Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Металопластикові вікна з монтажем, 44220000-8 Столярні вироби за ДК
Очікувана вартість
279 789,00 UAH
UA-2025-03-19-005665-a 32119ebb8607423e92855d9fea8a3ff9
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Нестеренко

+380661847482 vtender_t0500@dsst.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ВІЙСЬКОВА ЧАСТИНА Т0500
Код ЄДРПОУ: 33111325
Місцезнаходження: 14017, Україна , Чернігівська обл., м. Чернігів, вул. Івана Мазепи, 18
Контактна особа: Андрій Нестеренко
+380661847482
vtender_t0500@dsst.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 19 березня 2025 12:03
Звернення за роз’ясненнями: до 25 березня 2025 08:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 березня 2025 13:00
Початок аукціону: 31 березня 2025 11:03
Початок аукціону: 31 березня 2025 11:03
Очікувана вартість: 279 789,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 398,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44220000-8: Столярні вироби


Закупівля проводиться у порядку проведення спрощених закупівель, визначених Законом України “Про публічні закупівлі”, з урахуванням положень, визначених пунктом 8 Особливостей здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 11.11.2022 № 1275 «Деякі питання здійснення оборонних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану» (із змінами й доповненнями).
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6 штука
Металопластикове вікно 4000х1170
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 2950х1100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 3900х1770
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 1870х1810
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 3000х1100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 2500х1200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 2220х1140
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 1250х1250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 1530х1400
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
2 штука
Металопластикове вікно 3000х3200
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна
1 штука
Металопластикове вікно 3000х3250
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 14000, Україна, Чернігівська область, м. Чернігів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 травня 2025
ДК 021:2015: 44221100-6 — Вікна

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 21 березня 2025 12:22
Дата відповіді: 22 березня 2025 10:58
Чи потрібно буде проводити уточнюючий замір конструкцій перед виготовленням?
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Стосовно Вашого звернення: Так для здійснення поставки відповідного товару можливо (не є обов’язковим) проводити попередні вимірювання (уточнюючі розміри). Оскільки коректний замір для вікон забезпечить відмінну якість виробів протягом усього терміну експлуатації, а також дотримання гарантійних зобов’язань постачальником відповідно до умов нормативної технічної документації на товар, та діючого законодавства України (ДСТУ, будівельних норм тощо) та уникнення додаткових витрат. Дякуємо за звернення.
Уточнення
Дата подання: 21 березня 2025 12:27
Дата відповіді: 22 березня 2025 11:00
Чи розглядаєте склопакет 40мм. з формулою: 4і-14Ar-4-14Ar-4і , що також буде відповідати коефіцієнту опору теплопередачі не менше 0,9 Вт/м2К?
Відповідь: Доброго дня шановний учасник! Стосовно Вашого звернення: Замовник здійснює закупівлю товару із встановленням посилань на конкретні технічні параметри, які вказані в специфікації (Додаток 2 до оголошення). Оскільки такі технічні характеристики найбільше відповідають вимогам та потребам замовника;

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 31 березня 2025 11:38

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" 265 500,00
UAH з ПДВ
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ" 267 468,33
UAH з ПДВ
250 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Ірха Олександр Валентинович 275 275,00
UAH з ПДВ
275 275,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ГЕОІД" 276 938,00
UAH з ПДВ
276 938,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

04 квітня 2025 19:50
Електронний підпис
03 квітня 2025 16:59
Електронний підпис
03 квітня 2025 13:47
10 Довідка 47 повна.pdf
03 квітня 2025 13:47
5 9 Довідка витяг.pdf
03 квітня 2025 13:47
5 8 Статут код доступу.pdf
03 квітня 2025 13:47
1 Довідка про Учасника.pdf
28 березня 2025 12:34
Електронний підпис
28 березня 2025 12:34
Електронний підпис
28 березня 2025 12:24
Електронний підпис
28 березня 2025 12:24
Електронний підпис
28 березня 2025 12:22
5 8 Статут код доступу.pdf
28 березня 2025 12:22
5 9 Довідка витяг.pdf
28 березня 2025 12:22
5 10 Витяг з ЄДР 28.03.25.pdf
28 березня 2025 12:22
1 Довідка про Учасника.pdf
28 березня 2025 12:22
10 Довідка 47 повна.pdf
28 березня 2025 12:22
5 5 Статут копія 2025 07.02.25.pdf
28 березня 2025 12:22
4 Витяг з ПДВ завірений.pdf

Публічні документи

28 березня 2025 11:52
Електронний підпис
28 березня 2025 11:52
Електронний підпис
28 березня 2025 11:26
Цінова пропозиція .pdf
28 березня 2025 11:26
12.pdf
28 березня 2025 11:26
2.pdf
28 березня 2025 11:26
1.pdf
28 березня 2025 11:26
4.pdf
28 березня 2025 11:26
ВИТЯГ ЄДР Дайнеко 27.03.25.pdf
28 березня 2025 11:26
9.pdf
28 березня 2025 11:26
Сертифікат .pdf
28 березня 2025 11:26
11.pdf
28 березня 2025 11:26
Паспорт .pdf
28 березня 2025 11:26
6.pdf
28 березня 2025 11:26
Framex-protokol-71-1.pdf
28 березня 2025 11:26
5 порівняльна табл .pdf
28 березня 2025 11:26
framex-Р122302-22-protocol-pvc-frame.pdf
28 березня 2025 11:26
framex-protokol-na-toksichnist.pdf
28 березня 2025 11:26
Framex-protokol-71-2.pdf
28 березня 2025 11:26
Visnovok-sanepidem-ekspertuzu.pdf
28 березня 2025 11:26
sertificat framex-pvc-profil.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 10:53
Електронний підпис
27 березня 2025 10:46
Виписка з ЄДР_1695186273.pdf
27 березня 2025 10:46
Витяг єдиний податок.pdf
27 березня 2025 10:46
Відомості про учасника.pdf
27 березня 2025 10:46
Гарантійні листи.pdf
27 березня 2025 10:46
Довідка відповідності.pdf
27 березня 2025 10:46
Довідка про ліцензію.pdf
27 березня 2025 10:46
Довідка про норми.pdf
27 березня 2025 10:46
Довідка про санкції.pdf
27 березня 2025 10:46
Паспорт_код.rar
27 березня 2025 10:46
Проект договору.pdf
27 березня 2025 10:46
Сертифікати.zip
27 березня 2025 10:46
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

27 березня 2025 16:24
Електронний підпис
27 березня 2025 16:24
Електронний підпис
27 березня 2025 16:23
цінова пропозиція (21).pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист 47.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист санкції.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист гаратнія.pdf
27 березня 2025 16:23
ISO 45001.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
DSTU_Sertificate_WDS_76_AD.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист бенефіціар.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
Лист ліцензія.pdf
27 березня 2025 16:23
Наказ ген директора.PDF
27 березня 2025 16:23
ISO 37001.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
DSTU_Sertificate_WDS_76_AD.pdf
27 березня 2025 16:23
лист 47.pdf
27 березня 2025 16:23
Витяг ПДВ.PDF
27 березня 2025 16:23
Сертифікат склопакети.pdf
27 березня 2025 16:23
ISO 28000.pdf
27 березня 2025 16:23
Сертифікат WDS 5S.pdf
27 березня 2025 16:23
Витяг ПДВ.PDF.p7s
27 березня 2025 16:23
згода з проектом.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист санкції.pdf
27 березня 2025 16:23
лист гаратнія.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист товар.pdf
27 березня 2025 16:23
ІSO 9001.pdf
27 березня 2025 16:23
Інформація про учасника.pdf
27 березня 2025 16:23
ISO 45001.pdf
27 березня 2025 16:23
лист бенефіціар.pdf
27 березня 2025 16:23
Лист довкілля.pdf
27 березня 2025 16:23
Витяг ЄДР.PDF.p7s
27 березня 2025 16:23
Порівняльна таблиця (7).pdf
27 березня 2025 16:23
Погодження з додатком 2.pdf
27 березня 2025 16:23
Витяг ЄДР.PDF
27 березня 2025 16:23
Лист аванс.pdf
27 березня 2025 16:23
Лист довкілля.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
лист товар.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
ISO 37001.pdf
27 березня 2025 16:23
згода з проектом.pdf
27 березня 2025 16:23
Лист аванс.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
цінова пропозиція (21).pdf
27 березня 2025 16:23
Наказ ген директора.PDF.p7s
27 березня 2025 16:23
Сертифікат WDS 5S.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
Лист ліцензія.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
ISO 28000.pdf.p7s
27 березня 2025 16:23
ІSO 9001.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"

ФОП "ДАЙНЕКО ОЛЕКСАНДР ВОЛОДИМИРОВИЧ"

ФОП Ірха Олександр Валентинович

ТОВ "ГЕОІД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
Переможець 249 900,00
UAH з ПДВ
04 квітня 2025 17:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 03 квітня 2025 18:16

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) оголошення про проведення спрощеної закупівлі, щодо якої (яких) виявлені невідповідності, а саме: Учасником надається в електронному (сканкопії оригіналів документів та /або копії завірені належним чином) вигляді в складі своєї пропозиції наступна інформація: 1. - 2). На підтвердження відповідності технічним і якісним вимогам до закупівлі: заповнений та підписаний згідно з вимогами Додатку №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі та інші документи, які вимагаються в Додатку № 2 до оголошення. Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «2 додаток 2 заповнений підписаний .pdf», в якому вимоги щодо підписання Додатку 2 ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП" не були виконані, щодо підписання в оригінальній редакції, в зв’язку з його модифікацією. 2) «Якщо Учасником пропонується еквівалент товару до того, що вимагається Замовником, додатково у складі пропозиції Учасник надає таблицю, складену в довільні формі, яка у порівняльному вигляді містить відомості щодо основних технічних та якісних характеристик товару, що вимагається Замовником до основних технічних та якісних характеристик еквівалентного товару, що пропонується Учасником. При цьому якість запропонованого еквівалента товару має відповідати якості, що заявлена в технічній специфікації Замовника. Таблиця повинна містити точну назву товару, яка пропонується учасником…» Учасником на виконання цієї вимоги: У складі пропозиції Учасника наданий файл: «додаток 2 порівняльна таблиця.pdf», в якому вказує не чіткі параметри (профіль від 58мм) А також, згідно розділу «Інша інформація: 1. Зміст і спосіб подання пропозиції» оголошення про проведення спрощеної закупівлі: « Всі документи учасника в довільній формі ( довідки/листи /листи-роз’яснення/гарантійні листи / тощо) мають бути складені на фірмовому бланку (за наявності) після дати публікації оголошення про проведення закупівлі та до дати закінчення прийому пропозицій, із зазначенням дати, містити посилання на дану закупівлю (вказується ідентифікатор закупівлі та/або назва предмета закупівлі) та підписані особисто (без використання факсиміле або іншого аналогу відтворення підпису) керівником або уповноваженою особою та завірені печаткою (в разі використання) або у вигляді електронних документів з накладеним електронним підписом». Всі документи в довільній формі Учасника (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо), що надані їм в своїй пропозиції, не містять жодного посилання на закупівлю (ідентифікатора закупівлі та/або назви предмета закупівлі). Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями № 1275, такі документи: - Заповнити та підписати згідно з вимогами Додаток №2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі ; - Привести у відповідність порівняльну таблицю - Привести у відповідність всі документи в довільній формі (довідки/листи/листи-роз’яснення/гарантійні листи /тощо) згідно вимог Оголошення про проведення спрощеної закупівлі, вказати ідентифікатор закупівлі та/або назву предмета закупівлі.

Документи

04 квітня 2025 17:09
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 04 квітня 2025 17:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ПІРАМІД КОРП"
#39484237
249 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

04 квітня 2025 17:09
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
15 квітня 2025 19:00
дог114.pdf укладений
15 квітня 2025 18:58