Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сновський ліцей № 1 Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області |
Код ЄДРПОУ: | 21402116 |
Місцезнаходження: | 15200, Україна , Чернігівська обл., Корюківський р-н, місто Сновськ, вул Просвіти,35 |
Контактна особа: |
Оксана Козік +380960220649 snovsk_litsej1_buh@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:44 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 14:44 |
Очікувана вартість: | 71 286 566,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 712 865,66 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Нове будівництво споруди подвійного призначення із властивостями протирадіаційного укриття на території Сновського ліцею №1 Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, місто Сновськ, вул.Просвіти, будинок 35 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані Підрядником роботи, здійснюються виходячи з об’ємів виконаних робіт, їх вартості на підставі представлених Підрядником до 20 числа кожного місяця актів виконаних робіт КБ-2в та довідки КБ-3 .Акти виконаних робіт повинні надаватися Підрядником з усіма виконавчими та підтверджуючими відповідно умов Договору документами. У разі якщо на рахунку Замовника стосовно об’єкта будівництва відсутні або недостатньо коштів загального фонду Державного бюджету України для оплати у повному обсязі наданих підрядником актів виконаних робіт Замовник має право відкласти прийняття наданих підрядником актів (акта) виконаних робіт, а оплату таких робіт притримати до надходження на рахунок Замовника стосовно об’єкта будівництва коштів загального фонду Державного бюджету України в достатньому для оплати актів (акта) обсязі. | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 16:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 1.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток___3.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 4.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 2.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 7.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Локальний кошторис до додатку 4.docx | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 5.doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Документація .doc | |
20 березня 2025 16:03 |
Додаток _ 6 Проект договору.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-21-000015 ● c570365a06a64b82ab2f1f30adf07750
- Статус: здійснення моніторингу
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 21 квітня 2025 13:06 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
21.04.2025 № 24-З
Чернігів
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Олександр КОНДРАШОВ
Витяг з додатку
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Чернігівській області
«Про початок моніторингу закупівель»
Перелік закупівель
№ з/п Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 1. UA-2025-03-20-011960-a 20.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 17:39:59
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво споруди подвійного призначення із властивостями протирадіаційного укриття на території Сновського ліцею №1 Сновської міської ради Корюківського району Чернігівської області за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, місто Сновськ, вул.Просвіти, будинок 35 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт)», очікуваною вартістю 71 286 566,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011960-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснень.
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами (зокрема, експертний звіт, зведений кошторисний розрахунок, підсумкову відомість ресурсів тощо)?
Також, просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційний веб-сайт головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Надати інформацію, за рахунок якої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам здійснено фінансування зазначеної закупівлі (з зазначенням кодів програмної класифікації видатків).
3. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
4. Вимогами абзацу першого пункту 3 Додатку 2 «Інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей» тендерної документації Замовника визначено наступне: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних)* договору (договорів)- не менше одного».
При цьому Замовником зазначено: «*- аналогічними буде вважатись договори предметом(-ми) якого(-их) є предмет закупівлі відповідно до умов даної тендерної документації».
Учасником товариством з обмеженою відповідальністю «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» (далі – ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС») в тендерній пропозиції надано довідку «про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів)» від 02.04.2025 № 116, в якій зазначено, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» має досвід виконання аналогічних договорів та приведено договір від 09.02.2023 № 20-2023/вс (далі – Договір), укладений між ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» та Управлінням капітального будівництва Чернігівської міської ради.
На підтвердження інформації, зазначеній в довідці від 02.04.2025 № 116 ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» в тендерній пропозиції, крім іншого, надано копію Договору з додатками.
Пунктом 2.1 Договору визначено: «За цим Договором Виконавець зобов’язується провести обстеження об’єкту, скласти дефектний акт на послуги що потреб)доть надання та кощторис до них (при складанні кощторисної документації керуватись нормами та розцінками збірника на ремонтнобудівельні роботи), відкоригувати кощторисну документацію та отримати позитивний експертний звіт та безпосередньо надати послуги з надання поточного ремонту на об’єкті та здати їх в установлені Договором строки, а Замовник - приймає та оплачує надані послуги».
Тобто, предметом Договору є ПОСЛУГИ з поточного ремонту.
Слід зазначити, що предмет закупівлі визначається не тільки за кодом згідно з Єдиним закупівельним словником, але і за видом предмета закупівлі.
Відповідно до пункту 22 частини першої статті 1 Закону: предмет закупівлі – товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Згідно з інформацією, зазначеною в електронній системі закупівель (оголошення про проведення відкритих торгів UA-2025-03-20-011960-a, тендерна документація Замовника), видом предмета даної закупівлі є РОБОТИ.
Враховуючи вищевикладене, учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» в тендерній пропозиції не підтверджено кваліфікаційний крітерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
5. Локальним кошторисом на будівельні роботи № 02-01-019/СПЗ Замовника передбачено виконання робіт із встановлення системи протипожежного захисту.
Положеннями пункту 13 частини першої статті 7 Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності» передбачено, що «Ліцензуванню підлягають такі види господарської діяльності: надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення за переліком, що визначається Кабінетом Міністрів України».
При перевірці учасника ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» на наявність дозволу Державної служби України з надзвичайних ситуацій виконувати роботи по встановленню систем протипожежного захисту в Реєстрі ліцензіатів за посиланням https://e-services.dsns.gov.ua/site/licensee-register встановлено, що ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» вищезазначеного дозволу не має.
При цьому, в тендерній пропозиції учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» надано лист від 01.04.2025 № 106, в якому зазначено, що «виконання робіт буде здійснюватися власними силами без залучення субпідрядних організацій».
Враховуючи вищевикладене, учасник ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» в тендерній пропозиції не підтвердив спроможність виконувати роботи по встановленню систем протипожежного захисту.
6. Згідно з пунктом 2 додатку № 4 «Технічні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником, а саме: договірну ціну, дефектний акт, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
У складі тендерної пропозиції ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» завантажено файл «Розрахунок 3BB.zip» із pdf-файлами, які повинні містити інформацію про розрахунки загальновиробничих витрат до локальних кошторисів. При цьому, у документі «3BBJIK2.pdf» відсутній розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-012_СКЗ. Таким чином, учасником ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» не дотримано вимоги пункту 2 додатку № 4 тендерної документації Замовника.
Відповідно до вимог абзацу першого пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі - Особливості), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Просимо надати пояснення у зв’язку з чим, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» не надано вимогу про виправлення невідповідностей, зазначених в пунктах 4-6 даного запиту або не було відхилено тендерну пропозицію ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» згідно з вимогами абзацу другого підпункту другого пункту 44 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (у редакції, чинній на момент проведення закупівлі, далі – Особливості), як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель (з приховуванням відомостей, оприлюднення яких може зашкодити обороноздатності держави) протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-29 17:47:49
Надання пояснень на запит
На запит про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі
«Нове будівництво споруди подвійного призначення із властивостями протирадіаційного укриття на території Сновського ліцею №1 Сновської міської ради Корюківського району Чернігівськоїобласті за адресою: Чернігівська область, Корюківський район, місто Сновськ, вул.Просвіти, будинок 35 код CPV за ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт)», очікуваною вартістю 71 286 566,00 грн (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-03-20-011960-a), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» .
Надаємо наступні пояснення:
1.Обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість здійснено на підставі таких документів: експертний звіт(позитивний) №241022-05⁄А від 12 листопада 2024року, щодо розгляду проектної документації на будівництво , виданий ТОВ «Перша будівельна експертиза», щодо розгляду проектної документації на будівництво ;зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва від 18.11.2024року;проектно-кошторисної документації(реєстраційний номер Проектної документації PD01:0397-4463-6046-7232).
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі https://snovskschool.org.ua/%d0%bf%d1%83%d0%b1%d0%bb%d1%96%d1%87%d0%bd%d1%96-%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%96/
2. На поставлене запитання зазначаємо, що фінансування зазначеної закупівлі здійснюватиметься за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту, відповідно до Додатка 3 Закону України «Про державний бюджет на 2025 рік», пункту 7 Порядку та умов надання субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою війсково-спортивною підготовкою), затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 28 квітня 2023 року №419, у редакції Постанови Кабінету Міністрів України від 30 грудня 2024 року №1547, згідно Наказу Міністерства освіти і науки України від 10 січня 2025 року № 32 «Про проведення відбору проєктів на фінансування за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на облаштування безпечних умов у закладах, що надають загальну середню освіту (облаштування укриттів), зокрема військових (військово-морських, військово-спортивних) ліцеях, ліцеях із посиленою військово-фізичною підготовкою у 2025 році».
Детальніше про розподіл субвенції на облаштування укриттів в навчальних закладах можна ознайомитися за посиланням:
https://www.kmu.gov.ua/news/uriad-zatverdyv-rozpodil-subventsii-na-oblashtuvannia-60-ukryttiv-u-shkolakh
Однією з умов отримання фінансування з державного бюджету є співфінансування з місцевого бюджету не менше 10%. Отже фінансування буде здійснюватися за рахунок коштів державної субвенції та місцевого бюджету.
3. Фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility не здійснювалось.
4. На поставлене запитання зазначаємо, що відповідно до п. 31 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація – це документація щодо умов проведення тендеру, що розробляється та затверджується замовником і оприлюднюється для вільного доступу в електронній системі закупівель.
Статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» зобов’язано Замовника встановлювати в тендерній документації один або декілька кваліфікаційних критеріїв, що передбачені частиною 2 цієї статті, серед яких в тому числі – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
На виконання зазначеної вимоги законодавства Замовником було складено тендерну документацію та у абзаці першому пункту 3 Додатку 2 «Інформації та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, відповідно до ст.16 Закону визначених пунктом 47 Особливостей» визначено наступне: «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)- не менше одного. Учасник повинен надати довідку (Зразок №3), з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за останні 3 роки за предметом закупівлі.- аналогічними буде вважатись договори предметом(-ми) якого(-их) є предмет закупівлі відповідно до умов даної тендерної документації».
В свою чергу відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Зазначаємо, що в період уточнень через електронну систему закупівель Замовнику надійшло запитання від потенційного учасника, яким останній уточнював чи буде вважатись аналогічним договір по коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який зазначений в даній закупівлі – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт)? При опрацюванні вказаного запитання уповноваженою особою Замовника було прийнято рішення надати відповідь наступного змісту: так, договір по коду ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», який зазначений в даній закупівлі – 45000000-7 (будівельні роботи та поточний ремонт) буде вважатись аналогічним.
Так при перевірці тендерної документації ТОВ «Фірма «МЖК- Сервіс» уповноваженою особою Замовника було встановлено, що у складі тендерної пропозиції у якості аналогічного за предметом закупівлі договору було надано договір № 20-2023 від 09.02.2023 року, предметом якого є в тому числі безпосереднє надання послуг з поточного ремонту на об’єкті «Поточний ремонт приміщень для облаштування споруд цивільного захисту (найпростіші укриття) в Чернігівській гімназії № 31 гуманітарно-естетичного профілю Чернігівської міської ради Чернігівської області, м. Чернігів, вул. Доценка, 29. (Коригування)». (ДК 021:2015-45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»), що за кодом ДК повністю відповідав предмету закупівлі.
Проаналізувавши вказаний договір було прийняте рішення про відповідність наданого договору умовам тендерної документації з огляду на те, що предметом закупівлі у закупівлі, що перевіряється по суті є будівництво укриття, в той же час учасником надано договір на виконання поточного ремонту також укриття, а отже учаснику відома специфіка роботи у відповідних умовах. До того ж відповідно до наданої у складі тендерної документації довідки за формою КБ-3, учасником ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» під час виконання умов укладеного договору № 20-2023 від 09.02.2023 року було виконано саме БУДІВЕЛЬНІ РОБОТИ на суму 905 490,00 грн. Виходячи з зазначеного в рамках виконання договору № 20-2023 від 09.02.2023 року учасником ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» виконувалися будівельні роботи в споруді цивільного захисту (найпростішому укритті), а отже вказаний договір є аналогічним по відношенню до предмета закупівлі, а отже учасником ТОВ «ФІРМА «МЖК-СЕРВІС» в тендерній пропозиції у повному обсязі підтверджено кваліфікаційний критерій «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів».
5. На поставлене запитання зазначаємо, що відповідно до п. 32 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що тендерна пропозиція - пропозиція щодо предмета закупівлі або його частини (лота), яку учасник процедури закупівлі подає замовнику відповідно до вимог тендерної документації.
Щодо наявності у складі тендерної пропозиції листа від 01.04.2025 № 106, в якому зазначено, що «виконання робіт буде здійснюватися власними силами без залучення субпідрядних організацій» зазначаємо, що відповідно до вимог п.18 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» у тендерній документації встановлюється вимога про зазначення учасником у тендерній пропозиції інформації (повне найменування та місцезнаходження) щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю - у разі закупівлі робіт або послуг. На виконання зазначеної норми у пп. 8.1. та 8.2. п. 8 розділу ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Тендерної документації замовником встановлено вимогу, що учасник процедури закупівлі надає у складі тендерної пропозиції інформаційну довідку, про кожного суб’єкта господарювання, якого Учасник планує залучати до надання робіт/послуг як субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю. Якщо Учасник не планує залучати співвиконавців – такий Учасник повинен надати у складі тендерної пропозиції відповідний Лист у довільній формі. Отже виходячи із вказаного формулювання та ураховуючи вимоги чинного законодавства учасники у складі своїх тендерних пропозиції зобов’язані повідомляти лише про тих суб’єктів господарювання, що залучені до виконання робіт в обсязі більше 20 % від вартості договору про закупівлю.
Проаналізувавши під час розгляду тендерної пропозиції локальний кошторис № 02-01-019/СПЗ.С уповноваженою особою було встановлено, що вартість робіт з улаштування пожежної сигналізації та системи оповіщення про пожежу сукупно складає 156 747,00 грн. (без ПДВ), а отже є меншою ніж 20 % від вартості договору про закупівлю.
Виходячи з зазначеного учасник ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» у складі тендерної пропозиції не повинен був надавати дозвільний документ Державної служби України з надзвичайних ситуацій на виконання робіт по встановленню систем протипожежного захисту чи будь яким іншим чином підтверджувати наявність такого документу з огляду на відсутність таких вимог в тендерній документації, а також повідомляти про залучення до виконання цих робіт субпідрядної організації з огляду на вартість таких робіт.
6. Згідно з пунктом 2 додатку № 4 «Технічні вимоги» тендерної документації Замовником передбачено, що учасник процедури закупівлі повинен надати документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі, встановлених замовником, а саме: договірну ціну, дефектний акт, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису та зведений кошторисний розрахунок вартості будівництва.
При перевірки тендерної документації ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» було встановлено, що учасником у складі тендерної пропозиції завантажено файл «Розрахунок 3BB.zip» у якому відсутній розрахунок загальновиробничих витрат до локального кошторису № 02-01-012_СКЗ, замість якого в складі пропозиції надано локальний кошторис на придбання устаткування, меблів та інвентарю № 02-01-012_СКЗ. устаткування. При аналізі зазначеного документа було встановлено, що він не містить розрахунку загальновиробничих витрат. Натомість при сукупному аналізі тендерної пропозиції та вимог чинного законодавства уповноваженою особою було враховано, що з огляду на придбання устаткування, меблів та інвентарю, що зазначені в локальному кошторисі № 02-01-012_СКЗ у новому стані нарахування загальновиробничих витрат в цьому випадку не здійснюється, а отже загальновиробничі витрати до локального кошторису № 02-01-012_СКЗ дорівнюють 0, що не потребує здійснення розрахунку. В свою чергу ненадання у складі пропозиції розрахунку з нульовою вартістю жодним чином не впливає а ні на запропоновану вартість предмета закупівлі, а ні на його склад.
Наголошуємо, що метою здійснення цієї закупівлі є ефективне забезпечення потреб замовника та одночасне збереження коштів територіальної громади. Пропозиція ТОВ «Фірма «МЖК-Сервіс» є найбільш економічно вигідною, та визнання вказаного учасника переможцем закупівлі було здійснено з метою дотримання принципів публічних закупівель та забезпечило економію майже у 3,5 млн.грн
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 квітня 2025 15:13
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" |
67 658 547,60
UAH з ПДВ
|
67 658 547,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СТРОЙБУД КОНСАЛТ ІНВЕСТ" |
67 725 892,20
UAH з ПДВ
|
67 725 892,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ МІСТОСПЕЦБУДРОЕКТ |
70 246 956,26
UAH з ПДВ
|
70 246 956,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ФІРМА "МЖК-СЕРВІС" #14239928 |
Переможець |
67 658 547,60
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 12:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 квітня 2025 12:57
|
договір з додатками.pdf | укладений |
29 квітня 2025 12:52
|
локальний кошторис.pdf | укладений |
29 квітня 2025 12:52
|