ПОВІДОМЛЕННЯ

про намір укласти договір про закупівлю
UA-2025-03-21-001942-a


Найменування замовника: Деснянська селищна рада
Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Ідентифікаційний код замовника в ЄДР: 05389882
Місцезнаходження замовника: 17024, Україна, Чернігівська область, Десна, вулиця Ювілейна, 1-а
Вид предмета закупівлі: Послуги
Назва предмета закупівлі: «Послуга з встановлення, підключення 2-х стаціонарних дизельних генераторів контейнерного типу PEZAL PDE40 RST3 – 32kVA та влаштування схеми електропостачання споживача від них по об’єкту: «Нежитлова будівля Деснянського ліцею за адресою: сел. Десна, вул. Довженка, 34, Чернігівська область» за ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання»
Код за Єдиним закупівельним словником: ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання
Назва номенклатурної позиції предмета закупівлі Код згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг
«Послуга з встановлення, підключення 2-х стаціонарних дизельних генераторів контейнерного типу PEZAL PDE40 RST3 – 32kVA та влаштування схеми електропостачання споживача від них по об’єкту: «Нежитлова будівля Деснянського ліцею за адресою: сел. Десна, вул. Довженка, 34, Чернігівська область» за ДК 021:2015:51110000-6: Послуги зі встановлення електричного обладнання» ДК 021:2015: 51110000-6 — Послуги зі встановлення електричного обладнання 1 послуга 17024, Україна, Чернігівська область, Десна, вулиця Довженка,34 до 01 травня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків):
Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Підставою для оплати за надані Виконавцем Послуги є належним чином оформлений і підписаний уповноваженими представниками Сторін Акт наданих послуг та рахунок Виконавця на надані Послуги. Оплата за надані Виконавцем Послуги здійснюється Замовником шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Виконавця, вказаний у даному Договорі, протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дати підписання уповноваженими представниками Сторін Акту наданих послуг та надходження до Замовника рахунку Виконавця. При цьому Сторони дійшли спільної згоди, що оплата за надані Виконавцем Послуги буде проводитись з урахуванням реального фінансування видатків (та/або надходження коштів) Державного бюджету на зазначені цілі Замовника. Пiсляоплата 30 Робочі 100
Найменування переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (за наявності) (для фізичної особи): ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ"МІДЛЕНД-ТРЕЙД"
Ціна тендерної пропозиції/пропозиції: 180 000,00 UAH з ПДВ
Джерело фінансування закупівлі:
Джерело фінансування закупівлі Опис Сума
Місцевий бюджет Фінансування здійснюється за рахунок коштів надходження, що отримують бюджетні установи від підприємств, організацій, фізичних осіб та від інших бюджетних установ для виконання цільових заходів, у тому числі заходів із відчуження для суспільних потреб земельних ділянок та розміщених на них інших об’єктів нерухомого майна, що перебувають у приватній власності фізичних або юридичних осіб. 189000 UAH