Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Кольорові витратні матеріали до друкуючої техніки (код за ДК 021:2015 - 30120000-6 Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку)
Очікувана вартість
100 000,00 UAH
UA-2025-03-19-011972-a ● 451bfdd8163946b1af49b1314af7e554
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Державне підприємство "Українські спеціальні системи" |
Код ЄДРПОУ: | 32348248 |
Вебсайт: | http://www.uss.gov.ua |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Лещенко Олена 380730033170 o.leshchenko@uss.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ФОНД ДЕРЖАВНОГО МАЙНА УКРАЇНИ |
Код ЄДРПОУ: | 00032945 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 17:00 |
Очікувана вартість: | 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30120000-6: Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
21 штука
Кольорові витратні матеріали до друкуючої техніки
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 30125100-2 — Картриджі з тонером
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 16:11 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 5 до ТД Перелік документів та інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Оголошення.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 2 до ТД Цінова пропозиція.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 1 до ТД Перелік документів та інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 4 до ТД Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 3 до ТД Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 20 березня 2025 10:45
Дата відповіді: 21 березня 2025 15:01
Добрий день.
Під час аналізу Тендерної документації було виявлено ряд вимог, що суперечать положенням ст. 3 і 5 Закону України (далі – ЗУ) «Про публічні закупівлі» № 922-VIII» від 25.12.2015 року та спричиняють дискримінацію учасників процедури закупівлі.
На вимогу Замовника до Учасника щодо «З метою уникнення постачання неякісних товарів та підтвердження оригінальності запропонованого товару Учасник повинен надати скан-копію оригіналу авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, а в разі його відсутності – від офіційного дистриб’ютора в Україні, яким підтверджується право Учасника на постачання товару, у відповідності до позицій предмету закупівлі, на території України.» повідомляємо наступне:
Головним принципом підприємницької діяльності згідно П.1 Ст. 44.ГКУ є вільний вибір підприємцем видів підприємницької діяльності; самостійного формування підприємцем програми діяльності, вільного вибору постачальників продукції, залучення матеріально-технічних, фінансових та інших видів ресурсів, використання яких не обмежено законом. Відповідно до п.2. Ст. 43 ГКУ та п. 2 ст. 3 Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022 року, особливості здійснення окремих видів підприємництва встановлюються законодавчими актами. Для здійснення господарської діяльності за кодом КВЕД, що відповідає даній закупівлі 46.51 Оптова торгівля комп'ютерами, периферійним устаткуванням і програмним забезпеченням законодавством України не передбачена необхідність отримання дозволу на право постачання Товару у виробника цього товару, або його офіційного представника, документальним засвідченням якого є «Сертифікат дистриб'ютора», або «лист від виробника» та згідно статті 4. Закону України № 698-XII «Про підприємництво» — Редакції від 11.02.2022- торгівля даним предметом закупівлі не відноситься до переліку видів діяльності, щодо яких застосовуються обмеження у здійсненні підприємницької діяльності.
Окремо звертаємо увагу на рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель за № 4521 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-14-000597-a за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-14-000597-a) та № 4534 -р/пк-пз від 15.04.2019 (може бути перевірено на сторінці закупівлі UA-2019-03-15-000266-c за посиланням https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-03-15-000266-c), якими визнано дискримінаційними вимоги щодо надання листа від виробника запропонованого обладнання, який підтверджує повноваження учасника щодо розповсюдження товарів цього виробника, оскільки за висновком органу оскарження вказані вимоги є дискримінаційним по відношенню до інших суб'єктів господарювання, так як за таких умов, взяти участь у Процедурі закупівлі зможуть лише ті суб'єкти господарювання, які мають договірні тощо стосунки саме з виробником.
Також, предмет закупівлі за законодавством України, не є об’єктом спеціалізованого державного регулювання та відносно нього не встановлені будь-які обмеження щодо кола осіб, які мають права здійснювати їх продаж. Норми ГКУ, Закону України «Про підприємництво», Закону України «Про публічні закупівлі», ані норми інших Законів України, що регулюють господарську діяльність підприємницва не містять положення стосовно того, що оптова торгівля даним предметом закупівлі лише з дозволу виробника товару, або його офіційного представника в країні та при пред’явленні «листа від виробника».
Стаття 19. Конституції України проголошує: правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Пункт 11.ст 26 Закону України «Про публічні закупівлі», стверджує: документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб -підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником. 12 листопада 2019 року президент України Володимир Зеленський підписав закон №202-ІХ , про внесення змін до Митного кодексу України щодо захисту прав інтелектуальної власності при переміщенні товарів через митний кордон України, який має на меті наблизити митне законодавство України до стандартів та практики Європейського Союзу. Це є одним з обов’язків України в рамках Угоди про асоціацію з ЄС. За даним Законом в нашій країні законодавчо визнається міжнародний принцип вичерпання прав, якого де-факто дотримувалися і до введення даного закону, і який означає, що правом на реалізацію продуктів має будь-хто, хто офіційно придбав легальний товар. Цим Законом підтверджується можливість ввезення оригінальної продукції і товарів офіційної торгової марки на територію держави не лише самим виробником, або його офіційним дистриб'ютором, а будь ким, хто здійснює легальне ввезення товару в країну. У ст. 15 Закону України № 2210-III «Про захист економічної конкуренції», — Редакції від 31.03.2023 року зазначено: не передбачені законами України заборони та обмеження самостійності підприємств, у тому числі щодо придбання чи реалізації товарів, … …визначаються антиконкурентними узгодженими діями органів влади, органів місцевого самоврядування, органів адміністративно-господарського управління та контролю, згідно п.3. ч. 2 Ст 6. антиконкурентними узгодженими діями суб’єктів господарювання, зокрема, визнаються узгоджені дії, які стосуються: розподілу ринків чи джерел постачання за колом продавців, що відповідно Ст 50. є порушенням законодавства про захист економічної конкуренції.
Гарантія успішного виконання договору, у разі акцепту, забезпечується не листом від виробника, а умовами договору та Господарським кодексом України.
Відповідно ч. 4. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», Замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до Учасників. Вказаний Авторизаційний лист є дискримінаційною та неправомірною вимогою і суперечить положенням ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015р. (зі змінами). Згідно загальних принципів господарювання за ст. 6 Господарського кодексу України та ст. 627 Цивільного кодексу України, суб’єкт господарювання вільний у виборі контрагентів за договорами для досягнення своїх господарських цілей та отримання прибутку. Встановлення вимоги щодо надання вищевказаного Авторизаційного листа обмежує коло можливих учасників закупівлі лише тими, що мають безпосередні правовідносини із виробником продукції та дискримінує тих потенційних учасників, хто таких відносин на пряму із підприємствами не мають. Замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Вимагаємо виключити зазначену дискримінаційну вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
Вимогу щодо «надання скан-копії оригіналу авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, а в разі його відсутності – від офіційного дистриб’ютора в Україні, яким підтверджується право Учасника на постачання товару у відповідності до позицій предмета закупівлі», встановлено нами з метою:
Забезпечення права замовника на отримання оригінального, якісного та безпечного товару.
Запобігання постачанню контрафактної та нелегальної продукції, яка може ввозитися в Україну без сплати відповідних податків і зборів.
Захисту прав інтелектуальної власності виробників товару.
Підтвердження можливості виробництва та постачання товару у повному обсязі відповідно до потреб замовника, що гарантується офіційними представництвами виробника або дистриб’ютора.
Наявна у замовника техніка, згідно з технічною документацією, потребує використання виключно оригінальних витратних матеріалів. Водночас на ринку України, окрім оригінальної продукції, присутня також контрафактна, підроблена або відновлена продукція, зокрема картриджі, що можуть виготовлятися з порушенням патентів виробників друкарської та фотокопіювальної техніки. Відрізнити таку продукцію від оригінальної не завжди можливо без проведення відповідних експертиз, які потребують додаткових фінансових витрат та часу.
Інформаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про офіційність товару, його належне митне оформлення та відповідність заявленим характеристикам. Замовник має бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання відповідає всім вимогам законодавства, адже не можна допустити використання неякісної або контрафактної продукції.
Звертаємо увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер. Вона передбачає можливість отримання інформаційного листа не лише від виробника, а й від його офіційного представника. Отримання цього документа не є проблематичним за умови законності правовідносин між учасником та виробником або його офіційним представником.
Ми не вимагаємо підтвердження партнерських відносин із виробниками товару. Будь-який учасник ринку може звернутися до виробника або його офіційного представника та отримати лист про підтвердження оригінальності товару у потрібній кількості.
Встановлена нами вимога у тендерній документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 -30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (кольорові витратні матеріали до друкуючої техніки)) не є дискримінаційною та не обмежує можливості учасників, які пропонують оригінальну і якісну продукцію, брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Метою закупівлі є придбання якісних та безпечних витратних матеріалів до друкуючих пристроїв за державні кошти для забезпечення їх безперебійної роботи.
Враховуючи викладене, вимоги до закупівлі залишаються без змін.
Вимогу щодо «надання скан-копії оригіналу авторизаційного листа від виробника або його офіційного представника в Україні, а в разі його відсутності – від офіційного дистриб’ютора в Україні, яким підтверджується право Учасника на постачання товару у відповідності до позицій предмета закупівлі», встановлено нами з метою:
Забезпечення права замовника на отримання оригінального, якісного та безпечного товару.
Запобігання постачанню контрафактної та нелегальної продукції, яка може ввозитися в Україну без сплати відповідних податків і зборів.
Захисту прав інтелектуальної власності виробників товару.
Підтвердження можливості виробництва та постачання товару у повному обсязі відповідно до потреб замовника, що гарантується офіційними представництвами виробника або дистриб’ютора.
Наявна у замовника техніка, згідно з технічною документацією, потребує використання виключно оригінальних витратних матеріалів. Водночас на ринку України, окрім оригінальної продукції, присутня також контрафактна, підроблена або відновлена продукція, зокрема картриджі, що можуть виготовлятися з порушенням патентів виробників друкарської та фотокопіювальної техніки. Відрізнити таку продукцію від оригінальної не завжди можливо без проведення відповідних експертиз, які потребують додаткових фінансових витрат та часу.
Інформаційний лист виробника (офіційного представництва) свідчить про офіційність товару, його належне митне оформлення та відповідність заявленим характеристикам. Замовник має бути впевненим, що запропоноване учасниками обладнання відповідає всім вимогам законодавства, адже не можна допустити використання неякісної або контрафактної продукції.
Звертаємо увагу, що дана вимога є альтернативною, що виключає її дискримінаційний характер. Вона передбачає можливість отримання інформаційного листа не лише від виробника, а й від його офіційного представника. Отримання цього документа не є проблематичним за умови законності правовідносин між учасником та виробником або його офіційним представником.
Ми не вимагаємо підтвердження партнерських відносин із виробниками товару. Будь-який учасник ринку може звернутися до виробника або його офіційного представника та отримати лист про підтвердження оригінальності товару у потрібній кількості.
Встановлена нами вимога у тендерній документації за предметом закупівлі (ДК 021:2015 -30120000-6 «Фотокопіювальне та поліграфічне обладнання для офсетного друку» (кольорові витратні матеріали до друкуючої техніки)) не є дискримінаційною та не обмежує можливості учасників, які пропонують оригінальну і якісну продукцію, брати участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.
Метою закупівлі є придбання якісних та безпечних витратних матеріалів до друкуючих пристроїв за державні кошти для забезпечення їх безперебійної роботи.
Враховуючи викладене, вимоги до закупівлі залишаються без змін.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 17:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" |
92 358,00
UAH з ПДВ
|
92 358,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "ВАУ-ПРИНТ" #35670769 |
Переможець |
92 358,00
UAH з ПДВ
|
31 березня 2025 16:40
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 17:10
|
Договір від 14.04.2025 №76_ТОВ Вау_Принт_кольорові витратні матеріали.pdf | укладений |
15 квітня 2025 17:09
|