Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з благоустрою населених пунктів - поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів (в т.ч. водовідведення) в межах мікрорайону "Центральний" м.Тернопіль
Очікувана вартість
10 482 745,00 UAH
UA-2025-03-21-004097-a ● 1543cda166de4c95ad42377f40597892
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 35939939 |
Місцезнаходження: | 46001, Україна , Тернопільська обл., Тернопіль, вул. Коперника,1 |
Контактна особа: |
Лень Павло Андрійович +380352525848 gkge@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 11:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 11:20 |
Початок аукціону: | 10 квітня 2025 15:29 |
Очікувана вартість: | 10 482 745,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 52 413,74 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45000000-7: Будівельні роботи та поточний ремонт
Управління житлово-комунального господарства, благоустрою та екології Тернопільської міської ради, м.Тернопіль, вул. Коперника,1, підприємства, установи, організації, зазначені в пункті 3 частини 1 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»,«Мова (мови), якою (якими) повинні готуватись тендерні пропозиції: усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою»
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з благоустрою населених пунктів - поточний ремонт прибудинкових територій та міжквартальних проїздів (в т.ч. водовідведення) в межах мікрорайону "Центральний" м.Тернопіль
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
46000, Україна, Тернопільська область, м. Тернопіль, мікрорайон "Центральний"
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник може надавати Виконавцю аванс в розмірі не більше 30 відсотків вартості Договору на придбання і постачання необхідних для надання послуг матеріалів, конструкцій виробів тощо терміном до одного місяця. Після вказаного терміну невикористані Виконавцем суми авансу повертаються Замовнику | Аванс | 60 | Робочі | 30 |
Надання послуг | Оплати Замовником після пред'явлення Виконавцем рахунку на оплату послуг (далі - рахунок) або після підписання Сторонами акта виконаних робіт (послуг) по мірі надходження коштів з міського бюджету, при умові відсутності затримки видатків Замовника обслуговуючим банком, з можливістю відстрочки платежу до 60 робочих днів після підписання Замовником актів приймання-передачі робіт (послуг), у тому числі у 2026 році | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 11:52 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 2.docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 3.docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 4.docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 5. Перелік документів таабо інформації.docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 6.docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Тендерна документація відкриті торги з особливостями (1).docx | |
21 березня 2025 11:16 |
Додаток 1.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Акт обстеження
Дата подання: 22 березня 2025 11:38
Дата відповіді: 25 березня 2025 12:41
Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акт обстеження об’єкту. Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести обстеження, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після обстеження об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо обстеження об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту обстеження об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Повідомляємо, що дана вимога не суперечить ч.4 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» адже доступ до огляду об'єкта є вільним. Дана вимога надає учаснику можливість оглянути місце виконання робіт та максимально точно скласти свою цінову пропозицію і не допустити в подальшому її безпідставного корегування, що безумовно відповідає принципу максимальної економії та ефективності, закріпленому в п.2 ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Окрім цього доводимо до Вашого відома, що згідно ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Беручи до уваги вищевикладене, та те що дана вимога не суперечить чинному законодавству задовільнити Ваше прохання не вбачається за можливе.
Окрім цього доводимо до Вашого відома, що згідно ч.3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Беручи до уваги вищевикладене, та те що дана вимога не суперечить чинному законодавству задовільнити Ваше прохання не вбачається за можливе.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-21-004097-a.b1
Статус:
Задоволено
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ", Код ЄДРПОУ:37306789
Дата подання: 25 березня 2025 16:45
Дата подання: 25 березня 2025 16:45
Стосовно дискримінаційних вимог тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 27 березня 2025 15:18
рішення від 27.03.2025 № 4804.pdf
Дата публікації: 27 березня 2025 15:17
інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5264.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2025 11:08
рішення від 03.04.2025 № 5264.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 17:40
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро