Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт приміщень будівлі моргу Ж комплексу Броварської багатопрофільної клінічної лікарні за адресою: Київська обл., м. Бровари, вулиця Шевченка, будинок 14.Коригування» за кодом СРV за ДК021:2015:45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація»
Очікувана вартість
9 392 898,00 UAH
UA-2025-03-21-003519-a ● 60a5c5bc0e4c4a788b230fe327493bc8
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "БРОВАРСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА КЛІНІЧНА ЛІКАРНЯ" ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД БРОВАРСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 01994497 |
Вебсайт: | http://www.bbkl.com.ua |
Місцезнаходження: | 07400, Україна , Київська обл., Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14 |
Контактна особа: |
Щербак Тетяна Володимирівна 380679312022 tanyalik@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 10:57 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 02 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 05 квітня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 9 392 898,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"( зі змінами).
Закупівля здійснюється відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України "Про публічні закупівлі", на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"( зі змінами).
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
«Капітальний ремонт приміщень будівлі моргу Ж комплексу Броварської багатопрофільної клінічної лікарні за адресою: Київська обл., м. Бровари, вулиця Шевченка, будинок 14.Коригування» за кодом СРV за ДК021:2015:45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07400, Україна, Київська область, Бровари, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 14
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 13:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 13:39 |
Додаток 2 Перелік документів та-або інфор. які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції НОВА РЕДАКЦІЯ.docx | |
24 березня 2025 13:39 |
Перелік змін.docx | |
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 1 Технічні характеристики.docx | |
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 3 Перелік документів та інф. для переможця.docx | |
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 2 Перелік документів та-або інформації. які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
21 березня 2025 10:57 |
Тендерна документація.docx | |
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx |
24 березня 2025 13:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 13:39 |
Додаток 2 Перелік документів та-або інфор. які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції НОВА РЕДАКЦІЯ.docx
|
|||
24 березня 2025 13:39 |
Перелік змін.docx
|
|||
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 1 Технічні характеристики.docx
|
|||
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 3 Перелік документів та інф. для переможця.docx
|
|||
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 2 Перелік документів та-або інформації. які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx
|
|||
21 березня 2025 10:57 |
Тендерна документація.docx
|
|||
21 березня 2025 10:57 |
Додаток 4 Проєкт договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
акт обстеження
Дата подання: 23 березня 2025 14:36
Дата відповіді: 24 березня 2025 11:55
Шановний Замовнику, відповідно до вимог тендерної документації, від учасника в складі пропозиції вимагається надання Акт обстеження об’єкту. Встановлення такої дискримінаційної вимоги щодо надання Акту обстеження об’єкту, за підписом сторони учасника та замовника об’єкта є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам, які встановлені статтею 5 Закону, якою передбачено об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Крім того Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі в тендері необхідно отримувати Акту обстеження об’єкту за підписом особи замовника, в додаток до вищеперерахованого за таких умов, з підстав, незалежних від суб’єкта господарювання, зокрема учасника, замовник може не підписати такий Акт, що в подальшому може стати з незалежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої тендерної пропозиції. Замовник має можливість погодити та підписати відповідні Акти лише обраним безпосередньо ним учасникам, та встановити, таким чином додаткові бар'єри для участі у Процедурі закупівлі. В тому числі Ви як Замовник порушуєте право учасника на конфіденційність інформації, також дана вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно учаснику провести обстеження, тобто ще до проведення аукціону та відкриття учасників, що приймуть участь в закупівлі, Замовнику вже будуть відомі потенційні учасники процедури закупівлі. Зазначена вимога порушує право учасників та наступні принципи закупівель – максимальна економія та ефективність, запобігання корупційним діям та добросовісна конкуренція серед учасників. Зважаючи на це, об’єктивно після обстеження об’єкту інформація про те, які учасники будуть брати участь у закупівлі стає неконфіденційною. Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо обстеження об’єкту є необгрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону. Статтею 3 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною третьою статті 5 Закону замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, які обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Для нас, як для потенційного Учасника, дані вимоги є дискримінаційною, неґрунтові та такими, що обмежує коло учасників, штучно створюючи нерівні умови для учасників та порушує наші охоронювані законом права та інтереси учасника, який має бажання взяти участь у процедурі закупівлі. Вважаємо, що Замовник встановивши відповідні вимоги вимагає здійснення дій, які не впливають на порядок здійснення предмету закупівлі, не належать до предмета закупівлі, а лише створює додаткові умови для учасників, що в кінцевому підсумку призводять до обмеження конкуренції під час закупівель. Доводимо до Вашого відома, що відповідно до практики колегії Антимонопольного комітету України, зокрема викладених у рішеннях, за результатами розгляду скарг у процедурах закупівель UA-2022-07-05-006351-a, UA-2023-04-25-008634-a, UA-2023-04-25-011323-a, UA-2023-04-25-009315-a, вимоги Замовників щодо надання в складі тендерної пропозиції Акту обстеження об’єкту, визнаються дискримінаційними та такими, що не відповідають вимогам Закону. Просимо внести зміни до тендерної документації та прибрати дану дискримінаційну вимогу. У разі ігнорування Ми змушені будемо звертатися до відповідних органів, для усунення подальшого включення таких вимог до Ваших тендерних документацій, та інші відповідні інстанції з висвітленням Замовника торгів завідомо незаконних, упереджених вимог, на користь вже відомого учасника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику,
повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни
повідомляємо, що до тендерної документації будуть внесені зміни
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-21-003519-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ", Код ЄДРПОУ:40852022
Дата подання: 10 квітня 2025 15:41
Не погодження з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «МАКСІГРАНД»
ТОВ «АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ» не погоджується з рішенням Замовника щодо визначення переможцем учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» з огляду на факти, що викладені нижче у документі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
15 квітня 2025 15:11
Шановний Учаснику! Замовник надає розяснення на Вашу вимогу:Замовник надає роз’яснення на пункт 1 вимоги: “Щодо інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі” наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав від учасника Додаток 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень будівлі моргу Ж комплексу Броварської багатопрофільної клінічної лікарні за адресою: Київська обл., м. Бровари, вулиця Шевченка, будинок 14.Коригування» за кодом СРV за ДК021:2015:45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація» (далі Додаток 1 до тендерної документації).
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав Додаток 1, який підписаний кваліфікованим електронним ключом директора ТОВ «МАКСІГРАНД», що підтверджує всі вимоги до Додатку 1 тендерної документації.
Кошторисна документація, а саме Договірна ціна вимагалась замовником відповідно до пункту 28 Особливостей підпунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав документ Договірна ціна, що розрахована Програмою АВК-5 і відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Також додатково повідомляємо, що у п.п. 1.3 розділу І Проєкту договору підряду чітко зазначено наступне:
1.3. Предмет договору визначений з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Це формулювання однозначно підтверджує, що розрахунок договірної ціни виконано відповідно до діючих кошторисних норм, передбачених у Додатку 1 до тендерної документації, а саме — Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом № 281.
Крім того, положення договору повністю узгоджуються з вимогами п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо необхідності застосування чинних кошторисних норм у складанні кошторисної частини тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачених Додатком 1 до тендерної документації.
Замовник надає роз’яснення на пункт 2 вимоги: «Щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі Додаток 2 до тендерної документації), а саме: замовник вимагав підпунктом 1.1. Додатку 2 до тендерної документації: Довідку в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції(далі Довідка), та не вимагав саме по переліку кожної номенклатурної пропозиції, щодо в порівнянні з документом- Підсумкова відомість ресурсів.
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав на вимогу підпунку 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Довідку, а саме документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва», що підтверджує вимогу підпунку 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції і учасник виконав вимогу підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник надає роз’яснення на пункт 3 вимоги: «Щодо ненадання документів про працевлаштування працівників» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: замовник вимагав підпунктом 2.2.2 Додатку 2 «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати:
- накази про працевлаштування або переведення/суміщення/сумісництво або копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування або трудовий договір або цивільно-правовий договір щодо всіх осіб зазначених в довідці;»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпунктом 2.2.2 Додатку 2 надав документальне підтвердження, а саме накази №3-к від 01.09.2022 р, №3-к від 21.05.2019 р., №1-к від 26.03.2025 р., де міститься підпис директора Бориса Бабаджанян, та цивільно-правові договори №01\03\25-1 від 01.03.2025 р., №01\03\25-2 від 01.03.2025 р., №01\03\25-3 від 01.03.2025 р., №01\03\25-4 від 01.03.2025 р., №01\03\25-5 від 01.03.2025 р., №01\03\25-6 від 01.03.2025 р., №01\03\25-7 від 01.03.2025 р. , №01\04\25-8 від 01.03.2025 р. де міститься підпис Бабаджанян Бабаджан Гарегинович, та всі підтверджуючі документи: накази та цивільно-правові договори підписані електронним квалілікаційним ключом Бабаджанян Бабаджан Гарегинович.
Відповідно до пункту 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації - «помилка, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції вважається технічною помилкою і не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасника». Вказані розбіжності у вище вказаних наказах є технічною помилкою, яка виникла при оформленні окремих документів.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 2.2.2 Додатку 2 тендерної документації .
амовник надає роз’яснення на пункт 4 вимоги: «Щодо ненадання документів про працевлаштування працівників» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: замовник вимагав підпунктом 2.2.2 Додатку 2 «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати:
- оригінали посвідчень про проходження ІТП та/або працівниками робітничих професій навчання з охорони праці та протоколи (-ів) чи витяги з протоколів, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, в тому числі:
1. НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці, Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) (щонайменше на 2 особи);
2. НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (щонайменше на 2 особи);
3. НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 2 особи);»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпунктом 2.2.2 Додатку 2 надав документальне підтвердження на дві особи: Бабаджанян Б.Г. та Ющенко К.В.
Відповідно до чинного законодавства України, прямої заборони на роботу за внутрішнім сумісництвом для директорів товариств з обмеженою відповідальністю не встановлено. Законодавство не містить обмежень, які б забороняли директору підприємства виконувати інші функціональні обов’язки в межах одного суб’єкта господарювання, зокрема — за внутрішнім сумісництвом.
Крім того, згідно з одним із загальновизнаних визначень поняття “інженерно-технічний персонал” (ІТП) — це категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом у господарській сфері (пром-сті, буд-ві, с.г.,на тр-ті тощо). Підставою для віднесення до ІТП є не тільки освіта, а й передусім посада, яка вимагає від працівника кваліфікації інженера або техніка. Тому на підприємствах і в організаціях згідно з Типовою інструкцією із статистики чисельності та фонду заробітної плати робітників і службовців на підприємтвах, в установах, організаціях до ІТП належать: керівники підприємств і організацій, гол.фахівці (включаючи гол.економістів), начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін.підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та ін. Працівники, які здійснюють тех. керівництво вироб.процесом; безпосередні керівники та організатори робіт по переміщенню вантажів і перевезенню пасажирів на залізниці, вод., автомоб. І повітр. тр-ті, зайняті на посадах,які потребують інж.-тех. кваліфікації; начальники, інженери, техніки, конструктори, зайняті на конструкторських і проектних роботах; начальники, інженери, техніки, нормувальники, а також економісти у відділах, секторах, бюро з вироб.планування, організації праці та зарплати, а також особи, які займають ін. посади у виробничих підрозділах, де потрібна відповідна кваліфікація. До ІТП віднесена також більшість працівників центр, апарату промислових міністерств, установ, інститутів. На ІТП повністю розповсюджується законодавство про працю.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАКСІГРАНД» надано підтверджуючі документи про наявність у директора підприємства вищої технічної освіти, що дозволяє кваліфікувати його як представника інженерно-технічного персоналу.
Отже учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав підтверджувальні документи документів про працевлаштування працівників.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 2.2.2 Додатку 2 тендерної документації .
Замовник надає роз’яснення на пункт 5 вимоги: «Щодо ненадання ліцензії та/або декларації на кожний із видів робіт, передбачених проектом.» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав підпунктом 6.2 Додатку 2 до тендерної документації:
«Скан-копію ліцензії та/або декларації на кожний із видів робіт, передбачених проектом. Ліцензія/ декларація повинна бути чинна на весь строк виконання робіт за Договором.
Скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; на зварювальні роботи).»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації надав документальне підтвердження: Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), де в Додатку ліцензії вказані види робіт. Також учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав Декларацію на: 1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, 2) Зварювальні роботи.
Локальний кошторис №02-01-02 на загальнобудівельні роботи на фасаді: п. 55 Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції (нижче рівня землі); П. 56 «Праймер бітумно – каучуковий» - для улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції (нижче рівня землі 0,5м.), тобто фундаменту будівлі, має широкий спектр застосування, зокрема використовується для догляду (захисту) за корозійними бетонними поверхнями, в тому числі за фундаментною частиною будівлі, що знаходиться в землі та піддається впливу корозії.
Вище вказані роботи підтверджені Ліцензією, яку надав учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» в складі тендерної пропозиції.
Підсумкова відомість ресурсів:
п. 41 Азбестовий шнур загального призначення (ШАОН-1) діаметр 8,0-10,0 мм. - має широкий спектр застосування, зокрема використовується як ущільнювальний матеріал при виконанні вентиляційних робіт для герметизації повітроводів вентиляційних систем.
П. 243 Мастика «Ізол» - має широкий спектр застосування, зокрема використовується для гідроізоляції різних покриттів, в тому числі залізобетонних фундаментів.
П. 244 Мастика герметизувальна нетверднуча «Гелан» - має широкий спектр застосування, зокрема використовується при виконанні робіт з кондиціювання повітря для покращення герметичних якостей кондиціонерів.
П. 245 Мастика клеюча кумароно-каучукова, марка КН-3 - має широкий спектр застосування, зокрема використовується для наклейки екструдованого пенополістиролу для теплоізоляції фундаменту.
Вище вказані роботи підтверджені Ліцензією, яку надав учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» в складі тендерної пропозиції.
На право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; на зварювальні роботи) учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» підтвердив Декларацією на: 1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, 2) Зварювальні роботи, що і вимагалось замовником підпунктом 6.2 Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 6.2 Додатку 2 тендерної документації .
Виходячи з вище викладеного замовник керувався Законом України “Про публічні закупівлі та постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р.№ 1178 (зі змінами) і визнав переможцем учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» згідно чинного законодавства.
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав від учасника Додаток 1 до тендерної документації “Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та технічна специфікація до предмета закупівлі: «Капітальний ремонт приміщень будівлі моргу Ж комплексу Броварської багатопрофільної клінічної лікарні за адресою: Київська обл., м. Бровари, вулиця Шевченка, будинок 14.Коригування» за кодом СРV за ДК021:2015:45453000-7 - капітальний ремонт і реставрація» (далі Додаток 1 до тендерної документації).
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав Додаток 1, який підписаний кваліфікованим електронним ключом директора ТОВ «МАКСІГРАНД», що підтверджує всі вимоги до Додатку 1 тендерної документації.
Кошторисна документація, а саме Договірна ціна вимагалась замовником відповідно до пункту 28 Особливостей підпунктом 1.1 Додатку 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції».
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав документ Договірна ціна, що розрахована Програмою АВК-5 і відповідно до Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Також додатково повідомляємо, що у п.п. 1.3 розділу І Проєкту договору підряду чітко зазначено наступне:
1.3. Предмет договору визначений з урахуванням Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві».
Це формулювання однозначно підтверджує, що розрахунок договірної ціни виконано відповідно до діючих кошторисних норм, передбачених у Додатку 1 до тендерної документації, а саме — Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом № 281.
Крім того, положення договору повністю узгоджуються з вимогами п. 1.1 Додатку 2 тендерної документації щодо необхідності застосування чинних кошторисних норм у складанні кошторисної частини тендерної пропозиції.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає інформації про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, передбачених Додатком 1 до тендерної документації.
Замовник надає роз’яснення на пункт 2 вимоги: «Щодо інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» (далі Додаток 2 до тендерної документації), а саме: замовник вимагав підпунктом 1.1. Додатку 2 до тендерної документації: Довідку в довільній формі, що містить інформацію про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції(далі Довідка), та не вимагав саме по переліку кожної номенклатурної пропозиції, щодо в порівнянні з документом- Підсумкова відомість ресурсів.
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав на вимогу підпунку 1.1. Додатку 2 до тендерної документації Довідку, а саме документ «Інформація про ціни на матеріальні ресурси на об’єкті будівництва», що підтверджує вимогу підпунку 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає інформації про країну походження товару щодо кожної номенклатурної пропозиції і учасник виконав вимогу підпункт 1.1. Додатку 2 до тендерної документації.
Замовник надає роз’яснення на пункт 3 вимоги: «Щодо ненадання документів про працевлаштування працівників» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: замовник вимагав підпунктом 2.2.2 Додатку 2 «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати:
- накази про працевлаштування або переведення/суміщення/сумісництво або копії трудової книги - першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування або трудовий договір або цивільно-правовий договір щодо всіх осіб зазначених в довідці;»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпунктом 2.2.2 Додатку 2 надав документальне підтвердження, а саме накази №3-к від 01.09.2022 р, №3-к від 21.05.2019 р., №1-к від 26.03.2025 р., де міститься підпис директора Бориса Бабаджанян, та цивільно-правові договори №01\03\25-1 від 01.03.2025 р., №01\03\25-2 від 01.03.2025 р., №01\03\25-3 від 01.03.2025 р., №01\03\25-4 від 01.03.2025 р., №01\03\25-5 від 01.03.2025 р., №01\03\25-6 від 01.03.2025 р., №01\03\25-7 від 01.03.2025 р. , №01\04\25-8 від 01.03.2025 р. де міститься підпис Бабаджанян Бабаджан Гарегинович, та всі підтверджуючі документи: накази та цивільно-правові договори підписані електронним квалілікаційним ключом Бабаджанян Бабаджан Гарегинович.
Відповідно до пункту 2 Розділу V. «Оцінка тендерної пропозиції» до тендерної документації - «помилка, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції вважається технічною помилкою і не впливає на зміст тендерної пропозиції та не призведе до відхилення тендерних пропозицій учасника». Вказані розбіжності у вище вказаних наказах є технічною помилкою, яка виникла при оформленні окремих документів.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 2.2.2 Додатку 2 тендерної документації .
амовник надає роз’яснення на пункт 4 вимоги: «Щодо ненадання документів про працевлаштування працівників» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав інформацію та/або документами, що підтверджує (-ють) відповідність учасника кваліфікаційним (кваліфікаційному) критерію(-ям) – згідно з Додатком 2 до тендерної документації, а саме: замовник вимагав підпунктом 2.2.2 Додатку 2 «Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати:
- оригінали посвідчень про проходження ІТП та/або працівниками робітничих професій навчання з охорони праці та протоколи (-ів) чи витяги з протоколів, які чинні на дату кінцевого строку подання пропозицій, в тому числі:
1. НПАОП 45.2-7.02-12 «Система стандартів безпеки праці, Охорона праці і промислова безпека у будівництві (ДБН А.3.2.2.-2009) (щонайменше на 2 особи);
2. НПАОП 0.00-1.71-13 "Правила охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями" (щонайменше на 2 особи);
3. НПАОП 0.00-1.15-07 «Правила охорони праці під час виконання робіт на висоті» (щонайменше на 2 особи);»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпунктом 2.2.2 Додатку 2 надав документальне підтвердження на дві особи: Бабаджанян Б.Г. та Ющенко К.В.
Відповідно до чинного законодавства України, прямої заборони на роботу за внутрішнім сумісництвом для директорів товариств з обмеженою відповідальністю не встановлено. Законодавство не містить обмежень, які б забороняли директору підприємства виконувати інші функціональні обов’язки в межах одного суб’єкта господарювання, зокрема — за внутрішнім сумісництвом.
Крім того, згідно з одним із загальновизнаних визначень поняття “інженерно-технічний персонал” (ІТП) — це категорія працівників, яка здійснює організацію та керівництво виробничим процесом у господарській сфері (пром-сті, буд-ві, с.г.,на тр-ті тощо). Підставою для віднесення до ІТП є не тільки освіта, а й передусім посада, яка вимагає від працівника кваліфікації інженера або техніка. Тому на підприємствах і в організаціях згідно з Типовою інструкцією із статистики чисельності та фонду заробітної плати робітників і службовців на підприємтвах, в установах, організаціях до ІТП належать: керівники підприємств і організацій, гол.фахівці (включаючи гол.економістів), начальники цехів (дільниць, змін, відділень та ін.підрозділів), інженери, техніки, майстри, виконроби та ін. Працівники, які здійснюють тех. керівництво вироб.процесом; безпосередні керівники та організатори робіт по переміщенню вантажів і перевезенню пасажирів на залізниці, вод., автомоб. І повітр. тр-ті, зайняті на посадах,які потребують інж.-тех. кваліфікації; начальники, інженери, техніки, конструктори, зайняті на конструкторських і проектних роботах; начальники, інженери, техніки, нормувальники, а також економісти у відділах, секторах, бюро з вироб.планування, організації праці та зарплати, а також особи, які займають ін. посади у виробничих підрозділах, де потрібна відповідна кваліфікація. До ІТП віднесена також більшість працівників центр, апарату промислових міністерств, установ, інститутів. На ІТП повністю розповсюджується законодавство про працю.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «МАКСІГРАНД» надано підтверджуючі документи про наявність у директора підприємства вищої технічної освіти, що дозволяє кваліфікувати його як представника інженерно-технічного персоналу.
Отже учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав підтверджувальні документи документів про працевлаштування працівників.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 2.2.2 Додатку 2 тендерної документації .
Замовник надає роз’яснення на пункт 5 вимоги: «Щодо ненадання ліцензії та/або декларації на кожний із видів робіт, передбачених проектом.» наступного змісту:
Замовник відповідно до пункту 28 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року №1178 (далі Особливості) у тендерній документації вимагав підпунктом 6.2 Додатку 2 до тендерної документації:
«Скан-копію ліцензії та/або декларації на кожний із видів робіт, передбачених проектом. Ліцензія/ декларація повинна бути чинна на весь строк виконання робіт за Договором.
Скан-копію дозволу/декларації Учасника електронних торгів на право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; на зварювальні роботи).»
Учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» на вимогу підпункту 6.2 Додатку 2 до тендерної документації надав документальне підтвердження: Ліцензію на господарську діяльність з будівництва об'єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об'єктів з середніми та значними наслідками (за переліком видів робіт згідно з додатком), де в Додатку ліцензії вказані види робіт. Також учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» надав Декларацію на: 1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, 2) Зварювальні роботи.
Локальний кошторис №02-01-02 на загальнобудівельні роботи на фасаді: п. 55 Улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції (нижче рівня землі); П. 56 «Праймер бітумно – каучуковий» - для улаштування першого шару обмазувальної гідроізоляції (нижче рівня землі 0,5м.), тобто фундаменту будівлі, має широкий спектр застосування, зокрема використовується для догляду (захисту) за корозійними бетонними поверхнями, в тому числі за фундаментною частиною будівлі, що знаходиться в землі та піддається впливу корозії.
Вище вказані роботи підтверджені Ліцензією, яку надав учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» в складі тендерної пропозиції.
Підсумкова відомість ресурсів:
п. 41 Азбестовий шнур загального призначення (ШАОН-1) діаметр 8,0-10,0 мм. - має широкий спектр застосування, зокрема використовується як ущільнювальний матеріал при виконанні вентиляційних робіт для герметизації повітроводів вентиляційних систем.
П. 243 Мастика «Ізол» - має широкий спектр застосування, зокрема використовується для гідроізоляції різних покриттів, в тому числі залізобетонних фундаментів.
П. 244 Мастика герметизувальна нетверднуча «Гелан» - має широкий спектр застосування, зокрема використовується при виконанні робіт з кондиціювання повітря для покращення герметичних якостей кондиціонерів.
П. 245 Мастика клеюча кумароно-каучукова, марка КН-3 - має широкий спектр застосування, зокрема використовується для наклейки екструдованого пенополістиролу для теплоізоляції фундаменту.
Вище вказані роботи підтверджені Ліцензією, яку надав учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» в складі тендерної пропозиції.
На право виконання робіт підвищеної небезпеки виданий відповідним уповноваженим державним органом (на роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра; на зварювальні роботи) учасник ТОВ «МАКСІГРАНД» підтвердив Декларацією на: 1) Роботи, що виконуються на висоті понад 1,3 метра, 2) Зварювальні роботи, що і вимагалось замовником підпунктом 6.2 Додатку 2 тендерної документації.
Враховуючи зазначене, пропозиція учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» відповідає вимогам підпункту 6.2 Додатку 2 тендерної документації .
Виходячи з вище викладеного замовник керувався Законом України “Про публічні закупівлі та постановою Кабінету Міністрів України “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт, і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022р.№ 1178 (зі змінами) і визнав переможцем учасника ТОВ «МАКСІГРАНД» згідно чинного законодавства.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 квітня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІГРАНД" |
8 888 554,00
UAH з ПДВ
|
8 888 554,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АСТРУМ БІЛДІНГ КОМПАНІ" |
9 060 402,13
UAH з ПДВ
|
9 060 402,13
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МАКСІГРАНД" #42781713 |
Переможець |
8 888 554,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 10:44
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 16:27
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 4 до Договору в машинозчитувальному форматі.docx | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 3 до Договору в машинозчитувальному форматі.docx | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 2 до Договору в машинозчитувальному форматі.docx | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 1 до Договору в машинозчитувальному форматі.docx | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Договір в машинозчитувальному форматі.docx | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 4 до Договору.pdf | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 3до Договору.pdf | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 2до Договору.pdf | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Додаток 1 до Договру.pdf | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|
Договір на капітальний ремонт .pdf | укладений |
23 квітня 2025 14:08
|