Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 "Єдиний закупівельний словник": 85110000-3 – Послуги лікувальних закладів та супутні послуги (Послуги з проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів)
Очікувана вартість
395 000,00 UAH
UA-2025-03-19-013476-a c468d9763da4425b9e6d8adfaea3115d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Олександр Віталійович Бган

+380984569542 chortkivckrl@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Чортківська центральна міська лікарня" Чортківської міської ради
Код ЄДРПОУ: 02001185
Місцезнаходження: 48500, Україна , Тернопільська обл., м. Чортків, вул. Дмитра Пігута, 31 Б
Контактна особа: Олександр Віталійович Бган
+380984569542
chortkivckrl@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 24 березня 2025 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 березня 2025 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 27 березня 2025 00:00
Очікувана вартість: 395 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 975,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги


Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД втос гістол посл бер 25 ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування, коди та назва послуг, одиниці виміру зазначено в Додатку 2 до тендерної документації (Технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.

Згідно умов цієї процедури закупівлі тендерною документацією вважається сукупність інформації у вигляді заповнених електронних полів в розділі "Тендерна документація" та прикріпленого текстового документу "ТД втос гістол дослідж трав 24 ", що містить всю іншу інформацію, передбачену згідно ст. 22 Закону та з урахуванням Особливостей. З урахуванням обсягу фінансування видатків замовника до розгляду не приймається тендерна пропозиція, ціна якої є вищою ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення цих відкритих торгів. Найменування, коди та назва послуг, одиниці виміру зазначено в Додатку 3 до тендерної документації (Технічна специфікація) та по тексту оголошення. Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - процедура закупівлі (відкриті торги, з урахуванням Особливостей). Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
225 послуга
Гістологічне дослідження І категорії складності (для одного пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
55 послуга
Гістологічне дослідження II категорії складності (для одного пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
315 послуга
Гістологічне дослідження ІІІ категорії складності (для одного пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
55 послуга
Гістологічне дослідження IV категорії складності (для одного пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
3 послуга
Проведення гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу для експрес дослідження (для одного пацієнта)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 48500, Україна, Тернопільська область, місто Чортків, вулиця Д.Пігута 31Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
1. Вчинення кримінальних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 47, пункт 5
Стаття 47, пункт 6
Фізичною особою підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 47, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 47, пункт 2
Стаття 47, пункт 3
Юридичною особою підтверджується, що
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 47, пункт 12
Фізичною особою підтверджується, що
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
Юридичною особою підтверджується, що
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Форма підтвердження: документ
6. Порушення справи про банкрутство
Підтверджує: переможець
Відноситься до: закупівлі
Учасник процедури закупівлі визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 47, пункт 8
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
7. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 47, пункт 7
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
8. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: закупівлі
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 47, пункт 1
Підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 47, пункт 9
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Резидентом підтверджується, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30
Нерезидентом підтверджується, що
Учасник процедури закупівлі є нерезидентом
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 19 березня 2025 17:30

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови) тендерної пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Підтверджується, що
Мова тендерної пропозиції

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про усунення дискримінаційної і незаконної вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2025 16:40
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:58
Пунктом 1.1 Додатку 1 до Тендерної документації передбачено, що Учасник надає довідку в довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (за наявності) про наявність обладнання та матеріально - технічної бази в межах Тернопільської області, необхідних для виконання вимог замовника із зазначенням переліку обладнання та матеріально-технічної бази, за місцем здійснення діяльності, де будуть надаватися послуги. Згідно п.6 Додатку 2 до Тендерної документації передбачено, що транспортування біологічного матеріалу до лабораторії здійснюється за рахунок Замовника. У зв’язку з специфікою роботи медичного закладу Замовника матеріал для проведення гістологічного дослідження може бути доставлений лише у межах Тернопільської області. Вбачається, що вказані умови мають дискримінаційні ознаки і надають можливість приймати участь у закупівлі тільки учасникам, які знаходяться в Тернопільській області та обмежують можливість брати участь у тендерній закупівлі решті Учасникам, які знаходяться в інших регіонах України, зокрема і в прилеглих областях до Тернопільської області. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено територіальних обмежень на провадження господарської діяльності з медичної практики. З огляду на це та задля усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо внести зміни у зазначених частинах Додатку 1 та в Додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що діюча практика Антимонопольного комітету України з цього питання склалась не на вашу користь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, Дякуємо за Ваше звернення. Повідомляємо, що тендерна документація складена відповідно до вимог чинного законодавства України та медичних стандартів, що унеможливлює внесення будь-яких змін до неї. Зокрема, згідно з пунктами 2 та 3 розділу VII Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 року, проведення якісних прижиттєвих патологоанатомічних досліджень залежить від дотримання таких критично важливих умов: правильного забору, маркування і фіксації матеріалу; своєчасної доставки матеріалу до патологоанатомічного відділення ЗОЗ, бюро або центру не пізніше, ніж через 24 години після відбору. При цьому відповідальність за організацію доставки матеріалу покладається на керівника ЗОЗ, в якому проводився забір матеріалу. Таким чином, територіальні вимоги тендерної документації обґрунтовані необхідністю дотримання встановлених медичних стандартів, а не є обмеженням конкуренції.
Про усунення дискримінаційної і незаконної вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2025 16:41
Дата відповіді: 24 березня 2025 16:58
Згідно п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації, учасник повинен надати документи, що підтверджують наявність працівників та їх кваліфікації, а саме: лікарів - патологоанатомів не менше двох вищої кваліфікаційної категорії, лаборанта не менше одного вищої кваліфікаційної категорії. Вбачається, що вказані умови мають дискримінаційні ознаки і надають можливість приймати участь у закупівлі тільки учасникам, які мають у штаті працівників з такою кваліфікацією. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено саме таких вимог з кваліфікації працівників лабораторії. З огляду на це та задля усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо внести зміни у зазначену частину Додатку 1 тендерної документації. Слід зазначити, що діюча практика Антимонопольного комітету України з цього питання склалась не на вашу користь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання і доводимо до Вашого відома, що Вимоги, викладені в п.2.2 Додатку 1 до Тендерної документації щодо наявності в штаті учасника лікарів-патологоанатомів (не менше двох вищої кваліфікаційної категорії) та лаборанта (не менше одного вищої кваліфікаційної категорії), встановлені з метою забезпечення належного рівня надання медичних послуг і відповідають вимогам чинного законодавства України. Необхідність залучення фахівців відповідної кваліфікації обумовлена тим, що вони здійснюють складні гістологічні дослідження, які безпосередньо впливають на правильність встановлення діагнозу та подальше лікування пацієнтів. Довідник кваліфікаційних характеристик професій працівників (Випуск 78 "Охорона здоров'я"), затверджений МОЗ України, передбачає, що лікар-патологоанатом вищої кваліфікаційної категорії виконує складні гістологічні дослідження, а також морфологічний аналіз тканин, що є критично важливим для правильної діагностики, лаборант вищої кваліфікаційної категорії має відповідну компетенцію для забезпечення точності та достовірності лабораторних аналізів. Встановлені тендерною документацією вимоги до кваліфікації персоналу відповідають чинним наказам МОЗ України, забезпечують дотримання стандартів якості гістологічних досліджень, які є ключовими для охорони здоров’я, не є дискримінаційними, оскільки спрямовані на якісне надання медичних послуг і не обмежують конкуренцію, а лише встановлюють об’єктивні критерії для належного рівня обслуговування. Таким чином, вимоги тендерної документації є обґрунтованими та такими, що відповідають чинному законодавству України. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Про усунення дискримінаційної і незаконної вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2025 16:42
Дата відповіді: 24 березня 2025 17:02
Згідно п.5 Технічної специфікації та п.3 Додатку 2 до Тендерної документації, передбачено проведення гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу для експрес дослідження у термін 110 хвилин, зокрема надати усі підтверджуючі документи, про можливість виконання Учасником гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу для експрес дослідження у строк не більш ніж 110 хвилин з моменту забору біологічного матеріалу Замовником, зокрема акт санітарно-епідеміологічного обстеження за місцем надання послуг, документальне підтвердження наявності ліцензії МОЗ на право медичної практики, із зазначенням місця здійснення господарської діяльності для забезпечення можливості виконання замовлення, наявність працівників їх кваліфікації, обладнання та матеріально-технічної бази. Вбачається, що вказані умови мають дискримінаційні ознаки і не відповідають діючим нормативно-правовим актам. Жодним нормативно-правовим документом не встановлено таких термінів проведення гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу З огляду на це та з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо внести зміни у зазначену частину Додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що діюча практика Антимонопольного комітету України з цього питання склалась не на вашу користь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику, дякуємо за запитання і доводимо до Вашого відома, що пунктом 15 розділу VII Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом МОЗ України від 06.09.2021 року №1877, встановлено тривалість різних видів патологогістологічного дослідження біопсійного і операційного матеріалу, зокрема: - для діагностичних біопсій та операційного матеріалу - не більш, ніж 10 робочих днів від моменту отримання матеріалу. В додатку 2 до тендерної документації Замовником встановлено строк 110 хвилин для проведення гістологічного дослідження операційного та біопсійного матеріалу для експрес дослідження, що не суперечить підпункту 2 пункту 15 розділу VII Порядку проведення патологоанатомічного розтину, затвердженого наказом МОЗ України від 06.09.2021 року №1877. Необхідність отримання Замовником результатів проведених діагностичних біопсій та операційного матеріалу (гістологічних досліджень операційного та біопсійного матеріалу для експрес дослідження) у строк не більш ніж 110 хвилин зумовлена діяльністю медичного закладу та забезпеченням невідкладного реагування для збереження життя та здоров’я пацієнтів. Для проведення гістологічних досліджень біопсійного та операційного матеріалів необхідне гістологічне обладнання, що дозволяє забезпечити своєчасну якісну обробку отриманого досліджуваного матеріалу, точність і оперативність виконання результатів дослідження. Таким чином, вимоги тендерної документації є обґрунтованими та такими, що відповідають чинному законодавству України. Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Про усунення дискримінаційної і незаконної вимоги тендерної документації
Дата подання: 23 березня 2025 16:43
Дата відповіді: 24 березня 2025 17:04
Відповідно до п.5 Додатку 2 до Тендерної документації встановлено, Учаснику надати підтверджуючі документи про можливість доставки Замовником видалених під час втручання органів й тканин разом із тілом померлого у випадках смерті пацієнта під час оперативного втручання або невдовзі після цього за місцем здійснення діяльності Учасника. Учасник документально підтверджує можливість проведення досліджень видалених під час втручання органів й тканини у випадку смерті пацієнта під час оперативного втручання або невдовзі після цього та можливість проведення розтину тіла померлого. Вбачається, що вказані умови мають дискримінаційні ознаки і розраховані лише на патологоанатомічні бюро, що не сприяє конкуренції при закупівлі послуг. Більш того, послуга з розтину тіла померлого та його транспортування не передбачені специфікацією та предметом даної закупівлі. З огляду на це та з метою усунення дискримінаційних умов тендерної документації, просимо внести зміни у зазначену частину Додатку 2 тендерної документації. Слід зазначити, що діюча практика Антимонопольного комітету України з цього питання склалась не на вашу користь.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимоги, встановлені в п.5 Додатку 2 до Тендерної документації, ґрунтуються на положеннях Наказу МОЗ України № 1877 від 06.09.2021 р. "Про затвердження Порядку проведення патологоанатомічного розтину". Зокрема, відповідно до пункту 8 розділу VII зазначеного Порядку: "У випадках смерті пацієнта під час оперативного втручання або невдовзі після цього до патологоанатомічного відділення ЗОЗ (бюро, центру) доставляються видалені під час втручання органи й тканини разом із тілом померлого." Таким чином, вимога щодо підтвердження можливості проведення досліджень видалених органів і тканин, а також розтину тіла померлого є не дискримінаційною, а такою, що чітко відповідає чинним нормативним актам у сфері охорони здоров’я та патологоанатомічної служби. Щодо твердження про те, що послуга з розтину тіла померлого та його транспортування не передбачені предметом закупівлі, слід зазначити, що патологоанатомічні дослідження включають як аналіз біопсійного та операційного матеріалу, так і проведення розтинів у визначених законом випадках. Це є складовими єдиного процесу патологоанатомічного дослідження, яке здійснюється відповідно до встановлених державних стандартів.
Підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА­НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ 393 570,00
UAH з ПДВ
393 570,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

31 березня 2025 09:09
Електронний підпис
31 березня 2025 09:08
ВИТЯГ МВС.pdf
21 березня 2025 10:26
Електронний підпис
21 березня 2025 10:26
Електронний підпис
21 березня 2025 10:25
Наказ ліцензія.pdf
21 березня 2025 10:25
Виписка з ЄДР.pdf
21 березня 2025 10:25
ВИТЯГ МВС.pdf
21 березня 2025 10:25
Відомості про учасника.pdf
21 березня 2025 10:25
Аналогічний договір.pdf
21 березня 2025 10:25
Аналогічний договір.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА­НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ

Наявність не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором

Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення кримінальних правопорушень

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань"

Підтверджую

Мова (мови) тендерної пропозиції

Мова тендерної пропозиції

Наявність досвіду виконання аналогічного договору

Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)

Наявність працівників відповідної кваліфікації

Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід

Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій

Вчинення економічних правопорушень

Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів

Підтверджую

Порушення справи про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Вчинення правопорушень, повʼязаних із застосуванням санкцій

Учасник процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА­НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#21157390
Переможець 393 570,00
UAH з ПДВ
28 березня 2025 19:46

Документи

28 березня 2025 19:47
Довідка НАЗК
28 березня 2025 19:46
Електронний підпис
27 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)
27 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 28 березня 2025 19:46

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ТЕРНОПІЛЬСЬКЕ ОБЛАСНЕ ПАТОЛОГОА­НАТОМІЧНЕ БЮРО» ТЕРНОПІЛЬСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
#21157390
393 570,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

28 березня 2025 19:47
Довідка НАЗК
28 березня 2025 19:46
Електронний підпис
27 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (припинено)
27 березня 2025 00:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
07 квітня 2025 17:02
Дог втос гістол посл КНП ТОПБ ТОР 393570 квіт 25.PDF укладений
07 квітня 2025 16:58