Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
arrow_right_altЗвернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Перевірка підпису
Державна аудиторська служба України
Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Держгідрографія" |
Код ЄДРПОУ: | 21720000 |
Вебсайт: | https://hydro.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 04176, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Електриків, буд. 26 |
Контактна особа: |
Ольга Павловська +380442960520 pavlovska.o@hydro.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 15:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 10:00 |
Очікувана вартість: | 16 340,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 81,70 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:66510000-8: Страхові послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Оплата за договором здійснюється наступним чином: протягом 7 (семи) робочих днів з моменту отримання Страхувальником рахунку, виставленого Страховиком на підставі заявки Страхувальника на надання частини послуг, здійснюється попередня оплата у розмірі 100% від вартості частини послуг. | Аванс | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:
Підстави для відмови в участі
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
Юридичною особою підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Форма підтвердження: | документ |
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: | переможець |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: | закупівельник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Нерезидентом підтверджується, що
Статус вимоги: |
Активна
|
Дата створення вимоги: | 20 березня 2025 15:01 |
Вимоги до тендерної пропозиції:
Вимоги до тендерної пропозиції
Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: | учасник |
Відноситься до: | закупівлі |
Підтверджується, що
20 березня 2025 15:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 15:01 |
ТД_Послуги страхування автомобілів.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" |
13 068,00
UAH з ПДВ
|
13 068,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Публічні документи
Відповіді учасника на умови участі у закупівлі
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА"
Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Підтверджую
Вчинення корупційних правопорушень
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Підтверджую
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Підтверджую
Вчинення кримінальних правопорушень
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Підтверджую
Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджую
Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Підтверджую
Мова (мови) тендерної пропозиції
Мова тендерної пропозиції
Наявність досвіду виконання аналогічного договору
Досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (договорів)
Вчинення економічних правопорушень
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Підтверджую
Порушення справи про банкрутство
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Підтверджую
Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій
Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Підтверджую
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПАТ "НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ "ОРАНТА" #00034186 |
Очікує рішення |
13 068,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 10:00
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 09:48
|
Вимога про усунення невідповідностей
Замовник розміщує в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення учасником ПАТ «НАЦІОНАЛЬНА АКЦІОНЕРНА СТРАХОВА КОМПАНІЯ «ОРАНТА» невідповідностей в інформації та/або документах, що передбачені умовами тендерної документації, а саме: 1. щодо довідки в довільній формі з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: 1.1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)* від 27.03.2025 №201, в якій не зазначено код ЄДРПОУ; предмет договору та відомості про виконання; 1.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: підпункт 1.1. пункту 1 розділу І додатку 1 до тендерної документації: 1.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідку у довільній формі з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору. В довідці обов'язково зазначається: найменування, код ЄДРПОУ; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання; 2. щодо рішення, що підтверджує надання дозволу на вчинення правочинів понад встановлені статутом або іншим установчим документом обмеження щодо вчинення тих чи інших правочинів: 2.1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутнє рішення, що підтверджує надання дозволу на вчинення правочинів, оскільки пп.24-25 пункту 10.3 розділу 3 Статуту наявні обмеження щодо вчинення правочинів; 2.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:. пункт 8 розділу ІІІ додатку 1 до тендерної документації; 2.3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: учасник має надати рішення, що підтверджує надання дозволу на вчинення правочинів понад встановлені статутом обмеження. 3. щодо інформації про субпідрядника/співвиконавця: 3.1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника відсутня інформація щодо залучення/не залучення субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю; 3.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:. розділ V додатку 1 до тендерної документації; 3.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: у разі, якщо учасник планує залучити до надання послуг суб’єкт господарювання як субпідрядника/співвиконавця в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, такий учасник має надати: 1) Довідку, складену у довільній формі, в якій повинно бути зазначено наступну інформацію щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до надання послуг в обсязі не менше 20 відсотків від вартості договору про закупівлю: - найменування, код за ЄДРПОУ (або реєстраційний номер облікової картки платника податків), місцезнаходження, ПІБ керівника, телефон, вид (-и) послуг, які передбачається доручити субпідряднику/співвиконавцю; 2) Довідку в довільній формі з інформацією щодо відсутності підстав, визначених у пункті 47 Особливостей (окрім пунктів 1 і 7 цього пункту), щодо кожного субпідрядника/співвиконавця, зазначеного у довідці відповідно до п. 1 цього розділу. У разі, якщо до виконання робіт або надання послуг не буде залучено субпідрядників/співвиконавців в обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю, то учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати довідку, складену в довільній формі з інформацією про те, що субпідрядники/ співвиконавці до виконання робіт або надання послуг залучатись не будуть. 4. щодо документів оформлених належним чином відповідно до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документа: 4.1. перелік виявлених невідповідностей: у складі тендерної пропозиції учасника надано чорно-білу копію завіреного наказу від 30.06.2021 №335-к Про заступання на посаду голови правління НАСК «ОРАНТА» та протоколу засідання Наглядової ради НАСК «ОРАНТА» від 24.06.2021 №4/2021 ; 4.2. посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності:. абзац 7 пункту 1 розділу ІІІ (Інструкція з підготовки тендерної пропозиції) до тендерної документації; 4.3. перелік інформації та /або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завірені підписом учасника/уповноваженої особи учасника та печаткою копію (кольорову або чорно-білу) наказу від 30.06.2021 №335-к Про заступання на посаду голови правління НАСК «ОРАНТА» та протокол засідання Наглядової ради НАСК «ОРАНТА» від 24.06.2021 №4/2021 та завантажити кольорові сканкопії вже завірених копій.