Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Казенне підприємство "Морська пошуково-рятувальна служба" |
Код ЄДРПОУ: | 38017026 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Люстдорфська дорога, буд. 140-а |
Контактна особа: |
Поліщук Ірина Олегівна 380487744243 i.polischuk@sar.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 17:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 120 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 600,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата за Договором здійснюється Замовником за фактом надання Послуг у повному обсязі, але не більше розміру визначеному п. 4.2 Договору, у національної грошовій одиниці України на підставі підписаного Сторонами Акту приймання-передачі результатів аудиту (надалі- Акт) шляхом перерахування коштів на поточний банківський рахунок Виконавця протягом 7 (семи) календарних днів з дня отримання від Виконавця оригіналу рахунку. | Пiсляоплата | 7 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 17:27 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
20 березня 2025 17:29 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 17:26 |
ТД на закупівлю послуг з аудиту ред 20.03.2025 р.docx | |
20 березня 2025 17:26 |
Додаток 5 до ТД Проєкт договору.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ" |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
розірвання договорів.docx.p7sВчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Довідка.pdf.p7sКерівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Довідка (1).pdf.p7sВчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Витяг.pdf.p7sПорушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Гар-лист дит праця.pdf.p7sНаявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність працівників відповідної кваліфікації
1.1.Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг (надається на фірмовому бланку Учасника у разі наявності). №___________ від__________ ДОВІДКА про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг що є предметом закупівлі ТД Для______________________________ (назва предмету закупівлі) __________________(назва Учасника) підтверджує наявність наступних працівників: № ПІБ працівників Посада Інформація про кваліфікацію, рівень освіти, спеціальність, тощо Додатки: на __________ арк. ___________________ _______________ _______________ (Посада) (Підпис) (ПІБ) 1.2. Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). За основним місцем роботи на умовах нормальної тривалості робочого часу не менше 40 годин на тиждень (крім працівників, яким законодавством встановлено скорочену тривалість робочого часу) має працювати не менше п’яти аудиторів, які залучаються до виконання завдань, із загальної чисельності штатних кваліфікованих працівників; - не менше 10 осіб, з яких щонайменше дві особи мають підтвердити кваліфікацію відповідно до статті 19 Закону №2258-VIII або скласти іспит за напрямом, зазначеним у пункті 7 частини 2 статті 19 Закону №2258-VIII, або мати чинні сертифікати (дипломи) професійних організацій, що підтверджують високий рівень знань з міжнародних стандартів фінансової звітності. 1.3. копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво).
Підтверджую
Персонал Активу.pdf.p7sНаявність досвіду виконання аналогічного договору
2.1 Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з інформацією (дата укладання договору, номер договору, найменування контрагента) про виконання аналогічних договорів. ДОВІДКА Про виконання аналогічних договорів Для______________________________ (назва предмету закупівлі)__________________(назва Учасника) підтверджує досвід виконання аналогічних договорів: № Найменування замовника аналогічних договорів, його адреса, код ЄДРПОУ Дата та номер укладання договору Предмет договору Строк дії договору (з…по…) Відомості про виконання договору 2.2 Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника досвіду виконання аналогічних договорів* вказаних в довідці (обов’язково зазначити – найменування замовника, предмет договору, номер, дату укладання та строк дії договору). В якості документального підтвердження додати завірені копії зазначених договорів (не менше двох договорів) з документами передбаченими умовами договорів, які підтверджують повне їх виконання (акти приймання-передачі наданих послуг щодо предмету закупівлі тощо). * «Аналогічними» вважатимуться договори надання послуг з аудиту фінансової звітності, послуги за якими надані підприємствам, що становлять суспільний інтерес (не менше двох) за попередні п’ять років.
Підтверджую
досвід сусп інт.pdf.p7sПротокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ" #32635145 |
Переможець |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 17:33
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 17:24
|
Вимога про усунення невідповідностей
ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах тендерної пропозиції учасника ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА «АКТИВ" містить наступну інформацію: номер виявлених невідповідностей; Перелік виявлених невідповідностей; Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. У складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку від 27.03.2025 №МПРС-1 про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, але виявлені наступні невідповідності, а саме: у пункті 1 зазначено диплом юриста СК №37769370 від 24.04.2010, але в складі пропозиції він відсутній; у пункті 9 невірно зазначено ПІБ помічника аудитора; у пункті 11 невірно зазначений номер диплома. Також не зазначено наданий сертифікат консультанта з податків і зборів з правом здійснення консультаційних послуг фізичним і юридичним особам з питань застосування законодавства з податків і зборів серія КП №0233 на Резніченко Н.М. У п.п. 1.2 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учаснику необхідно надати довідку за формою, яка наведена вище та яка міститиме інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, їх рівня освіти для надання послуг, що є предметом закупівлі. В документальне підтвердження наявності в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід надання послуг за предметом закупівлі, учасник надає скан-копії відповідних документів, що підтверджують кваліфікацію кожної особи зазначеної в довідці, завірених належним чином (копії свідоцтв, сертифікатів, посвідчень тощо). Учасник повинен надати виправлену довідку про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації. 2. У складі тендерної пропозиції відсутня копія довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). У п.п. 1.3 п. 1 Додатку 1 Тендерної документації передбачено, що Учасник надає копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). Учасник повинен надати копію довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво). 3. У складі тендерної пропозиції не наданий опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. Згідно пункту 5 Додатку 2 тендерної документації передбачено надання у складі тендерної пропозиції Відомостей про Учасника, а саме: - Установчі документів Учасника - юридичної особи: копія статуту підприємства з усіма додатками та змінами (остання редакція). У випадку реєстрації статуту чи змін до нього після 01.01.2016 року, додатково необхідно надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги. У разі, якщо учасник здійснює діяльність на підставі модельного статуту, необхідно надати копію рішення засновників про створення такої юридичної особи; або інший установчий документ юридичної особи. Учасник повинен надати опис реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту. 4. У відомостях про учасника вих. №МПРС-3 від 27.03.2025 відсутній контактний телефон за п.6 та п.8 та посада за п.8. У п.п. 6 та 8 п. 7 Додатку 2 Тендерної документації передбачено зазначення контактного телефону та посади. Учасник повинен надати виправлені відомості про учасника. 5. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 11 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що для підтвердження відповідності вимогам замовника щодо необхідності застосування заходів із захисту довкілля, учасником надається довідка в довільній формі про застосування заходів із захисту довкілля. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 16 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника щодо відсутності обмежень, установлених Законом №2258-VIII для суб’єкта аудиторської діяльності, який надає послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності підприємству, що становлять суспільний інтерес. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації. 7. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 17 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що за попередній річний звітний період сума винагороди суб’єктів аудиторської діяльності від кожного з підприємств, що становить суспільний інтерес, яким надавалися послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності протягом цього періоду, не перевищувала 15 відсотків загальної суми доходу від надання аудиторських послуг. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації. 8. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 19 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника що Суб’єкт аудиторської діяльності, ключовий партнер з аудиту, аудитори, які залучаються до виконання відповідного завдання, незалежні від Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації. 9. У складі тендерної пропозиції відсутня довідка, яку Учасник повинен надати відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. У п. 20 Додатку 2 Тендерної документації передбачено, що Учасник повинен надати Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про відсутність обмежень, пов’язаних з тривалістю надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності Замовника. Учасник повинен надати довідку, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Вищезазначені підстави для виправлення інформації та/або документів передбачають завантаження через електронну систему закупівель виправленої довідки про персонал фірми та наявність працівників відповідної кваліфікації, копії довідки, виданої Органом суспільного нагляду за аудиторською діяльністю, з переліком аудиторів та умовами їх працевлаштування (основне місце роботи/сумісництво), опису реєстратора з відповідним пошуковим кодом результатів надання адміністративної послуги з реєстрації Статуту, виправлених відомостей про учасника, довідки, відповідно до п. 11 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 16 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 17 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 19 Додатку 2 Тендерної документації, довідки, відповідно до п. 20 Додатку 2 Тендерної документації. Згідно абзацу 2 пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості) невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 01 квітня 2025 17:33
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "АКТИВ" #32635145 |
99 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |