Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Сільське комунальне підприємство "Поляницякомунсервіс" |
Код ЄДРПОУ: | 38074503 |
Місцезнаходження: | 78593, Україна , Івано-Франківська обл., село Поляниця, Карпатська, 1А |
Контактна особа: |
Павук Марія 380989421201 mariapavuk28@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 14:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Очікувана вартість: | 900 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 4 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 14:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 14:04 |
Проект договору.doc | |
19 березня 2025 13:59 |
Проект договору.doc | |
19 березня 2025 13:59 |
Тендерна документація.docx | |
19 березня 2025 13:59 |
Додаток 4.docx | |
19 березня 2025 13:59 |
Додаток 1.docx | |
19 березня 2025 13:59 |
Додаток 2.docx | |
19 березня 2025 13:59 |
Оголошення.docx | |
19 березня 2025 13:59 |
Обґрунтування технічних та якісних характеристик закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2025-03-31-000016 ● 2abbd354eddd4cc8a25b7f6d2c6c1183
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 31 березня 2025 11:29 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
31.03.2025 №24-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статей 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
Начальник Богдан ГРИЦАК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 31.03.2025 №24-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2025-03-19-008019-a 19.03.2025 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2025-04-01 11:58:04
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Щебінь з природного каменю (с. Бистриця)» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-03-19-008019-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року №43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2025-04-02 12:21:38
Відповідь
«На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі" Сільське комунальне підприємство «Поляницякомунсервіс» (надалі - Замовник) у відповідь на запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області у межах проведення моніторингу процедури закупівлі пояснює наступне:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
- Обгрунтування очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено наступним чином:
- розмір бюджетного призначення щодо предмету закупівлі було визначено виходячи із потреб громади та наявним фінансовим ресурсом, що передбачено на поточний 2025 рік.
- технічні та якісні характеристики предмета закупівлі встановлені законодавством України та відповідають діючим стандартам ДСТУ (що і зазначено в умовах закупівлі);
- замовником для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі на момент її оголошення проаналізовано середньостатистичні ціни на щебінь в системі Prozorro, взято до уваги ціни на щебінь за 2024 рік, промоніторено офіційні веб-сайти та здійснено перемовини з потенційними постачальниками. Очікувана вартість предмета закупівлі була визначена виходячи із вартості щебеня за 1 т, в яку, згідно умов закупівлі, потрібно було включити доставку предмета закупівлі – різними партіями (від 10 т до 30 т – на підставі наявних та планових річних потреб), різними пунктами призначення (с. Бистриця, по вулицях (також враховано поганий доїзд до населеного пункту та вулицями)), що значно підвищило вартість 1 т щебню.
Що стосується розміщення на власному веб-сайті (або офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів) повідомляємо: дана процедура закупівлі проводиться за кошти місцевого бюджету. Сільське комунальне підприємство «Поляницякомунсервіс» засноване на комунальній власності територіальної громади села Поляниця і підпорядковане сільській раді та використовує вже розподілені грошові кошти. СКП «Поляницякомунсервіс» не має офіційного веб-сайту, тому враховуючи зазначене таке оприлюднення на веб-сайті не здійснювалось.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 18 квітня 2025 |
Кінцевий строк оскарження: | 03 травня 2025 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ДОРЛЕНД" |
879 660,00
UAH з ПДВ
|
879 660,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ДОРЛЕНД" #39714851 |
Переможець |
879 660,00
UAH з ПДВ
|
27 березня 2025 15:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 квітня 2025 17:44
|
Договір щебінь №24.pdf | укладений |
04 квітня 2025 17:43
|