Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Електрична нергія
Очікувана вартість
2 147 000,00 UAH
UA-2025-03-20-005367-a ● e265649815d74c4ab8f0f15590b9e737
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП ДНДІІМЕ |
Код ЄДРПОУ: | 23395900 |
Вебсайт: | http://dndiime.org.ua |
Місцезнаходження: | 01014, Україна , Київська обл., Київ, бул. Дружби народів 38 |
Контактна особа: |
Неботов Петро Григорович +380444955606 petr_nebotov@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 11:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 квітня 2025 01:00 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:26 |
Початок аукціону: | 02 квітня 2025 11:26 |
Очікувана вартість: | 2 147 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 21 470,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
243000 кіловат-година
Електрична енергія
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01014, Україна, м. Київ, м. Київ, М. Міхновського 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 квітня 2025
—
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | щомісячно | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
27 березня 2025 13:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 14:02 |
тендерна документація зі змінвми та Додатками в2.docx | |
26 березня 2025 14:02 |
Додаток 3 ПРОЄКТ договору в2.docx | |
25 березня 2025 12:19 |
тендерна документація з Додатками.docx | |
25 березня 2025 12:19 |
тендерна документація зі змінвми та Додатками.docx | |
20 березня 2025 12:17 |
Додаток 3 ПРОЄКТ договору.docx | |
20 березня 2025 11:56 |
тендерна документація з Додатками.docx | |
20 березня 2025 11:56 |
тендерна документація з Додатками.docx |
27 березня 2025 13:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
26 березня 2025 14:02 |
тендерна документація зі змінвми та Додатками в2.docx
|
|||||||||
26 березня 2025 14:02 |
Додаток 3 ПРОЄКТ договору в2.docx
|
|||||||||
25 березня 2025 12:19 |
тендерна документація з Додатками.docx
|
|||||||||
25 березня 2025 12:19 |
тендерна документація зі змінвми та Додатками.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 12:17 |
Додаток 3 ПРОЄКТ договору.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 11:56 |
тендерна документація з Додатками.docx
|
|||||||||
20 березня 2025 11:56 |
тендерна документація з Додатками.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Переддефолтний статус
Дата подання: 21 березня 2025 15:58
Дата відповіді: 25 березня 2025 12:07
Доброго дня! Шановний Замовнику відповідно до п. 8 Додатку 5 до ТД: Учасник повинен надати гарантійний лист, про те, що він протягом 2022-2023 року не знаходився в статусі «переддефолтний», відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. Вимагаємо видалити зазначений пункт з документації з огляду на наступне:
Відповідно до частини четвертої статті 22 Закону тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. НЕК "Укренерго" публікує інформацію щодо учасників ринку, яким надано статус переддефолтний/дефолтний на своєму веб-сайті згідно з п.п.1.9.2. "Правил ринку", затверджених постановою НКРЕКП від 14.03.2018 № 307. Тобто, така інформація є публічною, знаходиться у відкритому доступі та Замовник має можливість ознайомитись, чи не перебуває та чи не перебував учасник в статусі "дефолтного" за посиланням https://ua.energy/perelik-uchasnykiv-rynku-yakym-nadano-status-pereddefoltnyj/.
Вважаємо вимогу про не набуття статусу «переддефолтного» дискримінаційною виходячи з наступного. "Правила ринку" затверджені Постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. Відповідно до пункту 1.1.1 "Правил ринку". Правила визначають порядок реєстрації учасників ринку, порядок та вимоги до забезпечення виконання зобов'язань за договорами про врегулювання небалансів електричної енергії, правила балансування, правила функціонування ринку допоміжних послуг, порядок проведення розрахунків на балансуючому ринку та ринку допоміжних послуг, порядок виставлення рахунків, порядок внесення змін до цих Правил, положення щодо функціонування ринку при виникненні надзвичайної ситуації в об’єднаній енергетичній системі України. "Правилами ринку" передбачено надання статусу "переддефолтний" у разі настання однієї з трьох подій або обставин, що передбачені пунктом 1.7.1 Правил. У випадку визнання за суб’єктом господарювання статусу "переддефолтний" та/або "дефолтний", про це офіційно повідомляється на вебсайті адміністратора розрахунків (НЕК "Укренерго"). Інформація про учасників ринку, що набули відповідного статусу, оновлюється щоденно. В такому випадку, учаснику ринку надається два робочі дні для усунення підстав, які стали причиною надання статусу «переддефолтний». У разі тривалості статусу «переддефолтний» для учасника ринку більше двох робочих днів, учасник ринку набуває статусу «дефолтний» (п.1.7.4. Правил ринку).
Відтак, чинне законодавство не обмежує у діяльності постачальників електричної енергії щодо здійснення діяльності з постачання електроенергії, в разі набуття статусу «переддефолтний». Цей статус може тривати лише два робочі дні, і у разі зняття такого статусу, постачальник електричної енергії здійснює свою діяльність незалежно від перебування в статусі «переддефолтний». Статус «переддефолтний» анулюється в разі вирішення подій або обставин п. 1.7.1. Правил ринку та носить виключно попереджувальний характер, і ніяким чином не впливає на постачання електричної енергії і не є перепоною для подальшого постачання, участі у закупівлях, тощо.
Помилковою вимогу про надання гарантійного листа щодо дефолтного та переддефолтного стану вважає й Антимонопольний комітет України (далі - Комітет), який надав обов’язкові для розгляду рекомендації Міністерству розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України щодо вдосконалення вимог до учасників процедур закупівель електричної енергії від 05.03.2020 № 5-рк. Комітет зазначає, що при закупівлі електричної енергії замовники виписують до постачальників вимоги, яким можуть відповідати тільки найкрупніші гравці на ринку Однією із таких вимог Комітет визнає надання гарантійного листа про те, що потенційний постачальник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного" за період 2019-2023 року. Хоча насправді у випадку визнання такого статусу про це офіційно повідомляється на вебсайті Адміністратора розрахунків. Інформація там оновлюється щодня, тому перевірити відсутність в переліку учасника торгів на день закупівель можна без додаткової вимоги надати гарантійного листа. Комітет зазначає (пункти 45-48 наведених вище рекомендацій), що відповідно до пункту 1.7.2 "Правил ринку" Адміністратор розрахунків на період існування такого статусу, зокрема, публікує на офіційному веб-сайті Адміністратора розрахунків повідомлення про набуття учасником ринку статусу "Переддефолтний" із зазначенням дати набуття такого статусу. Отже, чинним нормативно-правовими актами, що діють у сфері енергетики, а саме - "Правилами ринку", передбачено обов’язок Адміністратора розрахунків публікувати на офіційному вебсайті інформацію щодо учасників, які набули статусу "Переддефолтний". Отже, Замовник може безперешкодно перевірити, чи не набув учасник відкритих торгів такого статусу за допомогою даних з відкритих джерел (офіційний веб-портал Адміністратора розрахунків), а отже, встановлення в Документації вимог щодо надання гарантійного листа про те, що Скаржник не набував статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного", може бути додатковим бар’єром для учасників відкритих торгів, а також давати необгрунтовані підстави для Замовника щодо недопуску Пропозиції певного учасника до оцінки. Комітет також підкреслює, що допуск до публічних торгів якомога більшої кількості учасників призведе до цінової конкуренції, а відтак і до здешевлення електроенергії для кінцевого споживача. Таким чином, гарантійний лист, що має надати учасник, абсолютно не гарантує Замовнику неможливість настання негативних наслідків під час виконання останнім договірних зобов’язань. Наявність статусу "Дефолтного" або "Переддефолтного" в минулому абсолютно не впливає на постачання електричної енергії в 2024 році, адже після ануляції відповідного статусу суб’єкт господарювання не має жодних встановлених законодавством обмежень як учасник ринку електричної енергії, в тому числі і таких, що перешкоджали б йому брати участь у процедурі закупівлі. Тобто, це жодним чином не впливає на його здатність добросовісно виконувати свої зобов'язання за договором, бути постачальником електричної енергії тощо. А відтак, вимога про надання вказаного гарантійного листа носить відверто дискримінаційний характер, унеможливлює участь у закупівлі значної кількості суб’єктів господарювання та надає необгрунтовані переваги для участі у закупівлі визначеному колу учасників, проте, об’єктивно не має істотного значення для Замовника. Відповідно до скарги тендерної документації № UA-2022-08-12-008230-a, яку Антимонопольний комітет задовільнив, Замовник повинен внести зміни до тендерної документації та виключити з неї дискримінаційну вимогу.
Також дивним є вимога підтвердити такий статус саме за 2022-2023 роки. Чи обґрунтовується вибір такого періоду?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Вимога згідно п. 8 Додатку 5 до ТД: Учасник повинен надати гарантійний лист, про те, що він протягом 2022-2023 року не знаходився в статусі «переддефолтний», відповідно до Розділу 1.7 «Невиконання зобов’язань» «Правил ринку», затверджених постановою НКРЕКП від 24.06.2019 № 1168. ЗНЯТА замовником
Невідповідність ціни та умов тендерної документації!
Дата подання: 26 березня 2025 11:14
Дата відповіді: 26 березня 2025 13:57
Доброго дня! Шановний Замовник! Відповідно до розділу 5 тендерної документації: "Вартість послуг з розподілу електричної енергії враховується в ціни тендерної пропозиції" та додаток 2 Технічна специфікація "В тариф входить оплата оператору системи розподілу – «так»." Загальна сума договору вказана в електронній системі 2 147 000, у тендерній документація розділ 1
2 127 000,00 грн. Відповідно до додтку 4 проекту договору "Порядок розрахунку та зміни ціни постачання електричної енергії" у формулі Трозподілу не зазначено. Але якщо зважати що це технічна помилка і вираховувати від зворотнього ми отримаємо наступне:
2 147 000 грн / 243 000 кВт/год= 8,83539 грн з ПДВ/1,2= 7,362825 - 0,68623 - 0,81260=5,863995 грн
Відповідно до додатку 4 проєкту Договору ціна на момент укладання Договору складається із ціни оператора ринку за повний календарний місяць, яка передує даті оголошення закупівлі, тобто РДН лютого який становить 6,04208.
Виходячи із вище наведеного просимо Вас привести у відповідність тендерну документацію.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Документація приведена у відповідність, вартість розподілу виключена з умов тенднру
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 02 квітня 2025 12:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
2 026 620,00
UAH з ПДВ
|
1 962 210,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЯСНО+" |
1 986 469,60
UAH з ПДВ
|
1 964 999,59
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПРЕТ СЕРВІС ЕНЕРГОЗМІН" |
2 026 385,26
UAH з ПДВ
|
1 983 445,24
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЮЕНЕРДЖІС" |
2 048 490,00
UAH з ПДВ
|
1 992 599,98
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СКАЙ СОФТ" |
2 082 510,00
UAH з ПДВ
|
1 992 599,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЕНЕРА СУМИ" |
1 992 600,00
UAH з ПДВ
|
1 992 600,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ «ІНСОЛ» |
2 128 680,00
UAH з ПДВ
|
2 004 888,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ЧЕРНІВЕЦЬКА ОБЛАСНА ЕНЕРГОПОСТАЧАЛЬНА КОМПАНІЯ" |
2 005 715,20
UAH з ПДВ
|
2 005 715,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" #36716332 |
Переможець |
1 962 210,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 12:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 10:29
|
Договір 46 | укладений |
18 квітня 2025 11:06
|
Договір 46 | укладений |
18 квітня 2025 11:06
|
Договір 46 | укладений |
18 квітня 2025 11:06
|