Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Очікувана вартість
2 843 540,00 UAH
UA-2025-03-20-014350-a ● 90da5874cf284c88a7be78b329ce9134
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | АВАРІЙНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН СПЕЦІАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЗАКАРПАТСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 08588688 |
Місцезнаходження: | 88006, Україна , Закарпатська обл., м. Ужгород, вул. Верещагіна, буд. 18 |
Контактна особа: |
Павло Мучичка +380993395292 zakupkaarz@zk.dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 20:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 01:00 |
Очікувана вартість: | 2 843 540,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 14 217,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " Нове будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Розгорнути
Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 червня 2025
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
сс
Дата подання: 20 березня 2025 23:18
Дата відповіді: 21 березня 2025 19:59
Який клас наслідків об'єкту?
Відповідь: Доброго дня, дякую за звернення. Варто зазначити, що згідно пункту 13 ЗАВДАННЯ НА ПРОЄКТУВАННЯ Додатку 2 до тендерної документації «Визначення класу (наслідків) відповідальності, установленого строку експлуатації»: Попередньо визначений клас наслідків (відповідальності) будівлі – СС2, проєктній організації підтвердити (уточнити) розрахунком
Містобудівні умови
Дата подання: 21 березня 2025 14:27
Дата відповіді: 24 березня 2025 11:52
Чи наявні містобудівні умови на земельну ділянку? Якщо так, чи зареєстровано МУО в ЄДЕССБ?
Відповідь: Доброго дня дякую за звернення. Містобудівні умови на земельну ділянку у процесі формування. Та в подальшуму будуть надані Проектанту під час Виконання проектно-вишукувальних робіт.
Найменування предмета закупівлі
Дата подання: 21 березня 2025 14:34
Дата відповіді: 24 березня 2025 11:52
Відповідно до статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності" визначено, що будівництво - це нове будівництво, реконструкція, реставрація, капітальний ремонт об'єкта будівництва.
Враховуючи це просимо коректно сформулювати найменування закупівлі, а саме "нове будівництво.......".
Відповідь: Доброго дня дякую за звернення. З метою не допошення порушень чинного законодавства з боку Замовника та Учасника, буде внесено відповідні зміни до найменування закупівлі.
Назва предмету закупівлі
Дата подання: 31 березня 2025 17:20
Дата відповіді: 02 квітня 2025 16:21
Згідно опублікованого Вами річного плану (UA-P-2025-03-14-013772-a), предметом закупівлі є: «Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом "БУДІВНИЦТВО адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")».
Інформація про предмет закупівлі
Порядок визначення предмета закупівлі
5. Конкретна назва предмета закупівлі: Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом "БУДІВНИЦТВО адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")
Згідно оголошення про проведення процедури закупівлі, предметом закупівлі є: «Виконання проектно-вишукувальних робіт з урахуванням, виконання інженерно-вишукувальних, топографо- геодизичних, експертизи проектно – кошторисної документації й інших супутніх робіт при необхідності (за об'єктом " НОВЕ будівництво адміністративної будівлі АРЗ СП ГУ ДСНС України у Закарпатській області за адресою: Закарпатська область, м. Ужгород, вулиця Волонтерів, 18")»
Просимо Вас привести у відповідність назву предмету закупівлі зазначену в ФОРМІ РІЧНОГО ПЛАНУ ЗАКУПІВЕЛЬ до предмету закупівлі, який зазначений Вами в ОГОЛОШЕННІ про проведення відкритих торгів UA-2025-03-20-014350-a.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня дякую за звернення. 29.03.2025 року було внесено зміни до Тендерної документації та електронних полів закупівлі таких як узагальнена назва закупівлі, узагальнена назва лоту та конкретна назва предмету закупівлі, відповідно до статті 1 Закону України "Про регулювання містобудівної діяльності". Враховуючи специфіку технічних можливостей в електронній системі PROZORRO, неможливо внести зміни в електронні поля Річного плану закупівель. У зв'язку з цим нами як Замовником було вказано факт зміни (доповнення) електронних полів в Обгрунтуванні до Річного плану закупівель.
Виходячи з вище зазначеного прошу вважати назви тотожними.
Виходячи з вище зазначеного прошу вважати назви тотожними.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 04 квітня 2025 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
2 649 612,00
UAH з ПДВ
|
2 649 612,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ КОЗАК ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ #2416204795 |
Переможець |
2 649 612,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:34
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
18 квітня 2025 16:12
|
Договір №51 від 18.04.2025 року.pdf | укладений |
18 квітня 2025 16:10
|