Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Клавіатури, миші
Очікувана вартість
3 400,00 UAH
UA-2025-03-19-013197-a ● 624a6702460642ecbd16c40032ce2ec7
Запит (ціни) пропозицій
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Дата оприлюднення:
19 березня 2025
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 40342220 |
Вебсайт: | http://kr.consumer.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 25006, Україна , Кіровоградська обл., м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84 |
Контактна особа: |
Олена Бончук +380522320811 anticorruption.sector@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30230000-0: Комп’ютерне обладнання
Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору.
Товар передається Постачальником Замовнику в упаковці (пакуванні), яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов.
Упаковка (пакування) Товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промаркованим на упаковці (пакуванні) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов і виконано таким чином, який виключає його знищення або пошкодження під час транспортування до Замовника.
Одночасно з Товаром, Постачальник зобов’язується передати Замовнику документи на Товар (сертифікат якості виробника, паспорт якості, гарантійний талон, тощо).
Перехід права власності на Товар відбувається в момент передачі Товару Замовнику та підписання уповноваженими Сторонами видаткової накладної.
Ризики випадкового знищення та/або пошкодження Товару переходять до Замовника з моменту передачі товару Замовнику і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу товару (видаткової накладної).
Розгорнути
Згорнути
Товар передається Постачальником Замовнику в упаковці (пакуванні), яка відповідає вимогам стандартів або технічних умов.
Упаковка (пакування) Товару повинна забезпечувати його схоронність за звичайних умов зберігання і транспортування. Кожне пакувальне місце Товару повинно бути промаркованим на упаковці (пакуванні) чи ярлику відповідно до державних стандартів, технічних умов і виконано таким чином, який виключає його знищення або пошкодження під час транспортування до Замовника.
Одночасно з Товаром, Постачальник зобов’язується передати Замовнику документи на Товар (сертифікат якості виробника, паспорт якості, гарантійний талон, тощо).
Перехід права власності на Товар відбувається в момент передачі Товару Замовнику та підписання уповноваженими Сторонами видаткової накладної.
Ризики випадкового знищення та/або пошкодження Товару переходять до Замовника з моменту передачі товару Замовнику і підписання Сторонами відповідних документів про приймання-передачу товару (видаткової накладної).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 штука
Клавіатури
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
5 штука
Миші
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 30230000-0 — Комп’ютерне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Поставка (передача) товару здійснюється Постачальником за його рахунок за адресою Замовника, тобто: 25006, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84, протягом 10 (десяти) робочих днів, з моменту укладення даного Договору. | Одноразова поставка | 10 | Робочі | 100 |
Iнша подія | Розрахунки проводяться після отримання Замовником Товару, протягом 10 (десяти) робочих днів з дати отримання Замовником належним чином оформленої підписаної видаткової накладної на поставку Товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
19 березня 2025 17:01 |
Проєкт Договору.docx |
Назва параметру | Значення | Одиниці виміру |
---|---|---|
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Матеріал корпусу |
Можливі значення:
|
|
Підсвічування клавіш | Ні | |
Мова розкладки |
Можливі значення:
|
|
Інтерфейс підключення |
Можливі значення:
|
|
Тип підключення |
Можливі значення:
|
|
Форм-фактор |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Гарантійний термін | від 12 до 12 | місяць |
Технічні, якісні та кількісні характеристики предмету закупівлі | ||
Живлення |
Можливі значення:
|
|
Тип сенсора |
Можливі значення:
|
|
Колесо прокрутки | Так | |
Кількість кнопок | від 2 до 2 | |
Інтерфейс підключення |
Можливі значення:
|
|
Тип підключення |
Можливі значення:
|
|
Розмір |
Можливі значення:
|
|
Бренд |
Можливі значення:
|
|
Гарантійний термін | від 12 до 12 | місяць |
Довжина кабелю | від 1.5 до 1.5 | метр |
Роздільна здатність | від 1000 до 1000 | точок на дюйм |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 24 березня 2025 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Специфікація пропозиції | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" |
2 746,80
UAH з ПДВ
|
2 746,80
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "СРИВКІН СЕРГІЙ БОРИСОВИЧ" |
3 285,00
UAH з ПДВ
|
3 285,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП ОСАДЧИЙ ЮРІЙ ГРИГОРОВИЧ |
3 365,00
UAH з ПДВ
|
3 365,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
ФОП "ФОП ТОМАШЕВСЬКИЙ АРТУР ІВАНОВИЧ" |
3 375,00
UAH з ПДВ
|
3 375,00
UAH з ПДВ
|
Специфікація | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "САНТАРЕКС" #30126040 |
Переможець |
2 746,80
UAH з ПДВ
|
24 березня 2025 11:04
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
27 березня 2025 11:15
|
Договір про закупівлю № 66_2025 від 27.03.2025.pdf | укладений |
27 березня 2025 11:15
|
Додаток 1 до Договору про закупівлю № 66_2025 від 27.03.2025.pdf | укладений |
27 березня 2025 11:15
|