Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Планшет LENOVO Tab Plus 8/256 Wifi
Очікувана вартість
155 992,80 UAH
UA-2025-03-20-007686-a de942680d9fd42398ebd9d32bdca80d3
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анастасія Тараненко

+380932705573 a.taranenko@ngu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ЗАХІДНЕ ТЕРИТОРІАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ (ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2250)
Код ЄДРПОУ: 25575767
Вебсайт: https://ngu.gov.ua/
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Анастасія Тараненко
+380932705573
a.taranenko@ngu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 13:46
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 07:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 07:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 14:27
Початок аукціону: 31 березня 2025 14:27
Очікувана вартість: 155 992,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 559,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)


Категорія замовника: підприємства, установи, організації, зазначені у п. 3 ч.1 ст. 2 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII.
Державний замовник у сфері оборони.
Проведення спрощеної закупівлі відповідно Закону України “Про публічні закупівлі” з урахуванням положень, визначених Особливостями здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
12 одиниця
Планшет LENOVO Tab Plus 8/256 Wifi
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Львівська область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30213200-7 — Планшетні комп’ютери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за Товар, що поставляється, ПОКУПЦЕМ проводяться шляхом оплати за фактично поставлену кількість (партію) Товару протягом 7 банківських днів з можливою відстрочкою платежу до 30 календарних днів з дати документального підтвердження ПРОДАВЦЕМ поставки (партії) Товару ПОКУПЦЮ. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2025-03-20-007686-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович, Код ЄДРПОУ:2948314313
Дата подання: 03 квітня 2025 12:22
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Відповідне положення міститься й Особливостях здійснення публічних закупівель,
затверджених постановою Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року, де
встановлений обов’язок замовника надати учаснику 24 години для усунення виявлених
невідповідностей у тендерній пропозиції. Якщо під час розгляду тендерної пропозиції замовник
виявляє такі невідповідності, він повинен розмістити в електронній системі закупівель
повідомлення з вимогою про їх усунення. Це повідомлення має бути опубліковане не пізніше ніж
за два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 квітня 2025 08:40
Протокольним рішенням від 02.04.2025 №1/1/сп Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович була відхилення з наданням роз’ясненням щодо причин такого відхилення. У пропозиції Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович були встановлені недоліки в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі, а саме відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення спрощеної закупівлі:
- не повна Технічна специфікація з інформацією про відповідність пропозиції учасника технічним, якісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установлених Замовником (згідно Додатку №5) за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), що пропонується Замовнику;
- не повна Інформаційна довідка, складена згідно Додатку №4, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності), яка містить загальні відомості про підприємство;
- відсутній Проєкт договору, підписаний керівником або уповноваженою особою Учасника, завірений печаткою (у разі наявності) (Додаток №1);
- відсутня Довідка ДПС щодо відсутності заборгованості зі сплати податків та/або зборів, а у разі наявності заборгованості в Учасника надати документ про розстрочення (відстрочення) такої заборгованості (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції);
- відсутній Повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» сформований у паперовій або електронній формі, що містить інформацію про відсутність судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України щодо керівника учасника закупівлі, яка підписала пропозицію (документ повинен бути чинний на момент подання документа);
- відсутній Витяг з єдиного реєстру, осіб які вчинили корупційні або пов’язані з корупцією правопорушення (довідка повинна бути чинною на момент подання пропозиції);
- відсутній Гарантійний лист щодо дотримання в своїй діяльності норм чинного законодавства України, відсутність застосування санкцій, передбачених статтею 236 ГКУ (п.4 ч.1 ст.236 ГК) та Закону України “Про санкції” від 14.08.2014 №1644-VII та рішень РНБО за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності);
- відсутня копія виконаного Учасником аналогічного договору про закупівлю (за предметом, на який Учасником подано пропозицію), акт звірки взаєморозрахунків до нього та/або відгук про виконання договору.
У пропозиції Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович відсутня інформаційну довідку (в довільній формі) про виробника та країну походження товару за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) відповідно п.15 «Вимоги до учасника» Оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Беручи до уваги практику АМКУ, відповідно Рішення Комісії від 08.08.2023 № 12298-р/пк-пз та від 31.08.2023 №13840-р/пк-пз, закупівля № UA-2023-07-04-012858-a, умовами закупівлі вимагалось надання учасником у складі пропозиції форми листа «Тендерна пропозиція», що повинна містити інформацію про виробника запропонованого товару. Такий лист не вимагався на підтвердження відповідності пропозиції учасника технічним та якісним характеристикам предмета закупівлі. За рішенням № 12298 Комісія дійшла висновку, що відсутність інформації про виробника, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а тому підлягає відхиленню. Інформація та практика АМКУ щодо невідповідностей в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі додається до цього протоколу.
Таким чином, відповідно вищевказаних недоліків, пропозиція учасника Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович не відповідала умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі та була відхилена Замовником.
Відповідно п.8 постанови Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 №1275 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) - у разі проведення закупівлі в порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, державний замовник під час розгляду пропозиції учасника спрощеної закупівлі у разі виявлення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у складі пропозиції та/або подання яких вимагалося оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, повинен розмістити у строк, який не може бути меншим, ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду пропозицій, повідомлення з вимогою виправити невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником спрощеної закупівлі у його пропозиції, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення державним замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником спрощених закупівель у складі пропозиції та/або подання яких вимагається оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, слід розуміти невідповідність інформації та/або документів у значенні, наведеному в пункті 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Оскільки у пропозиції Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович виявлені недоліки у вигляді відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Замовник не зміг застосувати механізм «24 години на виправлення» та не розміщував повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Практика надання вимоги виправити невідповідності в інформації та/або документах не стала та має розбіжності в рішеннях контролюючих органів, таких як АМКУ та ДАСУ. Уповноважена особа притримується практики АМКУ та надала повну інформацію в протокольному рішенні від 02.04.2025 №1/1/сп.

Документи подані скаржником

03 квітня 2025 12:22
Вимога (2).pdf

Документи

04 квітня 2025 08:40
1_2_сп від 04.04.2025р..pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович 142 737,48
UAH з ПДВ
141 177,55
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI 146 880,00
UAH з ПДВ
142 197,12
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА" 147 000,00
UAH з ПДВ
142 320,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ" 143 856,00
UAH з ПДВ
143 856,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 березня 2025 22:12
Електронний підпис
28 березня 2025 22:11
Витяг (Козловський С.П.).pdf
28 березня 2025 22:11
Гарнантійний лист.pdf
28 березня 2025 22:11
Паспорт та ІПН.pdf
28 березня 2025 22:11
ФОП Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 22:11
Технічна пропозиція.pdf

Публічні документи

10 квітня 2025 11:39
Електронний підпис
28 березня 2025 17:31
Електронний підпис
28 березня 2025 17:19
Витяг Мобайл Айті.pdf
28 березня 2025 17:19
Витяг про несудимість.p7s
28 березня 2025 17:19
Витяг про несудимість.pdf
28 березня 2025 17:19
Додаток 5.pdf
28 березня 2025 17:19
Додаток 6.pdf
28 березня 2025 17:19
Опис МОБАЙЛ АЙТІ .pdf
28 березня 2025 17:19
Проект договору (дод _1).pdf
28 березня 2025 17:19
Сертифікат_декларація.pdf
28 березня 2025 17:19
Технічна пропозиція.pdf
28 березня 2025 17:19
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 17:19
сертификат_ декларация.pdf

Публічні документи

28 березня 2025 15:50
Електронний підпис
28 березня 2025 15:50
Електронний підпис
28 березня 2025 15:49
03. Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 15:49
01. Витяг єдиного податку.pdf
28 березня 2025 15:49
Довідка.pdf
28 березня 2025 15:49
14. Довідка.pdf
28 березня 2025 15:49
22. Порівняльна таблиця.pdf
28 березня 2025 15:49
МВС.pdf
28 березня 2025 15:49
Файл підпису (19).p7s
28 березня 2025 15:49
16. Лист гарантія.pdf
28 березня 2025 15:49
21. Лист-підтвердження .pdf
28 березня 2025 15:49
Довідка.pdf.p7s
28 березня 2025 15:49
10. Гарантійний лист.pdf
28 березня 2025 15:49
18. Гарантійний лист.pdf
28 березня 2025 15:49
01. Виписка з ЄДРПОУ.pdf
28 березня 2025 15:49
24. Довідка.pdf
28 березня 2025 15:49
11. Лист.pdf
28 березня 2025 15:49
12. Лист- гарантія.pdf
28 березня 2025 15:49
Сертифікат.pdf
28 березня 2025 15:49
Декларація.pdf

Публічні документи

28 березня 2025 10:25
Електронний підпис
28 березня 2025 10:25
Електронний підпис
28 березня 2025 10:24
Довідка ПЕ 27.03.2025.zip
28 березня 2025 10:24
20.3. РН-026775 від 28.07.23.pdf
28 березня 2025 10:24
certificate #UA.032.CT.0209-24.pdf.p7s
28 березня 2025 10:24
TB351FU DoC.pdf.p7s
28 березня 2025 10:24
certificate #UA.032.CT.0209-24.pdf
28 березня 2025 10:24
9. Довідка. Додаток 4.pdf.p7s
28 березня 2025 10:24
TB351FU DoC.pdf
28 березня 2025 10:24
20.3. РН-026775 від 28.07.23.pdf.p7s
28 березня 2025 10:24
Довідка Цемеров 27.03.2025.zip
28 березня 2025 10:24
МВС Цемеров 27.03.2025.rar
28 березня 2025 10:24
9. Довідка. Додаток 4.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович

ТОВ МОБАЙЛ АЙТI

ФОП "СКАЛОВА ТЕТЯНА СЕРГІЇВНА"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ПРИНТ ЕКСПЕРТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
#2948314313
Відхилено 141 177,55
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 16:59
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI
#39759248
Переможець 142 197,12
UAH з ПДВ
07 квітня 2025 12:00

Документи

02 квітня 2025 16:59
Електронний підпис
02 квітня 2025 16:57
1_1_сп від 02.04.2025р..pdf

Документи

07 квітня 2025 12:00
Електронний підпис
07 квітня 2025 11:59
1_3_сп від 07.04.2025р..pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 07 квітня 2025 12:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ МОБАЙЛ АЙТI
#39759248
142 197,12
UAH з ПДВ
Документи

Документи

07 квітня 2025 12:00
Електронний підпис
07 квітня 2025 11:59
1_3_сп від 07.04.2025р..pdf