Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Квадрокоптери дрони DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Очікувана вартість
13 253 072,00 UAH
UA-2025-03-19-013572-a 7082f35b3b634c7393b6308bdacc91da
Спрощена закупівля    Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Назар Самсоненко

+380970224508 nazar.ns98@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Військова частина А7382
Код ЄДРПОУ: 26630613
Місцезнаходження: Україна ,
Контактна особа: Назар Самсоненко
+380970224508
nazar.ns98@gmail.com
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 17:43
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 00:01
Початок аукціону: 31 березня 2025 14:59
Початок аукціону: 31 березня 2025 14:59
Очікувана вартість: 13 253 072,00 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 66 265,36 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34710000-7: Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
112 комплект
Квадрокоптери дрони DJI Mavic 3E Enterprise (CP.EN.00000411.01)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Херсонська область, м. Херсон
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2025
ДК 021:2015: 34710000-7 — Вертольоти, літаки, космічні та інші літальні апарати з двигуном

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар здійснюються Замовником протягом 30 календарних днів (за умови наявності бюджетних коштів на рахунку Замовника за даним кодом видатків на оплату відповідних зобов'язань) з дати поставки Товару, шляхом безготівкового банківського переказу коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткової накладної. Попередня оплата не передбачається. У разі затримки бюджетного фінансування Замовник, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Постачальника. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 календарних днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на відповідні зобов’язання. Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
19 березня 2025 17:43
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
19 березня 2025 17:43
оголошення до Мавіків (18).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 15:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА" 13 216 000,00
UAH
13 148 800,00
UAH
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРТРОС" 13 216 000,00
UAH
13 216 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

02 квітня 2025 15:03
Електронний підпис
01 квітня 2025 16:35
Електронний підпис
27 березня 2025 22:02
Електронний підпис
27 березня 2025 22:02
Електронний підпис
27 березня 2025 22:02
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf.p7s
27 березня 2025 22:02
Гарантійний лист 1.2.pdf
27 березня 2025 22:02
4. Витяг з реєстру ПДВ.pdf
27 березня 2025 22:02
Виписка з ЄДР Інкас.pdf.p7s
27 березня 2025 22:02
Довідка з інформацією .pdf
27 березня 2025 22:02
4. Статут ТОВ ІНКАС ЮА.pdf.p7s
27 березня 2025 22:02
4. Статут ТОВ ІНКАС ЮА.pdf
27 березня 2025 22:02
Гарантійний лист 1.2.pdf.p7s
27 березня 2025 22:02
Виписка з ЄДР Інкас.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 19:39
Електронний підпис
27 березня 2025 19:39
Електронний підпис
27 березня 2025 19:38
Комерційна пропозиція.pdf
27 березня 2025 19:38
Витяг ПДВ ГЕРТРОС.pdf
27 березня 2025 19:38
Модельний статут.pdf
27 березня 2025 19:38
Виписка 11.03.2025.pdf.p7s
27 березня 2025 19:38
Витяг ПДВ ГЕРТРОС.pdf.p7s
27 березня 2025 19:38
Виписка 11.03.2025.pdf
27 березня 2025 19:38
Довідка щодо ліцензії.pdf
27 березня 2025 19:38
Модельний статут.pdf.p7s
27 березня 2025 19:38
Лист - згода з договором.pdf
27 березня 2025 19:38
Довідка щодо ліцензії.pdf.p7s
27 березня 2025 19:38
ТС.pdf
27 березня 2025 19:38
ТС.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРТРОС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"
#44975155
Рішення скасоване 13 148 800,00
UAH
15 квітня 2025 15:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 17:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІНКАС ЮА"
#44975155
Відхилено 13 148 800,00
UAH
15 квітня 2025 15:55
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРТРОС"
#45608697
Переможець 13 216 000,00
UAH
15 квітня 2025 16:00

Вимога про усунення невідповідностей

Пунктом 43 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) встановлено, що якщо під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Згідно частини 9 статті 26 Закону Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Так, пунктом 1.5 Додатку 2 до Оголошення встановлено, що згідно з вимогами Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» та/або установчих (статутних) документів учасник зобов’язаний додатково надати рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою). Проте, учасником ТОВ «ІНКАС ЮА», код ЄДРПОУ 44975155 не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю. Відповідно до частини 2 статті 44 глави V Закону України «Про товариства з обмеженою та додатковою відповідальністю» від 06.02.2018 року № 2275-VIII встановлено, що рішення про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів товариства відповідно до останньої затвердженої фінансової звітності, приймаються виключно загальними зборами учасників, якщо інше не передбачено статутом товариства. Разом з тим, рішення про надання згоди на вчинення інших значних правочинів, крім зазначених у частині другій цієї статті, приймаються загальними збори учасників, якщо інше не встановлено статутом товариства. Отже, учасником не надано в складі пропозиції рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю, що в свою чергу свідчить про невідповідність вимогам Оголошення. Враховуюче зазначене, учасник ТОВ «ІНКАС ЮА», код ЄДРПОУ 44975155 повинен завантажити рішення загальних зборів учасників про надання згоди на вчинення значного правочину – договору про закупівлю (у формі протоколу загальних зборів або рішення єдиного учасника та/або довіреність на підписанта договору (оформлені належним чином з урахуванням статутних документів, в разі якщо підписант є довіреною особою), з урахуванням вимог встановлених Оголошенням. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення орга

Документи

01 квітня 2025 19:42
Електронний підпис
01 квітня 2025 19:42
Розгляд_пропозиції.docx

Документи

15 квітня 2025 16:00
Електронний підпис
15 квітня 2025 15:59
Розгляд_пропозиції.docx

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2025 16:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЕРТРОС"
#45608697
13 216 000,00
UAH
Документи

Документи

15 квітня 2025 16:00
Електронний підпис
15 квітня 2025 15:59
Розгляд_пропозиції.docx