Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Очікувана вартість
1 031 401 566,00 UAH
UA-2025-03-19-014106-a ffda5c5d214c434fa424cdc8544b575f
Відкриті торги з особливостями    Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Подати пропозицію

Контакти

ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА

+380442543212 turubarova@endocenter.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державне некомерційне підприємство "Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров'я України"
Код ЄДРПОУ: 22863747
Місцезнаходження: 01021, Україна , м. Київ обл., Київ, Кловський узвіз, 13А
Контактна особа: ТУРУБАРОВА ОЛЕНА ВАЛЕНТИНІВНА
+380442543212
turubarova@endocenter.com.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 20:03
Звернення за роз’ясненнями: до 07 квітня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 квітня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 квітня 2025 00:00
Початок аукціону: 10 квітня 2025 15:14
Очікувана вартість: 1 031 401 566,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 157 007,83 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: відсутні
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 5157007 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: відсутні

Фінансування

Закупівля за кошти: Ukraine facility

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Дотримання вимог чинного законодавства щодо локалізації З метою виконання п.61 Прикінцевих положень Закону України «Про публічні закупівлі» замовник здійснює закупівлю товару, зазначеного у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі робіт, ступінь локалізації виробництва якого повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків, та який повинен бути включений до Переліку товарів з підтвердженим ступенем локалізації виробництва* (далі – Перелік), за винятком, якщо учасником до закупівлі пропонується товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». *Перелік формує та веде Уповноважений орган. Перелік оприлюднюється на офіційному веб-сайті Уповноваженого органу. Враховуючи викладене, учасник повинен до участі у торгах у складі робіт запропонувати товар, зазначений у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, з підтвердженим ступенем локалізації виробництва або товар, зазначений у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі». На виконання вказаної вимоги Тендерної документації учасник відносно товару, зазначеного у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсiв, у складі тендерної пропозиції повинен надати: На підтвердження товару з підтвердженим ступенем локалізації виробництва: 1. Довідку в довільній формі, яка повинна містити наступну інформацію щодо запропонованого учасником товару: - ступінь локалізації виробництва, який повинен дорівнювати чи перевищувати 25 відсотків; - ID номенклатурної позиції згідно Переліку. 2. На виконання вимог п.13-1 Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 2 серпня 2022 р. № 861, учасник до участі у торгах повинен запропонувати товар, виробник якого має сертифікат відповідності системи управління якістю у виробництві вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 або ДСТУ EN ISO 9001:2018 (EN ISO 9001:2015, IDT; ISO 9001:2015, IDT) або національних стандартів, якими їх замінено, виданого акредитованим відповідно до законодавства органом з оцінки відповідності (копія надається у складі тендерної пропозиції). АБО На підтвердження поставки товару, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі»: 1. Документ, що підтверджує країну походження товару (сертифікат про походження товару або засвідчена декларація про походження товару або декларація про походження товару або сертифікат про регіональне найменування товару).

Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції, повинні бути складені українською мовою, за винятком: 1) документів про освіту, записів в трудових книжках, які можуть бути складені українською та/або російською мовами; 2) документального підтвердження відсутності у санкційному списку Європейського Союзу, яке надається шляхом формування .pdf файлу на сайті https://www.sanctionsmap.eu/#/main, складене англійською мовою. У разі, якщо документ чи інформація, надання яких передбачено цією тендерною документацією, складені іншою(ими) мовою(ами), ніж передбачено умовами цієї тендерної документації, у складі тендерної пропозиції надається документ мовою оригіналу з обов’язковим перекладом українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
Капітальний ремонт частини приміщень Українського науково-практичного центру ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України за адресою: Кловський узвіз 13-А у Печерському районі м. Києва (1 – 5 поверхи) (Код ДК 021:2015 - 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01021, Україна, м. Київ, м.Київ, Кловський узвіз, 13-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2026
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Банківські 100
Підписання договору Одноразова поставка 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03
Форма підтвердження: заява
Опис: шляхом самостійного декларування
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 20:03

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Підтверджується, що
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі

Сума забезпечення: 5157007 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія, Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 157 007,00 грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят сім тисяч сім грн. 00 коп.).
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 157 007,00 грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят сім тисяч сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Державне некомерцйне підприємство «Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України» Код ЄДРПОУ отримувача 22863747 Поточний рахунок UA368201720355189150300009715 Банк отримувача Державна казначейська служба України, м.Київ 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Електронна банківська гарантія, Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 157 007,00 грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят сім тисяч сім грн. 00 коп.).

Сума забезпечення: 5157007 UAH
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Електронна банківська гарантія, Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 157 007,00 грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят сім тисяч сім грн. 00 коп.).
Вимоги до документу: Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної банківської гарантії (безвідкличної банківської гарантії, оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639), із зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 3 цього ж Розділу, сплатити на рахунок замовника, вказаний у зверненні, кошти у сумі забезпечення тендерної пропозиції, визначеній в тендерній документації. Банківська гарантія оформлюється в банку, який має ліцензію Національного банку України (копія додається у складі документів тендерної пропозиції). Гарантія має містити: найменування, номер, дату, місце складання. реквізити гаранта - повну та/або скорочену назву, його юридичну та/або фактичну адресу, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити принципала - повну та/або скорочену назву принципала, що збігається з назвою, яка зазначена ним у картці із зразками підписів і відбитка печатки (для фізичної особи - прізвище, ім'я та по батькові та документ, що її засвідчує (серія, номер, дата, ким виданий, місце проживання), його місцезнаходження ідентифікаційний код за ЄДРПОУ; реквізити бенефіціара - назву, ідентифікаційний код за ЄДРПОУ, місцезнаходження, реквізити оголошення про закупівлю – унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; суму гарантії цифрами та словами і валюту платежу; термін дії або строк дії гарантії чи обставини, за яких строк дії гарантії вважається закінченим – “викласти обставини, передбачені у пункту 3 Розділу III тендерної документації, строк дії банківської гарантії до “___” _________ 20__ р. включно”. умови настання гарантійних випадків – “викласти обставини, передбачені пунктом 3 Розділу III тендерної документації”; умови, за яких можна вносити зміни до тексту гарантії принципалом, бенефіціаром, банком-гарантом. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 5 157 007,00 грн. (п’ять мільйонів сто п’ятдесят сім тисяч сім грн. 00 коп.). Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен складати не менше дев’яносто днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій (у вигляді конкретної дати). Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/заяву про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий(у) договір/заяву разом з банківською гарантією. Строк сплати за гарантією має становити не більше 5 робочих днів з дня отримання вимоги. Гарантія має вступити в силу з дати її видачі та бути чинною протягом всього періоду її дії. Набуття чинності забезпечення тендерної пропозиції підтверджується листом банку-гаранта, який Учасник в обов’язковому порядку надає у складі документів тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія та документи, передбачені цим пунктом Тендерної документації, надаються у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис особи, яка підписала гарантію та документи, що надаються у складі тендерної пропозиції, та кваліфіковану електронну печатку банку-гаранта. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією відповідного документу гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Застереження щодо випадків, у разі якщо забезпечення тендерної пропозиції не повертається учаснику вказані у пункті 3 цього Розділу. Пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, відхиляються Замовником відповідно до пункту 44 Особливостей. Усі витрати, пов’язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок Учасника. Банківські реквізити замовника: Назва Державне некомерцйне підприємство «Український науково-практичний центр ендокринної хірургії, трансплантації ендокринних органів і тканин Міністерства охорони здоров’я України» Код ЄДРПОУ отримувача 22863747 Поточний рахунок UA368201720355189150300009715 Банк отримувача Державна казначейська служба України, м.Київ 3.1. Забезпечення тендерної пропозиції повертається учаснику в разі: 1) закінчення строку дії тендерної пропозиції та забезпечення тендерної пропозиції, зазначеного в тендерній документації; 2) укладення договору про закупівлю з учасником, який став переможцем процедури закупівлі; 3) відкликання тендерної пропозиції до закінчення строку її подання; 4) закінчення тендеру в разі неукладення договору про закупівлю з жодним з учасників, які подали тендерні пропозиції. 3.2. Забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі: 1) відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; 2) непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; 3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, документів та інформації, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей; 4) ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. 3.3. За зверненням учасника, яким було надано забезпечення тендерної пропозиції, замовник повідомляє установу, що видала такому учаснику гарантію, про настання підстави для повернення забезпечення тендерної пропозиції протягом п'яти днів з дня настання однієї з підстав, визначених частиною четвертою статті 25 Закону з урахуванням пункту 47 Особливостей. 3.4. Кошти, що надійшли як забезпечення тендерної пропозиції, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників.
Строк дії тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Строк дії тендерної пропозиції із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору про закупівлю
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
При наданні забезпечення підтверджується, що
Сума забезпечення виконання Договору про закупівлю становить % від ціни цього Договору про закупівлю
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Грошова застава
Вимоги до документу: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Грошова застава
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Грошова застава
Вимоги до документу: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Форма забезпечення
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Грошова застава
Вимоги до документу: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
Строк дії гарантії перевищує строк дії Договору про закупівлю на
Форма підтвердження: документ
Назва документу: Грошова застава
Вимоги до документу: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. 6.2. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець протягом 5 календарних днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів за формою, яка встановлена Додатком 10 цієї Тендерної документації, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою ним особою. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ, інше). У разі, коли договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати.
05 квітня 2025 00:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2025 00:14
4-u_160_КД_ВОБ.xls
05 квітня 2025 00:14
4-u_160_КД_ПВР.xls
05 квітня 2025 00:14
4-Додаток 5 Проєкт договору.docx
05 квітня 2025 00:14
4-ТД_1-5 пов_нова редакція.docx
05 квітня 2025 00:14
4-зміни ТД_1-5 пов.docx
02 квітня 2025 21:04
3-u_160_КД_ВОБ.xls
02 квітня 2025 21:04
3-u_160_КД_ПВР.xls
02 квітня 2025 21:04
3-ТД_1-5 пов_нова редакція.docx
02 квітня 2025 21:04
3-зміни ТД_1-5 пов.docx
02 квітня 2025 21:04
3-Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 20:04
2-u_160_КД_ВОБ.xls
19 березня 2025 20:04
2-u_160_КД_ПВР.xls
19 березня 2025 20:04
2-Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 20:04
2-ТД_1-5 пов.docx
05 квітня 2025 00:18
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
02 квітня 2025 21:25
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 20:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 квітня 2025 00:14
4-u_160_КД_ВОБ.xls
05 квітня 2025 00:14
4-u_160_КД_ПВР.xls
05 квітня 2025 00:14
4-Додаток 5 Проєкт договору.docx
05 квітня 2025 00:14
4-ТД_1-5 пов_нова редакція.docx
05 квітня 2025 00:14
4-зміни ТД_1-5 пов.docx
02 квітня 2025 21:04
3-u_160_КД_ВОБ.xls
02 квітня 2025 21:04
3-u_160_КД_ПВР.xls
02 квітня 2025 21:04
3-ТД_1-5 пов_нова редакція.docx
02 квітня 2025 21:04
3-зміни ТД_1-5 пов.docx
02 квітня 2025 21:04
3-Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 20:04
2-u_160_КД_ВОБ.xls
19 березня 2025 20:04
2-u_160_КД_ПВР.xls
19 березня 2025 20:04
2-Додаток 5 Проєкт договору.docx
19 березня 2025 20:04
2-ТД_1-5 пов.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо підсумкової відомості ресурсів
Дата подання: 26 березня 2025 15:19
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:24
В Підсумковій відомості ресурсів, викладеній на майданчику під номером 1625 зазначено "Устаткування, враховане в текстових позицiях i локальних кошторисах, що заданi в явному видi" (одиниця виміру - грн.; кількість 1). Для правильного оцінення даного Устаткування необхідно розшифрувати, що саме входить в цей пункт.
Відповідь: За Вашим зверненням опрацьовуються та будуть внесені зміни до тендерної документації, які будуть оприлюднені у строки та спосіб, передбачений чинним законодавством.
Щодо відомості обсягів робіт
Дата подання: 27 березня 2025 12:02
Дата відповіді: 29 березня 2025 17:54
Шановний Замовнику! 1. У викладеній на майданчику ВОБ локальні кошториси не мають нумерацію за порядком. Наприклад, після ЛК02-01-05 йде ЛК02-01-010; 02-01-031, а за ним 02-01-034; після ЛК 02-01-037 йде ЛК 02-01-044. Прошу уточнити чи коректно викладено технічне завдання в повному обсязі. 2. в ПВР є устаткування медичного газопостачання, при цьому у ВОБ відсутній кошторис на придбання цього устаткування, який за логікою повинен бути під номером 02-01-033, оскільки під номером 02.01.034 – монтаж зазначеного обладнання. Так само з кошторисами з монтажу системи оповіщення про пожежу (ЛК02-01-047) наступний кошторис 02-01-049 на пусконалагоджувальні роботи, відсутній кошторис 02-01-048 (імовірно на придбання устаткування) тим паче, що устаткування присутнє в ПВР, ЛК02-01-053 монтаж систем протидимного захисту, далі йде кошторис 02,01-055 на монтаж системи контролю загазованості, відсутній кошторис 02-01-054 на придбання устаткування системи протидимного захисту, ЛК 02-01-035 монтаж системи контролю загазованістю, а ним йде ЛК 02-01-057 на пусконалагоджувальні роботи контролю загазованості. Відсутній ЛК 02-01-056 (орієнтовно на придбання устаткування системи контролю загазованості, оскільки устаткування є в ПВР), ЛК02-01-058 Монтаж структурованого кабеля, за ним ЛК 02-01-060 Пусконалагоджувальні роботи. Відсутній ЛК 02-01-059 (імовірно на придбання устаткування, оскільки устаткування є в ПВР), ЛК 02-01-61 монтаж системи охоронної сигналізації, за ним ЛК 02-01-063 монтаж системи контролю доступу, відсутній ЛК 02-01-062 на придбання устаткування системи охорони сигналізації (устаткування є в ПВР), ЛК 02-01-067 монтаж системи відеоспостереження, за ним іде ЛК02-01-069 на пусконалагоджувальні роботи цієї системи, відсутній ЛК 02-01-068 придбання устаткування системи відеоспостереження, ЛК 02-01-035 на придбання устаткування на Телемедицину та палатну сигналізацію має 10 розділів. В ЛК 02-01-036 (на монтаж цього устаткування) всього 2 розділи. Таким чином, оскільки не викладено ВОБ з переліком устаткування - невідомо яке устаткування і скільки в який розділ ставити (якщо враховувати, що одне й те ж устаткування може бути в декількох розділах). Для складання кошторисної документації у відповідності до предмета закупівлі просимо викласти на майданчик ВОБ з повним переліком робіт та матеріалів відповідно до предмета цієї закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Підсумкова відомість ресурсів та відомість обсягів робіт повністю відповідають проектній документації та додані у тендерну документацію у повному обсязі.
Продовження строків подання пропозиції
Дата подання: 27 березня 2025 15:53
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:24
Наша компанія зацікавлена у поданні тендерної пропозиції за тендерною процедурою. Однак, у зв’язку зі значним обсягом необхідних документів для підготовки тендерної пропозиції, а також необхідністю узгодження з субпідрядними організаціями та отриманням відповідних підтверджень, просимо вас розглянути можливість продовження строку подання тендерних пропозицій. Зважаючи на складну економічну ситуацію, спричинену війною, особливо важливо забезпечити раціональне та ефективне використання бюджетних коштів. Додатковий час дозволить підібрати найякісніше обладнання за оптимальною ціною, що сприятиме економії державних ресурсів без втрати якості та функціональності. Це, у свою чергу, дозволить забезпечити кращий рівень медичних послуг для громадян. Таке продовження строків подання пропозицій дозволить не лише нашій компанії, а й іншим учасникам якісно підготувати документацію, що сприятиме підвищенню рівня конкуренції та прозорості закупівельного процесу. Відповідно до ч. 2 ст. 23 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник має право внести зміни до тендерної документації, зокрема продовжити строк подання пропозицій. З огляду на вищезазначене, просимо вас розглянути можливість продовження строку подання пропозицій мінімум на 7 календарних днів
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглядається питання внесення змін в тендерну документацію з можливістю продовження строку подачі тендерних пропозицій, про що учасники будуть повідомлені додатково.
Щодо незаконної вимоги в технічному завданні та ТД
Дата подання: 27 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 28 березня 2025 21:24
Шановний Замовник! Додатком 4 до Тендерної документації встановлено вимогу щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсів. Ця вимога є незаконною оскільки: пп.4.5. п. 4 Розділу 1 Тендерної документації зазначено, що Закупівля здійснюється в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility (далі - інструмент Ukraine Facility), передбаченого Рамковою Угодою укладеною між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованою Законом України від 06.06.2024 № 3786-IX (далі - Рамкова угода). Пунктом 6-1 Розділу 10 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України «Про публічні закупівлі» чітко встановлено що: «Цей пункт не застосовується до закупівель, які підпадають під дію положень Закону України "Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі", а також положень про державні закупівлі інших міжнародних договорів України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України». Тобто дана Рамкова угода є Міжнародним договором, який ратифіковано Верховною радою України. Таким чином, зазначені товари в Підсумковій відомості ресурсів не потребують підтвердження ступеня локалізації відповідно до норм чинного законодавства. Враховуючи вищенаведене просимо привести вимоги Тендерної документації у відповідність до вимог чинного законодавства шляхом виключення вимоги щодо підтвердження ступеню локалізації виробництва товарів зазначених у пп.1075, 1197 (пп.1), 1198 (пп.1), 1199 (пп.1) Пiдсумкової вiдомості ресурсів з вимог технічного завдання та загалом з тендерної документації даної закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідно до вимог чинного законодавства щодо публічних закупівель замовник зобов'язаний купити або локалізований товар з підтвердженим ступенем локалізації виробництва у 2025 році не менше 25% або товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі».
При цьому, пропонуючи у своїй пропозиції чи локалізований товар чи товар, країною походження якого є країна, яка є стороною Угоди про державні закупівлі, укладеної 15 квітня 1994 р. в м. Марракеші, із змінами, внесеними Протоколом про внесення змін до Угоди про державні закупівлі, вчиненим 30 березня 2012 р. в м. Женеві, з якою Україна уклала інші міжнародні договори України, згода на обов’язковість яких надана Верховною Радою України, що містять положення про державні закупівлі, у тому числі угоди про вільну торгівлю, або країна, яка є учасником Угоди про державні закупівлі, до якої Україна приєдналася відповідно до Закону України «Про приєднання України до Угоди про державні закупівлі», учасник повинен врахувати додаткову вимогу про те, що запропонований товар одночасно повинен бути з прийнятних країн.
Дані вимоги повністю узгоджуються між собою та не потребують внесення змін.
щодо необхідності внесення змін
Дата подання: 29 березня 2025 19:35
Дата відповіді: 30 березня 2025 08:21
Шановний Замовнику! Відповідно до тендерної документації: Забезпечення виконання договору про закупівлю: 6.1. Замовником вимагається не пізніше дати укладення договору внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 0,5% вартості договору. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на реєстраційний рахунок замовника не пізніше, ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку дії договору про закупівлю. Усі витрати, пов’язані з поданням забезпечення виконання договору, здійснюються за рахунок Учасника. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним у випадках, передбачених пунктом 21 Особливостей; згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених цим Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються Законом, договором про закупівлю та договором застави грошових коштів, який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою Додатком 10 до Тендерної документації. АЛЕ на сайті в Прозорро та, найголовніше, в оголошенні про закупівлю вказано, що забезпечення виконання договору про закупівлю "ВІДСУТНЄ". Це є досить важливим порушенням невказати на сайті та в оголошенні про наявне забезпечення виконання договору. Просимо Вас внести відповідні зміни. Це також допоможе Вам та попередить в майбутньому зауваження в цій частині з боку аудиторів під час проведення моніторингу закупівлі. Враховуючи очікувану вартість, моніторинг обовязково буде. 2) Просимо продовжити строк подання пропозицій ще на два-три тижні, аби учасники встигли підготувати договірні ціни с усіма розрахунками та сприяти тим самим розширенню конкуренції, яка в свою чергу сприятиме економії бюджетних коштів, адже чим більше учасників закупівлі, тим більша імовірність , що на електронному аукціоні учасники будуть понижати свої ціни та шляхом понижень боротимуться за можливість виконати роботи за предметом закупівлі. Розраховуємо на врахування описаного та завчасно дякуємо !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, технічна реалізація відображення інформації в ЕСЗ не належить до повноважень замовника. Це функція адміністратора ЕСЗ та майданчиків. Спробуйте новий дизайн сторінки тендера і знайдете там всю необхідну інформацію.
щодо продовження строку подання пропозицій
Дата подання: 30 березня 2025 21:55
Дата відповіді: 02 квітня 2025 21:14
Просимо продовжити строк подання пропозицій ще на два-три тижні, аби учасники встигли підготувати договірні ціни з усіма розрахунками та сприяти тим самим розширенню конкуренції, яка в свою чергу сприятиме економії бюджетних коштів, адже чим більше учасників закупівлі, тим більша імовірність , що на електронному аукціоні учасники будуть понижати свої ціни та шляхом понижень боротимуться за можливість виконати роботи за предметом закупівлі за найнижчу ціну. Розраховуємо на врахування описаного та завчасно дякуємо !
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесено зміни. Строк подання пропозицій продовжено відповідно до вимог чинного законодавства.
аналогічний договір
Дата подання: 30 березня 2025 22:09
Дата відповіді: 02 квітня 2025 21:18
Відповідно до ТД: "Відомості про виконання аналогічного(их) договору(ів) щодо предмету закупівлі згідно Додатку 6 тендерної документації, які повинні підтверджувати те, що учасник має досвід виконання аналогічного(их) договору(ів). Під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, підготовленій згідно з Додатком 6 тендерної документації, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками, змінами та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) виконаних робіт (форми КБ-2В) та довiдка(-ки) про вapтicть виконаних робiт (форми КБ-3), що підтверджують факт виконання договору у повному обсязі." Вказано, що під аналогічним договором/договорами слід розуміти виконаний договір/договори з усіма додатками та додатковими угодами, предметом якого є капітальний ремонт (або будівництво, або реконструкція) об’єктів будівництва. Постає перше питання: за останні скільки років можна надавати аналогічний договір ? Постає друге питання: предметом договору має бути будівництво/реконструкція/капітальний ремонт будь-якої будівлі або споруди, вірно? Тобто підійде будівництво/реконструкція/капітальний ремонт: і лікарні, і школи, і садика, і окремих інженерних мереж (газопостачання або водопроводу або каналізації в якихось будівлях), і вулиці як споруди, і мосту на дорозі як споруди, і метрополітену, і гідро/тепло/електро-станцій, і причалу, і бізнес-центрів, і стадіонів, і басейнів, і добувних шахт, і приватних будинків, і кладовища, і інших будь-яких будівель чи споруд, вірно ? Бо саме так буквально ми розуміємо і трактуємо умови тендерної документації. Якщо не так, то внесіть будь ласка зміни та конкретизуйте це.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником не встановлені вимоги щодо років виконання аналогічного договору.
"/" слід читати як "або".
Замовником не визначено на які об'єкти будівництва повинен бути наданий аналогічний договір.
Щодо підсумкової відомості ресурсів
Дата подання: 03 квітня 2025 13:01
Дата відповіді: 05 квітня 2025 00:29
Шановний замовнику! Просимо надати роз’яснення як учасникам вказувати в розрахунку договірної ціни поставку устаткування, оскільки в розміщеній на майданчику ПВР частина устаткування вказана як поставка Підрядника, а частина - як поставка Замовника. Чи необхідно зазначати, що усе устаткування поставляється Підрядником? Чи все-таки технічним завданням передбачено устаткування, яке буде поставлятись буде Замовником?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Усе устаткування поставляється Підрядником.
Технічне завдання
Дата подання: 03 квітня 2025 15:44
Дата відповіді: 05 квітня 2025 00:32
Добрий день. Ознайомившись із Додатком № 4 до тендерної документації та Відомістю обсягів робіт встановлено, що у відомості обсягів робіт є розділи з відповідними назвами але у них не зазначено найменування робіт і кількості які повинні виконуватись зокрема у наступних локальних кошторисах : 1.Локальний кошторис 02-01-010 на Технологічні рішення (Інклюзивне обладання) Розділ1. Медичне обладнання, що не монтується Розділ2. Медичне обладнання Роздiл 3. Загальне обладання та інвентар Роздiл 4. Меблі 2.Локальний кошторис 02-01-012 на Обладнання систем Вентиляції Роздiл 1. Система ПВ1 Роздiл 2. Система ПВ2 Роздiл 3. Система ПВ3 Роздiл 4. Система ПВ4 Роздiл 5. Система ПВ5 Роздiл 6. Система ПВ6 Роздiл 7. Система ПВ7 Роздiл 8. Система ПВ8 Роздiл 9. Система ПВ9 Роздiл 10. Система ПВ10 Роздiл 11. Система В1 Роздiл 12. Системи В1.1, В1.4 Роздiл 13. Системи В1.2, В1.3, В1.5 Роздiл 14. Системи В1.6, В1.7 Роздiл 15. Системи В2.1…….. В2.16 Роздiл 16. Система В3 Роздiл 17. Системи В4.1…….. В4.4 Роздiл 18. Системи В5.1…….. В5.46 Роздiл 19. Обладнання фільтрування та регулювання Роздiл 20. Регулятори CAV та VAV Роздiл 21. Обладнання зниження шуму 3.Локальний кошторис 02-01-015 на Обладнання систем кондиціонування та охолодження Роздiл 1. Система К1 Роздiл 2. Система К2 Роздiл 3. Система К3 Роздiл 4. Система К4 Роздiл 5. Система К5 4.Локальний кошторис 02-01-018 на Монтаж систем опалення Роздiл 5. Матеріали для кріплення 5.Локальний кошторис 02-01-020 на Придбання обладнання системи теплопостачання Роздiл 1. Вузли теплопостачання 7. Локальний кошторис 02-01-021 на Монтаж систем теплопостачання Роздiл 2. Матеріали для кріплення 8. Локальний кошторис 02-01-030 на силовае електрообладнення (придбання устаткування) Роздiл 1. ЩИТ АВАРІЙНОГО ВВОДУ РЕЗЕРВА Роздiл 2.ЩИТИ ВІВДНО РОЗПОДІЛЬЧІ Роздiл 3.ЩИТИ РОЗПОДІЛЬЧІ Роздiл 4.ЩИТИ ГАРАНТОВАНОГО ЖИВЛЕННЯ Роздiл 5.ЩИТИ БЕЗПЕРЕБІЙНОГО ЖИВЛЕННЯ Роздiл 6.СПЕЦІАЛЬНИЙ РОЗДІЛ ТРАНСФОРМАТОР Роздiл 7.ЩИТИ РОЗПОДІЛЬЧІ Роздiл 8.ЩИТИ РОБОЧОГО ОСВІТЛЕННЯ Роздiл 9.ЩИТИ АВАРІЙНОГО ОСВТЛЕННЯ 9. Локальний кошторис 02-01-035 на Телемедицина та палатна сигналізація (устаткування) Роздiл 1. Загальне обладнання Роздiл 2. Серверне та комутаційне обладнання Роздiл 3. Програмне забезпечення Роздiл 4. Додаткове обладнання Роздiл 5. Система відеоспостереження Роздiл 6. Відеосистема Роздiл 7. Аудіосистема Роздiл 8. Серверне та комутаційне обладнення Роздiл 9. Програмне забезпечення Роздiл 10. Додаткове обладнення 10. Локальний кошторис 02-01-036 на Телемедицина та палатна сигналізація (монтажні роботи) Розділ 3. Кабельні вироби та метеріали Розділ 6. Кабельні вироби та метеріали 11.Локальний кошторис 02-01-044 на Система пожежної сигналізації (устаткування) Розділ 1. Система пожежної сиглалізації 12.Локальний кошторис 02-01-051 на системи автономного пожежогасіння (устаткування) Роздiл 1. Приміщення охорони 1 пов. Роздiл 2. 1 прим. 0,088 174, 3м3 HFC-257ea Роздiл 3. 2 прим. 0,014 31.0м3 HFC-257ea Роздiл 4. 3 прим. 0,015 31. 28м3 HFC-257ea Роздiл 5. 4 прим. 0,007 40,8м3 HFC-257ea 13. Локальний кошторис 02-01-064 на Система контролю доступу (устаткування) Роздiл 1. Обладнання контролю доступу 14.Локальний кошторис 02-01-065 на системи контролю доступу (устаткування) Роздiл 1. Обладнання контролю доступу Оскільки у відомості обсягів робіт зазначено лише назву локального кошторису і розділу без переліку робіт які слід виконати просимо внести зміни до тендерної документації та вказати у вищезазначених локальних кошторисах і розділах види та кількість робіт які слід врахувати при складанні кошторисної документації для участі у даній процедурі закупівлі. Або у разі відсутності потреби у їх врахування при складанні кошторисів просимо внести зміну у документацію та виключити їх з переліку відомості обсягів робіт.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вказані у запитанні Розділи передбачають лише закупівлю обладнання/устаткування, інформація про яке зазначена у Підсумковій відомості ресурсів, без проведення відповідних робіт.
Розгорнути всі запитання: 9 Згорнути запитання