Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Свіжі овочі та фрукти (код ДК 021:2015 – 03220000-9 Овочі, фрукти та горіхи)
Очікувана вартість
130 857,00 UAH
UA-2025-03-20-014381-a ● e256e8966bd94612a3ba45ee8458852a
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ОСВІТИ, КУЛЬТУРИ, МОЛОДІ ТА СПОРТУ САКСАГАНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42268943 |
Місцезнаходження: | 52173, Україна , Дніпропетровська обл., Кам'янський р-н, с. Саксагань, вул. Шкільна, будинок 1/3 |
Контактна особа: |
Анжела Сторчак +380966737692 vosvita020718@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03220000-9: Овочі, фрукти та горіхи
1. Постачання товару (продуктів харчування) здійснюється протягом одного робочого дня з моменту подання замовником заявки на поставку товару. Доставка замовленої продукції проводиться у кількості та асортименті згідно з заявками уповноважених осіб Замовника транспортом Постачальника. Строк (термін) поставки товару: з дня укладання Договору до 31.12.2025 року. Товар поставляється два рази на тиждень з 08-00 год. до 14-00 годин. Місце поставки товарів - Україна, 52173, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору.
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Розгорнути
Згорнути
2. Учасник процедури закупівлі, після визнання його переможцем повинен надати Замовнику, шляхом направлення на електронну пошту Замовника наступні документи: 1) Копію діючого договору з уповноваженою організацією на дератизацію, дезінфекції та дезінсекцію приміщень, якими учасник користується та зберігає товар при здійсненні своєї господарської діяльності. 2) Копію діючого договору з об’єктом господарювання на проведення дезінфекції транспортного/транспортних засобу/засобів, який/які буде/будуть використовуватися для перевезення предмету закупівлі. Додатково учасник надає сканований оригінал довідки про дезинфікційну обробку транспортного (-их) засобу (-ів) та сканований оригінал квитанції про оплату дезинфікційної обробки транспортного (-их) засобу (-ів). 3) Копію протоколу санітарно-мікробіологічних випробувань. Про проведення і дослідження гігієнічних змивів з рук на наявність БГКП та результату санітарно-мікробіологічного дослідження змивів з рук на наявність БГКП працівників учасника та сканована копія оригіналу Договору, укладеного з учасником процедури на проведення даного дослідження. 4) Документальне підтвердження наявності власних або орендованих складських приміщень для зберігання відповідної до предмету закупівлі продукції (у разі наявності власних складських приміщень необхідно надати документи, які підтверджують право власності на ці приміщення. У разі оренди складських приміщень, необхідно надати договір оренди, суборенди). 5) Копію оригіналу документу, що підтверджує право власності на транспортний засіб, який залучатиметься для перевезення продукції, або скановану копію оригіналу договору оренди, або скановану копію оригіналу договору перевезення та скановану копію оригіналу Особових медичних книжок з результатами медичного огляду водіїв (експедиторів), зайнятих перевезенням харчових продуктів Учасника. 6) Копію рішення про державну реєстрацію потужності або довідку у довільній формі про наявність вищезазначеного рішення із зазначенням реєстраційного номера. 7) - Сертифікат на систему управління екологічною безпекою, що відповідає вимогам ДСТУ ISO 14001:2015 (ISO 14001:2015, ID), виданий органом із сертифікації акредитованим Національним агентством з акредитації України, на ім’я Постачальника на зареєстровані потужності, згідно з реєстром відповідних потужностей. У разі не надання документів, пропозиція буде розцінена, як відмова від підписання договору.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
160 кілограм
Мандарини свіжі, діаметр плоду не менше 3,8 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
168 кілограм
Буряк столовий першого товарного сорту, 5-10 см, ДСТУ 7033
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
311 кілограм
Цибуля ріпчаста свіжа, першого товарного сотру, від 4 см, ДСТУ 3234
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
450 кілограм
Капуста білоголова свіжа, пізньостигла, першого товарного сорту, ДСТУ 7037
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
390 кілограм
Морква свіжа, першого товарного сорту, ДСТУ 7035
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
145 кілограм
Банани свіжі, ґатунок другий, світло-зелені, від 14 см, діаметр плоду не більше 4 см
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
584 кілограм
Яблука свіжі, пізньостиглі, другого товарного сорту, ДСТУ 8133
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
180 кілограм
Апельсини свіжі, діаметр плоду не менше 5 см, першого сорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
8 кілограм
Помідори (томати) свіжі, тепличні, округлі, ДСТУ 3246
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
28 кілограм
Огірки свіжі, тепличні, середньоплідні (до 25см), ДСТУ 3247
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
80 кілограм
Гарбузи продовольчі свіжі, з видовженою формою, ДСТУ 3190
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
52173, Україна, Дніпропетровська область, Кам’янський район, за адресами закладів освіти Замовника, зазначених у Додатку № 2 до Договору
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03220000-9 — Овочі, фрукти та горіхи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
20 березня 2025 20:57 |
Договір ЗЦП ОВОЧІ 25.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відсутність мерзлих та підморожених плодів | Так | |
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Колір (на момент реалізації) |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7033 | Так | |
Діаметр коренеплоду |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Цибуля ріпчаста рання | Ні | |
Характеристики не суперечать ДСТУ 3234 | Так | |
Найбільший поперечний діаметр |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 7037 | Так | |
Строк достигання |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7035 | Так | |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Розмір плодів |
Можливі значення:
|
|
Колір (на момент реалізації) |
Можливі значення:
|
|
Ґатунок |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ |
Можливі значення:
|
|
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Товарний сорт |
Можливі значення:
|
|
Термін достигання |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Характеристики не суперечать ДСТУ ЕЭК ООН FFV-14:2007 | Так | |
Сорт |
Можливі значення:
|
|
Відсутність мерзлих та підморожених плодів | Так | |
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Колір (на момент реалізації) |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 3246 | Так | |
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Вид плоду |
Можливі значення:
|
|
Тип вирощування |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3247 | Так | |
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Розмір плоду |
Можливі значення:
|
|
Тип вирощування |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 3190 | Так | |
Діаметр плоду |
Можливі значення:
|
|
Вид сорту |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФУД СІТІ КР" |
113 676,00
UAH з ПДВ
|
113 676,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна |
120 026,00
UAH з ПДВ
|
120 026,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП Новіков Олександр Сергійович |
130 677,00
UAH з ПДВ
|
130 677,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФУД СІТІ КР" #45614889 |
Рішення скасоване |
113 676,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 15:10
|
ТОВ "ФУД СІТІ КР" #45614889 |
Відхилено |
113 676,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:14
|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Рішення скасоване |
120 026,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:47
|
ФОП Ісаєнко Олена Олександрівна #2687418884 |
Відхилено |
120 026,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:53
|
ФОП Новіков Олександр Сергійович #0013500191 |
Переможець |
130 677,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 16:54
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 квітня 2025 17:05
|
ДОГ.№79.pdf | укладений |
02 квітня 2025 16:58
|
ПРОТОКОЛ УО № 16 (2025).pdf | укладений |
02 квітня 2025 16:58
|