Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Намет УСБ-56, Намет УСТ-56
Очікувана вартість
14 272 000,00 UAH
UA-2025-03-20-003755-a 5d02d56a4a2a456eb8d5cab3e107ed95
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Овчаренко Ольга Леонідівна

380445276660 OOvcharenko@dpsu.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ГОЛОВНИЙ ЦЕНТР КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА, РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА ЗАКУПІВЕЛЬ ДЕРЖАВНОЇ ПРИКОРДОННОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ
Код ЄДРПОУ: 23311317
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Овчаренко Ольга Леонідівна
380445276660
OOvcharenko@dpsu.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 20 березня 2025 11:07
Звернення за роз’ясненнями: до 26 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 29 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 14 272 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 142 720,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 142 720,00 грн. (сто сорок дві тисячі сімсот двадцять грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 142720 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39520000-3: Готові текстильні вироби


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100 комплект
Намет УСБ-56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби
20 комплект
Намет УСТ-56
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 травня 2025
ДК 021:2015: 39520000-3 — Готові текстильні вироби

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Пропозиція учасника обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення пропозиції, яке має бути подане у виді банківської гарантії в електронному форматі. У тексті (або колонтитулах) банківської гарантії має бути вказано посилання на програмний комплекс, яким накладено КЕП. При цьому, зазначений у тексті банківської гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав КЕП. Забезпечення пропозиції повинне відповідати формі, затвердженій Наказом Міністерства розвитку, економіки, торгівлі та сільського господарства від 14.12.2020 року №2628 «Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Разом з банківською гарантією необхідно надати копію документу, що підтверджує повноваження особи, яка підписала банківську гарантію. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням кваліфікованого електронного підпису особи, що видала такий документ (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Файл електронної гарантії подається у складі пропозиції у форматі, придатному для перевірки накладення КЕП уповноваженої службової (посадової) особи банку-гаранта на такий документ. Реквізити бенефіціара: Назва: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України. Місцезнаходження: Україна, 02099, місто Київ, вулиця Ялтинська, будинок 11. ЄДРПОУ: 23311317. Строк дії банківської гарантії має бути не менше 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозицій Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 142 720,00 грн. (сто сорок дві тисячі сімсот двадцять грн. 00 коп.). Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням пропозиції, відхиляються замовником. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника.

Сума забезпечення: 142720 UAH

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Переможець процедури закупівлі не пізніше дати укладення Договору про закупівлю надає забезпечення виконання договору (оригінал банківської гарантії). Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – банківська гарантія. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. Інформація для оформлення банківської гарантії: Банківська гарантія має відповідати вимогам положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 №639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за №41/10321. Реквізити бенефіціара: Назва Замовника: Головний центр капітального будівництва, реконструкції та закупівель Державної прикордонної служби України Місцезнаходження Замовника: 02099, м. Київ, вул. Ялтинська, 11 Код ЄДРПОУ: 23311317 IBAN № UA038201720343100001000009841 в ДКСУ м. Києві Гарантія повинна безвідкличною, безумовною. Банківська гарантія повинна діяти протягом всього строку дії договору про закупівлю та додатково 30 календарних днів. До банківської гарантії додаються копії банківських документів; документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписала гарантію (витяг із Статуту, довіреність, тощо), завірені банком. Банк, яким видана гарантія, за офіційними даними НБУ повинен бути платоспроможним та не знаходитись в стадії ліквідації. Усі витрати пов’язані з наданням забезпечення виконання договору про закупівлю здійснюються за рахунок коштів Переможця. У разі якщо Переможець є нерезидентом, він може надати забезпечення виконання договору про закупівлю у національній валюті країни Замовника - гривні в еквіваленті, що перерахована на дату оформлення банківської гарантії за офіційним курсом Національного банку.
Форма забезпечення
Банківська гарантія

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

лабороторні випробування фарби
Дата подання: 21 березня 2025 14:29
Дата відповіді: 24 березня 2025 15:53
Вітаю! Згідно вимог додатку 3 до оголошення Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати: 2.1 сертифікати або протоколи випробувань видані випробувальною акредитованою лабораторією, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам ТУ У 25.1-00310143-086:2005 зі змінами № 5, з тканини типу С.; 2.2 сертифікати або протоколи випробувань видані випробувальною акредитованою лабораторією, які підтверджують відповідність пропонованого товару вимогам ТУ У 41.0-39076229-001:2015 зі змінами № 5, з тканини типу С. У розділі 3.5 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 встановлені вимоги до сировини. П. 3.5.1 Таблиці 4 визначено матеріали, які повинні використовуватись при виготовленні намету УСБ-56/2021. Згідно п.п. 23 Таблиці 4 п. 3.5.1 встановлені наступні основні характеристики для фарби : Фарба, або емаль зеленого (відтінку) кольору, що забезпечує антикорозійний захист деревини та металоконструкцій. У розділі 3.5 ТУ У 41.0-39076229-001:2015 встановлені вимоги до сировини. П. 3.5.1 Таблиці 4 визначено матеріали, які повинні використовуватись при виготовленні намету УСТ-56/2021. Згідно п.п. 23 Таблиці 4 п. 3.5.1 встановлені наступні основні характеристики для фарби : Фарба, або емаль зеленого (відтінки) кольору, що забезпечує антикорозійний захист деревини та металоконструкцій. В України немає випробувальної акредитованої лабораторії для цього виду досліджень. А отже, в учасника немає змоги документально підтвердити відповідність пропонованого товару вказаним вимогам. Прошу внести відповідні зміни в Оголошення.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю! Дякую за звернення. Відповідно до переліку випробувальних лабораторій, акредитованих на відповідність вимогам ДСТУ EN ISO/IEC 17025:2019 (EN ISO/IEC 17025:2017, IDT; ISO/IEC 17025:2017, IDT), та на відповідність вимогам ДСТУ ISO/IEC 17025:2017 (ISO/IEC 17025:2017) (реєстру акредитованих ООВ), що ведеться Національним агентством акредитації України (НААУ), існують лабораторії, акредитовані у сфері випробування лакофарбових матеріалів, зокрема за показниками зовнішнього вигляду експлуатаційних властивостей, водонепроникності. Отже для отримання протоколу випробувань що підтверджує відповідність товару вимогам встановлених Замовником Учасник має звернутись до випробувальної лабораторії що акредитовано у відповідній сфері.
лабораторні випробування фарби
Дата подання: 25 березня 2025 10:06
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:46
Дякуємо за надану відповідь. Однак хотіли б звернути увагу, що ТУ У 25.1-00310143-086:2005 (далі - ТУ на УСБ-56/2021) та ТУ У 41.0-39076229-001:2015 (далі - ТУ на УСТ-56/2021) не містять методики перевірки характеристик фарби та не вимагають її підтвердження лабораторними випробуваннями. Розділ 7 ТУ на УСБ-56/2021 визначає методи контролювання. Згідно п.7.1 вхідний контроль сировини та текстильних матеріалів (3.5.2) здійснюють по переліку вхідного контролю згідно з ДСТУ 9027 з використанням методів і методик контролю, що затверджені і діють на підприємстві виробника (додаток Г). п. 7.7 ТУ на УСБ-56/2021 передбачено, що для перевірки намету на повну відповідність ТУ, необхідно провести лабораторні випробування сировини, яка використовується для виготовлення виробу (на окремо взятих зразках матеріалу, відібраних з рулонів перед запуском виробництва) за виключенням металу та деревини, а також перевірити лінійні розміри готового виробу. Інших лабораторних випробувань не проводять. У Таблицях Г.1- Г.4. Додатку Г до ТУ на УСБ-56/2021 серед переліку матеріалів фарба відсутня. Також, згідно Додатку Г до ТУ інші матеріали, маркування, пакування (не визначені в таблицях) в лабораторії не перевіряються, а перевіряються на підприємстві. Будь яких методик контролю та методів, що можуть використовуватись для перевірки для фарби на відповідність ТУ не передбачено. Також, п. 6.7 ТУ на УСТ-56/2021 передбачено, що для перевірки намету на повну відповідність ТУ, необхідно провести лабораторні випробування сировини, яка використовується для виготовлення виробу (на окремо взятих зразках матеріалу, відібраних з рулонів перед запуском виробництва) за виключенням металу та деревини, а також перевірити лінійні розміри готового виробу. Інших лабораторних випробувань не проводять. У Таблицях В.1-В.4. Додатку В (методи та методики контролю) до ТУ на УСТ-56/2021 фарба не зазначена серед контрольованих матеріалів. Додатки також визначають, що інші матеріали - не контролюються. Крім того залучення акредитованої лабораторії для випробувань лакофарбових матеріалів, організація та проведення таких досліджень потребуватиме значного часу, що може зайняти місяці. Враховуючи відсутність у ТУ вимоги щодо лабораторного підтвердження відповідності фарби та методики її контролю, просимо переглянути необхідність надання протоколу випробувань фарби, щоб уникнути надмірного ускладнення вимог для учасників.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаю! Дякую за звернення. Відповідно до п. 7.7 ТУ У 25.1-00310143-086:2005 (Додаток 6 до Оголошення) передбачено, що для перевірки намету на повну відповідність ТУ, необхідно провести лабораторні випробування сировини, яка використовується для виготовлення виробу (на окремо взятих зразках матеріалу, відібраних з рулонів перед запуском виробництва) за виключенням металу та деревини, а також перевірити лінійні розміри готового виробу. Інших лабораторних випробувань не проводять»
Відповідно до вимог ТУ У 25.1-00310143-086:2005 п. 3.5.1 Таблиці 4 Матеріали, які використовують при виготовленні намету УСБ-56/2021 окрім металу та деревини.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 29 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС" 14 271 999,60
UAH з ПДВ
14 271 999,60
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

10 квітня 2025 14:35
Електронний підпис
10 квітня 2025 14:34
Статут Сівертекс.pdf
10 квітня 2025 14:34
Рішення учасника.pdf
10 квітня 2025 14:34
Рішення №27 Банк Альянс.7z
10 квітня 2025 14:34
Наказ на призначення.pdf
10 квітня 2025 14:34
Банківська Ліцензія.7z
10 квітня 2025 14:34
Витяг Статуту.7z
10 квітня 2025 14:34
Витяг із протоколу №11.7z
10 квітня 2025 14:34
Гарантія № 2680-25.7z
01 квітня 2025 12:57
Електронний підпис
28 березня 2025 15:26
Електронний підпис
28 березня 2025 15:25
Цінова пропозиція.pdf
28 березня 2025 15:24
Паспорт якості на фарбу.pdf
28 березня 2025 15:24
Статут Сівертекс.pdf
28 березня 2025 15:24
Витяг Статуту.7z
28 березня 2025 15:24
Гарантія № 2466-25.7z
28 березня 2025 15:24
Інформація про учасника.pdf
28 березня 2025 15:24
Рішення №27 Банк Альянс.7z
28 березня 2025 15:24
Витяг із протоколу №30.7z
28 березня 2025 15:24
Фін звітність 2024.pdf
28 березня 2025 15:24
Опис до Статуту.pdf
28 березня 2025 15:24
Наказ на призначення.pdf
28 березня 2025 15:24
Банківська Ліцензія.7z
28 березня 2025 15:24
Рішення учасника.pdf
28 березня 2025 15:24
Наказ про в.о. Буркиця В.Г.7z
28 березня 2025 15:24
квитанція фін звіт 2024.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СІВЕРТЕКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Забезпечення виконання договору про закупівлю

Форма забезпечення

Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
Переможець 14 271 999,60
UAH з ПДВ
02 квітня 2025 15:07
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 квітня 2025 11:49

Вимога про усунення невідповідностей

01.04.2025 р. ТОВ «СІВЕРТЕКС» ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та документах, наданих у складі пропозиції ТОВ «СІВЕРТЕКС» на закупівлю за предметом код ДК 021:2015: 39520000-3 «Готові текстильні вироби» (Намет УСБ - 56, Намет УСТ – 56), номер оголошення в електронній системі закупівель UA-2025-03-20-003755-a. 01 квітня 2025 під час розгляду пропозиції Учасника встановлено наступне. Перелік виявлених невідповідностей з посиланнями на вимоги оголошення про проведення спрощеної процедури, щодо яких виявлені невідповідності: 1. Відповідно до п. 8 Додатку 4 до Оголошення, наявність в учасник у складі пропозиції має надати заповнений документ «Цінова пропозиція», форма якого визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлі у Додатку № 1 Всупереч зазначеній вимозі Учасник надав цінову пропозицію в якій зазначив виробником товару ТОВ «СІВЕРТЕКС». Відповідно до гарантійного листа № 06/03 від 28.03.2025 виробником зазначений ТОВ «МІЛІТЕНТ». Просимо уточнити або привести у відповідність інформацію щодо виробника товару. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Цінову пропозицію, форма якої визначена Оголошенням про проведення спрощеної закупівлю у Додатку № 1. Уповноважена особа Ольга Овчаренко

Документи

02 квітня 2025 15:07
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 02 квітня 2025 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СІВЕРТЕКС"
#39076229
14 271 999,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

02 квітня 2025 15:07
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 10:38
Дог.№167-25 від 14042025 Намети УСБ-56, УСТ-56.pdf укладений
15 квітня 2025 10:37