Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Очікувана вартість
581 000,00 UAH
UA-2025-03-20-013032-a ● 9d9c425444624c279299406896c8b662
Відкриті торги з особливостями
Кваліфікація переможця
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | 5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38089310 |
Місцезнаходження: | 30400, Україна , Хмельницька обл., Шепетівка, вул. Митрополита Шептицького, 53 |
Контактна особа: |
Артем Прокопчук +380384029907 a.prokopchuk@dsns.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 16:40 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 26 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 29 березня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:31 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 13:31 |
Очікувана вартість: | 581 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 905,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Закупівля здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Усі документи пропозиції, що підготовлені безпосередньо учасником-резидентом, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, учасник надає переклад цього документу. Переклад повинен бути засвідченим підписом та печаткою (у разі використання) перекладача та підписом учасника. Розмір, вид та умови надання забезпечення пропозицій - забезпечення не вимагається, математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування) - не застосовується.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
331 метр кубічний
Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2025
ДК 021:2015: 03410000-7 — Деревина
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату замовленого Товару на умовах післяплати у розмірі 100 (сто) % партії Товару, що поставлена, протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту прийняття Товару від Постачальника, шляхом перерахування грошових коштів в національній валюті України на поточний рахунок Постачальника | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 18:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 18:02 |
3. Технiчне_завдання.doc | |
24 березня 2025 18:02 |
ТД дрова.docx | |
24 березня 2025 18:02 |
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf | |
20 березня 2025 16:40 |
5. Форма цінової пропозиції.doc | |
20 березня 2025 16:40 |
2. Документи переможця.docx | |
20 березня 2025 16:40 |
4. Проект договору.doc | |
20 березня 2025 16:40 |
1. Кваліфікаційні критерії.docx |
24 березня 2025 18:04 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
3. Технiчне_завдання.doc
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
ТД дрова.docx
|
|||
24 березня 2025 18:02 |
Протокол_ УО_ про_ внесення_ змін_ в_ ТД.pdf
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
5. Форма цінової пропозиції.doc
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
2. Документи переможця.docx
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
4. Проект договору.doc
|
|||
20 березня 2025 16:40 |
1. Кваліфікаційні критерії.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
дискримінаційні вимоги
Дата подання: 22 березня 2025 11:13
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:01
Замовник вимагає - наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами, - наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді., - 1. Копію Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника)(лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу). Зважаючи на те, що обсяг закупівлі складає 331м3 товару та постачання має здійснюватись по 6 пунктах розвантаження, зазначена кількість автомобілів та працівників є надмірною, такою що значно звужує коло учасників та збільшує вартість постачання. Також Учасники які не здійснюють роботи підвищеної небезпеки (лісосічні роботи, трелювання, транспортування лісу) не повинні отримувати зазначений Дозвіл, дана вимога також призводить до зменшення кола учасників та збільшення вартістості постачання. Вимагаємо видалити зазначені вимоги з ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника, у якій потрібно зазначити наявність місця для заготівлі і зберігання дров (території та/або складу), необхідного автотранспорту для доставки, завантаження та розвантаження, а також надати завірені учасником копії документів, які підтверджують право власності або право користування пунктами заготівлі і зберігання дров (території та/або складу);
Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді.
Вище зазначені Кваліфікаційні критерії встановлені згідно Стаття 16. Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» , а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звичайно, дані вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.Вимога підтвердження наявності матеріально –технічної бази та наявності необхідної кількості кваліфікованих працівників, повністю відповідає усім вимогам на закупівлю товару передбаченого даною закупівлею адже це один з основних критеріїв для успішної, якісної та швидкої поставки необхідного товару. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв швидкого постачання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Крім того, наголошуємо, що визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 1 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, завірену печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника про наявність в учасника матеріально-технічної бази (з зазначенням найменування та кількості), необхідних для виконання вимог замовника, у якій потрібно зазначити наявність місця для заготівлі і зберігання дров (території та/або складу), необхідного автотранспорту для доставки, завантаження та розвантаження, а також надати завірені учасником копії документів, які підтверджують право власності або право користування пунктами заготівлі і зберігання дров (території та/або складу);
Учасник повинен надати копії документів, завірені печаткою Учасника і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника, на право власності або договору оренди, який є діючим до 31.12.2025р, з обов’язковим наданням техпаспорта, або інших документів, що підтверджують наявність в учасника не менше п’яти спеціалізованих транспортних засобів для транспортування, навантаження та розвантаження дров в складські приміщення замовника та штабелювання на відведених територіях, підпорядкованих відділу у т.ч. автомобілі з гідроманіпуляторами
Відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей» учаснику необхідно надати Довідку, складену у довільній формі, про наявність працівників в кількості не менше 15 чоловік, які мають необхідні знання та досвід з виконання предмету закупівлі, із зазначенням освіти, посад, стажу роботи на даній посаді.
Вище зазначені Кваліфікаційні критерії встановлені згідно Стаття 16. Закону «Кваліфікаційні критерії процедури закупівлі» , а саме:
1. Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
2. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв:
1) наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
2) наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Згідно із частиною 3 статті 22 Закону «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звичайно, дані вимоги, як і будь-які інші вимоги тендерної документації можуть обмежити можливість учасників, які їм не відповідають, приймати участь у процедурі закупівлі. Закон або будь-який інший нормативний акт не давали чіткого визначення, що вважати дискримінаційними вимогами.Вимога підтвердження наявності матеріально –технічної бази та наявності необхідної кількості кваліфікованих працівників, повністю відповідає усім вимогам на закупівлю товару передбаченого даною закупівлею адже це один з основних критеріїв для успішної, якісної та швидкої поставки необхідного товару. В юридичній практиці поняття дискримінації визначено як умисне обмеження або позбавлення прав певних юридичних та фізичних осіб. Зважаючи на вищевикладене, не можна стверджувати, що вимоги, встановлені нами у тендерній документації є дискримінаційними, адже вони сформовані з врахуванням наших потреб та критеріїв швидкого постачання якісного товару, а на ринку присутні більше ніж два Учасника, які можуть запропонувати товар, який відповідає вимогам тендерної документації від різних виробників продукції. Крім того, наголошуємо, що визначення кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмету закупівлі покладено виключно на Замовника, а не за погодженням з усіма чи окремими учасниками процедури закупівлі, які взагалі не мають права впливати на Замовника щодо вибору кваліфікаційних критеріїв до учасників, якісних та технічних характеристик предмета закупівлі чи обґрунтування його застосування. Акцентуємо увагу, що вимоги Додатку № 1 до тендерної документації розроблені виходячи із об'єктивних потреб Замовника, а не потреб чи умов потенційних учасників закупівлі. Отже, враховуючи вищевикладене, Замовником не вноситимуться зміни в тендерну документацію.
Дякуємо за взаєморозуміння.
Вимоги ТД
Дата подання: 22 березня 2025 11:55
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:00
Замовник вимагає надати - 6. Копію підтверджуючих документів законності походження дров паливних: Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів (завірені печаткою Учасника (в разі наявності) і власноручним підписом уповноваженої особи Учасника), а також лісорубний квиток . По перше Дозвілом на спеціалізоване використання лісових ресурсів якраз і є лісорубний квиток. Надалі відповідно до п. 3 ПОРЯДКУ реалізації експериментального проекту щодо видачі спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) в електронній формі ЗАТВЕРДЖЕНОГО постановою Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 483 зазначено «Видача спеціального дозволу на спеціальне використання лісових ресурсів (лісорубного квитка) (далі - лісорубний квиток) в електронній формі є електронною публічною послугою, яка надається заявнику через Єдину екологічну платформу “ЕкоСистема” або засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг (далі - Портал Дія) з подальшим відображенням інформації на Єдиній екологічній платформі “ЕкоСистема” та Порталі Дія» Дійсність лісорубних квитків можливо перевірити за посиланням: https://lk.ukrforest.com/forest-tickets/. Таким чином завіряння лісорубних квитків печатками та підписами не є обов’язковим. Зазначені документи містять QR коди, які також дозволяють їх перевіряти. Вимагаємо виключити з ТД вимогу про завіряння Дозволу на спеціалізоване використання лісових ресурсів /лісорубного квитка
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваша вимога буде врахована.
Дякуємо за звернення!
Ваша вимога буде врахована.
Дякуємо за звернення!
невідповідності тд
Дата подання: 22 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:00
Звертаємо Вашу увагу на те, що розділ ТД Внесення змін до тендерної документації не відповідає змінам до Особливостей та має бути викладено в наступній редакції «Замовник має право з власної ініціативи або у разі усунення порушень вимог законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку органу державного фінансового контролю відповідно до статті 8 Закону, або за результатами звернень, або на підставі рішення органу оскарження внести зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів.
У разі внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів строк для подання тендерних пропозицій продовжується замовником в електронній системі закупівель, а саме ― в оголошенні про проведення відкритих торгів таким чином, щоб з моменту внесення змін до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів до закінчення кінцевого строку подання тендерних пропозицій залишалося не менше чотирьох днів.
Зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції.
Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення.» Звертаємо увагу Замовника на те, що у разі не дотримання вимог чинного ЗУ, закупівля може бути скасована на підставі оскарження та/або моніторінгу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Ваше звернення буде враховане.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Ваше звернення буде враховане.
Дякуємо за взаєморозуміння!
невідповідність
Дата подання: 22 березня 2025 11:56
Дата відповіді: 24 березня 2025 17:59
Шановний Замовник, звертаємо вашу увагу на те, що з 09 липня 2024 року набули чинності нові зміни до Постанови № 1178. Пункт 28 Постанови № 1178 доповнено наступним:
Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації.
Ця норма означає, що замовникам з 9 липня необхідно внести зміни в свою тендерну документацію і доповнити її додатками, в яких має міститися окремий перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі та окремий перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Переліки документів можна викладати додатками до тендерної документації.
Крім того, зверніть увагу, що п. 44 Особливостей теж зазнав оновлень і тепер передбачається, що відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі.
Тобто, якщо замовник з невідомих причин не пропише якийсь документ та/або інформацію, які учасник чи переможець процедури закупівлі повинен надати в складі своєї тендерної документації, його відсутність не зможе бути підставою для відхилення учасника чи переможця закупівлі. Простими слова це означає, що це буде тільки відповідальність замовника, яка може мати наслідком відміну процедури закупівлі.
Рекомендую замовникам ретельно готувати переліки документів та/або інформації, які будуть подаватися учасниками та переможцями процедур закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Також зазначаємо, що тендерна документація Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей" та "Інформація про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлених пунктом 47 Особливостей"), та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі"). Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
5 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) проводить закупівлю товару код ДК 021:2015: 03410000-7 Деревина (Деревина дров’яна непромислового використання 1 групи) (далі – Закупівля) ідентифікатор закупівлі – UA-2025-03-20-013032-a. Процедура закупівлі оголошена із врахуванням вимог Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості).
Також зазначаємо, що тендерна документація Замовника містить перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції (Додаток 1 до тендерної документації "Кваліфікаційні критерії до учасників, відповідно до статті 16 Закону та п. 28 Особливостей" та "Інформація про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника, встановлених пунктом 47 Особливостей"), та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі (Додаток 2 до тендерної документації "Перелік документів та/або інформації, які подаються Переможцем процедури закупівлі"). Зазначені переліки оформлені як окремі додатки до тендерної документації.
Дякуємо за взаєморозуміння!
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА |
559 059,00
UAH з ПДВ
|
559 059,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ДП Шепетівський військовий лісгосп |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
581 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП ВОЙТОВИЧ ВАЛЕНТИНА ГРИГОРІВНА #2647716062 |
Відхилено |
559 059,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:58
|
ДП Шепетівський військовий лісгосп #43075760 |
Очікує рішення |
581 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:58
|