Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Картопля свіжа та горох сушений
Очікувана вартість
1 220 000,00 UAH
UA-2025-03-20-000019-a ● 69ce222dd7fd4677a2bcd553a152e35c
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
20 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЛЮБОМИРІВСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ" ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 03188613 |
Місцезнаходження: | 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вул. Степова, 27 |
Контактна особа: |
Наталія Кириченко +380960381083 ku_lubpni_zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03210000-6: Зернові культури та картопля
Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення.
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Розгорнути
Згорнути
Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я.
Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника.
Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника).
Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року.
Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8030 кілограм
Картопля столова рання, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
27075 кілограм
Картопля столова пізня, клас перший, ДСТУ 9221
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
155 кілограм
Горох сушений, колотий, жовтий, першого ґатунку, ДСТУ 7701
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 03210000-6 — Зернові культури та картопля
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата подання заявки | Поставка товару здійснюється транспортом Постачальника до продовольчого складу за адресою Замовника з 8:00 до 15:00 у робочі дні тижня, два рази на тиждень, згідно заявки замовника дрібними партіями до 20 кг протягом одного робочого дня з моменту замовлення. Транспорт Постачальника повинен забезпечувати збереження товару під час перевезення, мати всі необхідні дозвільні документи, включно з документами на транспорт для перевезення товарів, які є об'єктами санітарного нагляду, забезпечувати необхідний у відповідності з технічними регламентами на товар температурний режим під час перевезення товару.Транспортні засоби для перевезення харчових продуктів повинні мати довідку про санітарну обробку, бути чистими, у справному стані.Працівники, що супроводжують поставку продуктів харчування, здійснюють їх транспортування, завантаження та розвантаження, підлягають обов’язковому медичному огляду. Вони повинні мати особисту медичну книжку встановленого зразка та спеціальний одяг. Санітарний паспорт на транспортний засіб, довідка про санітарну обробку транспортного засобу, особові медичні книжки працівників, що супроводжують поставку, повинні бути надані для огляду на першу вимогу відповідальних осіб закладу, які приймають продукти харчування, та службових осіб Замовника, які здійснюють контроль за постачанням продуктів харчування до закладів охорони здоров’я. Поставка товару здійснюється відповідно до специфікації до цього договору. Кількість, асортимент та ціна товару, що постачається, фіксується у видатковій накладній, яка формується у відповідності із узгодженою заявкою Замовника. Замовник приймає товар: за кількістю – відповідно до видаткової накладної; за якістю – відповідно до посвідчення якості виробника (декларації виробника). Строк поставки товару: по 31 грудня 2025 року. Адреса Замовника: 70026, Україна, с. Любомирівка, вул. Степова, 27, Запорізька обл. | Повторювана поставка | 1 | Робочі | 100 |
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
20 березня 2025 00:16 |
ПРОЄКТ ДОГОВОРУ картопля.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 9221 | Так | |
Клас |
Можливі значення:
|
|
Термін збирання |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Відповідність ДСТУ 9221 | Так | |
Клас |
Можливі значення:
|
|
Термін збирання |
Можливі значення:
|
|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Колір |
Можливі значення:
|
|
Відповідність ДСТУ 7701 | Так | |
Ґатунок |
Можливі значення:
|
|
Вид |
Можливі значення:
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 березня 2025 00:05
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "Бован Олександр Іванович" |
740 615,00
UAH з ПДВ
|
740 615,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
фізична особа-підприємець Потапчук Вікторія Вікторівна |
757 640,00
UAH з ПДВ
|
757 640,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ПП "Смарт Фуд ПП" |
1 086 320,00
UAH з ПДВ
|
1 086 320,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "Радченко Інна Володимирівна" |
1 204 710,00
UAH з ПДВ
|
1 204 710,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "Бован Олександр Іванович" #2584003090 |
Переможець |
740 615,00
UAH з ПДВ
|
25 березня 2025 21:23
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 березня 2025 00:51
|
Договір № 38 картопля.pdf | укладений |
28 березня 2025 00:48
|