Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Придбання первинного (мобільного) укриття швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу ДСТУ 9195:2022 заглиблене на 200 осіб для закладу загальної середньої освіти «Солонянська гімназія» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: Україна, 52400, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Солоне, вулиця Строменка, будинок 50
Очікувана вартість
12 164 472,00 UAH
UA-2025-03-20-013177-a 4fd6c46f5f8244228db9a8272a1bf09f
Відкриті торги з особливостями    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерія Дармостук

+380990780313 leradarmostuk2001@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІДДІЛ ОСВІТИ СОЛОНЯНСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 41760708
Вебсайт: https://solonyanska-gromada.gov.ua/ogoloshennya-pro-namiri-zakupivli-predmetiv-ta-materialiv-1531232064/
Місцезнаходження: 52400, Україна , Дніпропетровська обл., с-ще Солоне, вул. Героїв України, буд.3
Контактна особа: Валерія Дармостук
+380990780313
leradarmostuk2001@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 16:58
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 12 164 472,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 60 822,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44210000-5: Конструкції та їх частини


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
Придбання первинного (мобільного) укриття швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу ДСТУ 9195:2022 заглиблене на 200 осіб для закладу загальної середньої освіти «Солонянська гімназія» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області за адресою: Україна, 52400, Дніпропетровська обл., Дніпровський р-н, селище Солоне, вулиця Строменка, будинок 50
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 52400, Україна, Дніпропетровська область, Дніпровський р-н, селище Солоне, вулиця Строменка, будинок 50
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 травня 2025
ДК 021:2015: 44211100-3 — Модульні та переносні споруди

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 15 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 20 березня 2025 16:47

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія забезпечення договору (електронна) надається переможцем до укладення договору про закупівлю
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія забезпечення договору (електронна) надається переможцем до укладення договору про закупівлю (відповідно до умов тендерної документації)
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія забезпечення договору (електронна) надається переможцем до укладення договору про закупівлю (відповідно до умов тендерної документації)
Банківська гарантія забезпечення договору (електронна)
Форма підтвердження: документ
Вимоги до документу: Банківська гарантія забезпечення договору (електронна) надається переможцем до укладення договору про закупівлю (відповідно до умов тендерної документації)

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Земельні роботи
Дата подання: 24 березня 2025 11:24
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:38
Згідно п.10 Додатку 4 до тендерної документації "Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" До ціни пропозиції повинні бути включені - земляні роботи (для виконання встановлення споруди). ПМУ не є об’єктом будівництва, але будь-які земельні роботи вимагають дозволів на їх проведення та згідно нормативної документації вимагають розробки проектно-технічної документації, яка повинна містити плани, розрізи земляної виробки з вказівкою абсолютних позначок і прив'язки до осей; - вимоги до вихідних матеріалів і їх якості; - заходи (в разі необхідності) щодо водозахисту: водовідливу або водопониження; - заходи щодо зміцнення стінок котлованів, траншей, схилів, укосів; - заходи щодо недопущення деформацій існуючих споруд; - креслення кріплень і схеми розташування систем водозахисту; - вказівки щодо необхідності інженерних досліджень під час і після закінчення будівництва; - способи і послідовність виконання робіт; - заходи щодо контролю якості під час будівництва і кінцевого стану; - заходи з охорони довкілля. Яким чином будуть проводитись земельні роботи?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Оскільки тендерною документацією передбачено, що захисне укриття передбачає заглиблення, то виконання земельних робіт покладається на переможця-постачальника. Проте, отримувати необхідні дозволи для проведення таких робіт буде замовник/або заклад освіти.
Вимога відмінити закупівлю з причини не цільового використання державних коштів
Дата подання: 24 березня 2025 13:45
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:39
Шановний Замовнику, вивчивши ваше ТЗ хочемо поставити питання – від чого має захищати дана споруда, яку Ви хочете купити за державні кошти? Ви не вимагаєте ні технічного звіту з розрахунком на утримання ударної хвилі та уламків від засобів ураження, ні сертифікатів відповідності пунктам ДБН В.2.2-5:2023 та ДСТУ 9195:2022, хоча в предметі закупівля останній у вас зазначений. Вимагаємо привести у відповідність до норм чинного законодавства тендерну документацію або відмінити закупівлю з причини не цільового використання державних коштів.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Тендерна документація передбачає, що первинне мобільне укриття повинно відповідати вимогам Технічного регламенту засобів цивільного захисту (Постанова КМУ від 26.05.2023 р. № 535), крім того, технічне завдання передбачає відповідність вимогам ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.» Відповідно до пункту 50 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р., Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У замовника немає підстав для задоволення вимоги про відміну закупівлі.
відсутня інформація про марку бетону та армування
Дата подання: 24 березня 2025 13:47
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:41
Доброго дня! Шановний Замовнику, у своєму ТЗ Ви не вказуєте, яка арматура і марка бетону має використовуватися для укриття. Тобто це може бути споруда, умовно, з піску і з повною відсутністю армування? І це впаде на дітей і вб'є їх навіть без "прильоту". Вимагаємо зазначити інформацію про армування та марку бетону
Відповідь: Доброго дня! ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.» також не містить інформацію про армування та марку бетону. З вимогами до предмета закупівлі ви можете ознайомитись у додатку 4.
природня вентиляція
Дата подання: 24 березня 2025 13:47
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:59
Шановний замовнику у технічному завданні вказано, що споруда повинна мати природню вентиляцію. Відповідно розрахунку повітрообміну, що вказаний у ДБН В.2.2-5:2023 табл. 11.4 має складати в загальному на споруду 1500 м.куб/год. Яким чином природня вентиляція може забезпечити такий повітрообмін? Згідно яких норм і яких розрахунків Замовником було прийняте рішення встановлювати природню вентиляцію в укритті на 200 людей?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Природна вентиляція – це система руху повітря в приміщенні, рух повітряних мас та повітрообмін між приміщенням і вулицею, який здійснюється за рахунок перепаду тиску і без використання спеціальних пристроїв. Циркулювання повітря в приміщеннях з правильно розробленої вентиляційною системою здійснюється за рахунок вентиляційних отворів. Крім того, укриття планується поділити на кілька зон, де рівномірно будуть розміщуватись люди, що також сприятиме повітрообміну.
Яким чином зі стандартних будівельних матеріалів можна змонтувати ПМУ заглибленого типу без проєкту будівництва?
Дата подання: 24 березня 2025 13:49
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:43
Шановний Замовнику, поясніть будь ласка, яким чином зі стандартних будівельних матеріалів можна змонтувати ПМУ заглибленого типу без проєкту будівництва? Проєкт також повинен пройти експертизу. Протилежне заборонено. А у зв'язку з джерелом фінансування - державними коштами, це буде нецільове використання, що призведе до кримінального впровадження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до чинного законодавства, зокрема, пункту 50 Особливостей, Замовник відміняє відкриті торги у разі:
1) відсутності подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг;
2) неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення вимог законодавства у сфері публічних закупівель, з описом таких порушень;
3) скорочення обсягу видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг;
4) коли здійснення закупівлі стало неможливим внаслідок дії обставин непереборної сили;
5) подання для участі у відкритих торгах, передбачених абзацом другим пункту 25 цих особливостей, менше двох тендерних пропозицій.
У замовника немає підстав для задоволення вимоги про відміну закупівлі.
Придбання первинного (мобільного) укриття швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу заглибленого у землю передбачено ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.», та повинно відповідати параметрам а також мати необхідну документацію відповідно до вимог Технічного регламенту засобів цивільного захисту, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26 травня 2023 р. № 535.
підземне укриття не може бути мобільним
Дата подання: 24 березня 2025 13:50
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:45
Шановний замовнику предметом закупівлі є Придбання первинного (мобільного) укриття швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу ДСТУ 9195:2022. Поясніть, будь ласка, яким чином співвідноситься поняття первинного мобільного укриття з швидкоспоруджувальною захисною спорудою? Яким чином мобільне укриття може бути заглиблене? Хіба щось підземне може бути мобільним?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Відповідно до Порядку створення, утримання фонду захисних споруд цивільного захисту, включення об’єктів до складу та виключення таких об’єктів з фонду захисних споруд цивільного захисту та ведення його обліку, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 10 березня 2017 року № 138, первинне (мобільне) укриття монтується чи виготовляється з дотриманням вимог національних стандартів та/або технічних регламентів, що заявлені у документі про відповідність. Таким Національним стандартом є ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.», який передбачає, що для досягнення нормативних та/або підвищення захисних властивостей ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано заглиблювати у котлован (повністю або наполовину) з насипанням захисного шару ґрунту (піску). Заглиблені або напівзаглиблені ШСЗСЦЗ модульного типу рекомендовано розміщувати (встановлювати) на ділянках з низьким рівнем ґрунтових вод (рівень підлоги ШСЗСЦЗ має бути не менше ніж на 0,2 м вище рівня ґрунтових вод). Розташування таких споруд у безпосередній близькості до мереж водопостачання, теплопостачання та напірної каналізації здійснюють з урахуванням відстаней, визначених згідно з ДБН В.2.2.5 [10]. Не допустимо розміщення їх на ділянках, що зазнають (можуть зазнавати) негативного впливу дощових, паводкових і технологічних вод, а також інших рідин у разі руйнування місткостей, розташованих на поверхні або вище рівня землі. Так як чинні нормативно-правові акти не містять заборони розміщення первинного (мобільного) укриття з заглибленням у грунт, враховуючи чинний Національний стандарт ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.», це дозволено.
Замовник змушує Учасників порушувати чинне законодавство України
Дата подання: 24 березня 2025 13:53
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:46
Доброго дня! Підкажіть, будь ласка, як планує Замовник, щоб цей заглиблений «погреб» працював як укриття, якщо у Замовника немає жодної вимоги щодо захисту від засобів ураження та інших небезпек згідно Законодавства України? Яке право має Замовник на те, щоб змушувати Учасників порушувати Земельний кодекс, у якому згідно Ст. 168. про Охорону ґрунтів йдеться: Власники земельних ділянок та землекористувачі мають право здійснювати зняття та перенесення ґрунтового покриву земельних ділянок виключно на підставі розробленого у встановленому законом порядку робочого проєкту землеустрою. Тобто, при заглибленому розміщені обов’язковою вимогою є проєкт, а Замовник змушує Учасників ігнорувати це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Шановні Учасники! Замовник ні до чого не змушує вас. Отримувати необхідні дозволи для проведення земельних робіт буде замовник/або заклад освіти. Наврядчи «погреб» відповідатиме технічному регламенту засобів цивільного захисту та Національному стандарту ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.»
Дискримінація стосовно товщини стін та стелі під конкретного виробника
Дата подання: 24 березня 2025 14:01
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:58
Доброго дня. Замовник встановив дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, зазначивши технічні характеристики товщини стін та стелі у споруді, а саме : " ...- товщина стін не менше – 600 мм; - товщина стелі не менше – 400 мм;..." При цьому Замовник не дає змоги прийняти участь учасникам зі спорудами, які мають іншу товщину. Замовник свідомо обмежує інших Учасників стосовно можливості надання на тендер пропозицій, які не мають конкретних розмірів, зазначених Замовником в тендерній документації. Це є дискримінація і порушення Закону. Таблиці 14.13 ДБН В.2.2- 5:2023 встановлює мінімальну товщину стіни при використані конкретної марки бетону. Вимагаємо привести у відповідність технічні характеристики споруди до чинного законодавства України . Замовник повинен базуватися виключно на нормах і стандартах. Таким чином Замовник отримає максимально якісну продукцію за мінімальні кошти. Вимагаємо привести у відповідність технічну специфікацію, видаливши мінімальну товщину стін та стелі, та зазначити який клас бетону за міцністю на стиск повинен бути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потенційні учасники готують тендерні пропозиції з урахуванням вимог тендерної документації та інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики товару. Замовник не може передбачити в тендерній документації умови, за яких учасники будуть надавати на тендер пропозиції щодо товару, які не мають конкретних розмірів. Із запитань можна зробити висновок, що які б вимоги не було зазначено, до висоти стелі, товщини стін, виду товару, відповідності національним стандартам, завжди будуть потенційні учасники, яких не влаштовує той чи інший параметр, і учасники які будуть погрожувати кримінальними справами. Встановивши на даному етапі вимоги до класу бетону і армування, виникне ще більше запитань і звинувачень в дискримінації та обмеженнях.
Дискримінаційна вимога стосовно зазначення максимальної висоти приміщення укриття в тендерній документації
Дата подання: 24 березня 2025 14:02
Дата відповіді: 25 березня 2025 16:47
Шановний Замовник . Проаналізував виробників укриттів, стає зрозуміло, що технічна документація зроблена під конкретного виробника, а саме ПРАТ "ЗАВОД ЗБК№1" м. Кременчук. Замовник зазначає, що : " - загальна висота (по внутрішнім замірам, основного приміщення не менше/ у разі арочної стелі – висота до найнижчої точки): 2400 мм; " Замовник свідомо встановив дискримінаційну вимогу стосовно висоти споруди. Відносно висоти укриття існує дві вказівки у діючому законодавстві: - п. 6.1.17 ДСТУ 9195:2022: «Висота приміщень захисної споруди повинна становити не менше ніж 2,0 м……» - п. 7.1.5 ДБН В.2.2-5:2023: «Висоту приміщень (від відмітки підлоги до низу перекриття (покриття) захисних споруд та СПП при новому будівництві слід приймати не менше ніж 2,5 м….» Виробники випускають споруди, які відповідають або одній нормі, або другій. І чекають оприлюднення ДСТУ по первинним(мобільним) укриттям, в якому якась норма по висоті буде зафіксована. Вимога 2,0 метри висоти була прийнята в ДСТУ наприкінці 2022р. і базувалася на розмірах споруд того часу. Вимога 2,5 метри відповідає Державним будівельним нормам України в сфері проектування і будівництва укриттів цивільного захисту з 2023 року. В залежності від Вашої вимоги в технічній документації по висоті приміщення буде залежити: • Чи б’ються головами люди об вентиляцію, світильники, чіпляються за електропроводку руками. Це може статися як на вході – виході так і під час обстрілів; • Психічне навантаження для людей, які знаходяться під обстрілами під низькою бетонною стелею, з можливою загрозою розладу чи психічними зривами у людей; • Любе задимлення призведе або до автоматичного витікання угарного газу назовні крізь вентиляційні отвори у верхній частині укриття, або залишиться у приміщенні. Тобто чим більше висота у споруді, тим комфортніше та безпечніше для людей,які переховуються в ній. Вимагаємо усунути дискримінаційні вимоги стосовно максимальної висоти, та зазначити мінімальну висоту приміщення укриття в тендерній документації, прибравши максимальну висоту. Учасники які мають більшу висоту споруди , автоматично не можуть прийняти участь у закупівлі через установлену Замовником дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! Твердження у запитанні суперечать один одному. Відповідатиме умовам тендерної документації укриття, із загальною висотою основного приміщення не менше 2,4 м., і така вимога не суперечить Національному стандарту ДСТУ 9195:2022 «Швидкоспоруджувані захисні споруди цивільного захисту модульного типу. Основні положення.»
товщина стін
Дата подання: 24 березня 2025 14:03
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:54
Шановний Замовнику! Ознайомившись з тендерною документацією, виникли сумніви стосовно можливості прийняти участь у Вашій закупівлі. Підкажіть будь ласка чи може Учасник Вам запропонувати споруду яка відповідає нормам табл. 14.13 ДБН В.2.2-5:2023 та ДСТУ 9195:2022, та має товщину стіни менше 600 мм? Прохання надати можливість іншим учасникам прийняти участь у вашій закупівлі, шляхом приведення у відповідність до чинного законодавства вимог до товщини споруди. Зазначте будь ласка вимоги до марки бетону та наявність армування.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потенційні учасники готують тендерні пропозиції з урахуванням вимог тендерної документації та інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики товару. Замовник не може передбачити в тендерній документації умови, за яких учасники будуть надавати на тендер пропозиції щодо товару, які не мають конкретних розмірів. Із запитань можна зробити висновок, що які б вимоги не було зазначено, до висоти стелі, товщини стін, виду товару, відповідності національним стандартам, завжди будуть потенційні учасники, яких не влаштовує той чи інший параметр, і учасники які будуть погрожувати кримінальними справами. Встановивши на даному етапі вимоги до класу бетону і армування, виникне ще більше запитань і звинувачень в дискримінації та обмеженнях.
ЧОМУ НЕ ПРУ ДЛЯ УЧАСНИКІВ ОСВІТНЬОГО ПРОЦЕСУ (ДІТЕЙ)?
Дата подання: 24 березня 2025 14:06
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:55
Шановний Замовнику, згідно ст 32 Кодексу цивільного захисту : Укриттю підлягають: "у протирадіаційних укриттях - населення, зокрема працівники підприємств, установ, організацій, об’єктів критичної інфраструктури, пацієнти, працівники та відвідувачі закладів охорони здоров’я, учасники освітнього процесу, крім тих, хто підлягає укриттю у сховищах;" Питання до Замовника : чому ви бажаєте придбати первинно мобільне укриття, яке не відповідає чинному законодавству України? Замовник свідомо йде на порушення закону, надавши технічну специфікацію під споруду конкретного виробника. В разі "прильоту" Вас чекає кримінальне провадження.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Публічні закупівлі здійснюються на підставі затвердженого річного плану та фактичної потреби замовника торгів. Потреба у забезпеченні захисною спорудою закладу загальної середньої освіти «Солонянська гімназія» Солонянської селищної ради Дніпропетровської області визначено саме шляхом Придбання первинного (мобільного) укриття швидкоспоруджувальної захисної споруди цивільного захисту модульного типу, що визначено рішенням органу місцевого самоврядування про виділення коштів.
Дискримінація стосовно товщини стін та стелі під конкретного виробника
Дата подання: 24 березня 2025 14:11
Дата відповіді: 26 березня 2025 11:57
Доброго дня. Замовник встановив дискримінаційні вимоги по відношенню до потенційних учасників, зазначивши технічні характеристики товщини стін та стелі у споруді, а саме : " ...- товщина стін не менше – 600 мм; - товщина стелі не менше – 400 мм;..." При цьому Замовник не дає змоги прийняти участь учасникам зі спорудами, які мають іншу товщину. Замовник свідомо обмежує інших Учасників стосовно можливості надання на тендер пропозицій, які не мають конкретних розмірів, зазначених Замовником в тендерній документації. Це є дискримінація і порушення Закону. Таблиці 14.13 ДБН В.2.2- 5:2023 встановлює мінімальну товщину стіни при використані конкретної марки бетону. Вимагаємо привести у відповідність технічні характеристики споруди до чинного законодавства України . Замовник повинен базуватися виключно на нормах і стандартах. Таким чином Замовник отримає максимально якісну продукцію за мінімальні кошти. Вимагаємо привести у відповідність технічну специфікацію, видаливши мінімальну товщину стін та стелі, та зазначити який клас бетону за міцністю на стиск повинен бути.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Потенційні учасники готують тендерні пропозиції з урахуванням вимог тендерної документації та інформації про технічні, кількісні та якісні характеристики товару. Замовник не може передбачити в тендерній документації умови, за яких учасники будуть надавати на тендер пропозиції щодо товару, які не мають конкретних розмірів. Із запитань можна зробити висновок, що які б вимоги не було зазначено, до висоти стелі, товщини стін, виду товару, відповідності національним стандартам, завжди будуть потенційні учасники, яких не влаштовує той чи інший параметр, і учасники які будуть погрожувати кримінальними справами. Встановивши на даному етапі вимоги до класу бетону і армування, виникне ще більше запитань і звинувачень в дискримінації та обмеженнях.
Розгорнути всі запитання: 12 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1» 12 150 000,00
UAH з ПДВ
12 150 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

01 квітня 2025 12:29
Електронний підпис
01 квітня 2025 12:26
Довідка корупція ЗЗБВ.pdf
27 березня 2025 17:50
Електронний підпис
27 березня 2025 17:50
Електронний підпис

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на

Підтверджую

Форма забезпечення

Банківська гарантія забезпечення договору (електронна)

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»
#05514821
Переможець 12 150 000,00
UAH з ПДВ
31 березня 2025 13:55

Документи

31 березня 2025 13:55
Довідка НАЗК
31 березня 2025 13:55
Електронний підпис
31 березня 2025 13:49
Протокол№29.pdf
28 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 31 березня 2025 13:55

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОЛЕКТИВНЕ ПІДПРИЄМСТВО « ЗАВОД ЗАЛІЗОБЕТОННИХ ВИРОБІВ №1»
#05514821
12 150 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

31 березня 2025 13:55
Довідка НАЗК
31 березня 2025 13:55
Електронний підпис
31 березня 2025 13:49
Протокол№29.pdf
28 березня 2025 00:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)