Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 - 66110000-4 Банківські послуги (Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер))
Очікувана вартість
16 200 000,00 UAH
UA-2025-03-20-013646-a e0da0fc4a982468c9c92b11f88f833c9
Відкриті торги з особливостями    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тітова Юлія Сергіївна

+380472643466 julia_chistota@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП Черкаська служба чистоти"
Код ЄДРПОУ: 03328652
Місцезнаходження: 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Івана Мазепи, буд. 117
Контактна особа: Тітова Юлія Сергіївна
+380472643466
julia_chistota@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 16 200 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 81 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66110000-4: Банківські послуги


Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведено в Додатку 3 до тендерної документації. Оцінка пропозицій здійснюється на основі критерію – «Ціна». Питома вага критерію 100%. До розгляду не приймається пропозиція, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Фінансовий лізинг щодо закупівлі спеціалізованої комунальної техніки (гусеничний бульдозер)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18028, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Івана Мазепи, 117
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2030
ДК 021:2015: 66114000-2 — Послуги у сфері фінансового лізингу

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Сплачується Лізингоодержувачем протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Сторнами Договору. Аванс 30 Календарні 50
Поставка товару У відповідності до Договору та Графіку лізингових платежів Пiсляоплата 30 Календарні 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 17:27

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

20 березня 2025 17:30
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
20 березня 2025 17:27
ТД фінансовий лізинг.docx
20 березня 2025 17:27
Додаток 4 ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2025 21:33
Дата відповіді: 25 березня 2025 18:07
Шановний замовнику, У технічній частині тендерної документації містяться дискримінаційні вимоги та вимоги, що су-перечать одна одній. Вами зазначено конкретну модель двигуна – Weichai WD12G290E301, де WD12 – серія двигуна (Weichai Diesel, 12-літровий об’єм),G290 – потужність у кінських силах (290 к.с.),E301 – еко-логічний стандарт та інші технічні особливості. Водночас у вимогах зазначено: номінальна поту-жність – не менше 278 к.с.,об'єм двигуна – не менше 11 л. У разі пропозиції будь-якого іншого виробника бульдозерів така пропозиція автоматично буде відхилена, оскільки ці параметри відповідають виключно техніці виробника SEM. Також просимо змінити або уточнити наступні вимоги: Ємність відвалу - не менше 12,5 м³ – дана вимога не може бути реально підтверджена, оскільки дані заміри обсягу відвалу залежать від умовного/теоретичного коефіцієнта заповнення, який є умовним та приблизним зна-ченням. Пропонуємо вказати лише тип відвалу, наприклад: "Напівсферичний відвал". Трансмісія – гідростатичний тип з подвоєним силовим потоком і електронним управлінням – такий вид трансмісії пропонує лише виробник SEM, що обмежує конкуренцію. Просимо переглянути технічні вимоги та внести коригування, які забезпечать відкритість конкуренції та можливість участі більшої кількості постачальників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Тендерну документацію розроблено відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) та з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості або Постанова). Терміни, що стосуються правових відносин щодо організації та проведення закупівлі вживаються у значеннях, наведених в Законі та з урахуванням Особливостей. Форми документів затверджені у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України.
Предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15 квітня 2020 р. № 708.
Пунктом 28 Постанови про особливості визначено: «Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.»
Статтею 22 Закону серед іншого унормовано: «2. У тендерній документації зазначаються такі відомості:
3) інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 цього Закону;
4) інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби);»
Виходячи із вказаного на Замовника покладено обов’язок сформувати технічні вимоги до товару, що підлягає закупівлі.
Пунктом 6.3. Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації передбачено: «У тендерній документації всі посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва вживаються у значенні «або еквівалент»».
Аналогічно примітка «або еквівалент» передбачена і у Додатках 1 і 3 тендерної документації в частині документального підтвердження відповідності товару, технічним, якісним так кількісним характеристикам Замовника.
З цих причин кожен учасник має можливість запропонувати аналогічний за характеристиками Товар без прив’язки до торгівельної марки (бренду) транспортного засобу.
Що стосується заявлених вимог до товару Модель двигуна - Weichai WD12G290E301, або еквівалент.
Так дійсно як орієнтир для учасників нами вказано приклад двигуну який повністю відповідає господарсько-виробничим потребам Замовника при експлуатації даного Товару з приміткою «або еквівалент», що надає змогу запропонувати учасникам аналогічний Товар із двигуном де номінальна потужність – не менше 278 к.с.,об'єм двигуна – не менше 11 л. Показник «не менше» свідчить про можливість залучення до торгів продукцію різних виробників, що не може бути дискримінацією учасників.
Заявлені вимоги до товару, зокрема вказівка «Модель двигуна - Weichai WD12G290E301 або еквівалент», не можуть вважатися дискримінаційними, оскільки вони відповідають принципам відкритих торгів та конкурентної боротьби, виходячи з таких обґрунтувань:
1. Наявність примітки «або еквівалент»
Вказівка конкретної моделі двигуна з можливістю пропозиції еквівалентного аналога означає, що:
Учасники не зобов’язані пропонувати лише двигун Weichai WD12G290E301. Вони можуть надати аналогічний двигун від іншого виробника, який відповідає визначеним технічним характеристикам. Це розширює конкурентне поле та дозволяє різним виробникам брати участь у торгах. Така практика відповідає вимогам закупівельного законодавства та принципам рівності учасників.
2. Об’єктивні технічні вимоги, що забезпечують ефективну експлуатацію товару.
Замовник має обґрунтовану потребу у двигуні з певними технічними характеристиками, які забезпечують надійність, економічність і продуктивність. Вимога «не менше 278 к.с.» та «об’єм двигуна – не менше 11 л» дає змогу:
Використовувати техніку в відповідних умовах експлуатації, що відповідають його господарсько-виробничим потребам. Запобігти постачанню двигунів, які не забезпечують необхідну потужність, що може призвести до підвищених витрат на ремонт та обслуговування. Отримати оптимальне співвідношення продуктивності та економічності, що є критично важливим при виборі двигуна для відповідного транспорту чи обладнання.
Вимога до технічних характеристик ґрунтується не на виробнику, а на реальних потребах експлуатації, що підтверджує відсутність дискримінації.
3. Формулювання «не менше» розширює коло потенційних учасників.
Встановлені характеристики не обмежують участь у тендері певним виробником, оскільки двигун може бути потужнішим та мати більший об’єм. Це відкриває можливості для:
Постачальників, що пропонують продукцію з кращими параметрами.
Більшого вибору серед міжнародних та вітчизняних виробників.
Конкуренції між компаніями, які виробляють аналоги Weichai, таких як Cummins, Caterpillar, MAN, Volvo Penta, Perkins, SEM та інші.
Отже, встановлення мінімальних параметрів двигуна не є обмеженням, а навпаки – дозволяє розширити можливості вибору.
4. Відповідність принципам недискримінації та відкритості торгів.
Вимоги до товару не можуть бути дискримінаційними, якщо:
- Вони мають об’єктивне обґрунтування з точки зору експлуатаційних потреб (у замовника наявне відповідно техніко-економічне обгрунування кінцевих користувачів/працівників Замовника).
- Передбачають можливість пропонування еквівалентної продукції (Замовника приписки «або еквівалент» передбачені як в самій назві предмету закупівлі, так і вимогах за тендерною документацією, про що згадувалось вище).
- Не обмежують коло постачальників лише одним виробником (нами наведено вище лише декілька виробників товару, які можуть запропонувати аналогічний або більш кращий товар).
Вимога «або еквівалент» забезпечує рівні можливості для всіх учасників, що відповідає принципам конкурентних закупівель.
З огляду на вказане можемо стверджувати, що Учасникам дозволено пропонувати еквівалентні аналоги двигуна; Технічні характеристики встановлені в межах господарсько-виробничих потреб; Зазначено показники «не менше», що відкриває можливості для різних виробників, то така вимога не є дискримінаційною і відповідає принципам добросовісної конкуренції.
Також варто зазначити, чому встановлена характеристика для гусеничного бульдозеру у ємності відвалу - не менше 12,5 м³ є необхідною для визначення продуктивності такого товару і не може бути замінена фразою тип відвалу, наприклад: "Напівсферичний відвал" або виключена з вимог до тендерної документації:
Це пояснюється наступними факторами:
1. Ємність відвалу визначає продуктивність бульдозера: Продуктивність бульдозера безпосередньо залежить від об’єму ґрунту чи матеріалу, який він може переміщати за один прохід. Визначення мінімальної ємності відвалу (12,5 м³) забезпечує:
- Високу ефективність виконання робіт – більший об’єм ґрунту за один прохід означає менше циклів руху, що зменшує витрати пального та скорочує час виконання завдання.
- Оптимальне навантаження на бульдозер – бульдозер із меншою ємністю відвалу може не відповідати вимогам щодо виконання великого обсягу робіт.
Відсутність цієї характеристики в тендерній документації може призвести до закупівлі техніки, яка не відповідає необхідним експлуатаційним характеристикам. При цьому перевірити зазначений показник можливо в документах про якість товару (паспортна книжка або інструкція із експлуатації або сертифікат відповідності тощо на товар).
2. Тип відвалу (напівсферичний, прямий, універсальний) не визначає його ємність. Хоча напівсферичний відвал зазвичай має більшу ємність, сам по собі цей термін не вказує на конкретний обсяг матеріалу, який можна перемістити.
Один і той самий тип відвалу може мати різну ємність залежно від ширини, висоти та кривизни конструкції.
Бульдозери з однаковим типом відвалу можуть істотно відрізнятися за продуктивністю, якщо їхня ємність не стандартизована. Отже, просто вказати «напівсферичний відвал» – недостатньо для визначення продуктивності техніки.
3. Забезпечення рівних умов для учасників торгів
Встановлення чіткої вимоги щодо мінімальної ємності відвалу дає змогу виробникам запропонувати різні моделі бульдозерів, які відповідають цій вимозі, без обмеження конкуренції.
Це дозволяє різним постачальникам пропонувати еквівалентну техніку за однаковими критеріями продуктивності.

Якщо ця вимога буде вилучена, учасники зможуть пропонувати техніку з недостатньою ємністю відвалу, що може негативно вплинути на ефективність виконання робіт.
4. Відповідність потребам Замовника
Замовник визначає характеристики техніки відповідно до реальних умов експлуатації. Якщо роботи передбачають переміщення великої кількості ґрунту або сипучих матеріалів, бульдозер із відвалом менше 12,5 м³ буде менш ефективним.
Отже, заміна вимоги «ємність відвалу – не менше 12,5 м³» на просто «напівсферичний відвал» або її виключення призведе до того, що продуктивність бульдозера не буде чітко визначена. Це може призвести до закупівлі техніки, яка не забезпечить ефективного виконання робіт.
Таким чином, ця характеристика є критично важливою, і її виключення (заміна) необґрунтоване.
Інформація про те, що гусеничний бульдозер із гідростатичною трансмісією з подвоєним силовим потоком і електронним управлінням пропонує лише виробник SEM, є недостовірною, оскільки:
1. Гідростатична трансмісія – це технологія, доступна у багатьох виробників. Гідростатична трансмісія використовується не лише SEM, а й багатьма світовими виробниками бульдозерів, такими як:
Caterpillar (серія D3, D5, D6, D7 із гідростатичною трансмісією)
John Deere (моделі 750K, 850K)
Liebherr (моделі PR 716, PR 726, PR 736)
Komatsu (наприклад, D39PX, D51PX, D61PX)
Shantui, Zoomlion та інші виробники
Тобто SEM не є єдиним виробником, який застосовує таку технологію.
2. Подвоєний силовий потік – не ексклюзивна технологія SEM. Подвоєний силовий потік (Dual Path Drive) означає, що гідростатична система має два незалежні потоки потужності, які розподіляються на кожну гусеницю окремо. Це забезпечує:
- Плавне регулювання швидкості
- Маневреність (можливість розвороту на місці)
- Зменшене зношування механічних компонентів.
Ця технологія не є унікальною для SEM, адже вона застосовується іншими виробниками, включно з Caterpillar, Komatsu, Liebherr та John Deere.
3. Електронне управління гідростатичною трансмісією – стандартна опція для сучасних бульдозерів. Сучасні гідростатичні трансмісії всіх провідних виробників оснащені електронним управлінням для підвищення ефективності та економії пального. Такі системи мають:
Автоматичне регулювання швидкості
Функції адаптивного контролю
Інтелектуальне керування потужністю
Отже, неправильно стверджувати, що таке рішення є ексклюзивною розробкою SEM.
4. Більшість провідних виробників мають аналогічні технології.
На ринку є широкий вибір бульдозерів із гідростатичною трансмісією з подвоєним силовим потоком, тому обмеження вибору лише SEM є безпідставним.
Отже, у тендерних умовах не може бути обґрунтованого обмеження тільки на SEM, оскільки на ринку існують еквівалентні пропозиції інших виробників.
Потенційний Учасником не надано доказів та не доведено, що ним, подавались звернення до відповідних виробників або їх офіційних представників (дилерів) щодо можливості забезпечити поставку товару, технічні вимоги до якого передбачені тендерною документацією та отримано відповідні відмови.
Не надаючи доказів, оскарження вказаних параметрів до товару, Ваші вимоги ґрунтується на конкретних не можливостях Скаржника виконати умови закупівлі, а на припущеннях та небажанні прикласти зусилля для належної підготовки до тендеру.
Також Вами не визначено, який товар є кращим за вимоги, що передбачені тендерною документацією і який товар Вами конкретно запропоновано, щоб можливо було встановити підстави для коригування технічного завдання до предмету закупівлі.
Виходячи із вказаного, в силу відсутності об’єктивної доведеності в порушенні Вашого права Уповноважена особа змушена відмовити у задоволенні вказаної Вимоги.

Інформація про відміну

Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій