Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Дизельне паливо
Очікувана вартість
301 500,00 UAH
UA-2025-03-19-006475-a ● a668bae226c74713a68f534ff8681426
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЦЕНТРАЛІЗОВАНА ЗАКУПІВЕЛЬНА ОРГАНІЗАЦІЯ" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 32835966 |
Місцезнаходження: | 49000, Україна , Дніпропетровська обл., місто Дніпро, пр. Яворницького Дмитра, будинок 75 |
Контактна особа: |
Тетяна Мананкова +380633970471 czomanankova@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТРАНСПОРТНА ІНФРАСТРУКТУРА МІСТА" ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 23357437 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 19 березня 2025 12:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 24 березня 2025 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 24 березня 2025 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 27 березня 2025 00:00 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 12:05 |
Початок аукціону: | 27 березня 2025 12:05 |
Очікувана вартість: | 301 500,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 507,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції Мова тендерної пропозиції |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5000 літр
Дизельне паливо
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
49003, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. 128-ї Бригади Тероборони, будинок 8
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 квітня 2025
ДК 021:2015: 09130000-9 — Нафта і дистиляти
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
19 березня 2025 12:43 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
19 березня 2025 12:41 |
Додаток 8_ Перелік документів для Переможця.docx | |
19 березня 2025 12:41 |
Додаток 7_Перелік документів для Учасника.docx | |
19 березня 2025 12:41 |
Тендерна документація.doc | |
19 березня 2025 12:41 |
Додаток 6 Проект договору КП ТІМ ДМР.docx | |
19 березня 2025 12:41 |
Додаток 4 Технічна специфікація.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2025-03-19-006475-a.a1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ПП "ОККО-СЕРВІС", Код ЄДРПОУ:44838860
Дата подання: 07 квітня 2025 12:52
Роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс»
Керуючись п. 46 Постанови КМУ №1178, де передбачається, що інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі/переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель, звертаємось із вимогою щодо надання роз’яснення щодо підстав відхилення тендерної пропозиції ПП «ОККО-Сервіс»
Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Керуючись інформацією, зазначеною в прогтоколі № 10 від 04.04.2025 року підставою для відхилення слугує наступне:
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Вимогами тендерної документації передбачено, що «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…ПП «ОККО-СЕРВІС» повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватись відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору».
Даного роду підстави відхилення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, замовник повинен із неухильним дотриманням п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року був надати час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п.43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Керуючись інформацією, зазначеною в прогтоколі № 10 від 04.04.2025 року підставою для відхилення слугує наступне:
Тендерна пропозиція Учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а саме:
Вимогами тендерної документації передбачено, що «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії».
У складі тендерної пропозиції Учасником надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…ПП «ОККО-СЕРВІС» повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватись відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору».
Даного роду підстави відхилення не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Тому, замовник повинен із неухильним дотриманням п. 43 Постанови КМУ №1178 від 12.10.2023року був надати час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
10 квітня 2025 11:58
КП «ЦЗО» ДМР розглянуло Вашу Вимогу та повідомляє наступне:
Вимогами Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено таке: «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії».
ПП «ОККО-СЕРВІС» в складі документів та інформацій тендерної пропозиції надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватися відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору, що не відповідає технічним та якісним вимогам до закуповуваного товару.
Вимогами Додатку 4 до тендерної документації «Технічна специфікація» передбачено таке: «Термін дії талонів/скретч-карт Учасника безстроковий. У разі, якщо Учасник здійснює перехід на талони та/або скретч-картки нового зразку, він повинен здійснити рівноцінний обмін талонів та/або скретч-картки старого зразку, що залишилися у Замовника та не були реалізовані, на талони та/або скретч-картки нового зразку, в тому числі, що залишились у Замовника після закінчення строку їх дії».
ПП «ОККО-СЕРВІС» в складі документів та інформацій тендерної пропозиції надано файл «Зразок смарт-карток, талонів або штрих-карток», відповідно до якого «…повідомляємо, що ми є емітентом талонів (дозвільних документів) по яким буде здійснюватися відпуск палива, та гарантуємо про те, що запропоновані Учасником скретч-картки або талони будуть прийматись на АЗС, що зазначені Учасником в наданому переліку та про гарантоване надання Учаснику необхідної кількості скретч-карток або талонів для забезпечення Замовника паливом протягом терміну дії договору, що не відповідає технічним та якісним вимогам до закуповуваного товару.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 27 березня 2025 12:28
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" |
262 500,00
UAH з ПДВ
|
262 500,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЄФТЕК ТРЕЙД" |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
300 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ОККО-СЕРВІС" #44838860 |
Відхилено |
262 500,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:24
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НЄФТЕК ТРЕЙД" #40156582 |
Переможець |
300 000,00
UAH з ПДВ
|
04 квітня 2025 16:30
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 квітня 2025 14:36
|
Додаткова угода №1 від 15.04.2025.pdf | зміни до договору |
15 квітня 2025 14:36
|
Електронний підпис | укладений |
15 квітня 2025 14:35
|
Договір №72 від 15.04.2025.pdf | укладений |
15 квітня 2025 14:34
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Дата публікації змін до договору: | 15 квітня 2025 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг) |
Номер договору про закупівлю: | 72 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |