Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
44310000-6 - Вироби з дроту Канат сталевий для аварійного запасу
Очікувана вартість
156 000,00 UAH
UA-2025-03-20-004929-a ● cf0d6c234f3d48df9fc9cefb8616c1ac
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Скоробогатько Олександра 380442383260 SKOROBOGATKO.OP@UA.ENERGY |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 11:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 12:00 |
Очікувана вартість: | 156 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44310000-6: Вироби з дроту
Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
719 метр
Канат сталевий 18,5мм 1570 1x37M B Z
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Вінницька область
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 червня 2025
ДК 021:2015: 44311000-3 — Металеві троси
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Аванс не більше 50 % (п'ятдесят відсотків) від загальної вартості товару сплачується Постачальнику протягом 10 (десять) робочих днів з дати надання ним (після набрання Договором чинності) Рахунку. Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Отриманий аванс зараховується в оплату за поставлений товар в черговості поставки, подальша оплата в будь-якому разі проводиться лише після постачання товару на суму, що перевищує сплачений аванс та за умови складання розрахунку коригування, якщо номенклатура та кількість товарів, зазначена в податковій накладній на авансову оплату не буде відповідати фактичній номенклатурі та кількості товарів, що першочергово були поставлені в межах суми попередньої оплати. | Аванс | 10 | Робочі | 50 |
Iнша подія | Подальша оплата за Товар здійснюється Покупцем протягом 15 (п'ятнадцять) робочих днів з дати підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної. Оплата здійснюється після прийняття Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) товару на всю суму авансового платежу (у разі оплати авансового платежу Покупцем) та за наданим Постачальником Рахунком (після підписання Одержувачем (уповноваженим представником Покупця) видаткової накладної), а також з урахуванням, що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Більш детальна інформація, що вимагається частиною 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», яка не вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, викладена у тендерній документації. | Пiсляоплата | 15 | Робочі | 50 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
24 березня 2025 21:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
24 березня 2025 21:20 |
Зміни до ТД та Оголошення_228131_02_(перелік).pdf | |
24 березня 2025 21:20 |
Додаток4_Проєкт договору_зі змінами_228131.docx | |
24 березня 2025 21:20 |
ТД_228131_02_зі змінами_Трос.docx.p7s | |
24 березня 2025 21:20 |
ТД_228131_02_зі змінами_Трос.docx |
24 березня 2025 21:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
24 березня 2025 21:20 |
Зміни до ТД та Оголошення_228131_02_(перелік).pdf
|
|||
24 березня 2025 21:20 |
Додаток4_Проєкт договору_зі змінами_228131.docx
|
|||
24 березня 2025 21:20 |
ТД_228131_02_зі змінами_Трос.docx.p7s
|
|||
24 березня 2025 21:20 |
ТД_228131_02_зі змінами_Трос.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно внесення змін до основних умов договору
Дата подання: 21 березня 2025 15:38
Дата відповіді: 24 березня 2025 21:15
Добрий день! Наша компанія має намір прийняти участь у відкритих торгах. При цьому просимо Вас переглянути основні умови договору та викласти їх у такій редакції, а саме: п.4.2.3.2. поставляється (передається) з наступними документами підтверджуючими якість: сертифікат якості на товар. При цьому документи з якості можуть бути у вигляді належно засвідчених копій, якщо оригінал документа з якості виданий Постачальнику/виробнику в єдиному примірнику для довготривалого користування). Документи повинні бути українською мовою, або з автентичним перекладом на українську мову;4.5.У випадку невідповідності Товару та (або) документації на Товар умовам Договору та / або якщо Постачальником не передаються одночасно з Товаром такі документи, або такі документи неналежно оформлені, то видаткова накладна не підписується, а подальше приймання Товару призупиняється, про що Сторонами складається двосторонній акт про виявлення недоліків (далі-Акт).
Якщо уповноважений представник Постачальника відмовиться від участі в оформленні Акту, або не матиме достатніх повноважень на його підписання, або не прибуде на письмовий виклик Покупця у триденний строк з моменту його отримання, Покупець вправі скласти такий Акт за участю незалежної експертної організації (експерта).
В Акті зазначається перелік виявлених недоліків (невідповідність Товару умовам Договору, перелік відсутніх / неналежно оформлених документів тощо), а також порядок, строк заміни Постачальником Товару, який не відповідає вимогам Договору та усунення ним інших недоліків.
Акт надається/направляється Постачальнику для виконання. Усунення Постачальником недоліків товару, в тому числі його заміна, а також усунення ним інших недоліків здійснюється протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки. Строк усунення недоліків погоджується Сторонами під час складання Акту. 5.1.1.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Постачальником, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.6 цього Договору. При цьому, факт розірвання Договору не звільняє Покупця від обов'язку прийняти та оплатити Товар, виготовлений на підставі замовлення, погодженого до моменту отримання Постачальником такого повідомлення. 5.1.3.3. достроково в односторонньому порядку розірвати Договір у разі невиконання чи неналежного виконання зобов'язань Покупцем, повідомивши про це його відповідно до вимог п. 12.6 цього Договору; 5.2.3. У разі наявності суперечностей або невідповідностей між умовами цього Договору та вимогами Кодексу, умови цього Договору мають переважну силу. 6.1. Постачальник гарантує якість товару протягом строку, встановленого згідно з вимогами стандартів, технічних умов, сертифікатів (паспортів, гарантійних талонів, тощо) Постачальника. 6.3.Якщо Постачальник (уповноважений представник Постачальника) відмовиться від участі у оформленні документу про недоліки, або не матиме достатніх повноважень на підписання такого документу, або не прибуде на письмовий виклик Покупця (уповноваженого представника Покупця) впродовж 3-х робочих днів з моменту отримання повідомлення Покупця, якщо більший термін не вказаний у відповідному повідомленні, Покупець вправі скласти такий документ про недоліки за участю незалежної експертної організації (експерта). 6.4. Документ про недоліки надається / направляється Постачальнику для виконання. Постачальник зобов’язаний усунути недоліки (дефекти) у визначеному для такого товару порядку, зокрема провести заміну неякісного товару на товар належної якості (якості, визначеної Договором) протягом 20-ти робочих днів з моменту підписання уповноваженими представниками сторін двостороннього акту або отримання висновку незалежної експертної організації (експерта), якщо інший строк не був визначений сторонами в акті про недоліки; при цьому Постачальник несе всі витрати, пов’язані з поверненням і заміною неякісного товару (без будь-якої компенсації Покупцем) та відшкодовує Покупцю збитки. 7.2. За порушення строків оплати Покупець сплачує Постачальнику пеню в розмірі подвійної облікової ставки НБУ, яка діяла на момент нарахування пені від суми простроченого платежу за кожний день прострочення. 7.4. За порушення умов зобов’язання щодо якості Товару Постачальник повинен згідно з частиною другою статті 231 Господарського кодексу України сплатити Покупцю штраф у розмірі 20% (двадцяти відсотків) вартості неякісної Товару. Якщо Постачальник протягом письмово погодженого Сторонами строку усуне виявлені недоліки або замінить за свій рахунок неякісний товар, штраф, передбачений цим пунктом не застосовується. 7.6. У разі ненадання податкової накладної в граничні терміни, зазначені у п. 201.10 ПКУ, або неналежного оформлення податкової накладної в електронній формі згідно з вимогами ПКУ, в наслідок чого Покупець остаточно втратить право на включення до податкового кредиту суми податку на додану вартість, зазначеної в такій податковій накладній, Постачальник зобов’язаний відшкодувати Покупцю всі пов’язані з таким порушенням збитки. 7.7. Виключити. 7.8. Виключити. 7.9. Виключити. 7.14. Постачальник має право зупинити або відмовитися від поставки кожної наступної партії товару в разі наявності простроченої заборгованості Покупця за даним Договором із звільненням Постачальника від відповідальності за це. В такому випадку термін поставки відсувається на відповідну кількість днів до моменту погашення простроченої заборгованості. 12.6. Сторони домовились, що надсилання повідомлення про розірвання Договору в односторонньому порядку здійснюється в письмовій формі на адресу зазначену в Договорі. Сторона, на адресу якої відправлено повідомлення про розірвання Договору вважається повідомленою про розірвання Договору, а Договір вважаться розірваним після спливу 10 денного строку з дати направлення письмового повідомлення. Ризики неотримання листа, направленого на адресу відповідної сторони, зазначену в договорі, несе сторона, на адресу якої направлено лист.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, запропоновані зміни до основних умов договору суперечать інтересам Замовника.
Стсовно умов по оплаті
Дата подання: 21 березня 2025 16:02
Дата відповіді: 24 березня 2025 21:15
Просимо Вас переглянути поточні умови по оплаті та викласти п.3.3 Додатку 4 у наступній редакції: Аванс (передплата не більше 50% (п'ятдесяти відсотків) від загальної вартості товару протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання рахунку (після набрання Договором чинності). Постачальник виписує податкову накладну на всю суму авансу, отриманого від Покупця. Дата виписки податкової накладної повинна співпадати з датою зарахування авансу на рахунок Постачальника. Подальша оплата здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських дня, з дати надання листа про готовність на електрону пошту: ___________, на суму недоплати.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Висловлюємо вдячність за зацікавленість до закупівлі та за Ваше звернення, при цьому повідомляємо, Ваше питання розглянуто та Замовником будуть внесені зміни до тендерної документації та оголошення.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 березня 2025 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" |
155 304,00
UAH
|
155 304,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СТАЛЬКАНАТ" #44437592 |
Переможець |
155 304,00
UAH
|
04 квітня 2025 14:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 17:41
|
Договір_228131_трос_АЗ.zip | укладений |
15 квітня 2025 17:41
|
Договір_228131_трос_АЗ.pdf | укладений |
15 квітня 2025 17:41
|