Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Екскаватори-навантажувачі JCB 4CX SITEMASTER з навісним обладнанням (або еквівалент)
Очікувана вартість
11 160 000,00 UAH
UA-2025-03-19-014026-a ● fe8becc8b87a4959b8b22335e217bd1b
Спрощена закупівля
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Військова частина А4438 |
Код ЄДРПОУ: | 26632393 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Висікайло Віталій Вікторович 380506590126 Vysikaylo4438@post.mil.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 19:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 25 березня 2025 12:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 02 квітня 2025 14:00 |
Очікувана вартість: | 11 160 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 55 800,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 штука
Екскаватор-навантажувач JCB 4CX SITEMASTER з навісним обладнанням (або еквівалент)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
15 квітня 2025
ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 березня 2025 19:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
25 березня 2025 10:32 |
Перелік змін від 25.03.2025 в ОГОЛОШЕННЯ_Спрощена_закупівля_2item_Екскаватори_JCB_4CX_SITEMASTER.docx | |
25 березня 2025 10:32 |
ОГОЛОШЕННЯ_25.03.2025_Спрощена_закупівля_2item_Екскаватори_JCB_4CX_SITEMASTER_З_ДОДАТКОВИМИ_ЗМІНАМ.docx | |
21 березня 2025 09:27 |
ОГОЛОШЕННЯ Спрощена_закупівля_2item_Екскаватори_JCB_4CX_SITEMASTER_ЗІ_ЗМІНАМИ.docx | |
21 березня 2025 09:27 |
Перелік змін від 21.03.2025 ОГОЛОШЕННЯ Спрощена_закупівля_2item_Екскаватори_JCB_4CX_SITEMASTER.docx | |
19 березня 2025 19:46 |
ОГОЛОШЕННЯ._Спрощена_закупівля_2item_Екскаватори_JCB_4CX_SITEMASTER .docx | |
19 березня 2025 19:46 |
Проєкт ДОГОВОРУ_2items_Екскаватори_JCB.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
УЗГОДЖЕННІ ДІЇ ЗАМОВНИКА З ПОСТАЧАЛЬНИКОМ
Дата подання: 20 березня 2025 13:57
Дата відповіді: 21 березня 2025 09:30
Шановний Замовник! В таблиці 1 технічні характеристики, зазначено "Еквівалентом вважатиметься товар, який за характеристиками та своїм призначенням відповідає вимогам, встановленим Замовником." - фактично будь яке відхилення на 1 міліметр - буде вважатисяч невідповідністю, та завмовник відхиляє пропозицію, по причині, що технічне завдання складене таким чином, що відповідає лише учаснику з пропозицією на jcb4cx. Тобто створені всі штучні умови для участі та перемоги констракшн машинері. Також звертаємо увагу, що аукціон припадає на 01.04.2025 року, а строк поставки - не пізніше 15.04.2025 року - в даній закупівлі взагалі не передбачено участь де-кількох учасників, не передбачено період оскарження, період підписання договору... Закупівля оглошена суто на користь констракшн машинері, без жодної конкуренції. Закупівля є відображенням спільних корупційних узгоджених дій Замовника з представниками jcb, що призведе до спотвореного результату закупівлі та марнотратства бюджетних коштів. Вимагаємо переглянути технічне завдання та строки поставки, для розширення кола учасників та заощадження бюджетних коштів. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення. Наразі Замовником внесено зміни в необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі.
Щодо терміну постачання
Дата подання: 21 березня 2025 10:02
Дата відповіді: 21 березня 2025 10:49
Шановний Замовник! Просимо Вас збільшити термін постачання до 01.05.2025 року. Дякуємо
Відповідь: В зв'язку з нагальною потребою не можемо збільшити термін постачання. Дякую за розуміння.
Термін постачання
Дата подання: 21 березня 2025 11:03
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:41
Замовник! Просимо Вас ставити реальні терміни постачання товару, а не ті котри Ви узгодили з Констракшен машинері!!! Реальний термін постачання -01.05.2025 року. Внесить відповідні зміни.!!! Замовник Ви посилаєтесь на нагальну потребу, то чому процедура закупівлі не оголошена в період з 01.01 до 19.03.25? ЧИ є встановлений термін 15.04.2025 р - маніпулятивний ПІД КОНКРЕТНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
Вам не стидно!
Дата подання: 21 березня 2025 16:52
Дата відповіді: 21 березня 2025 18:41
Шановні, вся країна донатить, щоб ви обрізали конкуренцію під JCB. Що значить двигун і екскаватор одного виробника? Що в результаті призводить до +80% від ринкових цін. Це шо таке відбувається? Вам копать чи класти в карман? Моніторимо всі тендери які зараз оголошують військові частини - і чесно кажучи В ШОЦІ!!! Такого бути не може, зразу на всплива в голові про ".....українську гниду"
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, дякуємо за звернення.
КОРУПЦІЯ
Дата подання: 21 березня 2025 19:22
Дата відповіді: 22 березня 2025 10:48
Шановний Замовник, Ваша закупівля – є прикладом спільних узгоджених дій Замовника з представниками jcb. В прямому сенсі – Вашими діями відбувається розкрадання державного бюджету. Там де прописано технічне завдання під констракшн машинері – обов’язково обмеження конкуренції, завищення цін, та розкрадання бюджетних коштів. Лише на цьому тижні закупівлі, № у прозорро: UA-2025-03-11-012915-a (бюджет 47 699 999,82 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-11-002048-a (бюджет 26 499 999,90 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-012770-a (бюджет 5 300 000,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-003765-a (бюджет 31 100 000,00 - на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-18-011525-a (бюджет 5 144 610,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-20-014400-a (бюджет 10 706 667,00 – на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-19-013724-a (бюджет 97 200 000,00- на користь jcb – монопольно); UA-2025-03-19-014026-a (бюджет 11 160 000,00 - на користь jcb – монопольно); Шановні схаменіться, досить розкрадати бюджет, спільними діями з констракшн машинері. Державний бюджет призначений не особисто для вас, щоб ви його розкрадали з констрашн машинері! Майте повагу до платників податків, які наповнюють бюджет країни під час воєнного стану, та створюйте всі умови для заощадження коштів! Ніхто не проти взагалі проти техніки jcb, це Ваш вибір, але шановні – не за всі кошти державного бюджету. Ви усвідомлюєте, що надприбутки які отримує констракшн машинері не залишаються в Україні – а йдуть в Болгарію. А хтось з Вас задавався питанням чому констракшн машинері відвантажує техніку вже з готовими техпаспортами? Все дуже просто - щоб Вам не надавати митну декларацію, щоб ніхто не бачив реальну митну вартість товарів ввезених в Україні!!! А цікаво, чи в курсі Англійці, що взагалі відбувається? Тому дуже та щиро просимо Вас, заради України та всіх Українців - перестати бути співучасниками з розкраданням державного бюджету воюючої країни. Дякую.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику, в Україні існує низка державних органів, до компетенції яких віднесено контроль за наявністю або відсутністю корупційних дій та притягнення до відповідальності осіб, вина яких у вчиненні корупційних дій була встановлена. Ніхто не має право безпідставно звинувачувати будь-кого не маючи на те законних підстав.
ПОВТОРНО
Дата подання: 21 березня 2025 19:45
Дата відповіді: 22 березня 2025 10:03
Замовник! ОСКІЛЬКИ ВИ НАДАЛИ ТАКУ ВІДПОВІДЬ : "Шановний учаснику, дякуємо за звернення." ТО ПОВТОРНО НАДСИЛАЄМО ЗВЕРНЕННЯ : Просимо Вас ставити реальні терміни постачання товару, а не ті котри Ви узгодили з Констракшен машинері!!! Реальний термін постачання -01.05.2025 року. Внесить відповідні зміни.!!! Замовник Ви посилаєтесь на нагальну потребу, то чому процедура закупівлі не оголошена в період з 01.01 до 19.03.25? ЧИ є встановлений термін 15.04.2025 р - маніпулятивний ПІД КОНКРЕТНОГО ПОСТАЧАЛЬНИКА?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В зв'язку з нагальною потребою не можемо збільшити термін постачання. Дякую за розуміння.
Прохання внести зміни до ТД
Дата подання: 24 березня 2025 20:25
Дата відповіді: 25 березня 2025 11:02
Шановний замовнику торгів! Висловлюємо Вам свою зацікавленість процедурою закупівлі та підтверджуємо намір взяти участь у зазначеній процедурі. З метою збільшення кількості потенційних учасників закупівлі, просимо розглянути внесення наступних змін у Додатку 3 тендерної документації: П.1. Враховуючи короткий строк поставки (не пізніше 15.04.25) прошу зазначити дату виготовлення НЕ РАНІШЕ 10.2024 РОКУ ВИПУСКУ , так як машини, що було виготовлено у січні 2025 року та пізніше фізично не встигнуть ні доїхати, ні пройти мито та передпродажну підготовку до встановленого строку поставки.
П.15. Суцільний паливний бак без використання додаткових ємностей об’ємом – не менше 132 л. Машини з більш сучасним аксіально-поршневим гідравлічним насосом з електричним налаштуванням продуктивності (робота на збільшеній потужності лише для більш важких процесів) значно більш економічні у паливних витратах на той саме час роботи, отже не потребують збільшеного паливного бака. Що є поліпшенням характеристик предмету закупівлі.
П. 23. Максимальний тиск в гідравлічній системі не менше 205 Бар. Усе гідравлічне обладнання розраховане на середній тиск у системі 190 Бар, отже надлишковий тиск у 250 Бар у жодному разі не впливає на продуктивність машини, але дає більшу вірогідність обриву шлангів у системі з подальшою втратою мастила та позачергових ремонтних робіт. Що є поліпшенням характеристик предмету закупівлі.
П. 24. Загальний об’єм гідравлічної системи – не більше 132 л. Більш сучасний аксіально-поршневий насос дає надчутливе керування гідравлічним обладнанням але потребує більшого об’єму гідравлічної системи за застарілий шестеренний гідравлічний насос. Що є поліпшенням характеристик предмету закупівлі.
П 39. Має бути встановлена система контролю роботи екскаватора-навантажувача в реальному часі через GSM, GPS та Інтернет.
Система включає в себе такі додаткові опції:
- Час напрацювання машини згідно лічильнику мото/годин екскаватора-навантажувача,
- Повідомлення про технічне обслуговування,
- Історія сервісного обслуговування,
- Попередження щодо технічного стану екскаватора,
- Рівень пального в баку,
- Простоювання техніки.
Доукомплектування машини даною системою є сертифікованим та у жодному разі не впливає на якість її роботи.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Ми врахували Вашу пропозицію щодо років виготовлення / випуску предмета закупівлі, включивши весь 2024 рік.
Що стосується визначених Замовником конструкцій та типу предмета закупівлі, то відповідно до абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що:
1) Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника
2) При цьому Замовник має право (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні та технічні характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника.
Ми врахували Вашу пропозицію щодо років виготовлення / випуску предмета закупівлі, включивши весь 2024 рік.
Що стосується визначених Замовником конструкцій та типу предмета закупівлі, то відповідно до абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що:
1) Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника
2) При цьому Замовник має право (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні та технічні характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника.
Щодо внесених змін
Дата подання: 25 березня 2025 11:29
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:37
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, Вами вимагається : "Предмет закупівлі повинен мати номенклатурний номер НАТО (NSN) відповідно до Порядку кодифікації предметів постачання, затвердженого наказом Міністерства оборони України від 18.12.2017 № 673" - Ви закуповуєте стандартний екскаватор-навантажувач, для чого потрібен номер НАТО? Ви своїми діями навмисно обмежуєте участь потенційних учасників? ЧИ повинні виробники отримувати номер НАТО на товар, якщо це стандартний виріб не військового призначення?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, дякуємо за Ваше звернення.
Кодифікація - це діяльність, спрямована на класифікацію, ідентифікацію та призначення предметам постачання номенклатурних номерів.
Кодифікація забезпечує створення бази даних (Каталогу) предметів, які потрібні для функціонування Сил оборони України та їх застосування за призначенням - зразки озброєння та військової техніки, запчастини, предмети форми одягу, медичні засоби, продукти харчування та інше. Відповідно, кодифікації підлягає не лише озброєння та військова техніка.
Метою кодифікації предметів постачання є підвищення ефективності керування номенклатурою предметів постачання на всіх стадіях життєвого циклу, забезпечення необхідних умов для автоматизованого обліку, поліпшення керування запасами, сприяння сумісності систем логістики сил оборони України із системами логістики збройних сил інших країн.
Відповідно до пп. 3 п. 3 та абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, «інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», а «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також інші характеристики предмета закупівлі.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні, технічні та інші характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника відповідно до умов діяльності Замовника.
Кодифікація - це діяльність, спрямована на класифікацію, ідентифікацію та призначення предметам постачання номенклатурних номерів.
Кодифікація забезпечує створення бази даних (Каталогу) предметів, які потрібні для функціонування Сил оборони України та їх застосування за призначенням - зразки озброєння та військової техніки, запчастини, предмети форми одягу, медичні засоби, продукти харчування та інше. Відповідно, кодифікації підлягає не лише озброєння та військова техніка.
Метою кодифікації предметів постачання є підвищення ефективності керування номенклатурою предметів постачання на всіх стадіях життєвого циклу, забезпечення необхідних умов для автоматизованого обліку, поліпшення керування запасами, сприяння сумісності систем логістики сил оборони України із системами логістики збройних сил інших країн.
Відповідно до пп. 3 п. 3 та абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, що оприлюднюється замовником відповідно до статті 10 цього Закону, обов’язково зазначаються, зокрема, «інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі», а «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, а також інші характеристики предмета закупівлі.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні, технічні та інші характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника відповідно до умов діяльності Замовника.
Країна походження предмета закупівлі
Дата подання: 25 березня 2025 11:33
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:36
Замовник! Вами вимагається: "Предмет закупівлі має бути походженням з країни / країн – учасників Багатосторонньої Угоди СОТ щодо державних закупівель (WTO Government Procurement Agreement)" . Надайте розьясненя, чому предмет повинен бути тільки з країни / країн – учасників Багатосторонньої Угоди СОТ? Дякуємо
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за Ваше звернення.
Що стосується умови походження предмета закупівлі з країни / країн – учасників Багатосторонньої Угоди СОТ щодо державних закупівель (WTO Government Procurement Agreement), то відповідно до абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що:
1) Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання, зокрема, на джерело походження предмета закупівлі
2) При цьому Замовник має право (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні, технічні та інші характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника відповідно до умов діяльності Замовника.
Що стосується умови походження предмета закупівлі з країни / країн – учасників Багатосторонньої Угоди СОТ щодо державних закупівель (WTO Government Procurement Agreement), то відповідно до абзацу другого п. 4 ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» «у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників». Це означає, що:
1) Замовник має право вказати у власних вимогах до предмета закупівлі посилання, зокрема, на джерело походження предмета закупівлі
2) При цьому Замовник має право (але не зобов’язаний) вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
В контексті цих норм Закону, Замовником у вимогах до предмета закупівлі визначені якісні, технічні та інші характеристики товару, що оптимально відповідають вимогам та потребам Замовника відповідно до умов діяльності Замовника.
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Констракшн Машинері" #32828388 |
Переможець |
11 160 000,00
UAH з ПДВ
|
02 квітня 2025 19:41
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
21 квітня 2025 19:20
|
Електронний підпис | укладений |
10 квітня 2025 17:55
|
Договір.pdf | укладений |
10 квітня 2025 17:54
|