Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників
Очікувана вартість
552 800,00 UAH
UA-2025-03-19-012455-a ● 249a5266fe084f809eee928036d91a5a
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Долинської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43314923 |
Місцезнаходження: | 77500, Україна , Івано-Франківська обл., Долина, пр. Незалежності,12 |
Контактна особа: |
Бубенко Віра Михайлівна +380347728093 tender_osvitamr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 552 800,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 764,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:85110000-3: Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
703 людина
Послуги з проведення періодичних медичних оглядів працівників
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
77500, Україна, Івано-Франківська область, Долинська ТГ, м. Долина
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2025
ДК 021:2015: 85110000-3 — Послуги лікувальних закладів та супутні послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата проводиться за фактично надані обсяги послуг протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати підписання Сторонами Акту наданих послуг (Акту виконаних робіт) та отриманого фінансування на рахунки Замовника | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 16:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:29 |
Тендерна_документація_медогляд 2025.docx | |
19 березня 2025 16:29 |
Додаток 4. Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 16:29 |
Додаток 1.docx | |
19 березня 2025 16:29 |
Додаток 2.docx | |
19 березня 2025 16:29 |
Додаток 3.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Просимо внести зміни у тендерну документацію
Дата подання: 20 березня 2025 16:53
Дата відповіді: 21 березня 2025 16:12
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби). Також частиною 5 статті 22 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Відповідно до Тендерної документації Замовника - тендерна пропозиція учасників повинна складатись, в тому числі з сканованої копії сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015, IDT) “Системи управління якістю. Вимоги”, який підтверджує відповідність системи управління якістю (менеджменту) учасника, вимогам визначеного стандарту (або іншого аналогічного стандарту у сфері сертифікації діяльності підприємства) щодо сфери сертифікації (застосування).
Дана вимога є незаконною та дискримінаційною по відношенню до Учасника. Оскільки жодним нормативно-правовим актом України не передбачено обов’язкової наявності сертифікатів ISO для здійснення господарської діяльності.
Сертифікація ISO не є обов’язковою на території України, а вартість отримання такого сертифіката може становити 30 000 грн та більше. У разі відсутності сертифіката ISO, якого вимагає Замовник, учаснику потрібно нести додаткові витрати для оформлення документа, що може вплинути на ціну тендерної пропозиції. Також, оформлення такого сертифіката відбувається близько місяця, а строк подання тендерних пропозицій становить 15 днів з моменту оголошення закупівлі. Тому вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно зазначеної сертифікації уповноваженою організацією є законодавчо не обґрунтованою та суперечить ст. 31 Господарського кодексу України та Закону України “Про публічні закупівлі”.
Замовник ставить Учасників у різне становище в даній процедурі закупівлі, причому одних в гірше (ті учасники, що не мають такого сертифікату, і до того ж не зобов’язані його отримувати), а інших – у вигідніше становище, автоматично збільшуючи шанси на визнання переможцем конкретної процедури закупівлі.
Європейський суд з прав людини дав роз’яснення визначенню дискримінація:
“Відмінність у поводженні є дискримінаційною, якщо вона “не має об’єктивного і розумного виправдання”, тобто якщо вона не переслідує “законної мети” або відсутня “розумна відповідність використовуваних засобів і переслідуваної мети”.
Отже, з дискримінацію можна охарактеризувати, як протилежність рівності, що являє собою різне ставлення одних осіб до інших через наявність або відсутність у них певних ознак. Виходячи з наведеного можна зробити висновок, що для кваліфікації дискримінації необхідно встановити: чи мало місце різне ставлення до осіб (розрізнення), чи призвело воно до обмеження або позбавлення прав особи, за якою ознакою здійснювалось розрізнення, та чи була ознака об’єктивно виправданою або чи мала вона раціональне обґрунтування. Тобто “дискримінація” у застосуванні до процедур закупівель – це суб’єктивне ставлення Замовника торгів до Учасників, що має метою чи наслідком обмеження, позбавлення передбачених законом прав, надання переваг на підставі ознак, які не мають раціонального обґрунтування або не є об’єктивно виправданими.
Враховуючи судову практику, а саме: Рішення Апеляційного адміністративного суду у справі № 826/15639/17, який визначив наступне: «тендерна документація може містити вимоги щодо наявності певних сертифікаційних документів в якості кваліфікаційного критерію. Однак відсутність таких документів у складів тендерної пропозиції з тих підстав, що отримання їх не є обов`язковим для певної продукції, не може мати наслідком відхилення її замовником. Відтак, відсутні підстави стверджувати, що ненадання учасником у складі тендерної пропозиції копії сертифікату відповідності, отримання якого не є обов`язковим, є порушенням умов Тендерної документації».
Також відповідно до Абзацу 1 частини 3 статті 22, частиною 11 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено що Замовники не мають права вимагати у Тендерній документації, а учасники не повинні подавати у тендерній пропозиції документи, що не передбаченим чинним законодавством України.
Частина 4 статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» містить таку норму: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників – юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб – підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником».
З позиції права «документи, що не передбачені законодавством для учасників» — це документи, що не притаманні для особи-учасника та стосовно яких у законодавстві не встановлено прямих вимог обов’язкової наявності в особи-учасника.
Враховуючи усе вищевикладене, просимо Вас виключити зі складу Додатку 2 Тендерної документації пункт 15 вимогу про наявність в Учасника процедури публічної закупівлі та відповідно подачі у складі тендерної пропозиції Учасника - сертифікату на систему управління якістю учасника щодо відповідності вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Системи управління якістю» (ISO 9001:2015).
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до статті 3 Конституції України, людина, її життя і здоров'я, честь і гідність, недоторканність і безпека визнаються в Україні найвищою соціальною цінністю.
Згідно з Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», кожна людина має природне невід'ємне і непорушне право на охорону здоров'я.
Пунктом 1 статті 57 закону України «Про освіту», передбачено, що держава забезпечує педагогічним і науково-педагогічним працівникам належні умови праці, побуту, відпочинку, медичне обслуговування.
Працівники закладів освіти підлягають обов’язковим профілактичним оглядам згідно з наказом МОН від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення».
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
При цьому згідно з пунктом 3 частини 2 вищевказаної статті, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Для забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг (проведення медичних оглядів) вважаємо за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифіката на відповідність ДСТУ ISO, які видані органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Тобто, закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, необхідні для підтвердження якості послуг, що надаються.
Отже, замовник у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Cертифікація ISO – це підтвердження незалежним органом того, що продукція, послуги або система управління на підприємстві відповідають критеріям, які визначені в певному стандарті, який виданий ISO.
Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» – це документ, що є доказом, що система управління якістю успішно впроваджена та функціонує в установі Учасника. Сертифікат, виданий установі, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якості в установі, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Таким чином, можна бути впевненим в здатності учасника постійно надавати відповідні послуги належної якості.
Слід звернути увагу, що сертифікація на систему управління якістю є добровільною та її можуть пройти усі суб’єкти господарювання.
Разом із тим, учасником не надано підтвердження того, що він не може отримати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» або те, що в нього наявний інший сертифікат на систему управління якістю, що виданий відповідним акредитованим органом.
Учасником не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі.
Дана вимога тендерної документації в повній мірі правомірна та є гарантією того, що сертифікати ISO, надані потенційним учасником у складі пропозиції, дійсно засвідчують відповідність вимогам національних стандартів та орган сертифікації, що їх видав є компетентним.
Згідно з Законом України «Основи законодавства України про охорону здоров’я», кожна людина має природне невід'ємне і непорушне право на охорону здоров'я.
Пунктом 1 статті 57 закону України «Про освіту», передбачено, що держава забезпечує педагогічним і науково-педагогічним працівникам належні умови праці, побуту, відпочинку, медичне обслуговування.
Працівники закладів освіти підлягають обов’язковим профілактичним оглядам згідно з наказом МОН від 23.07.2002 № 280 «Щодо організації проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов'язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб» метою проведення обов'язкових профілактичних медичних оглядів є запобігання розповсюдженню інфекційних та небезпечних захворювань, динамічне спостереження за станом здоров'я працюючого населення».
Відповідно до пункту 28 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Вимоги щодо відомостей, які повинні міститися в тендерній документації визначені в частині 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон).
Згідно з пунктом 4 частини 2 статті 22 Закону передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
При цьому згідно з пунктом 3 частини 2 вищевказаної статті, тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Також, частиною 5 статті 23 Закону передбачено, що у разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам.
Для забезпечення якісного та ефективного процесу виконання послуг (проведення медичних оглядів) вважаємо за доцільне зазначити в тендерній документації інформацію щодо надання у складі пропозиції копію сертифіката на відповідність ДСТУ ISO, які видані органом сертифікації, акредитованим Національним агентством з акредитації України, згідно Закону України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Тобто, закон передбачає, що замовник може вимагати від учасників сертифікати, необхідні для підтвердження якості послуг, що надаються.
Отже, замовник у тендерній документації установлює вимоги, які передбачені законодавством, з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, не призводячи своїми діями до штучного та/або формального обмеження кола потенційних учасників.
Cертифікація ISO – це підтвердження незалежним органом того, що продукція, послуги або система управління на підприємстві відповідають критеріям, які визначені в певному стандарті, який виданий ISO.
Сертифікат на систему управління якістю на відповідність вимогам ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» – це документ, що є доказом, що система управління якістю успішно впроваджена та функціонує в установі Учасника. Сертифікат, виданий установі, підтверджує, що Орган сертифікації перевірив функціонування системи управління якості в установі, та підтверджує, що вона відповідає вимогам даного стандарту. Таким чином, можна бути впевненим в здатності учасника постійно надавати відповідні послуги належної якості.
Слід звернути увагу, що сертифікація на систему управління якістю є добровільною та її можуть пройти усі суб’єкти господарювання.
Разом із тим, учасником не надано підтвердження того, що він не може отримати Сертифікат на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001:2015 «Система управління якістю» або те, що в нього наявний інший сертифікат на систему управління якістю, що виданий відповідним акредитованим органом.
Учасником не надано документального підтвердження, яким чином наведена вище умова тендерної документації порушує його права та законні інтереси, пов'язані з участю у процедурі закупівлі.
Дана вимога тендерної документації в повній мірі правомірна та є гарантією того, що сертифікати ISO, надані потенційним учасником у складі пропозиції, дійсно засвідчують відповідність вимогам національних стандартів та орган сертифікації, що їх видав є компетентним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОЛИНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
535 509,00
UAH з ПДВ
|
535 509,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОЛИНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #01993457 |
Переможець |
535 509,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 15:46
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 28 березня 2025 15:46
Учасник | Пропозиція | Документи |
---|---|---|
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО ДОЛИНСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ ДОЛИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ІВАНО-ФРАНКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ #01993457 |
535 509,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 10:38
|
Договір | укладений |
04 квітня 2025 10:32
|