251 640,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Анте Медіам" #37815293 |
Переможець |
251 640,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 15:43
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
09 квітня 2025 16:19
|
108-04_25-Т.pdf | укладений |
09 квітня 2025 16:15
|