Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Напівбрикети торф’яні , вугілля камˊяне ДК 021-2015 - 09110000-3 – Тверде паливо
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2025-03-20-001186-a ● 7b85ad097c6848c499f0b31907286352
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Опорний заклад освіти "Крилівський ліцей" Корецької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 22564462 |
Місцезнаходження: | 34746, Україна , Рівненська обл., Рівненський район, село Крилів, вул. Молодіжна, будинок 8 |
Контактна особа: |
Бойко Тетяна Володимирівна 380961946921 krylivschool@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 20 березня 2025 09:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 квітня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 15:23 |
Початок аукціону: | 14 квітня 2025 15:23 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
22 тонна
Напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34746, Україна, Рівненська область, Рівненський район, село Крилів, вул. Молодіжна, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
21.5 тонна
Вугілля камˊяне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
34746, Україна, Рівненська область, Рівненський район, село Крилів, вул. Молодіжна, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 квітня 2025 12:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 квітня 2025 12:13 |
тендерна документація зі змінами 2.docx | |
08 квітня 2025 11:58 |
Зміни 3.docx | |
08 квітня 2025 11:58 |
Протокол №8.pdf | |
08 квітня 2025 11:58 |
Додаток 4_зі змінами 2.docx | |
08 квітня 2025 11:58 |
Додаток 1_зі змінами 2.docx | |
26 березня 2025 19:43 |
Зміни_2.docx | |
26 березня 2025 19:43 |
Протокол №7.pdf | |
26 березня 2025 19:43 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
26 березня 2025 19:43 |
додаток 1 зі змінами.docx | |
26 березня 2025 19:43 |
Додаток 4_зі змінами.docx | |
26 березня 2025 19:43 |
Додаток 2_зі змінами.docx | |
21 березня 2025 16:52 |
Зміни.docx | |
21 березня 2025 16:52 |
Протокол №6..pdf | |
20 березня 2025 09:38 |
тендерна документація.docx | |
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 3.docx | |
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 4.docx | |
20 березня 2025 09:38 |
додаток 1.docx | |
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 5.docx | |
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 2.docx |
08 квітня 2025 12:15 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||||||||
08 квітня 2025 12:13 |
тендерна документація зі змінами 2.docx
|
||||||||||||||||||
08 квітня 2025 11:58 |
Зміни 3.docx
|
||||||||||||||||||
08 квітня 2025 11:58 |
Протокол №8.pdf
|
||||||||||||||||||
08 квітня 2025 11:58 |
Додаток 4_зі змінами 2.docx
|
||||||||||||||||||
08 квітня 2025 11:58 |
Додаток 1_зі змінами 2.docx
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
Зміни_2.docx
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
Протокол №7.pdf
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
додаток 1 зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
Додаток 4_зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
26 березня 2025 19:43 |
Додаток 2_зі змінами.docx
|
||||||||||||||||||
21 березня 2025 16:52 |
Зміни.docx
|
||||||||||||||||||
21 березня 2025 16:52 |
Протокол №6..pdf
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
тендерна документація.docx
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 3.docx
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 4.docx
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
додаток 1.docx
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 5.docx
|
||||||||||||||||||
20 березня 2025 09:38 |
Додаток 2.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Що ви закупляєте?
Дата подання: 20 березня 2025 17:55
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:02
Добрий день.
В електронних полях вказано, що закупляється Торфобрикет і Вугілля камˊяне, а в документації вже вказано вугілля кам’яне, напівбрикети торф’яні! Просимо пояснити, чому розбіжність у предметі закупівлі в оголошенні і в документації?
Відповідь: Добрий день. Дякуємо за звернення. Буде внесено зміни в електронні поля.
Партії до 5т
Дата подання: 20 березня 2025 17:57
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:02
Поставка товару здійснюється силами та транспортом Учасника торгів партіями до 5 т.
Чому не по 2 кілограми, а аж по 5т? Це спеціально для здорожчання вартості предмету закупівлі і марнування державних коштів?
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Повідомляємо що для Замовника є необхідність поставки товару силами та транспортом Учасника торгів партіями до 5 т а не по 2 кілограми.
ДСТУ ISO 9001:2015
Дата подання: 20 березня 2025 18:01
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:01
Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.
А Замовник хоч розуміє зміст своєї вимоги щодо даного сертифікату? Чи знаєте Ви, що таке Система управління якістю у сфері оптової торгівлі твердим паливом? І яке відношення має оптова торгівля до ваших 43,5т?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. Щодо суті питання, доводимо до Вашого відома, що відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Згідно із ч. 3 ст. 22 Закону «Про публічні закупівлі» Тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити. Відповідно до ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі» Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг). У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам. Маркування, протоколи випробувань та сертифікати повинні бути видані органами з оцінки відповідності, компетентність яких підтверджена шляхом акредитації або іншим способом, визначеним законодавством. З урахуванням вище зазначеного, одним із доказів необхідного рівня якості товару є підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам товару загальновизнаним вимогам (ДСТУ, ГОСТ, ТУ) шляхом проведення незалежної оцінки або сертифікації. Тому, Замовник вимагає від Учасників надання Сертифікату на систему управління якістю ISO 9001:2015, котрий підтверджує відповідність вимогам міжнародного стандарту ISO 9001, який діє в Україні. Стандарт ISO 9001 визначає вимоги до систем менеджменту якості у сфері постачання продукції та надання послуг, що підтверджується пунктом 01. Національного стандарту України ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT). Наявність у підприємства сертифікату на систему менеджменту якості відповідно до вимог ISO 9001 свідчить про спроможність підприємства здійснити поставку твердого палива у відповідності до вимог діючої нормативно–правової документації, а не містить жодних дискримінаційних елементів. Це найпоширеніший стандарт у світі. ISO 9001 забезпечує структуру та набір принципів, які забезпечують здоровий підхід до управління організацією. Додатково інформуємо про достатню кількість рішень АМКУ, в яких вимога щодо надання сертифікату ДСТУ ISO 9001:2015, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, не вважається дискримінаційною, а саме: Рішення №19422-р/пк-пз від 27.12.2019, Рішення від 03.10.2023 №15779, Рішення Колегії № 9066-р/пк-пз від 26.04.2021. Тому, відповідно до частини третьої статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» вимога зазначена в Додатку №2 та Додатку №4 до тендерної документації: «Учасник повинен використовувати систему менеджменту (управління) якістю стосовно послуг торгівлі твердим паливом. Для підтвердження необхідно надати в складі тендерної пропозиції копію сертифікату на систему управління якістю щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015, у сфері оптової торгівлі твердим паливом, що засвідчує використання учасником вказаної системи управління якістю, який виданий учаснику та дійсний на момент подання.» не є дискримінаційною, а є законною та необхідною для безперебійного постачання твердого палива в Опорний заклад освіти “Крилівський ліцей ” Корецької міської ради, а також є гарантією надійності та стабільності постачальника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-20-001186-a.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: Товариство з обмеженою відповідальністю "РЕСУРСИ БАТЬКІВЩИНИ", Код ЄДРПОУ:45635427
Дата подання: 24 березня 2025 11:15
Дата подання: 24 березня 2025 11:15
СКАРГА про порушення законодавства про публічні закупівлі
21 березня 2025 року Замовником було розміщено файл тендерної документації. Зі змісту якої вбачалась наявність дискримінаційних вимог, які порушують вільну конкуренцію, основні принципи публічних закупівель та наші права на участь у закупівлі.
Вважаємо що таке рішення суперечить Закону та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 р. No 1178
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 26 березня 2025 16:43
рішення від 26.03.2025 № 4703.pdf
Дата публікації: 26 березня 2025 16:42
Інформація про резолютивну частину рішення від 03.04.2025 № 5254.pdf
Дата публікації: 04 квітня 2025 12:41
рішення від 03.04.2025 № 5254.pdf
Дата публікації: 07 квітня 2025 18:31
Коментар замовника щодо усунення порушення: Опорний заклад освіти "Крилівський ліцей" Корецької міської ради (код
ЄДРПОУ: 22564462) вніс зміни до тендерної документації за процедурою закупівлі -
"Напівбрикети торф’яні , вугілля камˊяне ДК 021- 2015 - 09110000-3 – Тверде паливо",
оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2025-03-20-001186-a, з метою усунення порушень, зазначених у мотивувальній частині рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Дата виконання рішення замовником: 08 квітня 2025 12:21
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 квітня 2025 15:52
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" |
230 898,00
UAH з ПДВ
|
152 250,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "РІВНЕЕНЕРГОПОТЕНЦІАЛ" |
198 414,00
UAH з ПДВ
|
168 980,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Енергопроект ЛТД" |
199 926,00
UAH з ПДВ
|
168 990,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "НАФТОАГРОСЕРВІС" #32872463 |
Переможець |
152 250,00
UAH з ПДВ
|
17 квітня 2025 11:04
|