Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
"Капітальний ремонт частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул.Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область"
Очікувана вартість
1 787 123,00 UAH
UA-2025-03-19-011219-a ● aa59420f34b04568bfdc8594bee8455e
Відкриті торги з особливостями
Подання пропозицій
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Городоцька міська багатопрофільна лікарня" |
Код ЄДРПОУ: | 02004216 |
Місцезнаходження: | 32000, Україна , Хмельницька обл., Городок, вул.Шевченка, 40 |
Контактна особа: |
Хоменко Олександр Анатолійович +380385131614 gorodok3@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 15:45 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 01 квітня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 04 квітня 2025 15:50 |
Початок аукціону: | 07 квітня 2025 12:34 |
Очікувана вартість: | 1 787 123,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 8 935,62 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 робота
"Капітальний ремонт частини приміщень поліклінічного відділення КНП «Городоцька МБЛ» по вул.Шевченка, 40, м. Городок Хмельницька область"
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
32000, Україна, Хмельницька область, м.Городок, вул.Т.Шевченка, 40
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 | |
Підписання договору | Одноразова поставка | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 березня 2025 13:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
20 березня 2025 13:49 |
4.1. Додаток 1 змінений.docx | |
20 березня 2025 13:49 |
4.1. Додаток 1 змінений.docx | |
20 березня 2025 13:49 |
Зміни-.pdf | |
20 березня 2025 13:49 |
Протокол _32.pdf | |
20 березня 2025 13:49 |
Зміни-.pdf | |
20 березня 2025 13:49 |
Протокол _32.pdf | |
20 березня 2025 11:59 |
4. ТД змінена.docx | |
20 березня 2025 11:59 |
4. ТД змінена.docx | |
20 березня 2025 11:59 |
Зміни.pdf | |
20 березня 2025 11:59 |
Протокол _31.pdf | |
20 березня 2025 11:59 |
Зміни.pdf | |
20 березня 2025 11:59 |
Протокол _31.pdf | |
19 березня 2025 15:45 |
4.1.1 Додаток 1.1..docx | |
19 березня 2025 15:45 |
4.2. Додаток 2.docx | |
19 березня 2025 15:45 |
4.3. Додаток 3.doc | |
19 березня 2025 15:45 |
4.1.1 Додаток 1.1..docx | |
19 березня 2025 15:45 |
4.2. Додаток 2.docx | |
19 березня 2025 15:45 |
4.3. Додаток 3.doc |
20 березня 2025 13:59 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
4.1. Додаток 1 змінений.docx
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
4.1. Додаток 1 змінений.docx
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
Зміни-.pdf
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
Протокол _32.pdf
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
Зміни-.pdf
|
||||||
20 березня 2025 13:49 |
Протокол _32.pdf
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
4. ТД змінена.docx
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
4. ТД змінена.docx
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
Зміни.pdf
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
Протокол _31.pdf
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
Зміни.pdf
|
||||||
20 березня 2025 11:59 |
Протокол _31.pdf
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.1.1 Додаток 1.1..docx
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.2. Додаток 2.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.3. Додаток 3.doc
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.1.1 Додаток 1.1..docx
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.2. Додаток 2.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:45 |
4.3. Додаток 3.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційна вимога
Дата подання: 26 березня 2025 18:42
Дата відповіді: 28 березня 2025 14:15
Вимога дискримінаційна Для повноти розуміння
предмету закупівлі та його об’єму
Учаснику необхідно, в період
звернення за роз’ясненнями,
особисто відвідати та оглянути
об’єкт будівництва, оцінити
можливості виконання робіт, їх види
та обсяги, ознайомитися із
проектною документацією.
Виконання цієї вимоги повинно бути
документально зафіксовано, для чого
надати у складі тендерної пропозиції
підписаний уповноваженою особою
замовника та представником
учасника Акт огляду об’єкта та
ознайомлення із проектною
документацією.
Даний акт огляду суперечить законності зустрічі учасника з Замовника до аукціону . Звертаємо увагу замовника відкритих торгів, що порядок звернення до Замовника стосовно роз’яснень щодо тендерної документації процедури відкритих торгів, визначено у статті 24 Закону «Про публічні закупівлі». Так, Закон зокрема визначає, що усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника процедури відкритих торгів. Звернутися до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру є можливим виключно через електронну систему закупівель.. Є цілком очевидним, що вимога в частині акту обстеження, за підписом представника Замовника, дозволяє встановити особу учасника, та є такою, що порушує положення даної статті. Існує численна практика АМКУ саме з цього питання, наприклад, рішення № 20243-р/пк-пз від 30.10.2020р., № 19212-р/пк-пз від 13.10.2020 р., №7261 -р/пк-пз від 24.05.2023р. та багато інших. Крім того, пропонуємо звернути увагу на висновок моніторингу про результати моніторингу процедури закупівлі № UA-2024-04-26-005930-a, за яким контролюючим органом встановлено, що ТД Замовника складена з порушенням част.8 ст.12 Закону № 922, внаслідок чого процедура закупівлі проведена з недотриманням принципів публічних закупівель, визначених у п.3, п.5 ч.1 ст.5 Закону №922. Крім того, Ви замовляєте поточний ремонт, і якщо вже хтось склав дефектні акти, то цього цілком достатньо, щоб ЕФЕКТИВНО підготувати тендерну пропозицію. Дана вимога надається для того , щоб знати Замовнику кількість учасників , щоб інформувати своячка який вже є для виконання даних робіт і нівякому випадку для покращення підготовки. А отже, з метою уникнення порушень, просимо внести зміни до тендерної документації та видалити вимогу щодо надання акту обстеження
Для покращеної підготовки виконання тендерної пропозиції згідно Настанови Ви Замовник повині подати локальний кошторис з графою 2 обронтування шифру та також відомість ресурсів без цін, так просимо виконати вимоги Настанови
З ПОВАГОЮ...
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику. Просимо звернути увагу на додаток 1.1 тендерної документації та ознайомитися із локальними кошторисами та відомістю обсягів робіт, де передбачено одиниці виміру та кількість робіт та матеріальних ресурсів, що є достатнім для обрахунку Вашої цінової пропозиції щодо даних торгів. Тендерна документація може містити інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачено законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Звертаємо Вашу увагу, що локальний кошторис з обгрунтуванням шифру не передбачено Настановою, як документ для розрахунку Вашої договорної ціни.
Щодо надання Акту обстеження, нами буде внесено зміни до тендерної документації Додаток 1.
Щодо надання Акту обстеження, нами буде внесено зміни до тендерної документації Додаток 1.
Подати пропозицію
Оберіть один з майданчикiв-учасників правил професійної поведінкиВсі майданчики системи Прозорро