Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання
Очікувана вартість
991 500,00 UAH
UA-2025-03-20-005309-a ● 612e9fb3096d4df8a322a389996ef436
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Наявні скарги без рішення
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 2195 |
Код ЄДРПОУ: | 14321682 |
Місцезнаходження: | , Україна , Чернівецька обл., Чернівці, |
Контактна особа: |
Солякова Ілона Генадіївна 380962468240 ISoliakova@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 11:54 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 25 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 28 березня 2025 13:00 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:17 |
Початок аукціону: | 31 березня 2025 12:17 |
Очікувана вартість: | 991 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 9 915,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:32330000-5: Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 "Про ефективне використання державних коштів": інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі зазначені у Додатку 2 до тендерної документації; очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисним призначенням на 2025 рік та визначена на підставі моніторингу цін проведеного методом порівняння ринкових цін. Закупівля проводиться відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 № 922-VIII (зі змінами) та з урахуванням Постанови КМУ №1178 від 12.10.2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається. Забезпечення виконання договору про закупівлю не встановлюється. Відповідальний за закупівлю Пігулевський Валерій Олександрович тел.0685501783.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 комплект
Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
, Україна, Чернівецька область, Чернівці,
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 липня 2025
ДК 021:2015: 32331500-7 — Записувальні прилади
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 11:55 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 11:54 |
Додаток 5 до тендерної документації (Форма тендерної пропозиції).doc | |
20 березня 2025 11:54 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
20 березня 2025 11:54 |
Додаток 3 до ТД Проект договору відеореєстратори.docx | |
20 березня 2025 11:54 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
20 березня 2025 11:54 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
20 березня 2025 11:54 |
Додаток 2 до тендерної документації.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Пропозиції щодо додаткових вимог!
Дата подання: 21 березня 2025 12:05
Дата відповіді: 24 березня 2025 10:25
Шановний Замовнику!
Звертаємо вашу увагу на те, що деякі учасники тендерних закупівель недоброчесно підходять до участі в тендерах та взаємодії з іншими учасниками. Часто вони пропонують однакову продукцію, але на різні тендери подають різні технічні характеристики.
Також нерідко товар, що пропонується учасниками, не відповідає технічним характеристикам, зазначеним на офіційному сайті виробника. Додатково можуть бути вказані виробники або торгові марки, які не можливо знайти в мережі Інтернет, що унеможливлює перевірку технічних параметрів товару.
Крім того, хочемо наголосити на важливості наявності сертифікатів на товар. Для належного виконання службових обов'язків та надання відеоматеріалам юридичної сили в суді, товар повинен бути сертифікований.
Відеоматеріал, знятий за допомогою обладнання не зашифрований у форматі AES-256 та без відповідної сертифікації, може бути не визнаний у суді як належний доказ.
Якщо ж у пристрої наявна функція GPS та WiF, такий товар має відповідати вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 24 травня 2017 року №355. Відповідно, запропонований товар повинен мати сертифікат експертизи та оцінки електронного і електричного обладнання стосовно впливу електромагнітних полів на організм людини, зокрема для GPS та WiF-радіозв’язку.
Задля уникнення такої ситуації, та забезпечення прозорої та доброчесної закупівлі, а також отримання якісного товару що відповідає технічним характеристикам прошу додати до додатку 2 до тендерної документації такі вимоги:
У складі пропозиції Учасники торгів повинні надати наступні документи:
1. Порівняльні таблиці відповідності технічних та якісних характеристик для всього запропонованого обладнання. Таблиці відповідності технічних та якісних характеристик запропонованого обладнання повинні засвідчувати відповідність запропонованого обладнання всім вимогам Технічного завдання цієї тендерної документації.
2. Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерних пропозицій документ/копія документу від виробника обладнання/дистриб’ютора (сертифікат та авторизаційний лист). Лист надається від виробника обладнання – нагрудного відеореєстратору. Лист повинен бути адресований Замовнику, на офіційному бланку виробника із зазначенням посади, прізвище та ім’я керівника (підписанта), дати, номера документу та скріплена печаткою, а також повинен містити номер оголошення у системі ProZorro.
3. Надати лист про відповідність технічних, якісних та кількісних характеристик нагрудного відеореєстратору від виробника обладнання нагрудного відеореєстратору, з посиланням на характеристики на сайт виробника обладнання.
4. Надати документ (довідку в довільній формі) про постачання обладнання належної якості відповідно до умов Технічного завдання цієї тендерної документації з інформацією щодо умов та термінів гарантійного та сервісного обслуговування Товару.
5. Учасник при подачі тендерної пропозиції повинен надати копії Сертифікату відповідності та Декларації про відповідність Технічним регламентам з електромагнітної сумісності обладнання та Технічним регламентам низьковольтного електричного обладнання, завіреної органом з оцінки відповідності та дійсної на час подання тендерної пропозиції на запропоновану продукцію (нагрудний відеореєстратор), який повинен відповідати вимогам ДСТУ EN 62311:2014; ДСТУ EN 62368-1:2014; ДСТУ EN 62368-1:2017; ДСТУ EN 62479:2015; ДСТУ ETSI EN 301 893:2017; ДСТУ ETSI EN 301 489-1:2019; ДСТУ ITU-R M.1450-5:2019; ДСТУ EN 55032:2017; ДСТУ EN 55035:2019.
6. Копію сертифікату щодо системи управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 що видано Учаснику або виробнику з обов'язковим зазначенням таких видів діяльності як розробка, виробництво, реалізація та оптова торгівля апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення та надання послуг з ремонту апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 26.40, 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом сертифікації, та чинний на момент подання пропозицій).
7. Копію сертифікату ISO 14001:2015 «Системи екологічного менеджменту. Вимоги та настанови щодо застосування» виданого Учаснику або виробнику з обов'язковим зазначенням коду ДКПП 33.13, 33.14, 46.43, 95.21 та таких видів діяльності як надання послуг ремонту та оптової торгівлі електроною апаратурою для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
8. Копію сертифікату ДСТУ ISO / IEC 27001:2023 (або ISO / IEC 27001:2022), «Інформаційна безпека, кібербезпека та захист конфіденційності. Системи керування інформаційною безпекою. Вимоги» виданого Учаснику або виробнику, та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
9. Копію сертифікату ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT)» дійсного на час подання тендерної пропозиції виданого на ім’я учасника або виробника, виданий органом сертифікації (або органом з оцінки відповідності), щодо оптової торгівлі апаратури для приймання, записування, відтворення звуку й зображення, вимогам «Сиcтеми управління безпекою ланцюга постачання. Вимоги та чинного на кінцеву дату подання тендерних пропозицій.
10. Копію Сертифікату експертизи типу на відповідність запропонованої продукції вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого Постановою КМ України від 24.05.2017 №355. Обов'язкова відповідність в розділі захисту здоров'я ДСТУ EN 62311:2014, ДСТУ EN 55032:2017, ДСТУ EN 55035:2019, ДСТУ ETSI EN 301 908-13:2018 (Оцінювання електронного і електричного обладнання стосовно обмеження впливу на людину електромагнітних полів) на типи радіозв’язку GPS, Bluetooth, Wi-Fi (Даний сертифікат повинен бути виданий акредитованим органом оцінки відповідності, та чинний на момент подання пропозицій).
11. У разі потреби, з метою підтвердження відповідності запропонованого Учасником товару за предметом закупівлі якісним, технічним характеристикам, Учасник має надати на вимогу Замовника у термін 3 (три) календарних дні з дати запиту, зразки запропонованого ним товару.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Уповноважена особа звернулася з відповідним запитом безпосередньо до ініціатора даної закупівлі, який відповідає за технічні вимоги та отримала відповідь, що тендерна документація в цій частині залишається без змін.
Не актуальне звернення.
Дата подання: 22 березня 2025 15:13
Дата відповіді: 24 березня 2025 10:28
Попереднє звернення не актуальне.
На зазначені сертифікати відсутня обов'язкова сертифікація. Не звернення а набір слів, для того, щоб в документацію було внесено зміни з дискримінаційними вимогами та подальшою можливістю перемогти учаснику, який і написав це звернення.
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Нажаль текст вашого звернення не має конкретного питання, тому надати на нього відповідь не є можливим.
Не актуальне звернення.
Дата подання: 22 березня 2025 15:14
Дата відповіді: 24 березня 2025 10:28
Даже одразу зрозуміло хто саме хоче протягнути зазначені зміни.
Відповідь: Доброго дня, Учаснику! Нажаль текст вашого звернення не має конкретного питання, тому надати на нього відповідь не є можливим.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-20-005309-a.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВ СПЕКТР-8, Код ЄДРПОУ:45195691
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Замовника - військової частини 2195 (надалі Замовник) від 08.04.2025, яке оформлене протоколом № 175, про визнання учасника закупівлі ФОП Токар Р.А. – переможцем закупівлі.
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2025-03-20-005309-a.a2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ СПЕКТР-8, Код ЄДРПОУ:45195691
Дата подання: 08 квітня 2025 20:13
Дата подання: 08 квітня 2025 20:13
СКАРГА щодо виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи Замовника - військової частини 2195 (надалі Замовник) від 08.04.2025, яке оформлене протоколом № 175, про визнання учасника закупівлі ФОП Токар Р.А. – переможцем закупівлі.
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 10 квітня 2025 14:47
рішення від 10.04.2025 № 5668.pdf
Дата публікації: 10 квітня 2025 14:46
Інформація про резолютивну частину рішення від 17.04.2025 № 6111.pdf
Дата публікації: 18 квітня 2025 14:51
рішення від 17.04.2025 № 6111.pdf
Дата публікації: 22 квітня 2025 08:55
Коментар замовника щодо усунення порушення: На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 17.04.2025 № 6111-р/пк-пз, рішення згідно протоколу від 08.04.2025 № 171 про визначення переможця ФОП Токар Роман Анатолійович за процедурою персональних нагрудних відеореєстраторів та супутнього обладнання за кодом ДК 021:2015 32330000-5 «Апаратура для запису та відтворення аудіо- та відеоматеріалу», деталізований код ДК 021:2015 32331500-7 «Записувальні прилади» Скасовано.
Дата виконання рішення замовником: 22 квітня 2025 11:16
Номер скарги: UA-2025-03-20-005309-a.a3
Статус:
Очікує розгляду
Скаржник: ФОП Токар Роман Анатолійович, Код ЄДРПОУ:2914210732
Дата подання: 28 квітня 2025 09:40
Дата подання: 28 квітня 2025 09:40
Скарга на неправомірне визначення переможця
Скарга подається відносно рішення уповноваженої особи ВІЙСЬКОВОЇ ЧАСТИНИ 2195 Солякової І.Г. (надалі - Замовник) у закупівлі UA-2025-03-20-005309-a
Відповідно до інформації, розміщеної на веб-порталі Уповноваженого органу питань закупівель свої Пропозиції для участі у Процедурі закупівлі подали наступні учасники:
Предметом закупівлі були персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання (зарядні станції) у кількості 5 комплектів, про що свідчить п.2 Технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Замовника. Всього у складі комплекту два товари:
1. Персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B або еквівалент в кількості не менше 17 штук на комплект.
2. Станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 або еквівалент в кількості не менше 1 штуки на комплект.
Протоколом Замовника № 226 щодо прийняття рішення уповноваженою особою по закупівлі товарів/послуг від 25 квітня 2025 року переможцем було визнано пропозицію ТОВ «СПЕКТР-8», юр. адреса: Україна, м. Київ, Голосіївський район, проспект Голосіївський, 120, офіс 4.
З рішеннями Замовника про визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «СПЕКТР-8» та рішенням про намір укладення з ним договору не погоджуємось, вважаємо їх протиправними, дискримінаційними, прийнятими з грубим порушенням норм чинного законодавства у сфері здійснення публічних закупівель, виходячи з наведених нижче підстав.
Перевіривши документи, надані у складі тендерної пропозиції переможця закупівлі – ТОВ «СПЕКТР-8», було встановлено, що пропозиція даного учасника не відповідає вимогам та умовам Тендерної документації Замовника, а саме:
1. Відповідно до пп. 3.1 п. 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника зазначається, що
«Для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складена учасником згідно з Таблицею 1:
Таблиця №1
п/п Назва ТМЦ Країна походження Одиниця виміру Кількість Технічні та якісні вимоги*
* Зазначається учасником найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми (товариство з обмеженою відповідальністю, приватне підприємство тощо).
** Країною походження товару вважається країна, у якій товар був повністю вироблений або підданий достатній переробці відповідно до критеріїв, встановлених Митним кодексом України.»
На виконання зазначених вище вимог ТОВ «СПЕКТР-8» у складі своєї тендерної пропозиції було надано документ «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» у якому міститься Технічна специфікація із заповненою Таблицею 1. Проте у наданому документі переможцем не вказано найменування виробника із зазначенням організаційно-правової форми, чим порушено вимогу Замовника до технічної специфікації учасника! Додатково зазначимо, що, через відсутність у відкритих джерелах, зокрема сайт https://ukrpatent.org/uk, зареєстрованого права власності за будь ким на торгівельну марку/бренд S EYE-B, S EYЕ, EYE-B чи EYE (додано скрін) не можливо чітко встановити виробника/власника запропонованої переможцем у документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» моделі обладнання, як того вимагає тендерна документація Замовника у частині відповідності технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмету закупівлі.
Відсутність у наданій технічній специфікації ТОВ «СПЕКТР-8» інформації про виробника на підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі дає змогу дійти висновку, що переможцем не визначено конкретного виробника товару, який пропонується до постачання, а отже і Замовник не мав змоги напевно встановити, якого саме виробника товар запропоновано і чи такий товар відповідає встановленим вимогам тендерної документації!
2. Також у вказаному вище документі переможця «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» містяться такі параметри до товару «Станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 1 штука на комплект…
• Має мати захист від перепадів струму…
• Має забезпечувати повну сумісність з USB1, USB2.0, USB3.0, plug&play
• Порти зарядки мають підтримувати USB-C 3.0 зарядку та передачу даних, з ячейками спеціально розроблених для нагрудних відеореєстраторів розміру (Ш*Г) 55*29 мм у кількості по 8 портів»
Через наявність у технічній специфікації переможця виразів «має/мають» відсутня конкретизація і підтвердження відповідності технічних та якісних вимог Замовника, яка не дає останньому можливості чітко та однозначно ідентифікувати відповідність товару всім вимогам Технічної специфікації Додатку 2 до тендерної документації.
3. Відповідно до п. 4 Додатку 1 Тендерної документації Замовника
зазначається: «Перелік документів та/або інформації щодо інформації про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам:
- декларацію та/або сертифікат відповідності. При відсутності одного чи двох документів, довідкою довільної форми має обґрунтувати відсутність/ненадання з обов'язковим посиланням на нормативно правовий акт (не підлягає обов’язковій сертифікації, тощо).»
Згідно ДОДАТКУ 2 до тендерної документації Замовника предмет закупівлі
Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання, а саме: персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B або еквівалент в кількості не менше 17 штук на комплект і станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 або еквівалент в кількості не менше 1 штуки на комплект. Так само, на підтвердження цього, у наданому переможцем документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» чітко зазначено, що до складу пропонованих ТОВ «СПЕКТР-8» 5 комплектів входять: персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B 17 штук на комплект і станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02 1 штука на комплект.
На виконання зазначених вище вимог п. 4 Додатку 1 ТОВ «СПЕКТР-8» у
складі своєї тендерної пропозиції було надано документи «4.1. Сертифікат відповідності ДП ОС УНДІРТ.pdf» та «4.2. Декларація про відповідність.pdf». Уважно дослідивши ці надані переможцем документи, було встановлено, що в них зазначений всього один товар із запропонованих двох у складі комплекту, а саме – відеореєстратор моделі S-EYE B.
Виходячи з наведеної (у пункті 3 скарги) інформації, переможцем не було виконано вимогу п. 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника у повному обсязці, адже у тендерній пропозиції ТОВ «СПЕКТР-8» відсутній документ, а саме «декларацію та/або сертифікат відповідності» на другий товар у складі комплекту – Станція заряджання та копіювання даних для відеореєстраторів DS02, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам
4. Згідно вимозі пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 Тендерної документації Замовника:
«Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі тендерної пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільній формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником». Відповідно до тендерної документації Замовника та Технічної специфікації предметом закупівлі є «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання», таке ж саме найменування вказано у Проєкті договору про закупівлю за державні кошти та Додатку до №1 до нього, який наведено у Додатку 3 до тендерної документації. Аналогічне найменування товару – «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання» вказано Замовником у Формі «Тендерна пропозиція» яка подається учасником на фірмовому бланку.
У доданому переможцем документі «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» пропонований переможцем до постачання товар має ІНШУ назву: «Персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B», що вважається ЄКВІВАЛЕНТОМ, та відповідно пп. 3.2 п. 3 Додатку 1 накладає вимогу на учасника подачі ним у складі тендерної пропозиції порівняльної таблиці, але серед поданих переможцем документів вона відсутня! Таким чином переможцем було грубо порушено технічні вимоги тендерної документації, через що Замовник не мав можливості пересвідчитися у відповідність предмета закупівлі встановленим технічним вимогам та порівняти їх!
5. Серед документів у складі тендерної пропозиції переможця міститься
невідповідність у назві пропонованого до постачання товару. Як зазначалось у пункті 4 даної скарги, документ «3.1. Технічна специфікація (Таблиця 1).pdf» завантажений ТОВ «СПЕКТР-8» в таблиці Технічна специфікація міститься наступна назва: «Персональний нагрудний відеореєстратор S-EYE B», про те у інших документах переможця, зокрема «3.1.2 Підтвердження відповідності додатку 2.pdf», «6. Тендерна пропозиція (Додаток 5).pdf» та «7. Додаток 3 до ТД Проект договору відеореєстратори.pdf» найменування товару виглядає так: «Персональні нагрудні відеореєстратори та супутнє обладнання». У п.1 Розділу 5 тендерної документації Замовника зазначено: «У разі отримання достовірної інформації про невідповідність учасника процедури закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, наявність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, або факту зазначення у тендерній пропозиції будь-якої недостовірної інформації, що є суттєвою під час визначення результатів відкритих торгів, замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника процедури закупівлі.» Назва пропонованого переможцем товару має безпосереднє відношення до технічних характеристик предмету закупівлі.
Таким чином знайдена невідповідність у назві не давала можливості Замовнику чітко та конкретно встановити відповідність пропонованого ТОВ «СПЕКТР-8» товару вимогам тендерної документації.
6. Наданий переможцем на вимогу п. 4 Додатку 1 Тендерної документації
Замовника документ «4.1. Сертифікат відповідності ДП ОС УНДІРТ.pdf» містить сертифікат, термін якого сплив! У наданому документі під позначкою 1 в кінці першої сторінки зазначено: «Закінчення чинності сертифікату відповідності (далі – СВ), який був виданий за результатами сертифікації продукції за схемою 3 «Сертифікація продукції, що випускається серійно, без перевірки виробництва», без щорічного оформлення додатка до СВ відбувається через 1 рік з дати надання чинності СВ або Додатку до СВ. Додаток до СВ складається за позитивними результатами щорічного наглядання та з дати його підписання стає невід'ємною частиною СВ відповідно до програми наглядання.
Чинність сертифіката відповідності можна перевірити в базі даних ОСВ, що розміщено на його веб сторінці…» Таким чином, за відсутності Додатка до Сертифікату відповідності, який було надано переможцем на вимогу тендерної документації Замовника, можна дійти чіткого висновку, що термін дії наданого ТОВ «СПЕКТР-8» Сертифікату відповідності за № 1О094.010228-23 сплинув 26.09.2024 року. Про цей факт можна додатково пересвідчитися звернувшись за посиланням до центру сертифікації який видав вищевказаний сертифікат, а саме Українського Науково-Дослідного Інституту Радіо і Телебачення: http://undirt.ddns.net:5003/prodlist
Якщо ввести номер сертифікату, наданого переможцем, та натиснути кнопку «Запит (Query)», можна побачити інформацію про дату його закінчення (Expiry date) – 2024-09-26.
Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник мав відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «СПЕКТР-8» із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція, зокрема, не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
До таких саме висновків дійшла Комісія Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель, Рішення №13625-р/пк-пз від 12.08.2024, ідетифікатор Закупівлі UA-2024-06-25-010769-a.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Погребняк Сергій Володимирович |
991 500,00
UAH з ПДВ
|
580 649,60
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Токар Роман Анатолійович |
940 000,00
UAH з ПДВ
|
799 800,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" |
960 000,00
UAH з ПДВ
|
939 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ СПЕКТР-8 |
991 500,00
UAH з ПДВ
|
991 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Погребняк Сергій Володимирович #2996015492 |
Відхилено |
580 649,60
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 14:36
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 14:00
|
ФОП Токар Роман Анатолійович #2914210732 |
Рішення скасоване |
799 800,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 10:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 04 квітня 2025 16:35
|
ФОП Токар Роман Анатолійович #2914210732 |
Відхилено |
799 800,00
UAH з ПДВ
|
22 квітня 2025 19:24
|
|
ТОВ "СЕКУР ІНТЕГРАЦІЯ" #39328390 |
Відхилено |
939 000,00
UAH з ПДВ
|
23 квітня 2025 17:58
|
|
ТОВ СПЕКТР-8 #45195691 |
Переможець |
991 500,00
UAH з ПДВ
|
25 квітня 2025 18:25
|