Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
-
Перейти на аукціон
Завершений
28 березня 2025 16:07 - Протокол розкриття
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ З УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНИМ ГОСПОДАРСТВОМ ЗАПОРІЗЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 38461952 |
Місцезнаходження: | 69126, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а |
Контактна особа: |
Чумак Олексій Олександрович +380612237565 spz.zhkh@zp.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 15:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 15:44 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 15:44 |
Очікувана вартість: | 488 028,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 440,14 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 10000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79820000-8: Послуги, пов’язані з друком
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, на підставі оформленого належним чином акту приймання наданих послуг, підписаного уповноваженими представниками обох сторін, після отримання Замовником бюджетних призначень на підставі ст. ст. 48, 49 Бюджетного кодексу України протягом 10 (десяти) банківських днів з дня отримання бюджетних призначень на предмет даного Договору на свій реєстраційний рахунок та підписання акту приймання послуг в порядку визначеному у пунктах 3.2. – 3.4. цього Договору. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:34 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | лоту |
Учасник підтверджує, що
Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії в розмірі 10 000 грн. (десять тисяч) 00 коп.*. *(або, якщо учасник є нерезидентом України, еквівалент у ЄВРО по курсу НБУ на дату оформлення забезпечення тендерної пропозиції). Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним електронно-цифровим підписом/кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис/кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження ЕЦП/КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банківська гарантія повинна бути безвідкличною. Обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: • відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються чинними; • непідписання учасником, який став переможцем процедури торгів, договору про закупівлю; • ненадання переможцем у строк, визначений п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами), документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених п. 47 Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 (зі змінами); • ненадання переможцем процедури торгів забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Банківська гарантія сформульована іншим чином, або яка містить відкладні умови набуття нею чинності, вважається такою, що не відповідає вимогам тендерної документації. Реквізити для оформлення банківської гарантії: Департамент з управління житлово-комунальним господарством Запорізької міської ради, 69126, м. Запоріжжя, вул. Незалежної України, 46-а ЄДРПОУ 38461952 Рахунок для здійснення забезпечення тендерної пропозиції: UA748201720355119030024084397 Держказначейська служба України, м. Київ УДКСУ у м. Запоріжжі, МФО 820172. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником.
20 березня 2025 15:45 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 1 Тендерна пропозиція.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 2 Проєкт договору.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 3 (пояснення до рішення).pdf | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 3 Технічна специфікація.docx | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 3_технічні характеристики.pdf | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 4 Довідка про субпідрядників.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 5 Довідка МТБ.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 6 Довідка про працівників.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 7 Довідка про аналогічний договір.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 8 Лист-згода.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
Додаток 9 Перелік документів.doc | |
20 березня 2025 15:34 |
ТД Таблиці.doc |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 16:07
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" |
420 780,00
UAH з ПДВ
|
420 780,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ" |
451 800,00
UAH з ПДВ
|
451 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 4 (чотирьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або копію трудової угоди або копію угоди цивільно-правового характеру (договору).
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору.
Підтверджую
Наявність фінансової спроможності
3.3.3 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2024 рік або податкову декларацію платника єдиного податку. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.
Підтверджую
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Забезпечення тендерних пропозицій
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджую
Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
3.1. Наявність обладнання та матеріально-технічної бази: 3.1.1. Довідка за формою Додатку 5 цієї документації, яка містить інформацію про основні типи обладнання, автотранспорт, будівельні машини і механізми учасника (із зазначенням марок, або типів, або моделей, кількості одиниць, власне чи залучене) та технології, що необхідні для виконання замовлення, що є предметом закупівлі згідно Додатку 3 цієї документації. У учасника у власності або користуванні повинна бути автовишка для надання послуг. Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання.
Підтверджую
Наявність працівників відповідної кваліфікації
3.2. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід: 3.2.1. Довідка за формою Додатку 6 цієї документації, яка містить інформацію про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації, в тому числі наявність в штаті у учасника працівників у кількості не менше 4 (чотирьох) чоловік, які мають необхідні знання та досвід, з зазначенням посади, досвіду роботи в цілому (років). Для підтвердження наявності працівників до вказаної довідки Учасник повинен надати скан-копію повідомлення про прийняття працівника на роботу (з відміткою територіального органу Державної податкової служби, або квитанцією про прийняття електронної звітності), поданою за формою та в порядку, передбаченими постановою Кабінету Міністрів України від 17.06.2015 № 413 «Про порядок повідомлення Державній податковій службі та її територіальним органам про прийняття працівника на роботу/укладення гіг-контракту» або копію трудової угоди або копію угоди цивільно-правового характеру (договору).
Підтверджую
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
3.3. Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів): 3.3.1. Інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації. Аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. 3.3.2. Копії або оригінали підтверджуючих документів: договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного договору – на вибір); - договір разом з невід’ємними його частинами відповідно до довідки (не менше одного – на вибір); - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору.
Підтверджую
Наявність фінансової спроможності
3.3.3 Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю (Баланс) за 2024 рік або податкову декларацію платника єдиного податку. Учасник, який є Фізичною особою-підприємцем повинен надати податкову декларацію платника єдиного податку – фізичної особи-підприємця за 2024 рік. (Замовник не вимагає надання підтвердження обсягу річного доходу (виручки) у розмірі більшому, ніж очікувана вартість предмета закупівлі. Тому обсяг річного доходу (виручки) повинен становити не менше очікуваної вартості). Ті учасники, що працюють менше одного року надають документи на підтвердження фінансової спроможності за період роботи (з дня державної реєстрації створення Учасника і до дня оголошення цієї процедури закупівлі включно). У випадку якщо учасником із законодавчих причин не складається вищезазначена фінансова звітність, він надає лист-роз’яснення з відповідним поясненням та посиланням на нормативні акти, та надає звітність встановлену чинним законодавством відносно нього.
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" #40376971 |
Рішення скасоване |
420 780,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 09:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 10:49
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОРТЕКС+" #40376971 |
Відхилено |
420 780,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 09:44
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ" #23789421 |
Переможець |
451 800,00
UAH з ПДВ
|
14 квітня 2025 08:50
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 12 квітня 2025 11:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «30. Відгук і договір АЛЬФА ГРАФІКИ.pdf», в якому надано аналогічний договір № 0805 від 08.05.2023 р., умовами якого передбачено виготовлення та постачання покажчиків назв вулиць та номерів будівель, однак в договорі відсутні послуги щодо встановлення зазначених покажчиків. Тобто Учасник не підтвердив відповідний досвід надання послуг з встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. Це не відповідає підпункту 3.3.1. пункту 3.3. «Наявність документально підтвердженого відповідного досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що аналогічним вважається договір на надання послуг виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста. У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати аналогічний договір на надання послуг з виготовлення та встановлення інформаційних знаків, табличок з позначенням будинків та вулиць міста, а також надати наступні документи: - інформаційну довідку про виконання аналогічного договору згідно Додатку 7 цієї документації; - акт наданих послуг відповідно до наданого договору; - відгук(и) від замовника (ів) про належне виконання учасником договору(ів), зазначених у довідці (відгук надається на бланку замовника, що містить найменування замовника, із зазначенням дати та номеру договору, на який надано відгук, та інформації про належне виконання договору, у тому числі стосовно якості та строків, завірений підписом керівника замовника, не більше місячної давнини відносно кінцевого терміну подання тендерних пропозицій; - акт звіряння взаємних розрахунків, підписаний між сторонами відповідно до наданого договору. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «35. Калькуляція.xlsx», в якій не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу, а також зазначений документ подано у форматі *.xlsx., що не відповідає вимогам тендерної документації. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок, а також не відповідає пункту 1 «Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції» Розділу ІІІ «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, де зазначено, що «Всі документи, що входять до складу тендерної пропозиції, мають бути у форматі PDF (Portable Document Format)». У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлені розрахунок ціни та калькуляцію у форматі PDF, які передбачають витрати пов’язані з послугою демонтажу.
Документи
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
Під час розгляду пропозиції Учасника було виявлено невідповідності в інформації та/або документах наступного змісту: 1. У складі пропозиції Учасника надано документ «11.Додаток 5 (МТБ).pdf», в якому зазначені орендовані транспортні засоби ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, однак в складі тендерної пропозиції відсутні договори, що посвідчують право користування зазначеними транспортними засобами (оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін.) та відсутні копії технічних паспортів на ці транспортні засоби. Це не відповідає підпункту 3.1.1. пункту 3.1. «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» Додатку 9 до тендерної документації, яким передбачено, що «Якщо вказані в таблиці транспортні засоби – не є власністю учасника, а перебувають у його користуванні, учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на транспортні засоби, зазначені у довідці про наявність обладнання». У зв’язку з тим, Учаснику потрібно надати договори, що посвідчують право користування транспортними засобами ГАЗ 3307 та ГАЗ 3302, а саме: договори оренди (лізингу) або суборенди або позички або надання послуг та ін. Якщо термін дії договорів, що посвідчують право користування: оренди (лізингу), суборенди, позички, послуг є меншими за строк надання послуг, які є предметом закупівлі, Учасник повинен надати лист-підтвердження орендодавця (власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом закупівлі до повного виконання обов’язків за договором. Також учасник повинен надати копії технічних паспортів на зазначені транспортні засоби. 2. У складі пропозиції Учасника надано документ «8. Додаток 1. Цінова пропозиція.pdf», який включає в себе Калькуляцію витрат. В калькуляції витрат не зазначені витрати пов’язані з послугою демонтажу. Це не відповідає Додатку 3 Технічна специфікація до тендерної документації, в якому останнім абзацом передбачено, що при розрахунку калькуляції відповідно до Настанови, в тендерній пропозиції вартість послуги має включати демонтажні роботи існуючих адресних табличок. У зв’язку з тим, Учасник повинен надати оновлену Калькуляцію витрат, яка передбачає витрати пов’язані з послугою демонтажу.
Документи
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 14 квітня 2025 08:50
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РА ШТРИХ" #23789421 |
451 800,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Документи
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 08:59
|
Договір | укладений |
21 квітня 2025 08:55
|