Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бухгалтерські та аудиторські послуги (код 79210000-9 за ДК 021:2015) (аудит фінансової звітності АТ "Укртранснафта", складеної у відповідності до Міжнародних стандартів фінансової звітності)
Очікувана вартість
6 411 019,86 UAH
UA-2025-03-21-001936-a ● 5b52dbd1966448ddb36be7366c365679
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРТРАНСНАФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 31570412 |
Вебсайт: | https://www.ukrtransnafta.com |
Місцезнаходження: | 01010, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Князів Острозьких, будинок 32/2 |
Контактна особа: |
Тетяна Близнюк +380442069648 t.blyzniuk@ukrtransnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 21 березня 2025 10:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 15:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 12:44 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 12:44 |
Очікувана вартість: | 6 411 019,86 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 64 110,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає тендерне забезпечення у вигляді банківської гарантії відповідно до вимог п.3.2. Розділу 3 тендерної документації та Додатку 12 (для резидентів)/Додатку 13 (для нерезидентів) до тендерної документації. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 192330 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Мова тендерної пропозиції - українська.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
792100009 - Бухгалтерські та аудиторські послуги (SRV)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
11 березня 2027
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Платежі здійснюються Замовником по кожному окремому етапу шляхом перерахування безготівкових грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами актів приймання-передачі наданих послуг на підставі отриманого рахунку(ів) (рахунку(ів)-фактури). | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відсутність документу
Дата подання: 24 березня 2025 17:53
Дата відповіді: 25 березня 2025 10:05
Відповідно до Додатку 6.1 передбачено надання довідки за формою 1 додатка 18 та довідки за формою 2 додатка 18. Тендерна документація не містить додатку 18. Враховуючи вищезазначене, звертаємось з проханням внести зміни до тендерної документації шляхом додавання відповідного додатку або видалення вимоги про надання документів за формою такого додатку.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за ваше звернення, найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію та доданий додаток 18 до тендерної документації.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 28 березня 2025 09:50
Дата відповіді: 31 березня 2025 17:25
Шановний Замовнику, ознайомившись з вимогами Документації, ми вважаємо, що її положення не відповідають вимогам законодавства, у тому числі Закону України «Про публічні закупівлі» чим порушують права та інтереси потенційних учасників закупівлі, а також створюють дискримінаційні умови та обмежують конкуренцію.
Зокрема, додатком 6.1. до Тендерної документації визначено перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, зокрема пп. 3. пункту 1 визначено: «3. Скан-копії сертифікатів, що підтверджують членство працівників Учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association».
Пунктом 4 частини першої статті 23 Закону про аудит встановлено, що для проведення аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, щонайменше дві особи зі складу працівників суб’єкта аудиторської діяльності мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону про аудит або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 Закону про аудит, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності, відповідно до статті 23 Закону про аудит, затверджується Радою нагляду за аудиторською діяльністю Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю (далі – Рада нагляду).
Радою нагляду прийнято рішення від 26 квітня 2023 року № 3/5/59 «Про затвердження Переліку професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень відповідних знань з міжнародних стандартів фінансової звітності», яким затверджено Перелік професійних організацій, сертифікат (диплом) яких свідчить про високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності , до якого увійшли:
1. Асоціація присяжних сертифікованих бухгалтерів (Association of Chartered Certified Accountants – АССА) – повне членство;
2. Американський інститут сертифікованих громадських бухгалтерів (Association of International Certified Professional Accountants – AICPA) – повне членство;
3. Інститут присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (The Institute of Chartered Accountants in England and Wales – ICAEW) – повне членство.
Таким чином вимоги Документації в цій частині частково узгоджуються з нормами Закону про аудит та рішенням Ради нагляду від 26 квітня 2023 року № 3/5/59.
Звертаємо увагу, що норми пункту 4 частини першої статті 23 Закону про аудит встановлюють вимогу щодо наявності чинних сертифікатів (дипломів) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності не як безальтернативну для здійснення аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, а лише як один з трьох можливих варіантів підтвердження кваліфікації працівників суб’єкта аудиторської діяльності.
В той же час виходячи з норм Закону про аудит, вважає завищеною та нічім не обґрунтованою кількість фахівців, які повинні мати дійсне членство в одній із міжнародних організаціях бухгалтерів, встановлену Замовником у Документації.
Як зазначалось вище, згідно з пунктом 4 частини першої статті 23 Закону про аудит цілком достатнім для проведення аудиту підприємств, що становлять суспільний інтерес, є наявність не менше 2-х фахівців, які мають дійсне членство в одній із міжнародних організаціях бухгалтерів, зазначених в Документації.
Замовником вимагається не менше 15 фахівців, тобто у 7,5 разів більше, ніж це передбачено Законом про аудит.
Вважаємо наведені вище вимоги до учасників щодо кількості фахівців (не менше 15 (п’ятнадцяти), які повинні мати дійсне членство в одній з міжнародних організацій бухгалтерів, що визначені в Документації, не обґрунтованими, дискримінаційними та такими, що позбавляють потенційних учасників можливості прийняти участь у цій процедурі закупівлі.
Статтею 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Відповідно до частини четвертої статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, зокрема, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників.
Враховуючи викладене, вважаємо за необхідне внести зміни до Документації в цій частині з метою приведення її у відповідність до норм чинного законодавства України та усунення дискримінаційних вимог.
Окрім того, звертаємо увагу, що по аналогічній ситуації є відповідне Рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №1949-р/пк-пз від 10.02.2025 прийняте на користь скаржника.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, у відповідь на Ваше звернення повідомляємо, відповідно до частини 3 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі», тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Необхідність в заявленій кількості працівників Учасника (не менш як 15 працівників), з підтвердженим членством в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) встановлено з дотриманням положень Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», Закону України «Про акціонерні товариства», статуту Товариства, технічними вимогами до закупівлі та обумовлюється специфікою, обсягами та складністю надання послуг аудиту фінансової звітності, оскільки підприємство є суб’єктом господарювання з активами значного розміру, має специфічні ризики та зобов'язання, що потребують високого рівня компетенції і досвіду спеціалістів - надавачів аудиторських послуг, а також з огляду на вимоги акціонера Товариства до проведення аудиту.
Враховуючи зазначене, не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Необхідність в заявленій кількості працівників Учасника (не менш як 15 працівників), з підтвердженим членством в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW) встановлено з дотриманням положень Закону України "Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність», Закону України «Про акціонерні товариства», статуту Товариства, технічними вимогами до закупівлі та обумовлюється специфікою, обсягами та складністю надання послуг аудиту фінансової звітності, оскільки підприємство є суб’єктом господарювання з активами значного розміру, має специфічні ризики та зобов'язання, що потребують високого рівня компетенції і досвіду спеціалістів - надавачів аудиторських послуг, а також з огляду на вимоги акціонера Товариства до проведення аудиту.
Враховуючи зазначене, не має підстав для внесення змін до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
2 764 800,00
UAH з ПДВ
|
2 700 200,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
2 799 000,00
UAH з ПДВ
|
2 734 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
3 384 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" |
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
4 680 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" #33833362 |
Очікує рішення |
2 700 200,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 13:19
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 15:59
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 30 квітня 2025 16:51 |
Кінець періоду оскарження: | 11 травня 2025 00:00 |
Дата відміни: | 11 травня 2025 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Торги відмінені згідно з п. 1 ч. 50 Особливостей у зв’язку з відсутністю подальшої потреби в закупівлі послуг. |
Документи:
30 квітня 2025 16:51
|
Електронний підпис |
30 квітня 2025 16:48
|
Протокол 105УОВ_4 від 30.04.2025_відміна_ аудит_кор.doc |