Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Запасні частини для службового автотранспорту
Очікувана вартість
2 200 800,00 UAH
UA-2025-03-20-013877-a ● 60aefc4181394cb7aa8d1aa6185a5c3b
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Головне управління Національної поліції у Волинській області |
Код ЄДРПОУ: | 40108604 |
Місцезнаходження: | 43025, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Винниченка, будинок 11 |
Контактна особа: |
Мельничук Марія Петрівна 380332742488 zakupivli@vl.police.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 18:07 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:21 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:21 |
Очікувана вартість: | 2 200 800,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 11 004,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34330000-9: Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Закупівля проводиться із застосуванням нульової ставки ПДВ, відповідно до постанови КМУ від 02.03.2022 №178 «Деякі питання обкладання податком на подану вартість за нульовою ставкою у період воєнного стану».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1310 штука
Запасні частини для службового автотранспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, Луцьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
321 комплект
Запасні частини для службового автотранспорту
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Волинська область, Луцьк
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
10 грудня 2025
ДК 021:2015: 34330000-9 — Запасні частини до вантажних транспортних засобів, фургонів та легкових автомобілів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | згідно до умов договору | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 18:07 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 18:06 |
Додаток 4. Тендерна пропозиція.doc | |
20 березня 2025 18:06 |
Тендерна документація з особливостями.docx | |
20 березня 2025 18:06 |
Додаток 3. Проєкт договору.doc | |
20 березня 2025 18:06 |
Додаток 5. Перелік документів переможця.docx | |
20 березня 2025 18:06 |
Додаток 1. Кваліфікаційні критерії для учасника.docx | |
20 березня 2025 18:06 |
Додаток 2. Технічне завдання.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-20-013877-a.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "АВТОЛЮКС-РВ", Код ЄДРПОУ:37083370
Дата подання: 03 квітня 2025 16:03
Вимога щодо дискваліфікації учасника державної закупівлі
Головним управлінням Національної поліції у Волинській області дискваліфіковано учасника державної закупівлі ТОВ "АВТОЛЮКС-РВ", як учасника тендерна пропозиція якого не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо у встановлений законодавством строк надати пояснення причин дискваліфікації.
Розгорнути
Згорнути
Згідно з підпунктом 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо у встановлений законодавством строк надати пояснення причин дискваліфікації.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2025 16:30
Шановний Учаснику! На Вашу вимогу повідомляємо наступне. При здійсненні закупівель для Замовника важлива відповідність тендерної пропозиції учасників вимогам тендерної документації котра розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями). Враховуючи причини відхилення викладені в протокольному рішенні уповноваженої особи від 01 квітня 2025 року №139, Учасник у складі своєї тендерної пропозиції не надав перелік документів вказаних у Додатку 2 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні характеристики предмета закупівлі», що підтверджують якість запропонованого Учасником товару (шин), а саме:
- Лист-гарантія в довільній формі про те, що весь запропонований Учасником Товару є новим та раніше не використовувався.
- Гарантійний лист про то що гарантійний строк товару - не менше 12-ти місяців з дня поставки.
- Гарантійний лист згоду на здійснення оплати за проведену експертизу та/або технічне випробування.
- Довідка в якій зазначається, юридична та фактична адреса представництва, контактна особа та актуальний номер телефону для зв’язку з представником) про представництво на території Волинської області для гарантування надання Замовнику Товару протягом 1 робочого дня з моменту отримання заявки.
- Довідка, що товар (продукція, тара, упаковка, транспортування) не завдає шкоди навколишньому середовищу та передбачає заходи із захисту довкілля.
Також Учасник мав надати заповнену форму «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у вигляді, наведеному у Додатку №2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника, але Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лише інформацію про технічні характеристики. Разом з тим варто зауважити на помилках у розрахунках ціни за одиницю на товар, у пункті 1. (специфікація частина 4, стор. 6) Mercedes ML, V-2685 cм3, 2001 р.в., VIN:WDC1631131X751226 (Учасник не зазначив назву) – в розрахунку загальна сума вказана за одинцю, що впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника:
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації).
При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП): Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений.
Отже, враховуючи викладене вище тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
- Лист-гарантія в довільній формі про те, що весь запропонований Учасником Товару є новим та раніше не використовувався.
- Гарантійний лист про то що гарантійний строк товару - не менше 12-ти місяців з дня поставки.
- Гарантійний лист згоду на здійснення оплати за проведену експертизу та/або технічне випробування.
- Довідка в якій зазначається, юридична та фактична адреса представництва, контактна особа та актуальний номер телефону для зв’язку з представником) про представництво на території Волинської області для гарантування надання Замовнику Товару протягом 1 робочого дня з моменту отримання заявки.
- Довідка, що товар (продукція, тара, упаковка, транспортування) не завдає шкоди навколишньому середовищу та передбачає заходи із захисту довкілля.
Також Учасник мав надати заповнену форму «Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі» у вигляді, наведеному у Додатку №2 до тендерної документації на фірмовому бланку учасника, але Учасник у складі своєї тендерної пропозиції надав лише інформацію про технічні характеристики. Разом з тим варто зауважити на помилках у розрахунках ціни за одиницю на товар, у пункті 1. (специфікація частина 4, стор. 6) Mercedes ML, V-2685 cм3, 2001 р.в., VIN:WDC1631131X751226 (Учасник не зазначив назву) – в розрахунку загальна сума вказана за одинцю, що впливає на ціну тендерної пропозиції Учасника:
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 постанови КМУ від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) «Особливості здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції).
Разом з тим, відповідно до вимог Додатку 1 тендерної документації, пропозиція Учасника подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель з накладенням на пропозицію КЕП уповноваженої особи учасника (відповідно до пункту 1 розділу 3 Тендерної Документації).
При розгляді документів Учасника встановлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим електронним ключем (УЕП): Тип носія особистого ключа: Незахищений, Тип підпису: Удосконалений.
Отже, враховуючи викладене вище тендерна пропозиція Учасника підлягала відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей як така, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-20-013877-a.a2
Статус:
Прийнято до розгляду
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО", Код ЄДРПОУ:45504596
Дата подання: 15 квітня 2025 23:00
Дата подання: 15 квітня 2025 23:00
Скарга щодо рішення Замовника
Документи
Рішення органу оскарження: Очікується
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2025 17:10
рішення від 17.04.2025 №6089.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 17:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЛЮКС-РВ" |
1 936 576,95
UAH
|
1 879 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ ЛУЦЬК-ЕКСПО |
2 175 078,00
UAH
|
1 880 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АВТОШИНИ-ПРОЗОРО" |
1 998 580,00
UAH
|
1 998 580,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АВТОЛЮКС-РВ" #37083370 |
Відхилено |
1 879 900,00
UAH
|
01 квітня 2025 10:56
|
|
ТОВ ЛУЦЬК-ЕКСПО #36181018 |
Переможець |
1 880 000,00
UAH
|
10 квітня 2025 13:18
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 18:15
|