Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Деревина дров'яна промислового використання твердих порід,згідно коду CPV за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина
Очікувана вартість
1 339 800,00 UAH
UA-2025-03-19-013094-a ● 2cbc7de9fce24bd79696d5b9aff59c94
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38646021 |
Вебсайт: | http://ck.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, ВУЛИЦЯ ПРИКОРДОННИКА ЛАЗАРЕНКА, БУДИНОК 1 |
Контактна особа: |
Анна Білецька +380661162980 biletskaanna3@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:55 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 28 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 28 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 31 березня 2025 02:00 |
Очікувана вартість: | 1 339 800,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:03410000-7: Деревина
Тендерна документація
26 березня 2025 16:44 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
26 березня 2025 16:44 |
ТД деревина промислова ТВЕРДА 2025 (зі змінами)(1).docx | |
26 березня 2025 16:44 |
Зміни до ТД(2).odt | |
26 березня 2025 16:44 |
Протокол № 242(зміна Т.Д.)(4).docx |
26 березня 2025 16:44 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
26 березня 2025 16:44 |
ТД деревина промислова ТВЕРДА 2025 (зі змінами)(1).docx
|
|||
26 березня 2025 16:44 |
Зміни до ТД(2).odt
|
|||
26 березня 2025 16:44 |
Протокол № 242(зміна Т.Д.)(4).docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимога
Дата подання: 22 березня 2025 16:50
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:21
Згідно з п. 29 постанови №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування «У разі проведення відкритих торгів згідно з цими особливостями для закупівлі твердогопалива, бензину, дизельного пального, природного газу, газу скрапленого для автомобільноготранспорту, газу скрапленого для комунально-побутового споживання та промислових цілей,електричної енергії положення пунктів 1 і 2 частини другої статті 16 Закону замовником не застосовуються».
Згідно з п. 48 постанови №1178 Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, під час здійснення закупівлі товарів Замовник може не застосовувати до Учасників процедури закупівлі кваліфікаційні критерії, визначені в ст.16 Закону України «Про публічні закупівлі». Застосування таких критеріїв є його правом.
Наведена позиція ПД АМК України також викладена у рішенні № 1455-р/пк-пз від 30.01.2025.
Приберіть незаконні вимоги з тд
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником, уважно розгянуто ваше питання. Відповідно до пункту 15 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), предмет закупівлі визначається замовником відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708 (далі — Порядок № 708). Предмет закупівлі визначається замовником самостійно, з урахуванням вимог Порядку № 708, який встановлює правила визначення замовником предмета закупівлі із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг та «Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі», затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 11.06.2020 № 1082 (далі — Порядок № 1082), який визначає процедуру розміщення інформації про публічні закупівлі, яка оприлюднюється на вебпорталі Уповноваженого органу у складі електронної системи закупівель, подання інформації, документів, звернень та скарг, одержання повідомлень через електронну систему закупівель. Замовник оголосив закупівлю товару: 1. назва предмету закупівлі - «Деревина дров'яна промислового використання твердих порід, згідно коду CPV за ДК 021:2015 03410000-7 Деревина» 2. код предмету закупівлі відповідно до класифікаторів - «ДК 021-2015 (CPV): 03410000-7 Деревина »; 3. назви товару кожної номенклатурної позиції предмета закупівлі - «Деревина дров'яна промислового використання твердих порід» 4. код товару, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі – «ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід». Отже, зважаючи на викладене вище опис технічної специфікації товару вказаний у тендерній документації та власне предмет закупівлі даної процедури закупівель – відкритих торгів – не відповідає коду за ДК 2015 (CPV): 09110000 — Тверде паливо, а саме ДК 021:2015: 09111400-4 - Деревне паливо, тому п.29 Особливостей у цих торгах не застосовується.
Проте замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Проте замовник прийняв рішення внести зміни до тендерної документації.
Дякуємо за звернення!
Дискримінація
Дата подання: 22 березня 2025 16:52
Дата відповіді: 25 березня 2025 15:29
Вимога надати ДСТУ ISO 28000:2008 (ISO 28000:2007, IDT) стосовно постачання/торгівлі лісоматеріалами є дискримінаційною, та такою що обмежує коло потенційних учасників, приберіть дискримінаційну вимогу з тд. Для кого прописані ваші вимоги? Лише під одного учасника?
Відповідь: Доброго дня, шановний Учасник. Замовником, уважно розгянуто Ваше питання. Відповідно до частини 3 ст.22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в найкоротший термін.
Дякуємо за звернення!
Замовником прийнято рішення внести зміни до тендерної документації в найкоротший термін.
Дякуємо за звернення!
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Деревина дров'яна промислового використання твердих порід |
Статус: | Активний |
Очікувана вартість: | 440 000,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 2 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Аукціон
Позиції
200 м³
Деревина дров'яна промислового використання твердих порід
ДК 021:2015: 03418100-4 — Деревина твердих порід
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Дата доставки:
30 червня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 16:55 |
Додаток 4 проект договору грошової застави ТВЕРДІ ПОРОДИ.docx |
19 березня 2025 16:55 |
ЛОТ 1 Додаток 3 проект договору про закупівлю Камянка Чигирин.docx |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 квітня 2025 12:10
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА |
417 400,00
UAH з ПДВ
|
350 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "Шаповал Іван Сергійович" |
380 000,00
UAH з ПДВ
|
359 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КИСЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" |
427 000,00
UAH з ПДВ
|
427 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП КОРЖ ВІТА ВОЛОДИМИРІВНА #2464316746 |
Відхилено |
350 000,00
UAH з ПДВ
|
07 квітня 2025 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 05 квітня 2025 12:02
|
ФОП "Шаповал Іван Сергійович" #3078921731 |
Відхилено |
359 000,00
UAH з ПДВ
|
09 квітня 2025 16:07
|
|
ФОП "КИСЛЕНКО ЛЮДМИЛА ВАСИЛІВНА" #2293402528 |
Переможець |
427 000,00
UAH з ПДВ
|
11 квітня 2025 14:58
|