Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Напівбрикети торф’яні
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2025-03-19-011971-a ● f1293cc3016942f4ac83207fc4498906
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Антонінська спеціальна школа Хмельницької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 22986562 |
Місцезнаходження: | 31022, Україна , Хмельницька обл., Антоніни, пл. Графська,21 |
Контактна особа: |
Шкроба Юрій Петрович +380385551165 antonini-internat@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:28 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 14:28 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до статті 25 Закону, Замовник має право зазначати вимоги щодо надання Учасниками забезпечення тендерних пропозицій. Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладеним кваліфікованим електронним підписом гаранту (далі - банк-гарант), відповідно до вимог діючого законодавства. Електронна гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Електронна гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена відповідно до вимог постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України “Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції /пропозиції від 14.12.2020р. №2628 (Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021р. за №275/35897) та із урахуванням особливостей даної тендерної документації. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (UniformRulesforDemandGuarantees, ICCPublication 758 — URDG758 або InternationalStandbyPractices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає: 5000,00 грн. (п’ять тисяч гривень нуль копійок) Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 90 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні на веб-порталі Уповноваженого органу. Гарантія має набувати чинності з дня її надання. Банк-гарант повинен здійснити платіж, у разі настання обставини, визначеної пунктом 3.3.1. розділу ІІІ тендерної документації, на користь Бенефіціара протягом 5 робочих днів. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника (Принципала) на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам цієї тендерної документації, буде відхилена Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 5000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09110000-3: Тверде паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
48 тонна
Напівбрикети торф’яні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
31022, Україна, Хмельницька область, смт. Антоніни, пл. Графська,21
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 09110000-3 — Тверде паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 16:15 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 1 - вимоги до Учасника.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 2 - вимоги до Переможця.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 3 - Технiчне завдання.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 4 - Проєкт договору.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Додаток 5 - Тендерна пропозиція.docx | |
19 березня 2025 16:11 |
Тендерна документація (особливості) - брикети.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Паспорт якості
Дата подання: 19 березня 2025 18:18
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:00
Доброго дня. Замовником у додатку 3 встановлено вимогу: Документальне підтвердження відповідності товару технічним, якісним та кількісним характеристикам має бути надане у складі тендерної пропозиції у вигляді паспорта якості, що виданий Українською інспекцією «Укрінспаливо» відповідно до діючого в Україні РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови», дійсний на дату подання тендерної пропозиції Учасника.
Однак РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги, що паспорт якості має бути виданий саме Українською інспекцією «Укрінспаливо» і дійсний на дату подання тендерної пропозиції Учасника. Нагадуємо, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Просимо привести вимоги у відповідність держстандарту для уникнення оскарження в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Дійсно, РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги, що паспорт якості має бути виданий саме Українською інспекцією «Укрінспаливо». Проте, станом на сьогодні в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. Тобто інспекція створена з метою забезпечення контролю за якістю паливних брикетів і напівфабрикатів, кускового і фрезерного торфу, торфу для потреб сільського господарства, горщечків торф’яних та всіх видів торф’яних та сапропелевих добрив, які виробляються підприємствами і брикетними заводами, що входять до складу концерну «Укрторф», що досягається шляхом проведення оцінки якості сировини та продукції, що відвантажується споживачам, видачі сертифікатів, паспортів, посвідчень, довідок про якість продукції у відповідності з діючими стандартами. В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості зразок якого затверджений та розміщений на офіційному сайті Українського концерну торф’яної промисловості “Укрторф”. Крім того, при підтвердженні якості та відповідності продукції стандартам якості, Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості на напівбрикет торф’яний зі строком дії 1 календарний місяць. Разом з тим, згідно Розділу 5 РСТ УРСР 1297-82 «Технічні Умови» гарантійний строк зберігання напівбрикету торф’яного складає 12 місяців з дня видачі паспорта.
Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених Законом України «Про Публічні закупівлі» та Особливостями, так як вимоги до учасників визначені в тендерній документації однакові для всіх.
Дійсно, РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги, що паспорт якості має бути виданий саме Українською інспекцією «Укрінспаливо». Проте, станом на сьогодні в Україні для виробництва напівбрикетів торф’яних діє стандарт РСТУРСР 1297-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови". Згідно пункту 2.1. розділу 2 "Правила приймання" РСТ 1294-82 "Напівбрикети торф’яні. Технічні умови" передбачено, що приймальний контроль брикетів у виробника здійснює інспекція "Укрінспаливо" партіями згідно ГОСТ 13674. На кожну партію продукції видається документ про якість. Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості. Тобто інспекція створена з метою забезпечення контролю за якістю паливних брикетів і напівфабрикатів, кускового і фрезерного торфу, торфу для потреб сільського господарства, горщечків торф’яних та всіх видів торф’яних та сапропелевих добрив, які виробляються підприємствами і брикетними заводами, що входять до складу концерну «Укрторф», що досягається шляхом проведення оцінки якості сировини та продукції, що відвантажується споживачам, видачі сертифікатів, паспортів, посвідчень, довідок про якість продукції у відповідності з діючими стандартами. В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості зразок якого затверджений та розміщений на офіційному сайті Українського концерну торф’яної промисловості “Укрторф”. Крім того, при підтвердженні якості та відповідності продукції стандартам якості, Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості на напівбрикет торф’яний зі строком дії 1 календарний місяць. Разом з тим, згідно Розділу 5 РСТ УРСР 1297-82 «Технічні Умови» гарантійний строк зберігання напівбрикету торф’яного складає 12 місяців з дня видачі паспорта.
Враховуючи вищевикладене, Замовником повністю дотримано принципів здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників визначених Законом України «Про Публічні закупівлі» та Особливостями, так як вимоги до учасників визначені в тендерній документації однакові для всіх.
письмове підтвердження
Дата подання: 19 березня 2025 18:26
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:01
Доброго дня. Замовником у додатку 3 встановлено вимогу: Учасник процедури закупівлі надає у складі пропозиції письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності напівбрикетів торф’яних РСТУРСР 1297-82 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі.
Однак РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги про письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності напівбрикетів торф’яних РСТУРСР 1297-82 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі. Нагадуємо, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Просимо привести вимоги у відповідність держстандарту для уникнення оскарження в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Дійсно, РСТУРСР 1297-82 не містить вимоги про таке підтвердження. Однак, відсутність такої вимоги у стандарті не означає, що Замовник не може її встановити.
Зауважимо, що РСТУРСР 1297-82 регламентує технічні характеристики напівбрикетів торф’яних, але не регулює порядок підтвердження відповідності. Тому, Замовник може самостійно визначати, який документ буде підтверджувати відповідність товару.
Що стосується вимоги про надання гарантійного листа – це механізм забезпечення якості поставок. Навіть якщо стандарт не містить прямої вимоги про таке підтвердження, Замовник має право встановити його для запобігання постачанню неякісного товару. Гарантійний термін зберігання – це важливий аспект для визначення строку придатності товару, що впливає на його подальше використання.
Звертаємо увагу, що дана вимога Замовника жодним чином не суперечить Постанові №1178, адже абзац перший пункту 29 Постанови №1178 забороняє замовникам встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Таким чином, вимога Замовника є обґрунтованою та правомірною.
Дійсно, РСТУРСР 1297-82 не містить вимоги про таке підтвердження. Однак, відсутність такої вимоги у стандарті не означає, що Замовник не може її встановити.
Зауважимо, що РСТУРСР 1297-82 регламентує технічні характеристики напівбрикетів торф’яних, але не регулює порядок підтвердження відповідності. Тому, Замовник може самостійно визначати, який документ буде підтверджувати відповідність товару.
Що стосується вимоги про надання гарантійного листа – це механізм забезпечення якості поставок. Навіть якщо стандарт не містить прямої вимоги про таке підтвердження, Замовник має право встановити його для запобігання постачанню неякісного товару. Гарантійний термін зберігання – це важливий аспект для визначення строку придатності товару, що впливає на його подальше використання.
Звертаємо увагу, що дана вимога Замовника жодним чином не суперечить Постанові №1178, адже абзац перший пункту 29 Постанови №1178 забороняє замовникам встановлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом.
Таким чином, вимога Замовника є обґрунтованою та правомірною.
ДСТУ 2042-92
Дата подання: 19 березня 2025 18:30
Дата відповіді: 21 березня 2025 17:02
Доброго дня. Замовником у додатку 3 в таблиці ІІІ ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ встановлено вимогу:
відповідність стандарту ДСТУ 2042-92!
Водночас замовник скрізь посилається на стандарт РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови»! РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги про відповідність стандарту ДСТУ 2042-92! Нагадуємо, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Просимо привести вимоги у відповідність держстандарту для уникнення оскарження в АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дякуємо за Ваше запитання.
Твердження про порушення є некоректним, оскільки Замовник має право встановлювати вимогу щодо відповідності чинному національному стандарту (ДСТУ 2042-92), навіть якщо старий стандарт (РСТУРСР 1297-82) не містить посилання на нього. Якщо ДСТУ 2042-92 є чинним і поширюється на предмет закупівлі, то саме він має пріоритет. До того ж, Постанова №1178 не забороняє замовнику встановлювати відповідність чинному держстандарту, а лише забороняє встановлювати вимоги, які не відповідають стандарту.
Таким чином, вимога Замовника щодо відповідності ДСТУ 2042-92 є правомірною.
Твердження про порушення є некоректним, оскільки Замовник має право встановлювати вимогу щодо відповідності чинному національному стандарту (ДСТУ 2042-92), навіть якщо старий стандарт (РСТУРСР 1297-82) не містить посилання на нього. Якщо ДСТУ 2042-92 є чинним і поширюється на предмет закупівлі, то саме він має пріоритет. До того ж, Постанова №1178 не забороняє замовнику встановлювати відповідність чинному держстандарту, а лише забороняє встановлювати вимоги, які не відповідають стандарту.
Таким чином, вимога Замовника щодо відповідності ДСТУ 2042-92 є правомірною.
Якщо ДСТУ 2042-92 є чинним і поширюється на предмет закупівлі
Дата подання: 21 березня 2025 17:40
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:18
ДСТУ 2042-92 НЕ ПОШИРЮЄТЬСЯ на предмет закупівлі!
ДСТУ 2042-92 "Брикети торфові для комунально-побутових потреб. Технічні умови"!
РСТ УРСР 1297-82 "Напівбрикети торфові. Технічні умови".
Є різниця? Ви або закупляєте БРИКЕТИ торфові, і тоді вимагаєте відповідність вимогам ДСТУ 2042-92, або закупляєте НАПІВБРИКЕТИ торфові, і тоді вимагаєте відповідність РСТУРСР 1297-82!
Розберіться в держстандартах і вимогах! Приведіть документацію у відповідність діючому на предмет закупівлі держстандарту або змініть предмет закупівлі на такий, вимоги до якого встановлюєте!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до потреб установи та з урахуванням чинних нормативно-правових актів. Обраний стандарт ДСТУ 2042-92 застосовується до продукції, що закуповується, оскільки він встановлює вимоги до торфових брикетів, які є більш стандартизованими та відповідають вимогам експлуатації. Вимоги тендерної документації сформовані відповідно до законодавства та відповідають предмету закупівлі.
З огляду на вищевикладене, зміни до тендерної документації не вносяться.
Замовником визначено предмет закупівлі відповідно до потреб установи та з урахуванням чинних нормативно-правових актів. Обраний стандарт ДСТУ 2042-92 застосовується до продукції, що закуповується, оскільки він встановлює вимоги до торфових брикетів, які є більш стандартизованими та відповідають вимогам експлуатації. Вимоги тендерної документації сформовані відповідно до законодавства та відповідають предмету закупівлі.
З огляду на вищевикладене, зміни до тендерної документації не вносяться.
Інспекція
Дата подання: 21 березня 2025 17:51
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:22
"інспекція створена з метою забезпечення контролю за якістю паливних брикетів і напівфабрикатів, кускового і фрезерного торфу, торфу для потреб сільського господарства, горщечків торф’яних та всіх видів торф’яних та сапропелевих добрив, які виробляються підприємствами і брикетними заводами, що входять до складу концерну «Укрторф»!"
По-перше, концерн «Укрторф» згідно відкритих реєстрів перебуває у стані ліквідації! По-друге, Ви самі вказуєте, що інспекція створена з метою забезпечення контролю за якістю паливних брикетів і напівфабрикатів... які виробляються підприємствами і брикетними заводами, що входять до складу концерну «Укрторф»! Тобто Ви самі ж підтверджуєте, що підприємства, які не входять до складу концерну «Укрторф», не мають відношення до компетенції і діяльності інспекції "Укрінспаливо"! Значить Ви штучно обмежуєте коло учасників лише тими, які входять до складу концерну «Укрторф»! Це пряма ДИСКРИМІНАЦІЯ учасників, які не входять до складу концерну «Укрторф» і грубе порушення Закону! Якщо Ви вже самі зізнаєтеся у відкритій дискримінації учасників, то просимо усунути незаконні та дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення.
Замовником встановлено вимоги, які відповідають принципам відкритості та недискримінації учасників. Посилання на «Укрторф» у тендерній документації використано виключно для уточнення регуляторної бази, що раніше визначала вимоги до торф’яної продукції. Вимоги до відповідності продукції стандартам та наявності підтверджуючих документів спрямовані виключно на забезпечення належної якості товару, а не на обмеження кола учасників. Усі постачальники, незалежно від їхньої приналежності до будь-яких організацій, можуть підтвердити відповідність своєї продукції встановленим вимогам. Документація не містить положень, які б унеможливлювали участь компаній, що не входять до складу концерну «Укрторф».
Таким чином, вимоги документації не порушують принципів публічних закупівель, і підстав для внесення змін немає
Замовником встановлено вимоги, які відповідають принципам відкритості та недискримінації учасників. Посилання на «Укрторф» у тендерній документації використано виключно для уточнення регуляторної бази, що раніше визначала вимоги до торф’яної продукції. Вимоги до відповідності продукції стандартам та наявності підтверджуючих документів спрямовані виключно на забезпечення належної якості товару, а не на обмеження кола учасників. Усі постачальники, незалежно від їхньої приналежності до будь-яких організацій, можуть підтвердити відповідність своєї продукції встановленим вимогам. Документація не містить положень, які б унеможливлювали участь компаній, що не входять до складу концерну «Укрторф».
Таким чином, вимоги документації не порушують принципів публічних закупівель, і підстав для внесення змін немає
Сертифікат якості
Дата подання: 21 березня 2025 18:03
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:22
Документом про якість який видає Українська інспекція по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів "Укрінспаливо" за результатами інспекції (перевірки ) якості торфобрикету та/або напівбрикетів у виробників або замовників є - Сертифікат якості.
Ви самі собі суперечите у даній вимозі! Ви вказуєте, що РСТУРСР 1297-82 «Напівбрикети торфяні. Технічні умови» не містить вимоги, що паспорт якості має бути виданий саме Українською інспекцією «Укрінспаливо»! Також вказуєте, що На кожну партію продукції видається документ про якість! Згідно РСТ УРСР 1297-82: На кожну партію продукції видається паспорт якості! Сертифікат якості, який, як Ви стверджуєте, видає інспекція "Укрінспаливо" (В разі відповідності продукції державним стандартам та нормам Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо» видається сертифікат якості зразок якого затверджений та розміщений на офіційному сайті Українського концерну торф’яної промисловості “Укрторф”), взагалі не передбачений РСТ УРСР 1297-82! Нагадуємо, що у разі здійснення закупівель, визначених абзацом першим пункту 29 Особливостей, затверджених Постановою №1178 (зі змінами), замовники не можуть установлювати вимоги до предмета закупівлі, що не передбачені відповідним національним стандартом (за наявності національного стандарту для відповідного предмета закупівлі).
Приведіть свої вимоги у відповідність РСТ УРСР 1297-82!
Більше того, згідно Закону, технічні специфікації не повинні містити посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. У разі якщо таке посилання є необхідним, воно повинно бути обґрунтованим та містити вираз "або еквівалент"! Поясніть, чому ваше посилання на послугу певного суб’єкта господарювання - паспорт якості, що виданий Українською інспекцією «Укрінспаливо» - не містить виразу "або еквівалент"?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення.
Вимоги щодо наявності документа про якість продукції встановлено з метою підтвердження її відповідності визначеним стандартам. Сертифікат якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо», є одним із документів, що підтверджує відповідність продукції встановленим вимогам. Так, РСТ УРСР 1297-82 передбачає обов’язкове надання документа, що підтверджує якість продукції. Сертифікат якості від «Укрінспаливо» використовується як об’єктивний критерій контролю якості продукції.
Тому встановлені вимоги не є дискримінаційними, оскільки жодним чином не обмежують можливість учасників отримати відповідний документ.
Зважаючи на це, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
Вимоги щодо наявності документа про якість продукції встановлено з метою підтвердження її відповідності визначеним стандартам. Сертифікат якості, виданий Українською інспекцією по контролю якості торф’яної продукції і паливних брикетів «Укрінспаливо», є одним із документів, що підтверджує відповідність продукції встановленим вимогам. Так, РСТ УРСР 1297-82 передбачає обов’язкове надання документа, що підтверджує якість продукції. Сертифікат якості від «Укрінспаливо» використовується як об’єктивний критерій контролю якості продукції.
Тому встановлені вимоги не є дискримінаційними, оскільки жодним чином не обмежують можливість учасників отримати відповідний документ.
Зважаючи на це, підстави для внесення змін до тендерної документації відсутні.
РСТУРСР 1297-82 регламентує
Дата подання: 21 березня 2025 18:12
Дата відповіді: 24 березня 2025 18:23
Ви стверджуєте: "Зауважимо, що РСТУРСР 1297-82 регламентує технічні характеристики напівбрикетів торф’яних, але не регулює порядок підтвердження відповідності. Тому, Замовник може самостійно визначати, який документ буде підтверджувати відповідність товару."
Згідно даного твердження, Ви погоджуєтеся, що всі вимоги, які Ви встановили у документації - паспорт якості, що виданий Українською інспекцією «Укрінспаливо», письмове підтвердження (лист, довідку, тощо) від виробника товару про гарантію відповідності напівбрикетів торф’яних РСТУРСР 1297-82 та гарантійний термін зберігання із зазначенням номеру оголошення закупівлі - Ви вигадали самостійно і РСТУРСР 1297-82 не передбачає таких вимог! Тоді Ви грубо порушуєте вимоги Постанови 1178 та вимоги ЗАКОНУ! Ви навмисно дискримінуєте учасників та порушуєте всі принципи публічних Закупівель відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі»!
Вимагаємо прибрати всі незаконні і дискримінаційні вимоги!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за ваше звернення.
Замовником встановлено вимоги до підтвердження відповідності продукції стандартам, виходячи з принципів належного контролю якості та забезпечення надійності постачання. Крім того, згідно чинного законодавства, Замовник має право самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності товару технічним вимогам.
Вимога надати паспорт якості, виданий Українською інспекцією «Укрінспаливо», РСТ УРСР 1297-82 не містить обмежень щодо того, який саме документ повинен підтверджувати якість продукції, проте вимагає наявності документа про якість. Таким чином, запропоновані вимоги відповідають принципам забезпечення якості та не є дискримінаційними, оскільки всі учасники мають можливість отримати зазначений документ.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація відповідає чинному законодавству.
Замовником встановлено вимоги до підтвердження відповідності продукції стандартам, виходячи з принципів належного контролю якості та забезпечення надійності постачання. Крім того, згідно чинного законодавства, Замовник має право самостійно визначати спосіб підтвердження відповідності товару технічним вимогам.
Вимога надати паспорт якості, виданий Українською інспекцією «Укрінспаливо», РСТ УРСР 1297-82 не містить обмежень щодо того, який саме документ повинен підтверджувати якість продукції, проте вимагає наявності документа про якість. Таким чином, запропоновані вимоги відповідають принципам забезпечення якості та не є дискримінаційними, оскільки всі учасники мають можливість отримати зазначений документ.
Зважаючи на вищевикладене, тендерна документація відповідає чинному законодавству.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 14:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна |
189 120,00
UAH з ПДВ
|
159 936,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна |
213 120,00
UAH з ПДВ
|
159 984,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ПП Надра-Ресурс |
230 400,00
UAH з ПДВ
|
170 400,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП Конопельнюк Юлія Василівна #3223808684 |
Відхилено |
159 936,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 11:41
|
Фізична особа-підприємець Особенко Юлія Олександрівна #3180919646 |
Відхилено |
159 984,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 11:45
|
ПП Надра-Ресурс #38662263 |
Відхилено |
170 400,00
UAH з ПДВ
|
28 березня 2025 11:48
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій