Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Ремонт та технічне обслуговування транспортних засобів (4 ЛОТИ)
Очікувана вартість
3 255 741,00 UAH
UA-2025-03-19-012431-a ● 8ba5471f9c4348c2900569c508ea9a09
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО ПО УТРИМАННЮ ЗЕЛЕНИХ НАСАДЖЕНЬ ПОДІЛЬСЬКОГО РАЙОНУ М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 03359701 |
Місцезнаходження: | 04080, Україна , Київська обл., Київ, 04080, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІВСЬКА, будинок 16 А |
Контактна особа: |
Хачатурова Анна Вадимівна 380500878015 PODOL_TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 3 255 741,00 UAH з ПДВ |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Тендерна документація
19 березня 2025 16:28 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 6 (цінова пропозиція).docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 4 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються Учасником ).docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 5 до тендерної документації (перелік документів та_або інформації, які подаються Переможцем).docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Тендерна документація за Особливостями.docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 3 до тендерної документації (проєкт договору).docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги).docx | |
19 березня 2025 16:28 |
Додаток 2 до тендерної документації (технічна специфікація).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Вимоги до СТО
Дата подання: 19 березня 2025 16:49
Дата відповіді: 21 березня 2025 13:20
Шановний Замовнику
Що до лоту номер 4 - легкові авто
Навіщо - не менш 2 оглядових ям; - для легкових авто. Якщо достатньо підйомників
Навіщо - обмеження 5 км, якщо СТО - при необхідності має надати послуги евакуатора.
То є дискримінація учасників
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику!
1. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Керуючись зазначеним принципом Замовником встановлено радіус знаходження СТО учасника - не більше 5 км від місцезнаходження виробничої бази та місця стоянки транспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. Анатолія Кузнецова (Дмитрівська), 16-А). Ця вимога встановлена з урахуванням економічно обґрунтованої необхідності, пов’язаної зі скороченням експлуатаційних, часових та у подальшому і фінансових витрат Замовника. Дана вимога зазначена також з метою уникнення автомобільних заторів, враховуючи місцезнаходження Замовника. Враховано, що логістика транспортних засобів ускладнюється в весняно - осінній і зимовий періоди, під час складних погодних умов. Додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру та особливо небезпеку життю водія, несуть системні ракетні напади країни агресора на Україну та конкретно на місто Київ. Діставатись до СТО, яка може знаходиться віддалено або за межами міста Києва, є не тільки економічно невигідним, що потребує додаткових затрат, але ще й становить додатковий ризик для водія транспортного засобу та його помічника. Крім того, Замовнику економічно не вигідно транспортувати транспортні засоби до СТО, розміщеної в значній віддаленості, для проведення незначних робіт по ТЗ, зокрема: регламентні роботи, заміна витратних матеріалів (фільтрів, лампочок, двірників, доливу рідин в ТЗ та інше) під час надання послуг. Також в діяльності Замовника достатньо часто виникають ситуації, що вимагають термінового проведення ремонту чи заміни запчастин в транспорті. Враховуючи, що місцезнаходження Замовника - промислова зона міста Києва, в радіусі до 5 км від Замовника знаходиться велика кількість станцій технічного обслуговування автомобілів, у зв’язку з чим принципи «добросовісної конкуренції серед учасників» дотримано. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.» Отже, саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі - встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Також передбачена в документації необхідність надання послуг евакуатора вказана з метою транспортування автомобіля, який самостійно не може бути доставлений представником Замовника на СТО з причини критичної технічної несправності. Про те, як нами відмічено раніше, з вказаних причин, Замовник передбачає доставку автомобілів самостійно на СТО, що знаходиться в радіусі 5 км від місця стоянки.
Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника. Встановивши дану умову в тендерній документації, Замовник не встановлює дискримінаційну умову, що обмежує кількість потенційних учасників. Замовник під час оголошення процедури закупівлі керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі". Деталізація таких понять, як «дискримінація» та «добросовісна конкуренція серед учасників» в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня, у зв’язку з чим це є суб’єктивним твердженням кожного Замовника та Учасника. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника - обґрунтована та не є дискримінаційною, а тому підстави для внесення таких змін до тендерної документації - відсутні.
2. Щодо передбаченої необхідності 2 оглядових ям на СТО Учасника повідомляємо, що за Лотом 4 передбачено надання послуг щодо 11 одиниць транспортних засобів Замовника, серед яких 2 одиниці – ГАЗ 33023, які, за умови малої вантажопідйомності автопідіймачів, передбачають обслуговування на оглядовій ямі. В той же час повідомляємо, що Замовником, виходячи з технічних вимог, встановлені мінімально можливі умови до потенційного СТО Учасника, а саме на 11 транспортних засобів передбачається 8 постів для одночасного обслуговування, в тому числі 2 оглядові ями.
1. Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Керуючись зазначеним принципом Замовником встановлено радіус знаходження СТО учасника - не більше 5 км від місцезнаходження виробничої бази та місця стоянки транспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. Анатолія Кузнецова (Дмитрівська), 16-А). Ця вимога встановлена з урахуванням економічно обґрунтованої необхідності, пов’язаної зі скороченням експлуатаційних, часових та у подальшому і фінансових витрат Замовника. Дана вимога зазначена також з метою уникнення автомобільних заторів, враховуючи місцезнаходження Замовника. Враховано, що логістика транспортних засобів ускладнюється в весняно - осінній і зимовий періоди, під час складних погодних умов. Додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру та особливо небезпеку життю водія, несуть системні ракетні напади країни агресора на Україну та конкретно на місто Київ. Діставатись до СТО, яка може знаходиться віддалено або за межами міста Києва, є не тільки економічно невигідним, що потребує додаткових затрат, але ще й становить додатковий ризик для водія транспортного засобу та його помічника. Крім того, Замовнику економічно не вигідно транспортувати транспортні засоби до СТО, розміщеної в значній віддаленості, для проведення незначних робіт по ТЗ, зокрема: регламентні роботи, заміна витратних матеріалів (фільтрів, лампочок, двірників, доливу рідин в ТЗ та інше) під час надання послуг. Також в діяльності Замовника достатньо часто виникають ситуації, що вимагають термінового проведення ремонту чи заміни запчастин в транспорті. Враховуючи, що місцезнаходження Замовника - промислова зона міста Києва, в радіусі до 5 км від Замовника знаходиться велика кількість станцій технічного обслуговування автомобілів, у зв’язку з чим принципи «добросовісної конкуренції серед учасників» дотримано. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.» Отже, саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі - встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Також передбачена в документації необхідність надання послуг евакуатора вказана з метою транспортування автомобіля, який самостійно не може бути доставлений представником Замовника на СТО з причини критичної технічної несправності. Про те, як нами відмічено раніше, з вказаних причин, Замовник передбачає доставку автомобілів самостійно на СТО, що знаходиться в радіусі 5 км від місця стоянки.
Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника. Встановивши дану умову в тендерній документації, Замовник не встановлює дискримінаційну умову, що обмежує кількість потенційних учасників. Замовник під час оголошення процедури закупівлі керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі". Деталізація таких понять, як «дискримінація» та «добросовісна конкуренція серед учасників» в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня, у зв’язку з чим це є суб’єктивним твердженням кожного Замовника та Учасника. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника - обґрунтована та не є дискримінаційною, а тому підстави для внесення таких змін до тендерної документації - відсутні.
2. Щодо передбаченої необхідності 2 оглядових ям на СТО Учасника повідомляємо, що за Лотом 4 передбачено надання послуг щодо 11 одиниць транспортних засобів Замовника, серед яких 2 одиниці – ГАЗ 33023, які, за умови малої вантажопідйомності автопідіймачів, передбачають обслуговування на оглядовій ямі. В той же час повідомляємо, що Замовником, виходячи з технічних вимог, встановлені мінімально можливі умови до потенційного СТО Учасника, а саме на 11 транспортних засобів передбачається 8 постів для одночасного обслуговування, в тому числі 2 оглядові ями.
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 23 березня 2025 12:35
Дата відповіді: 25 березня 2025 13:25
Шановний Замовнику, вимагаємо від Вас прибрати дискримінаційні, та такі, що порушують принципи добросовісної конкуренції, наступні вимоги тендерної документації, а саме : 1. Вимогу тендерної документації (не більше 5 км по маршруту переміщення транспортних засобів дорогами загального користування від місцезнаходження автомобілів Замовника, як таку, що суттєво звужує коло учасників, які мають можливість приймати участь, якою нормою закону Замовник керується при висуванні таких вимог? Якщо така Вимога висунута, для зменшення витрат на доставку автомобілів до СТО, то Замовник, з метою дотримання законного принципу добросовісної конкуренції серед учасників та їх недискримінації, має внести зміни до тендерної документації, та як варіант вимагати від Учасника надання в складі тендерної пропозиції гарантійного листа, із зобов’язанням доставки автомобіля до СТО Учасника за свій рахунок, у випадку якщо відстань від місця знаходження Замовника до СТО Учасника складатиме більше 5-ти кілометрів Вимагаємо оперативної реакції та внесення змін до тендерної документації з врахуванням вимог потенційних учасників, та вимагаємо взагалі прибрати вимогу стосовно відстані до СТО. В разі відсутності реакції та реальних дій з Вашого боку, аналогічне звернення буде спрямовано до АМКУ, що призведе не тільки до блокування закупівлі, а й може спричини накладення штрафів відповідно до Закону на відповідальних осіб Замовника. Є приклади скарг, коли АМКУ в цій частині стає на сторону Скаржника
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Добрий день, шановний Учаснику! Відповідно до ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» одним з основних принципів здійснення публічних закупівель є максимальна економія, ефективність та пропорційність. Керуючись зазначеним принципом Замовником встановлено радіус знаходження СТО учасника - не більше 5 км від місцезнаходження виробничої бази та місця стоянки транспортних засобів Замовника (м. Київ, вул. Анатолія Кузнецова (Дмитрівська), 16-А). Ця вимога встановлена з урахуванням економічно обґрунтованої необхідності, пов’язаної зі скороченням експлуатаційних, часових та у подальшому і фінансових витрат Замовника. Дана вимога зазначена також з метою уникнення автомобільних заторів, враховуючи місцезнаходження Замовника. Враховано, що логістика транспортних засобів ускладнюється в весняно - осінній і зимовий періоди, під час складних погодних умов. Додаткове навантаження на транспортну інфраструктуру та особливо небезпеку життю водія, несуть системні ракетні напади країни агресора на Україну та конкретно на місто Київ. Діставатись до СТО, яка може знаходиться віддалено або за межами міста Києва, є не тільки економічно невигідним, що потребує додаткових затрат, але ще й становить додатковий ризик для водія транспортного засобу та його помічника. Крім того, Замовнику економічно не вигідно транспортувати транспортні засоби до СТО, розміщеної в значній віддаленості, для проведення незначних робіт по ТЗ, зокрема: регламентні роботи, заміна витратних матеріалів (фільтрів, лампочок, двірників, доливу рідин в ТЗ та інше) під час надання послуг. Також в діяльності Замовника достатньо часто виникають ситуації, що вимагають термінового проведення ремонту чи заміни запчастин в транспорті. Враховуючи, що місцезнаходження Замовника - промислова зона міста Києва, в радіусі до 5 км від Замовника знаходиться велика кількість станцій технічного обслуговування автомобілів, у зв’язку з чим принципи «добросовісної конкуренції серед учасників» дотримано. Відповідно до п. 3 ч. 2 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі»: «тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію. При цьому технічна специфікація повинна містити: детальний опис товарів, робіт, послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні та якісні характеристики.» Отже, саме Замовнику надано право розробляти тендерну документацію, у тому числі - встановлювати інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі самостійно, із урахуванням особливостей предмета закупівлі та власних потреб. Окрім того, зазначаємо, що проєктом договору, викладеним у тендерній документації, не передбачено, що Виконавець несе витрати на транспортування транспортних засобів Замовника на спеціально обладнану станцію технічного обслуговування Виконавця. Також передбачена в документації необхідність надання послуг евакуатора вказана з метою транспортування автомобіля, який самостійно не може бути доставлений представником Замовника на СТО з причини критичної технічної несправності. Про те, як нами відмічено раніше, з вказаних причин, Замовник передбачає доставку автомобілів самостійно на СТО, що знаходиться в радіусі 5 км від місця стоянки. Отже, знаходження спеціально обладнаної станції технічного обслуговування Виконавця на значній відстані від Замовника є недоцільним для Замовника. Встановивши дану умову в тендерній документації, Замовник не встановлює дискримінаційну умову, що обмежує кількість потенційних учасників. Замовник під час оголошення процедури закупівлі керується виключно Законом України "Про публічні закупівлі". Деталізація таких понять, як «дискримінація» та «добросовісна конкуренція серед учасників» в Законі України «Про публічні закупівлі» відсутня, у зв’язку з чим це є суб’єктивним твердженням кожного Замовника та Учасника. Враховуючи вищевикладене, вимога Замовника - обґрунтована та не є дискримінаційною, а тому підстави для внесення таких змін до тендерної документації - відсутні.
Лоти
Інформація про лот
Предмет закупівлі: | Лот 1. Технічне обслуговування і ремонт вантажних транспортних засобів |
Статус: | Завершений |
Очікувана вартість: | 855 741,00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок аукціону: | 8 557,41 UAH з ПДВ |
Позиції
436 л/г
Технічне обслуговування і ремонт вантажних транспортних засобів
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
04080, Україна, Київська область, Київ, 04080, місто Київ, ВУЛИЦЯ ДМИТРІВСЬКА, будинок 16 А
Дата доставки:
31 грудня 2025
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Електронна документація лоту
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
Реєстр пропозицій
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" |
711 000,00
UAH з ПДВ
|
711 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "ФЕОКТІСТОВ ВІТАЛІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ" #2727212556 |
Переможець |
711 000,00
UAH з ПДВ
|
01 квітня 2025 16:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 квітня 2025 11:21
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 13:51
|
договір 53 від 08.04.2025.pdf | укладений |
08 квітня 2025 13:48
|