Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бланки підприємства
Очікувана вартість
230 445,00 UAH
UA-2025-03-19-009315-a ● 5ed3b50e922042ca9ce10ace2e10cce3
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЛЬВІВСЬКИЙ НАУКОВО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР СТАНДАРТИЗАЦІЇ, МЕТРОЛОГІЇ ТА СЕРТИФІКАЦІЇ" |
Код ЄДРПОУ: | 04725912 |
Місцезнаходження: | 79005, Україна , Львівська обл., місто Львів, ВУЛ.КНЯЗЯ РОМАНА, будинок 38 |
Контактна особа: |
Ганна Мельник +380972579040 lvivsemesta.z@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 14:44 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 230 445,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 152,23 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:22820000-4: Бланки
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
180000 штука
Бланк підприємства
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
150 штука
Свідоцтво про відповідність
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штука
Сертифікат на систему управління
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штука
Сертифікат відповідності зі знаком акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1100 штука
Сертифікат відповідності без знаку акредитації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
1000 штука
Додаток до сертифіката відповідності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
400 штука
Декларація
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
79005, Україна, Львівська область, м. Львів, вулиця Князя Романа, 38
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2025
ДК 021:2015: 22820000-4 — Бланки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 14:47 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 14:44 |
Додаток 4 - Документи переможця.docx | |
19 березня 2025 14:44 |
Додаток 1 - Перелік документів та інформації, які подаються учасником.docx | |
19 березня 2025 14:44 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2025 14:44 |
Додаток 3 - Проект договору.doc | |
19 березня 2025 14:44 |
Додаток 2 - Технічні вимоги.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі, вказаних в додатку 2 до тендерної документації
Дата подання: 20 березня 2025 09:01
Дата відповіді: 21 березня 2025 12:39
В додатку 2 до тендерної документації вказані неповні дані щодо предмета закупівлі а саме: в п.1 вказано "Бланк підприємства" в кількості 180000 штук. Прошу вказати, чи це буде одна форма повноколірного бланку з послідовною нумерацією чи в цьому пункті є три види різних повноколірних бланків з різною нумерацією; також в пп. 4 і 5 вказані "сертифікат відповідності зі знаком акредитації" та "сертифікат відповідності без знаку акредитації" в кількості по 1000 шт і 1100 шт. відповідно. Прошу вказати, чи сертифікат зі знаком акредитації в кількості 1000 штук це одна форма повноколірного бланку чи це три різні форми друку (наприклад один вид - 500 шт, другий - 350 шт, третій - 150 штук разом 1000 штук) та чи сертифікат без знаку акредитації в кількості 1100 штук також має задруковуватись в чотири фарби різними формами (до прикладу перша форма - 600 шт, друга - 400, третя - 100)? Також прошу повідомити, чи бланк "Свідоцтва" (п.2 Додатку 2) в кількості 150 шт. є одною формою повноколірного бланку з нумерацією чи в цьому пункті заховані кілька різновидів форм цього бланку? Якщо це так, то прошу внести зміни до тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, шановний Учаснику.
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступні уточнення:
1. "Бланк підприємства" в кількості 180000 штук - буде не одна форма повноколірного бланку з послідовною нумерацією, а три види різних повноколірних бланків з різною нумерацією.
2. "Сертифікат відповідності зі знаком акредитації" (п. 4) та "Сертифікат відповідності без знаку акредитації" (п. 5) в кількості по 1000 шт і 1100 шт. відповідно буде також не одна форма повноколірного бланку, а три різні форми повноколірних бланків з різною нумерацією.
3. Бланк "Свідоцтва про відповідність" (п.2) в кількості 150 шт. - однією формою повноколірного бланку з нумерацією.
(Кількість різних форм буде узгоджуватися перед друком).
Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
У відповідь на Ваше звернення надаємо наступні уточнення:
1. "Бланк підприємства" в кількості 180000 штук - буде не одна форма повноколірного бланку з послідовною нумерацією, а три види різних повноколірних бланків з різною нумерацією.
2. "Сертифікат відповідності зі знаком акредитації" (п. 4) та "Сертифікат відповідності без знаку акредитації" (п. 5) в кількості по 1000 шт і 1100 шт. відповідно буде також не одна форма повноколірного бланку, а три різні форми повноколірних бланків з різною нумерацією.
3. Бланк "Свідоцтва про відповідність" (п.2) в кількості 150 шт. - однією формою повноколірного бланку з нумерацією.
(Кількість різних форм буде узгоджуватися перед друком).
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
МПП ВКФ "Руслан" |
206 868,00
UAH з ПДВ
|
206 868,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
МПП ВКФ "Руслан" #13839537 |
Переможець |
206 868,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 15:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 09:50
|
Договір з МПП-ВКФ Руслан (Бланки підприємства) від 04.04.2025.pdf | укладений |
04 квітня 2025 09:48
|