Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 - 44220000-8 Столярні вироби (металопластикові конструкції)
Очікувана вартість
550 759,00 UAH
UA-2025-03-19-012968-a ● 81a31eda609643a4b973b11824f2499e
Відкриті торги з особливостями
Пропозиції розглянуті
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державна установа "Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України" |
Код ЄДРПОУ: | 40108981 |
Місцезнаходження: | 01601, Україна , Київська обл., м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10 |
Контактна особа: |
Дамір Тенчурін +380443632447 tender.center.npu@ukr.net |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 10:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:15 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:15 |
Очікувана вартість: | 550 759,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 507,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) банка-гаранта. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: - 3% (16 522,00 грн). Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Державна установа «Центр обслуговування підрозділів Національної поліції України» Юр. адреса: 01601, м. Київ, вул. Академіка Богомольця, 10. Код ЄДРПОУ: 40108981 IBAN № UA438201720355109002001092654 в ДКСУ м. Києва Якщо у банківській гарантії є посилання на договір про надання банківської гарантії/договір про надання гарантії, учасник обов’язково має надати такий договір (з додатками та іншими його невід'ємними частинами) разом з банківською гарантією. У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є не голова правління банку, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (а саме – уповноваженої особи банка-гаранта, яка підписала відповідний документ, що підтверджує повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, тобто, особи, яка уповноважила підписанта банківської гарантії на підпис банківської гарантії; наприклад, голови правління банку, члена правління банку тощо). У випадку, якщо підписантом банківської гарантії є голова правління – його повноваження повинні бути підтверджені статутом (або іншим установчим документом банку) з накладенням КЕП банку, а також документом, згідно з яким такого голову правління було призначено на посаду, з накладенням КЕП банку. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника. Замовник має право звернутися з відповідним запитом до установи, що надала гарантію, з метою підтвердження достовірності інформації щодо оформлення та надання учаснику гарантії згідно з вимогами чинного законодавства України. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 16522 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | відсутні |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штука
Металопластикові конструкції 790*2010 ( демонтаж-монтаж, виготовлення та оздоблення дверних відкосів) в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
13 штука
Металопластикові конструкції 1800*1730 ( демонтаж-монтаж, виготовлення та оздоблення віконних та дверних відкосів) в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
2 штука
Металопластикові конструкції 800*2000 (демонтаж-монтаж, виготовлення та оздоблення віконних та дверних відкосів) в комплекті
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 44220000-8 — Столярні вироби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 16:51 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 7 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 3 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 8 до тендерної документації (перелік документів).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 1 до Тендерної документації (тендерна пропозиція).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 6 до тендерної документації (банківська гарантія).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Тендерна документація (металопластикові конструкції).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 4 до Тендерної документації (проєкт договору).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 5 до тендерної документації (кваліфкритерії).docx | |
19 березня 2025 16:50 |
Додаток 2 до Тендерної документації (технічні вимоги).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Укоси
Дата подання: 20 березня 2025 12:38
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:19
Шановний Замовнику! Чи правильно ми зрозуміли з технічних вимог, що відкоси планується оздоблювати білими сендвіч-панелями? Якщо так, то прошу оточнити ширину відкосів. Дякую.
Відповідь: Шановний Учаснику! З середини обшиття відкосів на п-образне пластикове кріплення вологостійким гіпсокартоном, заповнення пустоти монтажною піною, грунтування, шпаклювання та фарбування фасадною фарбою відкосів; З зовнішньої сторони оздоблення цементно-клеєвою сумішшю, грунтування та фарбування фасадною фарбою відкосів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-19-012968-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 10 квітня 2025 22:10
Неправомірне обрання переможця
Протокольним рішенням замовника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" обране переможцем закупівлі. Вимагаємо скасувати вказане рішення з огляду на наступне.
Відповідно до тендерної документації, "Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації)". В свою чергу, додаток № 2 містить технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Учасник на виконання зазначених вимог надав порівняльну таблицю, в якій не зазначив повної інформації щодо ВСІХ технічних характеристик замовника. А найголовніше, коли учаснику дали 24 год на усунення невідповідностей, він вирішив разом із довідкою про аналогічні договори "непомітно" завантажити ще й порівняльну таблицю. Вказані дії замовника та учасника суперечать закупівельному законодавству, оскільки відсутність інформації про технічні та якісні характеристики - невідповідність, що не може бути усунута.
Враховуючи наведене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця. У разі ігнорування- звертатимемось зі скаргою до АМКУ та інших контролюючих органів.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до тендерної документації, "Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації)". В свою чергу, додаток № 2 містить технічні та якісні характеристики предмету закупівлі.
Учасник на виконання зазначених вимог надав порівняльну таблицю, в якій не зазначив повної інформації щодо ВСІХ технічних характеристик замовника. А найголовніше, коли учаснику дали 24 год на усунення невідповідностей, він вирішив разом із довідкою про аналогічні договори "непомітно" завантажити ще й порівняльну таблицю. Вказані дії замовника та учасника суперечать закупівельному законодавству, оскільки відсутність інформації про технічні та якісні характеристики - невідповідність, що не може бути усунута.
Враховуючи наведене вище, вимагаємо відхилити тендерну пропозицію переможця. У разі ігнорування- звертатимемось зі скаргою до АМКУ та інших контролюючих органів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 квітня 2025 18:24
Шановне ТОВ "ГЛОРІЯ-В! В разі наявності невідповідностей під час подачі та розгляду тендерної пропозиції ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО". Пропонуємо вам звернутися в АМКУ в порядку визначеним законодавством
Номер вимоги: UA-2025-03-19-012968-a.c3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ", Код ЄДРПОУ:2887112356
Дата подання: 14 квітня 2025 13:55
Обрання переможця закупівлі із порушенням Законодавства
Шановний Замовнику, Учасник Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі повинен був надати у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
Вами в Додатку 2 (позиція 1 та 3) було зазначено вимогу стосовно товщини засклення (сендвіч 40 мм) конструкцій та Позиція 2 – Ручка вікон. "KRONOS" біла.
Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО",якого обрано Переможцем закупівлі, у Порівняльній таблиці (файл «70 порівняльна таблиця») НЕ ЗАЗНАЧИВ:
1. Товщину запропонованої сандвіч-панелі до Позицій 1,3;
2. Ручка вікон. "KRONOS" біла, або аналог до неї до Позіції 2.
Порівняльна таблиця Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" містить не всі комплектуючі та не відповідає умовам Технічних та Якісних характеристик предмету закупівлі.
Спираючись на Закон України про Публічні Закупівлі та Тендерну документацію, а саме Розділ V, п.3 Відхилення тендерних пропозицій підпункт 2 - тендерна пропозиція підлягає відхиленню в разі не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо Вас відмінити рішення про Обрання Переможця Закупівлі та розглянути пропозиції інших учасників.
Розгорнути
Згорнути
Вами в Додатку 2 (позиція 1 та 3) було зазначено вимогу стосовно товщини засклення (сендвіч 40 мм) конструкцій та Позиція 2 – Ручка вікон. "KRONOS" біла.
Учасник - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО",якого обрано Переможцем закупівлі, у Порівняльній таблиці (файл «70 порівняльна таблиця») НЕ ЗАЗНАЧИВ:
1. Товщину запропонованої сандвіч-панелі до Позицій 1,3;
2. Ручка вікон. "KRONOS" біла, або аналог до неї до Позіції 2.
Порівняльна таблиця Учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" містить не всі комплектуючі та не відповідає умовам Технічних та Якісних характеристик предмету закупівлі.
Спираючись на Закон України про Публічні Закупівлі та Тендерну документацію, а саме Розділ V, п.3 Відхилення тендерних пропозицій підпункт 2 - тендерна пропозиція підлягає відхиленню в разі не відповідності умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей.
Просимо Вас відмінити рішення про Обрання Переможця Закупівлі та розглянути пропозиції інших учасників.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2025 16:33
Шановний ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ"! У зв’язку з розглядом справи в комісії Антимонопольного комітету України з приводу визначення ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" переможцем даної закупівлі, розгляд інших учасників можливий після отримання неупередженого рішення Антимонопольного комітету України.
Номер вимоги: UA-2025-03-19-012968-a.c4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО", Код ЄДРПОУ:45023887
Дата подання: 15 квітня 2025 17:56
недобросовісність учасника закупівлі та перебільшення своїх повноважень
Шановний Замовник, учасник закупівлі ТОВ «Глорія-В» подав скаргу з необґрунтованими підставами та виклав факти , які не відповідають дійсності. Таким чином цей недобросовісний учасник намагається затягнути терміни по проведенню закупівлі, чим перебільшує свої повноваження . Підстави необґрунтованості скарги даного учасника:
1. Вами , була розміщено повідомлення про усунення невідповідностей , а саме: «Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків.» Дана виявлена невідповідність згідно п.43 Особливостей саме підпадає про надання учаснику 24 годин на виправлення , так як не є забезпеченням по закупівлі та не відноситься до якісних та технічних характеристик товару. Тобто , Ви на законних підставах розмістили це повідомлення, а твердження Скаржника з цього приводу про незаконність є невірним.
2. П.3. Додатку 2 ТД від учасників вимагалось: «Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
З цього приводу пояснюємо свою позицію:
2.1. ТД та додатки до неї не містять будь яких вимог щодо складання таблиці- порівняння , а тому нами був обраний вигляд таблиці-порівняння за власним розсудом і завантажений файл «70 порівняльна таблиця.pdf» у складі нашої пропозиції з відповідною інформацією.
2.2. Відповідно до вказаної вимоги , таблиця-порівняння повинна містити інформацію про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації). ТД та додатки до неї не містять конкретний та вичерпний перелік саме яких технічних та якісних характеристик повинна надаватись інформація. Виконуючи Вашу вимога , наша порівняльна таблиця, що була завантажена до моменту розкриття пропозицій містить наступну інформацію:
- Геометричні параметри кожного виробу;
- Виробника кожного виробу та країну походження;
- Модель кожного виробу;
- Технічні характеристики профільних систем з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики склопакетів з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики фурнітури з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики підвіконня та відливів з найменуванням виробника та країни походження;
Таким чином, нами була повністю виконана вищевказана вимога.
2.3. Скаржник у скарзі вказує , що нами не були зазначені всі характеристики пропонованого товару, відносно тих характеристик, що передбачені додатком 2, зокрема не зазначено інформації про підвіконний профіль, накладки та ручки віконні. Це його бачення є хибним, так як ТД та Додатки до неї НЕ МІСТЯТЬ інформацію про ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК ХАРАКТЕРИСТИК Товару , зокрема і не містять вимог щодо підвіконного профілю, накладок та ручок віконних.
2.4. Бачення Скаржника про «непомітність» завантажених документів, взагалі є безглуздям, так як Ви як Замовник перевіряли нашу тендерну пропозицію на відповідність до загальних вимог ТД, і виявили лише тільки одну невідповідність по якій і було надано 24 години на виправлення, тобто надана нами порівняльна таблиця, що була завантажена до моменту розкриття пропозицій повністю відповідає вимогам закупівлі.
На підставі вищенаведених фактів, просимо долучити нашого представника на засідання комісії АМКУ з розгляду скарг для захисту наших прав та інтересів.
Розгорнути
Згорнути
1. Вами , була розміщено повідомлення про усунення невідповідностей , а саме: «Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями: 1) Довідку у довільній формі про наявність досвіду виконання аналогічного договору (договорів), в якій повинна бути зазначена інформація щодо обсягу (кількості або ціни договору) поставок та строків.» Дана виявлена невідповідність згідно п.43 Особливостей саме підпадає про надання учаснику 24 годин на виправлення , так як не є забезпеченням по закупівлі та не відноситься до якісних та технічних характеристик товару. Тобто , Ви на законних підставах розмістили це повідомлення, а твердження Скаржника з цього приводу про незаконність є невірним.
2. П.3. Додатку 2 ТД від учасників вимагалось: «Для підтвердження відповідності технічним, якісним та кількісним характеристикам предмету закупівлі Учасник подає у складі своєї пропозиції довідку у формі таблиці-порівняння з інформацією про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації).
З цього приводу пояснюємо свою позицію:
2.1. ТД та додатки до неї не містять будь яких вимог щодо складання таблиці- порівняння , а тому нами був обраний вигляд таблиці-порівняння за власним розсудом і завантажений файл «70 порівняльна таблиця.pdf» у складі нашої пропозиції з відповідною інформацією.
2.2. Відповідно до вказаної вимоги , таблиця-порівняння повинна містити інформацію про технічні характеристики запропонованого учасником товару із зазначенням виробника, моделі, країни походження, технічних характеристик та ознак його відповідності (не відповідності) предмету закупівлі, складену на основі таблиць технічних та якісних характеристик (специфікації). ТД та додатки до неї не містять конкретний та вичерпний перелік саме яких технічних та якісних характеристик повинна надаватись інформація. Виконуючи Вашу вимога , наша порівняльна таблиця, що була завантажена до моменту розкриття пропозицій містить наступну інформацію:
- Геометричні параметри кожного виробу;
- Виробника кожного виробу та країну походження;
- Модель кожного виробу;
- Технічні характеристики профільних систем з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики склопакетів з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики фурнітури з найменуванням виробника та країни походження;
- Технічні характеристики підвіконня та відливів з найменуванням виробника та країни походження;
Таким чином, нами була повністю виконана вищевказана вимога.
2.3. Скаржник у скарзі вказує , що нами не були зазначені всі характеристики пропонованого товару, відносно тих характеристик, що передбачені додатком 2, зокрема не зазначено інформації про підвіконний профіль, накладки та ручки віконні. Це його бачення є хибним, так як ТД та Додатки до неї НЕ МІСТЯТЬ інформацію про ПОВНИЙ ПЕРЕЛІК ХАРАКТЕРИСТИК Товару , зокрема і не містять вимог щодо підвіконного профілю, накладок та ручок віконних.
2.4. Бачення Скаржника про «непомітність» завантажених документів, взагалі є безглуздям, так як Ви як Замовник перевіряли нашу тендерну пропозицію на відповідність до загальних вимог ТД, і виявили лише тільки одну невідповідність по якій і було надано 24 години на виправлення, тобто надана нами порівняльна таблиця, що була завантажена до моменту розкриття пропозицій повністю відповідає вимогам закупівлі.
На підставі вищенаведених фактів, просимо долучити нашого представника на засідання комісії АМКУ з розгляду скарг для захисту наших прав та інтересів.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 квітня 2025 16:34
Шановне ТОВ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО"! Згідно з статтею 18 Закону України «Про публічні закупівлі», під час розгляду скарги в АМКУ сторони мають право бути присутніми на засіданні органу оскарження.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2025-03-19-012968-a.a2
Статус:
Задоволено
Скаржник: ТОВ "ГЛОРІЯ-В", Код ЄДРПОУ:41716575
Дата подання: 15 квітня 2025 13:11
Дата подання: 15 квітня 2025 13:11
Скарга
Документи
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 17 квітня 2025 17:48
Рішення від 17.04.2025 № 6084.pdf
Дата публікації: 17 квітня 2025 17:47
Інформація про резолютивну частину рішення від 25.04.2025 № 6622.pdf
Дата публікації: 25 квітня 2025 17:33
Рішення від 25.04.2025 № 6622.pdf
Дата публікації: 30 квітня 2025 10:31
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 11:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" |
350 490,00
UAH з ПДВ
|
255 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" |
343 350,00
UAH з ПДВ
|
337 843,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ГЛОРІЯ-В" |
377 006,00
UAH з ПДВ
|
343 349,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "ПУЗІЙЧУК ОЛЕГ ПАВЛОВИЧ" |
519 474,00
UAH з ПДВ
|
519 474,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКА ВОСКРЕСІННЯ ГЛАСС" #44677136 |
Відхилено |
255 000,00
UAH з ПДВ
|
03 квітня 2025 15:23
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "УКРАЇНСЬКЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО" #45023887 |
Переможець |
337 843,00
UAH з ПДВ
|
10 квітня 2025 16:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 квітня 2025 15:40
|