Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Мастильні засоби
Очікувана вартість
1 860 018,18 UAH
UA-2025-03-19-010390-a ● 6969fcba1d344d23838e61412edf0a19
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА 9997 |
Код ЄДРПОУ: | 14321908 |
Місцезнаходження: | Україна , |
Контактна особа: |
Штефанюк Петро Петрович 380684451987 tender_ooae@dpsu.gov.ua |
Категорія: | Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 15:18 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 16:00 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:02 |
Початок аукціону: | 28 березня 2025 11:02 |
Очікувана вартість: | 1 860 018,18 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 600,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09210000-4: Мастильні засоби
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 кілограм
Мастило Shell Helix Ultra 5W-30
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
20 літр
Охолоджуюча рідина антифріз концентрат Glysantin G48 (Синьо-зелений)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
8 кілограм
Shell Spirax S6 GXME 75W-80
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
160 кілограм
Рідина Aeroshell Compound 07
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
3.744 кілограм
LPS 3
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
12 кілограм
Aeroshell Grease 22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
500 літр
Нефра С2-80/120
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
49.6 кілограм
Олива Циатім 201
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
87.1 кілограм
Олива Hydrauncoil FH 51
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
600 кілограм
Turbonycoil 600
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
78.75 кілограм
Мастило Nycolube 3525
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
89.25 кілограм
Мастило гідравлічне Hydrauncoil FH2
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
10 кілограм
Змазка Nyco Grease GN10
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1 кілограм
Змазка Nyco Grease GN06
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1 кілограм
Змазка Nyco Grease GN22
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
1 кілограм
Змазка Nyco Grease GN15
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
0.4 кілограм
CHO-LUBE E117
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
50 літр
Очисник ZOK-27 concentrate
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
60 літр
Протикристалізаційна рідн Nycosol 13
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
25 літр
Засіб для чищення White Spirit
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
20 літр
Засіб для чищення Сleaning agent TECHNICLEAN AS58
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
6 літр
Nycosol 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
2.11 кілограм
Антикорозійний засіб Ardrox 3965
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
0.79 кілограм
Дісфульд молібдена Royco 81 MS
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
40 літр
Засіб для чищення CLEANER TEEPOL
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
0.8 кілограм
Molykote 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
3.744 кілограм
Змазка LPS-1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 липня 2025
ДК 021:2015: 09210000-4 — Мастильні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
22 березня 2025 10:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
22 березня 2025 10:22 |
Перелік змін та доповнень.docx | |
20 березня 2025 10:58 |
Технічна специфікація (ДОДАТОК 2) +.docx | |
19 березня 2025 15:18 |
Додаток 4 (тендерна пропозиця) +.docx | |
19 березня 2025 15:18 |
Тендерна документація по відкритим торгам з Особливостями +.docx | |
19 березня 2025 15:18 |
Проект договору на закупівлю авіаційної оливи (ДОДАТОК 3) +.doc | |
19 березня 2025 15:18 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії вимоги) +.docx |
22 березня 2025 10:24 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
22 березня 2025 10:22 |
Перелік змін та доповнень.docx
|
||||||
20 березня 2025 10:58 |
Технічна специфікація (ДОДАТОК 2) +.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:18 |
Додаток 4 (тендерна пропозиця) +.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:18 |
Тендерна документація по відкритим торгам з Особливостями +.docx
|
||||||
19 березня 2025 15:18 |
Проект договору на закупівлю авіаційної оливи (ДОДАТОК 3) +.doc
|
||||||
19 березня 2025 15:18 |
Додаток 1 (кваліфікаційні критерії вимоги) +.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Виокремлення позицій в інший лот
Дата подання: 21 березня 2025 15:26
Дата відповіді: 24 березня 2025 15:41
Шановний Замовник, наша компанія є офіційним реселером продуктів Aeroshell і давно співпрацює з компанією Shell. У складі оголошеної закупівлі присутні продукти, а саме: мастило Shell Helix Ultra 5W-30, Shell Spirax S6 GXME 75W-80, рідина Aeroshell Compound 07 які ми вже неодноразово постачали до військової частини 9997 ще з довоєнних часів за найкращими цінами і продовжуємо це робити для інших військових частин зараз. Нажаль інші продукти нам не доступні до постачання через монополізацію ринку компанією ТОВ ТД Нью Енерджи, яка вже вигравала тендери на поставку до частини 9997 за набагато вищими цінами на ці позиції. Присутність такої кількості позицій одним лотом може свідчити не про зручність для військової частини а про наявність корупційної складової, тому що ТОВ ТД Нью Енерджи було єдиним учасником попередніх закупівель. Тому просимо виокремити позиції: мастило Shell Helix Ultra 5W-30, Shell Spirax S6 GXME 75W-80, рідина Aeroshell Compound 07 в окремий лот. Ці зміни нададуть можливість Вам як замовнику заощадити значну суму бюджетних коштів які виділяє Україна під час війни для оборони України, а також дасть змогу для чесної та добросовісної конкуренції під час закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику!
У відповідь на Ваші зауваження щодо можливого обмеження конкуренції та наявності корупційної складової у проведенні закупівлі повідомляємо наступне. Формування предмета закупівлі та лотів здійснювалося виключно відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон).
Згідно з частиною 6 статті 22 Закону, замовник має повноваження самостійно визначати предмет закупівлі, його характеристики, обсяг та структуру, враховуючи потреби ефективного постачання. Дана норма є загальноприйнятим стандартом для проведення державних закупівель та не підлягає довільному трактуванню.
Будь-які звинувачення щодо можливих корупційних ризиків без наявності конкретних фактів та об’єктивних даних є безпідставними. Відповідно до статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» № 1700-VII від 14.10.2014, усі рішення щодо публічних закупівель приймаються виключно на основі законодавчих норм та не можуть змінюватися під впливом окремих суб'єктів господарювання.
Вимоги щодо перегляду предмета закупівлі в інтересах окремого учасника суперечать принципам прозорості та чесної конкуренції та не мають під собою правових підстав.Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура закупівлі базується на таких основоположних принципах:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• раціональне використання державних коштів;
• відкритість та прозорість усіх етапів закупівлі;
• рівні умови для всіх учасників без надання переваг будь-якому з них.
Встановлення єдиного лота забезпечує рівний доступ до закупівлі для всіх суб'єктів, що відповідають встановленим критеріям та можуть виконати поставку продукції в повному обсязі.
Якщо певний постачальник не може забезпечити необхідний обсяг товарів або не відповідає технічним вимогам, це не може бути підставою для внесення змін у тендерну документацію чи визнання процедури дискримінаційною, та свідчити про можливу наявність корупційних ризиків у інших учасників.
Пропозиція щодо розподілу закупівлі на лоти не лише суперечить економічній доцільності та оперативному забезпеченню потреб, але й може порушити права інших постачальників, які мають достатні потужності для повного виконання договору.
Будь-які дії, спрямовані на безпідставне оскарження чи блокування тендерного процесу, можуть створити загрозу зриву постачання необхідних матеріалів та порушити виконання поставлених завдань.
В умовах воєнного стану своєчасне забезпечення військових частин є критично важливим. Відповідно до статті 114-1 Кримінального кодексу України («Перешкоджання законній діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань»), створення перешкод у виконанні заходів, спрямованих на обороноздатність країни, може мати серйозні правові наслідки.
Зважаючи на це, будь-які дії, що можуть спричинити затримку або зрив закупівлі, слід розглядати з точки зору їх впливу на державні інтереси.
З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Всі учасники, які відповідають встановленим умовам, мають рівні можливості для подання своїх пропозицій та участі в торгах.
Формування предмета закупівлі здійснено на основі законодавчих вимог, а будь-які спроби змінити умови тендеру під конкретних учасників суперечать принципам публічних закупівель.
Таким чином, закликаємо до об'єктивного та відповідального підходу до процедури закупівлі, дотримання законодавчих норм та уникнення дій, що можуть призвести до затягування чи зриву постачання необхідних матеріальних ресурсів.
У відповідь на Ваші зауваження щодо можливого обмеження конкуренції та наявності корупційної складової у проведенні закупівлі повідомляємо наступне. Формування предмета закупівлі та лотів здійснювалося виключно відповідно до вимог чинного законодавства України, зокрема Закону України «Про публічні закупівлі» № 922-VIII від 25.12.2015 (далі – Закон).
Згідно з частиною 6 статті 22 Закону, замовник має повноваження самостійно визначати предмет закупівлі, його характеристики, обсяг та структуру, враховуючи потреби ефективного постачання. Дана норма є загальноприйнятим стандартом для проведення державних закупівель та не підлягає довільному трактуванню.
Будь-які звинувачення щодо можливих корупційних ризиків без наявності конкретних фактів та об’єктивних даних є безпідставними. Відповідно до статті 3 Закону України «Про запобігання корупції» № 1700-VII від 14.10.2014, усі рішення щодо публічних закупівель приймаються виключно на основі законодавчих норм та не можуть змінюватися під впливом окремих суб'єктів господарювання.
Вимоги щодо перегляду предмета закупівлі в інтересах окремого учасника суперечать принципам прозорості та чесної конкуренції та не мають під собою правових підстав.Згідно з частиною 1 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», процедура закупівлі базується на таких основоположних принципах:
• добросовісна конкуренція серед учасників;
• раціональне використання державних коштів;
• відкритість та прозорість усіх етапів закупівлі;
• рівні умови для всіх учасників без надання переваг будь-якому з них.
Встановлення єдиного лота забезпечує рівний доступ до закупівлі для всіх суб'єктів, що відповідають встановленим критеріям та можуть виконати поставку продукції в повному обсязі.
Якщо певний постачальник не може забезпечити необхідний обсяг товарів або не відповідає технічним вимогам, це не може бути підставою для внесення змін у тендерну документацію чи визнання процедури дискримінаційною, та свідчити про можливу наявність корупційних ризиків у інших учасників.
Пропозиція щодо розподілу закупівлі на лоти не лише суперечить економічній доцільності та оперативному забезпеченню потреб, але й може порушити права інших постачальників, які мають достатні потужності для повного виконання договору.
Будь-які дії, спрямовані на безпідставне оскарження чи блокування тендерного процесу, можуть створити загрозу зриву постачання необхідних матеріалів та порушити виконання поставлених завдань.
В умовах воєнного стану своєчасне забезпечення військових частин є критично важливим. Відповідно до статті 114-1 Кримінального кодексу України («Перешкоджання законній діяльності Збройних Сил України та інших військових формувань»), створення перешкод у виконанні заходів, спрямованих на обороноздатність країни, може мати серйозні правові наслідки.
Зважаючи на це, будь-які дії, що можуть спричинити затримку або зрив закупівлі, слід розглядати з точки зору їх впливу на державні інтереси.
З огляду на викладене, підстав для внесення змін до тендерної документації немає. Всі учасники, які відповідають встановленим умовам, мають рівні можливості для подання своїх пропозицій та участі в торгах.
Формування предмета закупівлі здійснено на основі законодавчих вимог, а будь-які спроби змінити умови тендеру під конкретних учасників суперечать принципам публічних закупівель.
Таким чином, закликаємо до об'єктивного та відповідального підходу до процедури закупівлі, дотримання законодавчих норм та уникнення дій, що можуть призвести до затягування чи зриву постачання необхідних матеріальних ресурсів.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 березня 2025 11:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АДІЛЬ ОІЛ" |
1 685 000,00
UAH
|
1 685 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" |
1 836 430,50
UAH
|
1 836 430,50
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "АДІЛЬ ОІЛ" #45318956 |
Відхилено |
1 685 000,00
UAH
|
01 квітня 2025 23:30
|
ТОВ "ТД НЬЮ ЕНЕРДЖІ" #44322191 |
Переможець |
1 836 430,50
UAH
|
02 квітня 2025 09:52
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 квітня 2025 14:28
|
ду_1_25_від_21_04_2025_до_договору_58_25_від_08_04_2025_0001.pdf | зміни до договору |
21 квітня 2025 14:28
|
Електронний підпис | укладений |
08 квітня 2025 09:44
|
Договір 58-25 від 08.04.2025_0001.pdf | укладений |
08 квітня 2025 09:42
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 21 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | В зв'язку зі зміною банківських реквізитів постачальника розділ 13 Договору №58-25 від 08.04.2025року. |
Номер договору про закупівлю: | 58-25 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1-25 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Мастило Shell Helix Ultra 5W-30 | 250 | кілограм |
334,00
UAH
|
Охолоджуюча рідина антифріз концентрат Glysantin G48 (Синьо-зелений) | 20 | літр |
445,00
UAH
|
Shell Spirax S6 GXME 75W-80 | 8 | кілограм |
359,00
UAH
|
Рідина Aeroshell Compound 07 | 160 | кілограм |
788,00
UAH
|
LPS 3 | 3.744 | кілограм |
11 850,00
UAH
|
Aeroshell Grease 22 | 12 | кілограм |
2 960,00
UAH
|
Нефра С2-80/120 | 500 | літр |
87,00
UAH
|
Олива Циатім 201 | 49.6 | кілограм |
294,00
UAH
|
Олива Hydrauncoil FH 51 | 87.1 | кілограм |
678,00
UAH
|
Turbonycoil 600 | 600 | кілограм |
946,60
UAH
|
Мастило Nycolube 3525 | 78.75 | кілограм |
892,00
UAH
|
Мастило гідравлічне Hydrauncoil FH2 | 89.25 | кілограм |
894,00
UAH
|
Змазка Nyco Grease GN10 | 10 | кілограм |
2 440,00
UAH
|
Змазка Nyco Grease GN06 | 1 | кілограм |
5 180,00
UAH
|
Змазка Nyco Grease GN22 | 1 | кілограм |
2 470,00
UAH
|
Змазка Nyco Grease GN15 | 1 | кілограм |
7 470,00
UAH
|
CHO-LUBE E117 | 0.4 | кілограм |
731 370,00
UAH
|
Очисник ZOK-27 concentrate | 50 | літр |
2 370,00
UAH
|
Протикристалізаційна рідн Nycosol 13 | 60 | літр |
580,00
UAH
|
Засіб для чищення White Spirit | 25 | літр |
84,90
UAH
|
Засіб для чищення Сleaning agent TECHNICLEAN AS58 | 20 | літр |
1 892,00
UAH
|
Nycosol 4 | 6 | літр |
1 790,00
UAH
|
Антикорозійний засіб Ardrox 3965 | 2.11 | кілограм |
18 980,00
UAH
|
Дісфульд молібдена Royco 81 MS | 0.79 | кілограм |
42 050,00
UAH
|
Засіб для чищення CLEANER TEEPOL | 40 | літр |
1 073,75
UAH
|
Molykote 4 | 0.8 | кілограм |
9 875,00
UAH
|
Змазка LPS-1 | 3.744 | кілограм |
10 650,00
UAH
|