Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ, ОХОРОНИ ДОВКІЛЛЯ ТА ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН ЧОРНОБАЇВСЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 44153823 |
Місцезнаходження: | 19901, Україна , Черкаська обл., селище Чорнобай, вул. Центральна, будинок 154 |
Контактна особа: |
Діана Вовк +380975547660 komisarovadiana@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 16:02 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:16160000-4: Садова техніка різна
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Розрахунки за поставлений Товар здійснюються безпосередньо між Продавцем і Покупцем в безготівковій формі протягом 30 календарних днів з моменту надання накладної. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 16:03 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 6.docx | |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 5.docx | |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 4.docx | |
20 березня 2025 16:02 |
Тендерна документація.doc | |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 3.docx | |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 1.docx | |
20 березня 2025 16:02 |
Додаток 2.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-04-23-000003 ● 7f5e983dc46a4021a1b95469355f0045
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 23 квітня 2025 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
23.04.2025 № 50-З
Черкаси
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Державної аудиторської служби України від 08 квітня 2025 р. № 003100-18/4422-2025,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО
Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-03-20-011895-a, 20.03.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-24 16:30:47
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом ДК 021:2015:16160000-4: Садова техніка різна (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-20-011895-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по цій закупівлі?
- чи забезпечено оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель ID: UA-2025-03-20-011895-a відповідно до пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів»? Надайте посилання на вебсайт, на якому відображена вказана інформація?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Бойка О.В (далі – ФОП Бойко О.В., учасник), якщо ним не надано у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей?
- чому Замовником не відхилено тендерну пропозицію ФОП Бойка О.В. на підставі абзацу п’ятого підпункту 1 пункту 44 Особливостей, так як, учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно до підпункту 5.8 Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен надати лист-згоду з проєктом договору відповідно до Додатку 6 до тендерної документації. Учасником в складі тендерної пропозиції надано лист-згоду з проєктом договору, проте в ній не зазначено ідентифікатор закупівлі. Замовником в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення вищезазначеної невідповідності, проте учасником ФОП Бойко О.В. не надано виправлений лист-згоду.
- чи були виявлені під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Бойка О.В. невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією? Відповідно до пункту 4.1 додатку 1 до тендерної документації для підтвердження відповідності учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1, відповідно до якої учасник повинен зазначити інформацію щодо найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми. Проте, надана в складі тендерної пропозиції учасника технічна специфікація містить інформацію лише про організаційно-правову форму і не містить найменування виробника.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-28 15:44:48
Пояснення щодо Звернення
1. Обґрунтування очікуваної вартості предмета закупівлі: здійснення пошуку, збору та аналіз загальнодоступної інформації про ціну товару (тобто інформація про ціни, що містяться в мережі інтернет у відкритому доступі, спеціалізованих торгівельних майданчиках, в електронних каталогах, в електронній системі закупівель «Прозоро», тощо).
Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі обумовлено статистичним аналізом загальнодоступної інформації про ціну предмета закупівлі на підставі затвердженої центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну політику у сфері публічних закупівель, примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, а саме: згідно з пунктом 1 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 із змінами.
2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі оприлюднене на офіційному сайті Чорнобаївської територіальної громади за посиланням https://chornobay-rada.gov.ua/news/1743678467/
3. У зв’язку з неможливістю усунення порушень, Замовник вирішив розірвати Договір з Учасником закупівлі (Додаткова угода додається).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Замовник розірвав Договір у зв’язку із відсутністю механізму усунення порушень
2025-05-02 15:25:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 14 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (-)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (-) • усунуто
Договір розірвано
2025-05-08 14:15:16
Ризики, що спрацювали
sas24-3-10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ |
395 600,00
UAH з ПДВ
|
395 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП БОЙКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ #3649906474 |
Переможець |
395 600,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 15:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 12:47
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 квітня 2025 16:05
|
Додаткова угода.pdf | укладений |
28 квітня 2025 16:05
|
Електронний підпис | укладений |
11 квітня 2025 09:12
|
Д66 .pdf | укладений |
11 квітня 2025 09:07
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 11 квітня 2025 — 31 грудня 2025 |
Сума оплати за договором: |
395 600,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Сторони дійшли взаємної згоди цією Додатковою угодою достроково розірвати (припинити) дію Договору в зв’язку з невідповідністю вимогам дотримання Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022 року. Покупець повертає Постачальнику товар, а саме «Щепоріз МК-170ТР PRO (Антистрес)» у кількості 1 шт.; Постачальник повертає Покупцю вартість товару шляхом перерахунку суми на розрахунковий рахунок Покупця. |