Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код за ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
«Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11»
Очікувана вартість
1 200 000,00 UAH
UA-2025-03-21-003694-a ● c935f8d252874191bded09502e9a8570
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКА МІСЬКА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ №5" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 00185028 |
Місцезнаходження: | 03115, Україна , Київська обл., Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11 |
Контактна особа: |
Білик Оксана Миколаївна 380444508255,380444507708 tenderkmkl5@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 11:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 08:00 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 13:11 |
Початок аукціону: | 01 квітня 2025 13:11 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Код за ДК 021:2015:71320000-7 «Послуги з інженерного проектування»
«Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11»
«Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
03115, Україна, м. Київ, вулиця Відпочинку, будинок 11
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
18 липня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
21 березня 2025 11:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 5 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 6 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
21 березня 2025 11:05 |
Додаток 3 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
невідповідність по наслідкам
Дата подання: 21 березня 2025 11:25
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:59
в ТД вимагаєте сертифікати СС3, а але в завданні вказуєте СС1. у вас не може бути СС1, скріше за все СС2 або СС3. по яким параметрам згідно ДСТУ 8855:2019 ви вважаєте що СС3 ?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не виключає що клас наслідків може бути скориговано.
невідповідність ДБН
Дата подання: 21 березня 2025 11:27
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:00
яке відношення має ДБН В.2.6-33:2018 "Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування" до Вимоги до режиму безпеки та охорони праці згідно п. 23 дод.2 Завдання ?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: п. 23 Вимоги до режиму безпеки та охорони праці - Згідно ДБН В.2.6-33:2008 та інш. НД. Відповідно, при виготовленні проектно-кошторисної документації Виконавцю договору про закупівлі під час розрахунку вимог до режиму безпеки та охорони праці необхідно буде враховувати ДБН В.2.6-33:2008 "Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією. Вимоги до проектування" та інші НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ, які необхідно врахувати для проходження експертизи проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту.
УЗД контроль знову !
Дата подання: 21 березня 2025 11:46
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:02
Шановний замовник!
в даному тендері ви знову копіюєте вимоги із вашого минулої закупівлі про наявність - Сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 та кучу сертифікатів !
ось ця закупівля : UA-2025-01-01-001408-a https://prozorro.gov.ua/uk/tender/UA-2025-01-01-001408-a/questions
Очевидно що цього разу теж умови прописані під минулого переможця : ТОВ "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ".
Таким чином, є ознаки корупційних звяків із вказаним учасником !
Отже, напевно копіюючи знову свої незаконні дискримінаційні вимоги про фахівця із узд контролю та кучу сертифікатів, ви хочете щоб цього разу вашу закупівлю було оскаржено, а також чекаєте звернення в Держаудистслужбу та негативний відгук в Дозорро??
Отже, просимо повідомити, яке необхідність в наявності у часника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 та вказаний вами перелік документів ?? (до речі такий у нас теж вже є! )
минулого разу на аналогічне запитання ви надали відповідь:
3 січня 2025 15:16
"Наявність у штаті учасника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) обґрунтована необхідністю проведення додаткових вимірювань під час розроблення ПКД".
Тому просимо не повторювати цю відповідь знову.
А взагалі просимо не створювати дискримінаційні вимоги та не давати привід до оскарження умов закупівлі в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 2 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ураховуючи викладене, Замовник вважає за необхідне необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявність у штаті учасника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) обґрунтована необхідністю проведення додаткових вимірювань під час розроблення ПКД. При цьому, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тому дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
сертифікати
Дата подання: 21 березня 2025 12:34
Дата відповіді: 24 березня 2025 19:03
наявність сертифікатів є дискримінаційною, тому що в даний час більшість проектувальників працюють дистанційно, без прив'язки до офісу або навіть за кордоном. Наприклад, сертифікат ДСТУ 9115:2021 Система управління пожежною безпекою об’єкта захисту. Внутрішній аудит з оцінки протипожежного стану чого ? місць де знаходяться працівники? видаліть ваші дискримінаційні вимоги які ви прописали під вашого відомого вам учасника !!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: Додатком 3 до ТД передбачені основні роботи - проектування капітального ремонту операційного відділення повинно бути проведено з урахуванням сучасних медичних вимог, а також санітарно-гігієнічних, будівельних, протипожежних і енергозберігаючих нормативів. Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 2 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. При цьому, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тому дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
РЧЕ
Дата подання: 22 березня 2025 12:12
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:01
Згідно п.4.15 ДБН А2.2.3-2014 зі змінами 1,2 для об’єктів СС2, СС3 необхідно проводити розрахунок часу евакуації. В оприлюдненому Вами завданні на проектування про це нічого не сказано.
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, якщо по завершенню проектування клас відповідальності буде уточнено і скориговано на СС2 або СС3, при виготовленні проектно-кошторисної документації Виконавцю договору про закупівлі необхідно буде враховувати положення всіх необхідних ДБН, які необхідні для проходження експертизи проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту
роботи для фахівця
Дата подання: 22 березня 2025 14:27
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:02
просимо повідомити які саме роботи мають виконуватися сертифікованим фахівцем з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 під час проектування згідно вимог завдання на проєктування ?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не виключає що клас наслідків може бути скориговано до СС2 або СС3, що відповідно призведе до коригування завдання на проектування. Головною метою діяльності системи сертифікації персоналу будівельної галузі є реалізація заходів щодо підвищення рівня промислової безпеки шляхом забезпечення відповідної кваліфікації персоналу, який повинен виконувати неруйнівний контроль у відповідності з вимогами міжнародних стандартів.
Фахівець, сертифікований на ІІ рівень, має мати кваліфікацію, достатню для здійснення неруйнівного контролю, відповідно до встановлених чи затверджених методик. У межах компетентності, визначеної сертифікатом, фахівець неруйнівного контролю ІІ рівня, в тому числі, може бути уповноважений на виконування таких видів робіт:
• на підставі стандартів, правил, норм і специфікацій з НК складати технологічні карти з неруйнівного контролю, необхідні для прийняття тих чи інших проектних рішень;
• тлумачити і оцінювати результати проектних рішень до вживаних стандартів, норм або технічних умов;
• готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень;
• тощо.
Фахівець, сертифікований на ІІ рівень, має мати кваліфікацію, достатню для здійснення неруйнівного контролю, відповідно до встановлених чи затверджених методик. У межах компетентності, визначеної сертифікатом, фахівець неруйнівного контролю ІІ рівня, в тому числі, може бути уповноважений на виконування таких видів робіт:
• на підставі стандартів, правил, норм і специфікацій з НК складати технологічні карти з неруйнівного контролю, необхідні для прийняття тих чи інших проектних рішень;
• тлумачити і оцінювати результати проектних рішень до вживаних стандартів, норм або технічних умов;
• готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень;
• тощо.
дані для розділу ІТЗ ЦЗ
Дата подання: 22 березня 2025 14:30
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:03
Згідно вимог ПКМУ №6 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/6-2014-%D0%BF#Text в тексті завдання на проєктування необхідно передбачити розділ ІТЗ ЦЗ. В свою чергу замовник, повинен надати завдання на розробку розділу згідно вимог дод. «Б» ДСТУ 8773:2018. Просимо виконати вимогу вказаного ДСТУ.
Просимо повідомити, чи є у замовника вихідні дані та вимоги у вигляді наприклад листа від територіального підрозділу ДСНС для розробки розділу ІТЗ ЦЗ які повинен надати замовник згідно п.2 дод "А" ДБН А.2.2-3:2014 зі змінами 1,2?
Чи буде надано вказане завдання генпроєктувальнику ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно до положень Постанови КМУ від 9 січня 2014 р. № 6 «Про затвердження переліку об’єктів, проектна документація на будівництво яких повинна включати розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту», об’єкт «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11» не відноситься до переліку об’єктів проектна документація на будівництво яких повинна включати розділ інженерно-технічних заходів цивільного захисту.
СС
Дата подання: 23 березня 2025 00:09
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:05
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)»
наслідки не СС1
Дата подання: 25 березня 2025 10:56
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:40
Звертаємо увагу замовника, що згідно п.6 ст.32 ЗУ Про регулювання, : 6. Віднесення об’єкта до певного класу наслідків (відповідальності) здійснюється проектною організацією за погодженням із замовником будівництва.
у вас вже є проєктна організація яка визначила, що клас наслідків - СС1 ?.
Згідно п.5 ст.32 головний корпус не може відноситися до СС1 тому що:
До незначних наслідків (СС1) не можуть бути віднесені об’єкти:
характеристики можливих наслідків від відмови (стану об’єкта, при якому неможливо використовувати його або складову частину за функціональним призначенням) яких перевищують:
рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які постійно перебуватимуть на об’єкті, - 50 осіб; у вас однозначно більше - 50 осіб !
- рівень можливої небезпеки для здоров’я і життя людей, які періодично перебуватимуть на об’єкті, - 100 осіб; у вас однозначно більше 100 осіб.
Отже, ви однозначно не вірно самостійно в супереч вимогам закону визначили клас наслідків відповідальності. Тому просимо внести відповідні зміни в текст завдання на проєктування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не виключає що клас наслідків може бути скориговано.
узд контроль та сертифікати
Дата подання: 25 березня 2025 11:06
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:41
Шановний замовник! ми не перечуємо положення Закону про те, що тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Просимо надати чітку відповідь, а не припущення: які саме роботи (згідно технічного завдання-завдання на проєктування) передбачається виконувати фахівцем наявність якого ви вимагаєте: фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 та в якому об'ємі.
ця інформація потрібна буде для виконання вимог ТД, а саме розробка кошторису на проєктування.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не виключає що клас наслідків може бути скориговано до СС2 або СС3. Отже, наявність фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 обґрунтована необхідністю проведення додаткових вимірювань під час розроблення ПКД". Фахівець, сертифікований на ІІ рівень, має мати кваліфікацію, достатню для здійснення неруйнівного контролю, відповідно до встановлених чи затверджених методик. У межах компетентності, визначеної сертифікатом, фахівець неруйнівного контролю ІІ рівня, в тому числі, може бути залучений для
складання технологічних карт з неруйнівного контролю, що необхідні для прийняття тих чи інших проектних рішень; тлумачити і оцінювати результати проектних рішень до вживаних стандартів, норм або технічних умов ще до їх затвердження Замовником; готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень, тощо.
складання технологічних карт з неруйнівного контролю, що необхідні для прийняття тих чи інших проектних рішень; тлумачити і оцінювати результати проектних рішень до вживаних стандартів, норм або технічних умов ще до їх затвердження Замовником; готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень, тощо.
теплоізолція
Дата подання: 25 березня 2025 11:19
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:43
згідно тексту завдання на проектування відсутня вимога щодо теплоізоляції стін, або будь-яких інших робіт по фасадам. Тим не менше, ви повідомляєте що : "Виконавцю договору про закупівлі під час розрахунку вимог до режиму безпеки та охорони праці необхідно буде враховувати ДБН В.2.6-33:2008 "Конструкції зовнішніх стін із фасадною теплоізоляцією".
Вказаний ДБН БН В.2.6-33:2008 не встановлює режими та безпеки та охорони праці, для цього є: ДБН А.3.2-2-2009 "Охорона праці і промислова безпека у будівництві. Основні положення".
Просимо усунути невідповідність.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Розділ 5 ДБН БН В.2.6-33:2008 «Основні вимоги забезпечення показників безпеки під час застосування фасадної теплоізоляції» п. 5.1 Безпека життя та здоров'я людини і захист довкілля повинні забезпечуватися під час проектування збірної системи за вимогами ДБН В.1.1-7, ДБН В.1.1-12, ДБН В.2.6-31, ДБН В.1.4-0.01, ДСП 201, ДГН 6.6.1-6.5.001, ДБН В. 2.2-9, ДБН В. 2.2-15, СНиП ІІ-12, СНиП 2.01.15. Безпека експлуатації будинків із застосуванням фасадної теплоізоляції повинна забезпечуватися виконанням вимог цих Норм та стандартів залежно від конструктивного рішення системи теплоізоляції.» Відповідно до п.23 додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: Вимоги до режиму безпеки та охорони праці - Згідно ДБН В.2.6-33:2008 та інш. НД. Відповідно, Замовник не виключає інші нормативні документи.
показник
Дата подання: 25 березня 2025 11:33
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:44
просимо повідомити, за яким показником ви самостійно визначили, що клас наслідків відповідальності проектованого об'єкта становить СС1- незначні наслідки, згідно вимог ДСТУ 8855:2019 ?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не має в штаті сертифікованих фахівців для визначення класу наслідків, тому не виключає що клас наслідків може бути скориговано до СС2 або СС3.
3.2 договору
Дата подання: 25 березня 2025 13:03
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:46
Зазначена вимога п.3.2 Договору щодо проходження державної експертизи проєкту суперечить п.2 ст.31 ЗУ «Про регулювання містобудівної діяльності…» де сказано що: 2. Експертиза проектів будівництва проводиться в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності. Просимо вас усунути порушення законодавству.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог ТД замовником надано Додаток № 4 до тендерної документації «Проєкт договору про закупівлю №». Згідно п. 3.2. Ціна Договору підлягає обов’язковому коригуванню за наслідками проведення державної експертизи. При цьому, проектом Договору або ТД не передбачено обов’язку до виконавця договору проходити саме державну експертизу. Виконавець договору. Експертиза проекту будівництва може проводитись в установленому Кабінетом Міністрів України порядку експертними організаціями незалежно від форми власності, які відповідають критеріям, визначеним центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері будівництва, архітектури, містобудування, відомості про які внесені таким органом до Реєстру будівельної діяльності.
площа приміщень
Дата подання: 25 березня 2025 13:12
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:48
для можливості розрахунку вартості проектних робіт, просимо вас повідомити, яка площа приміщень технічного та цокольного поверхів згідно п. 12 завдання !?
Відповідь: Відповідно до п.12 додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: Площа приміщень - 700 м2.
Операційний блок, що підлягає капітальному ремонту, площа частини цокольного, підвального та технічного поверхів, що підлягають капремонту - прибл.100 м2 (необхідність та площа уточнюється проектом).
Відповідно, Замовник не виключає що площа може бути скоригована.
Операційний блок, що підлягає капітальному ремонту, площа частини цокольного, підвального та технічного поверхів, що підлягають капремонту - прибл.100 м2 (необхідність та площа уточнюється проектом).
Відповідно, Замовник не виключає що площа може бути скоригована.
МТХ
Дата подання: 25 березня 2025 13:22
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:49
Звертаємо увагу замовника на те, що згідно завдання на проектування передбачається розділ проекту : МТХ - медична технологія (згідно медичного завдання), та РЧЕ -розрахунок часу евакуації, але в дод.3 - Проект договору, ці розділи відсутні. Просимо усунути невідповідність.
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») такі розділи відсутні.
ОВНС
Дата подання: 25 березня 2025 13:36
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:51
Звертаємо увагу, що згідно ДБН А.2.2-1:2021 СКЛАД І ЗМІСТ МАТЕРІАЛІВ ОЦІНКИ ВПЛИВІВНА НАВКОЛИШНЄ СЕРЕДОВИЩЕ (ОВНС) визначено обов’язковість розробки розділу ОВНС в складі проєктної документації :
1.1. Ці норми встановлюють вимоги до складу і змісту розділу оцінки впливів на навколишнє середовище (далі – ОВНС) у складі проектної документації на нове будівництво, реконструкцію та капітальний ремонт будівель і споруд будь-якого призначення та їх комплексів.
1.2. Ці норми застосовують для прийнятих проектних рішень з урахуванням обґрунтування економічних, технічних, організаційних, санітарних та інших заходів, спрямованих на забезпечення безпеки навколишнього середовища під час будівництва та експлуатації будівель і споруд будь-якого призначення та їх комплексів.
Отже, просимо привести завдання на проєктування та додаток №3 договору вимог ДБН.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: п. 20 Вимоги щодо розроблення розділу «Оцінка впливів на навколишнє середовище» - Згідно НД (НОРМАТИВНІ ДОКУМЕНТИ), відповідно виконавцю договору необхідно врахувати всі ДБН, які необхідно врахувати для проходження експертизи проектно-кошторисної документації та отримання позитивного експертного звіту.
54 персонал
Дата подання: 25 березня 2025 13:53
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:52
Звертаємо увагу замовника, згідно наданих вами даним про кількість персоналу 54 людини (не враховуючи пацієнтів), а також беручи до увагу що це лише для окремих приміщень 7 говерху, у вас як мінімум СС2! і ніяк не може бути СС1. усуньте невідповідність !
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, Замовник не має в штаті сертифікованих фахівців для визначення класу наслідків, тому не виключає що клас наслідків може бути скориговано до СС2 або СС3.
сертифікати СС3 навіщо вам ?
Дата подання: 25 березня 2025 19:29
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:53
на якій підставі в вимагаєте сертифікати СС3 якщо ви повідомляєте що ваш об'єкт відноситься до СС1 ?
Відповідь: Відповідно до додатку 3 до ТД (Завдання на проєктування «Капітальний ремонт чотирьох операційних на 7-му поверсі правої сторони головного корпусу КНП "КМКЛ №5" за адресою: м. Київ, вул. Відпочинку, 11») зазначено: «СС-1 – клас відповідальності (уточнити по завершенню проектування)». Відповідно, якщо при проектуванні клас відповідальності буде уточнено і скориговано на СС3, при виготовленні проектно-кошторисної документації Виконавцю договору необхідно мати сертифікованих фахівців, які мають сертифікати з класом наслідків СС3.
роботи для фахівця із УЗД
Дата подання: 26 березня 2025 16:17
Дата відповіді: 28 березня 2025 09:55
Ваше твердження про те, що фахівець з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 повинен:
- тлумачити і оцінювати результати проектних рішень до вживаних стандартів, норм або технічних умов;
- готувати письмові інструкції щодо правильного застосування проектних рішень;
абсолютно не відповідають дійсності, та яку мінімуму суперечать здоровому глузду.
ніякого відношення до проектних рішень вказаний фахівець не має.
згідно НПАОП 0.00-1.63-13 фахівець здійснює контроль за окремими виробничими процесами в наступних галузях:
Перелік виробничих секторів
Група I
1. Литво.
2. Поковки, прокат, листи.
3. Зварювання та наплавлювання.
4. Труби.
5. Металовироби та напівфабрикати.
Група II
6. Металообробка та металовиробництво.
7. Теплова енергетика.
8. Промислова енергетика.
9. Атомна енергетика*.
10. Трубопроводи.
11. Хімія та нафтохімія.
12. Бурильне обладнання.
13. Вантажопідіймальні споруди.
14. Металоконструкції і будівельні конструкції.
15. Залізничний транспорт*.
Отже, підстави для залучення вказаного фахівця для надання послуг із інженерного проєктування відсутні.
Просимо видали вказану вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до п. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Відповідно до пп. 2 п. 2 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід. Ураховуючи викладене, Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації вимогу щодо наявність у штаті учасника сертифікованого фахівця з неруйнівного контролю не нижче II рівня кваліфікації згідно НПАОП 0.00-1.63-13 "Правила сертифікації фахівців з неруйнівного контролю" по методам контролю: Ультразвуковий (UT- метод) та Візуально-оптичний (VT- метод) обґрунтована необхідністю проведення додаткових вимірювань під час розроблення ПКД. При цьому, відповідно до абз. 2 ч. 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців, тому дана вимога не містить жодних дискримінаційних вимог.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 13:34
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" |
1 085 980,33
UAH з ПДВ
|
1 085 980,33
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" |
1 199 720,00
UAH з ПДВ
|
1 199 720,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "ПЦБ-ПРОЕКТ" #35901795 |
Відхилено |
1 085 980,33
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 13:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 08 квітня 2025 13:13
|
ТОВ "ТЕХ-БУД-ПРОЕКТ" #40971141 |
Переможець |
1 199 720,00
UAH з ПДВ
|
18 квітня 2025 10:29
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 квітня 2025 11:03
|